Capitolul 12: Probleme de natură ilegală

133 21 87
                                    

"Oh she knows me

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Oh she knows me. Guess I've known her my whole life. Stranger to cold feet. Yeah she's always down for the ride. Swear she might kill me. But at least I'll die with a smile. Never been so free. As when I have her by my side. She's gonna be the death of me."

Camilyo  Trouble

 
     Alexander se trezise înaintea Anyei. Se aflau de această dată în dormitor și la câtă pasiune fusese între ei seara trecută, nu putea spune concret cum sau când ajunseră să șifoneze și așternutul patului.

     Fusese o seară de-a dreptul nebună și acesta putuse simți cum Anya i se dăruise complet, fără a ezita nici în cel mai mic detaliu. Făcuseră totul fără ascunzișuri sau temeri inutile și Alexander se bucurase totalmente de ceea ce șatena îi oferise pe tavă.

     Bărbatul își sprijini capul în palmă, cotul ținându-l înfipt în perna-i moale. O privise cum dormea cu gura întredeschisă, având părul răsfirat prin toate părțile. Genele-i erau lungi și îi împodobeau superb trăsăturile fine ale feței. Nasul îi era drept și îngust. Buzele-i erau pline și obrajii îi erau rozi. În fața lui se afla o imagine care-i încânta întreg sufletul. Alexander parcă nu mai voia să se ridice din pat. Ar fi putut sta toată ziua să o admire pe fata cu păr șaten.

     Aceasta era prima dată când el îndrăznise să aducă o fată în casa lui. Niciodată nu avusese curajul să-și aducă vreo parteneră în intimitatea casei sale. – Până la Magda, care fusese prima sa iubire. – Totuși, indiferent că acea viperă fusese întâia pe care o aduse aici, nu mai conta deloc acest lucru. De această dată brunetul se simțea diferit. Zâmbea des și simțea că se pierde de fiecare dată în ochii ei smaraldici. Niciodată nu s-ar fi putut compara relația dintre el și Anya cu relația pe care o avusese cu Magda.

     Între cei doi mai mult fusese atracție fizică. El si Magda nu aveau foarte multe lucruri în comun, dar se iubeau foarte tare la acel timp. Dacă ar fi fost să se întoarcă în momentul în care începuse relația cu Magda, Alexander, de unul singur și-ar fi dat un pumn în față. Fata aceea îi adusese numai suferință. Era, însă cumva conștient că relația cu Anya, ce începuse să-și contureze o formă, nu va fi în van. Era încrezător pe ceea ce construise până acum și spera la mai multe seri precum cea anterioară. 

     Se întinse din nou pe spate și privi de această dată tavanul alb din dormitorul său mare. Se cufundase și mai mult în ale sale gânduri legate de prea-frumoasă lui Anya.

     Ea era diferită. Fata cu părul șaten chiar era ceva aparte, ceva ce-i plăcea enorm și ceva special de la care nu-și putea lua gândul. El era important pentru aceasta, iar asta se putea observa cu ochiul liber.

     Simțise că ceea ce au ei este reciproc și nu voia să renunțe nicicum la relația aceasta. Fata ce acum dormea în patul lui îi schimbase complet perspectiva asupra femeilor. Nu o putea scăpa printre degete, era conștient de acest lucru. Ea îl făcuse să-și descopere laturi care nu ar fi crezut că există în adâncul său și iubea asta. Adora la propriu, toată viața simplă pe care i-o arătase cu atâta naturalețe.

Dezordine sentimentalăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum