Snik:
Anul 1985
Ideea din urma cu doi ani a lui Luk de a ne mari numărul si a stapani orasul in randul tinerilor borfasi a dat roade la scurt timp când am hotărât impreuna sa cucerim fiecare câte o jumătate din el.
Așadar,la cateva săptămâni după acea seara care ne-a prins pana la urma pe maidan,insa nu ca sa mai jucam fotbal,ci ca sa punem tara la cala,ne-am grupat în câte 4 oameni,iar eu l-am luat pe Devil,Killer si Black cu mine,in vreme ce fratele mele a rămas cu Shadow,Hell si Bones alaturi.
Asa grupul nostru format din 8 derbedei,s-a injumatatit ca sa putem cuceri cartierele. Si-am facut-o fara probleme,fiindca brigazile aflate în impas,au capitulat in fata noastră fara scandal,in schimb cei care s-au ținut tare,ne-am unit din nou forțele si i-am luat cu asalt. Asa se face ca la doi ani distanta,orașul s-a împărțit pe din doua si e condus de copii maniacului.
Acum exista doua tabere care la nevoie devin oricând una,dar in rest,Luk are treburile lui,iar eu pe ale mele. In vreme ce fratele meu da iama in punguța de aur a tatei tot mai mult si se infiltreaza prin rețelele lui,eu il ajut sa distribuie drogurile si sa cresc pustani ca sa-i modelez dupa mine. Nu toți reusesc sa mi se alature ce-i drept,fiindca probele sunt de foc și doar cei care râvnesc la o viata mai buna se dedica trup și suflet grupari,insa n-am o problema cu faptul ca din 10 raman doar cu unul. Fiindca imi convine cand sita se cerne de la sine. Decat 1000 si prosti,prefer 10 dar buni.
Si daca tot vorbeam de grupari si de faptul ca s-a separat orasul in doua,astăzi e una dintre acele nopți în care ne unim din nou forțele. Atat eu,cat si Luk ne-am adus oamenii cei mai de încredere și am luat cu asalt coloniile din afara orașului. Am dat iama printre cioflingarii care se baga peste noi si in treburile noastre,iar acum le rupem gurile fiindca au indraznit sa dea si cu ciocul pe la garda doar ca sa scape ei basma curata din rahaturile lor. Ne-au praduit pe noi doar ca militia sa le dea lor drumul si proasta miscare au mai făcut,pentru ca in noaptea asa ei o sa cada pe capete.
-Nu da!imi cere unul ce e mai mare decât mine ca varsta si las pumnul sa mi se izbească de gura lui. Dar eu n-am nici o legătură cu ai mei!!!!tipa imediat ce ridic din nou mana si tușește de cateva ori cand sangele din nas i se prelinge printre buze si se ineaca cu el.
-Nu ma interesează...harai ca turbatul si-l prind mai bine de gat,apoi incep sa-l bat pana cand isi da ochii peste cap.
„Nu ma interesează ca multi nu au treaba cu turnătorii. Fac parte din aceeași familie și toti o sa plătească pentru ca si-au băgat nasul acolo unde nu le fierbe oala.”
-Snik! Vezi ca merg sa verific in spate!ma anunta Devil si il las pe leșinat sa-mi alunece printre degete,iar in vreme ce-mi cade la picioare,il caut pe fratele meu prin mulțimea ce ba urla de durere,ba plange cu jale,ba tipa de spaima si vor sa se fofileze ca sa dispară din peisaj.
Il gasesc prin vacarmul ce a luat amploare în așezarea de la marginea orașului si il vad cum da sa faca coltul dupa o casa dărăpănata.
O iau pe urmele lui si-mi fac loc printre cioflingari cu pumnii.
Lovesc in stanga si-n dreapta ca sa-mi eliberez drumul,iar cand il ajung din urma il gasesc intepenit intr-un con de umbra.
Nici macar nu clinteste cand ajung langa el,de parca ar fi fost sigur ca am sa-l urmez,lucru ce nu e deloc departe de adevăr. Devil e cel mai aproape de sufletul meu cu toate ca si Killer,dar si Black imi sunt,insa pentru el am o slăbiciune aparte.
Nu pot sa fac diferența între el și adevăratul meu frate. Amandoi ocupa acelasi loc în inima si-n sufletul meu intunecat de păcate.
-D...soptesc doar inițiala poreclei lui si il vad prin intuneric cum ridica mana,apoi ciulesc urechile si ma concentrez pe orice altceva,in afara de zarva ce am lasat-o in spate.
Aud cateva scancete si mijesc ochii in bezna. Seamana cu sunetele unor pisici ce plang,dar nu știu de ce am impresia ca de fapt sunt ale unor copii mici.
Ma misc din loc fara sa gandesc si imi duc ambele mâini la spate. Scot pistoalele si le trag piedica,apoi ochii imi fug în toate direcțiile si devin atat de vigilent,incat pana si palele de vânt stiu încotro bat si încotro se duc.
-Pe aici,soptesc cand ajung in dreptul unei uși si vine imediat in dreapta mea cand ma opresc in fata ei.
Bezna e totala in partea asta a casei,insa ochii mei s-au obișnuit atat de mult cu intunericul incat pot sa vad și sa disting lucruri printre umbre.
-O spargem?intreaba tot in soapta si ma uit imediat prin toate partile sa vad daca mai este vreo alta intrare.
Marai cand nici macar un geam nu vad,apoi ridic piciorul drept,iar talpa imi face contac imediat cu lemnul tare.
Bubuitul baga in sperieti pe cei de dincolo de usa,iar cand dau sa lovesc din nou lemnul,de data asta o fac impreuna cu Devil ce la randul lui ridica piciorul si reușim sa spargem usa ce iese cu forta din țâțâni.
-Nu ne faceți rau!!!!tipa o voce de băiețel dinauntru.
Devil isi duce mana la spate si scoate din buzunar o brichete,iar cand aprinde flacara si paseste inaintea mea,inima imi îngheață in piept. In camera de cativa metri pătrați sunt pe putin 20 de suflete,mai mult dezbrăcate si murdare din cap pana-n picioare.
-Sunteti copii lor?intreb cu un glas atat de harait ca ajung sa-i sperii mai tare.
Toti de la mic la mare fac un pas îndărăt si se lipesc cu spatele de perete,iar respiratiile li se blocheaza in gat.
-Sunteti sau nu?intreaba Devil de data asta pe un ton mult mai potolit decat al meu si il vad cum se stăpânește ca sa nu-si piarda cumpătul.
„Știu la ce se gândește,iar daca e asa cum o gândesc si eu,bucata asta de pământ o sa arda mai ceva decat o fac flacarile din Iad.”
-Nu suntem,raspunde o fetita cu vocea sugrumata ce tremura din toate incheieturile.
-Dar?intreb pe același ton fiindca nu pot sa ma controlez.
-Nu stim de ce ne aflam aici,raspunde un băiat de data asta putin mai mare decât fata de adineauri. Am fost cu toții răpiți si aduși aici.
-Vreau la mami!spune o alta copila ce nu cred ca are mai mult de 5 anișori.
Se rupe sufletul in mine cand o aud cum plânge si pasesc spre ea fără sa gandesc. Incepe sa tipe si da sa fuga,dar o prind si o ridic in brate.
-Unde-i mama ta?o intreb incet in timp ce ea se zbate ca sa scape.
-N-are...raspunde plangand o alta fata ce are in jur de 12 ani. E de la orfelinat,la fel ca mine,dar ii zicea la una dintre îngrijitoare,mama,fiindca ii dadea putin mai multa mancare la fiecare porție pe care i-o punea.
Inspir brusc,dupa ma uit la Devil si fara sa realizez incep sa mangai capul fetitei.
Fratele meu tot aprinde bricheta de fiecare data cand flacara se stinge si lumina ce o arunca pe chipul lui focul ce tot se misca usor in bataia vântului,ii face chipul sa aduca cu a unui drac întors din Iad.
-Trebuie sa-i scoatem de aici,maraie cu o asemenea cruzime,incat dacă îl scot acum din camera asta murdara si il arunc in mijlocul luptei ce se afla la cativa pasi de noi,cu siguranta o sa omoare pe toata lumea cu mainile goale,iar motivul principal care ii alimentează ura este faptul ca sigur se gândește la sora lui,Eva.
Probabil o si vede printre fetele ce au fost rapite si mintea cu siguranta in clipa asta i-o ia razna.
-Hai sa mergem,zic si ma urnesc din loc.
Fetita ce pana acum câteva secunde se agita in bratele mele,ca prin minune constat ca s-a liniștit si intre timp mi-a inlantuit gatul fara sa-mi dau seama.
-Esti in regula pustoaico?vreau sa stiu,iar ea suspina usor.
-N-ai sa ne faci rau nu-i asa?intreaba cu o inocenta ce ma rupe pe dinauntru.
„Nu sunt un om bun. M-a făcut un diavol,dar sufletul nu imi e atat de dat dracu incat sa vad in niște copii cativa saci cu bani.”
-Nu,raspund cu glas spart. Vreau doar sa va scot de aici și sa va duc intr-un loc sigur.
Din nou suspina.
-Haideti!le cere celorlalți si prin intunericul spulberat doar de flacara de la bricheta lui Devil incepe sa le facă semn celorlalți copii cu mana.
-Nu putem sa avem încredere în ei,ii zice fata ce a spus ca o cunoaste de la orfelinat.
-Nu,dar daca iesim avem o șansă să scapam,replica micuta in soapta si chicotesc usor in barba.
-Adevar graiesti pustoico,zic si strang mai bine pistolul in mana dreapta,in vreme ce pe celalalt il lipesc de piciorul ei ca sa o țin mai bine intr-un brat,apoi continui. Dar nu o sa fie nevoie sa scapi,fiindca am sa te eliberez dupa ce am sa-ti dau o lingura de mâncare.
Isi tinteste ochii pe chipul meu si se concentrează atat de tare pe mine,incat am impresia ca misca ceva pe dinauntru meu. Incep sa tremur usor,iar un zambet mic înflorește pe buzele ei.
Nu mai spune nimic,iar eu imi revin automat in fire,apoi cand ies din camera mica și mizerabila,pasesc usor spre coltul casei si imi ascut din nou simturile.
-Haideti si voi!le cere Devil si aud dupa cateva secunde cum pasi mici vin in spatele meu. Fara mișcări bruște ca sa nu atrageți atentia,continua fratele meu.
Intorc capul imediat ce aud o mișcare brusca si vad cum unul dintre băieți vrea sa o zbugheasca din loc. Devil ii tranteste o înjurătură in timp ce il prinde de un umăr si il baga înapoi in rand.
-Daca vrei sa trăiești fi deștept și așteaptă pana iesi de aici,dupa poți sa fugi unde vezi cu ochii...maraie la el si paseste apasat pe langa el.
Amenintarile din tonul lui il calmeaza imediat pe pustan si revin cu privirea spre coltul casei. Ne oprim cu totii ca sa vedem ce se intampla pe bucata de câmp ce da in cealalta casa si vad cum din adunătura ce am lasat-o in urma cu puțin timp,au mai rămas doar câțiva din cioflingari in picioare.
-Luk!urlu si ies din intuneric.
Fratele meu ma găsește imediat si il vad cum se incrunta cand observa micuta din bratele mele.
-Trafic!raspund întrebării lui nerostite,iar chipul i se tranforma.
Dacă pana acum era pe modul criminalului cu sânge rece,acum se tranforma in diavolul ce știm cu toții ca e capabil sa aducă Iadul pe pamant.
-Du-o la masina!imi cere si da imediat un pumn în cel ce se ridica de la picioarele lui si vrea sa-l atace cand vede ca nu e concentrat pe bătaie.
„Ei...acum cred ca a înțeles faptul ca fratele meu e concentrat tot timpul. Daca lasa impresia ca nu e asa,asta nu înseamnă ca e adevărat,iar eu unul stiu prea bine faptul ca Luk e in alerta chiar și atunci cand doarme. Fratele meu e ca un pradator ce si atunci cand tine ochii închiși e perfect constient de orice se intampla in jurul lui.”
Incuviintez din cap imediat ce licheaua cade la picioarele lui,iar el incepe sa dea indicații in stanga si-n dreapta ca sa ne elibereze borfasii drumul.
Ochii tuturor iau foc cand observa ca-n urma mea vine Devil cu o turma de copii,iar maraielile li se ridica cu răutate fiecăruia din adancul pieptului.
-Voi sunteți eroi?intreaba micuta din bratele mele.
-Hm?raspund si pasesc peste cateva trupuri ce stau întinse pe jos.
-Prietenii tai l-au bătut pe ala care m-a luat de la mama,zice si face semn spre unul care e lat pe pământul imbibat in sange.
-Acum poți sa te liniștești cu adevărat,nu?intreb cu ochii pe cărarea ce duce spre mașinile ce le-am lăsat la intrarea în colonie.
Grăbesc pasul in timp ce ea scoate un sunet putin confuz printre buze si imi tintesc ochii pe una dintre dublele cu care au venit baietii ca sa incapa cat mai mulți inauntru.
-Acum ma linistesc,zice micuta si injur in barba cand vad sirenele cum luminează in depărtare.
-Hai Devil!urlu la el si incep sa fug. Da semnalul! Ne-au găsit gaborii!
Fetita incepe sa se agite din nou la mine in brate si imi strang mai tare bratul in jurul ei in vreme ce fratele meu incepe sa fluiere si sa zbiere la cei din grupari.
Durează câteva secunde pana cand bagam toti copii intr-o duba si blochez ușile chiar daca ei urla si cer ajutor de la securiștii ce n-au ajuns încă pe camp.
-Sa mergem!ii cer lui Luk care ajunge langa mine exact cand ma intorc pe calcaie.
-Mergi prin Nord,imi zice si incuviintez din cap. Eu am sa ii pierd prin Sud si ne întâlnim cand zona e libera la depozitul lui tata de langa catedrala,continua si il bat o data pe spate,apoi ma urnesc din loc si urc repede intr-o masina pe care o conduce ilegal Killer.
-Calc-o!ii cer si ma uit in spate sa vad cine e pe bancheta.
Motorul pornește,iar Killer apasa accelerația,insa inima mea se opreste cu toate ca acul de la kilometraj urca în bord si plecam cu viteza de pe loc.
-Unde pula mea e Devil?urlu cu inima in gat cand il vad doar pe Black in spate.
Masina se opreste brusc,iar pe lângă noi trec in tromba atat cele in care se afla baieti din gruparea mea,cat si cei din a lui frate-meu.
-Nik? Ce ai?urla Luk la mine cand opreste la milimetru lângă portiera mea.
-Devil! Unde e?intreb panicat,apoi imi intind gatul sa vad daca a rămas in urma.
-O fi prin vreo alta masina!zice repede fiindca timpul ne presează rau de tot.
-N-are cum!ma rastesc. Stia in care trebuia sa urce! Misca-te!urlu la el si dau sa deschid portiera.
Calca accelerația ca sa-mi faca loc si trage masina putin mai in fata. Cobor intr-un suflet si incep sa zbier cat ma tin plamanii.
-Sunt aici!!!!!!!bubuie deodata vocea lui si rasuflu imediat usurat.
-Hai in pula mea!ii cer si ii fac semn sa se miste mai repede.
Grabeste pasul pana ajunge sa fuga spre direcția în care ne aflam si vad in spatele lui cum un fum gros incepe sa prindă tot mai mult contur.
-Trebuie sa arda futu-i in gura!injura printre dinti si deschide cu forta portiera din spate cand ajunge langa masina,apoi se baga langa Black.
-Sus Nik!urla fratele meu la mine.
Ma urc dintr-o miscare pe scaunul din dreapta,iar Killer pleacă imediat. Luk calca si el accelerația si pana cand ieșim de pe câmp conduce bara la bara cu noi. Ii fac semn inainte sa iesim pe șosea si incuviinteaza din cap,apoi mașinile intra pe drumul județean,iar înainte sa intram in oras ne despărțim la periferia lui.
-Gaborii reusesc inca sa se tina dupa noi!ne atrage Killer atentia in vreme ce cu un ochi e pe parbriz si cu unul in oglinda retrovizoare.
-Scapa de ei!ma rastesc in timp ce ma întorc si ma uit in spate. Tu-ti mortii in gura sa-ti fut!il injur cu foc pe Devil si imi arata degetul mijlociu. Era sa ramai în pula mea acolo!zbier,iar el continua sa-mi arate degetul. Ti-l rup futu-te-n gura si ti-l bag pe gat!
-Calmeaza-te ca n-am murit!raspunde si isi baga mana cu care mi-a arătat muie,in buzunarul din fata de la pantaloni,apoi isi scoate pachetul de tigari,dupa isi aprinde o tigara si isi lipeste ceafa de tetiera scaunului.
Isi muta ochii de pe mine si priveste spre geamul din stanga,apoi ii inchide si continua sa fumeze pe nevăzute.
Il mai injur de cateva ori printre dinti fiindca mi-a stat inima in gat pentru ca n-a mai fost langa mine si revin la locul meu pe scaun. Trag piedica la pistoalele cu care am rămas in maini si mi le bag la spate,apoi ma uit in oglinda sa vad daca mai e garda pe urmele noastre.
-Ne-au pierdut,zice Killer si incuviintez din cap. Cat timp tu l-ai injurat pe Devil,eu te-am scapat de ei,chicoteste si oftez.
-Cand pula mea ai dispărut?il iau din nou la rost pe Devil,doar ca de data asta cu toate ca vorbesc pe un ton supărat,nu mai urlu la el.
-Cat tu inchideai duba m-am gândit sa merg sa le dau foc.
-Si n-ai putut sa zici?vreau sa stiu si pufneste.
-As fi gasit o cale sa ajung acasa chiar daca rămâneam acolo,raspunde in schimb.
-Devil...marai la el fiindca nu-mi convine faptul ca n-a mai fost în dreapta mea.
-Sunt bine in pula mea!se rasteste. Dar nu puteam sa ii las pe jegoși sa trăiască cand au furat copii! Acolo putea sa fie soră-mea!
„Si asa cum m-am gândit,exact la lucrul asta i-a stat mintea cand am dat peste camera aia plina cu suflete ce cred ca toate sunt orfane sau provin din familii defavorizate.”
Oftez,dupa privesc in gol pe geamul din dreapta.
„Nici n-as putea concepe de ce as fi in stare sa fac daca viata unui apropiat de-al meu ar fi pusa în pericol sau amenințată. Cum n-as putea sa spun cu exactitate ce as face daca cineva drag lor ar da de probleme. Fiindca toti cei apropiați sufletelor lor sunt prin alianta parti din mine,iar eu n-am cum sa-i las sa cada. Daca sunt prin zona și pot sa-i ajut,am sa o fac fara sa stau pe gânduri. Pentru ca suntem cu toții o mare familie.”
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...