Capitolul 40

140 37 1
                                    

Snik:
Anul 1999...
 
Ies din blocul unde locuiește Hell si-mi trag tricoul pe mine abia cand ajung in dreptul mașinii.
Desi e trecut de miezul nopții,afara e plin de golani si toti ma saluta cu o mana ridicata la unison imediat ce ma observa.
Dau usor din cap inainte sa ma trantesc pe scaunul șoferului și pornesc motorul cu ochii pe oglinda retrovizoare. In raza ei nu apar decat vreo 5 borfasi ce lucrează pentru mine si surad cand se lasa pe vine doar ca sa joace barbut.
-Am si uitat cand am facut-o eu ultima oara,soptesc ca pentru mine,iar nostalgia ce ma cuprinde,ma duce cu gândul la Devil.
Inchid ochii imediat ce amintirile imi inunda mintea si imi inclestez maxilarul o data cu durerea ce imi apare din piept.
„Prea tânăr ai murit...”
-Blesteamata zi!marai printre dinti cand vad cu ochii mintii glonțul ce-mi era destinat mie.
Imi scutur capul doar ca sa nu las scena sa continuie fiindca nu vreau sa-l vad cum moare in bratele mele si inspir adanc.
-Cred ca nimic din tot ce fac pentru sora-ta n-ar putea vreodata sa acopere viata ce ti-ai dat-o la schimb cu a mea...mormai cu greu si cu inima batandu-mi dureros in piept.
Deschid ochii cand agonia e atat de mare încât am impresia ca ma sufoc in urma regretelor cu care am fost obligat sa trăiesc de cand Devil nu mai este și las geamul in jos ca sa ajunga aerul la mine,apoi plec de pe loc si clipesc rar doar ca sa nu le dau voie lacrimilor sa-mi alunece pe obraji.
„Sper ca atunci cand am s-o merlesc sa ajung la tine...sper sa existe ceva si pentru noi in lumea de dincolo. Si daca Iadul ar trebui da ne fie casa pentru eternitate,mie o sa-mi convină atata timp cat veșnicia am sa mi-o impart cu tine. Sunt sigur ca si-n cazanul cu smoala de o sa fim,tot o sa reușim sa facem haz de necaz asa cum am facut-o de fiecare data cand dădeam de probleme si impreuna treceam peste ele.”
-Sper ca un astfel de scenariu sa fie posibil...replic pe un ton scăzut si incarcat pentru ca imi lipsește dracul meu de frate si prieten.
Surad amar in urma gandurilor fiindca sunt constient ca o am pe Eva ce-mi bucura zilele,dar totodată o parte din mine plânge după fratele ei.
„Cum se spune? Nu poti sa fii cu pula in cur si cu sufletul in Rai,asa-i? Ca nu poți sa le ai pe amândouă.”
-Viata iti da...viata iti ia...concluzionez in vreme ce ma apropii de cartierul in care am trăit pana sa ma mut cu Eva si ma gandesc sa urc pana la mama ca sa-i las niște bani,dar cand mai am o singura strada ca sa intru intre blocurile gri,il vad pe R.I.P cum coboara necajit digul si virez stanga,apoi patrund in cartierul lui si cobor cateva clipe mai tarziu din masina.
Imi aprind o tigara in vreme ce il astept intr-un con de umbra la marginea garajelor dinaintea parcului in care inca se joaca copiii,iar pana sa isi faca el aparitia,mai trag de tricoul de pe mine ca sa-l dezlipesc de tatuajul ce nu de mult mi l-a batut Hell pe piept.
„Daca fiecare cicatrice de pe trupul meu e acoperita de cate un tatuaj,nu puteam sa las rana de pe piept descoperita,asa ca la o diferență de aproape 4 ani de la acea noapte de coșmar,m-am gândit sa o acopăr cu un desen ce întruchipează sfidarea mortii. Adica mi-am facut-o pe doamna cu coasa in spate si o inima inflacarata batand intre ghearele ei osoase.”
-Uite-l pe R.I.P!!!!!
Strigatul entuziasmat a unui pustan ma scoate din ganduri si imi focusez privirea pe parc.
Il vad pe borfasi ca se apropie de copii si ii saluta pe fiecare în parte,iar cat timp el ii potolește,imi fumez tigara,dupa mai stau puțin sa vad încotro vrea sa o ia.
Borfasul nu se îndreaptă spre scara lui dupa ce linisteste adunatura,ci se urca pe o bara si isi ridica barbia spre scara vecina cu a lui.
Ii urmăresc privirea si vad ca se uita spre fereastra Anastasiei,doar ca becul la camera respectiva e stins.
A trecut un an de când bruneta era sa fie violata. Si tot un an de când R.I.P a adus pe una la mine in depozit ca sa o rupa cu bataia doar ca sa afle ce a avut de impartit cu femeia lui. Femeie ce nu mai e decat in gândul sau pentru ca in realitate,Anastasia a fugit din tara imediat ce a prins ocazia si a facut-o cu unul dintre borfasii care lucrează pentru mine. Si tot un an a trecut de când imi tin la randul meu gura doar ca sa nu afle motivul pentru care a decis bruneta sa fuga din tara.
Oftez pentru ca din nou incalc o regula nescrisa,dar încă o data n-am de ales. Daca ii spun întreaga poveste,o sa caute sa se răzbune chiar daca nu mai are pe cine fiindca viermele ala e mort de mult,dar tot n-o sa aiba liniste pana cand n-o sa faca vreo nenorocire doar ca sa aiba conștiința curata.
Sunt ferm convins ca ar face o nebunie ce l-ar duce cel mai probabil la pușcărie,dar măcar asa ar fi împăcat ca a razbunat-o fiindca n-a fost langa ea atunci cand a avut probleme. Insa...nimic din asa ceva nu o sa se întâmple vreodata. Pentru ca doar eu si Anastasia împărțim secretul monstruos,iar eu n-am sa-l divulg niciodata.
„Sper ca nici ea n-o s-o faca. Altfel păcatul chiar o sa fie in totalitate al ei.”
-R.I.P! Te bagi la un fotbal?aud o alta voce de data asta si inca o data revin cu privirea pe parc.
Desi borfasul ce l-a strigat a reusit sa ma scoată pe mine din ganduri,vad ca pe el n-a fost in stare s-o faca. R.I.P nu schițează nimic. Sta nemiscat si priveste obsesiv spre geamul ei.
De parca toata lumea se rezuma la fereastra aia. De parca acolo ar trebui sa găsească toate răspunsurile la întrebările lui. In rest...nimic nu mai vede si nu mai aude in jurul său. Nimic nu mai contează.
„Imi pare rău ca trebuie sa suferi ca un câine,dar te vreau in libertate. Mai bine cu inima franta si sufletul zdrobit,dar având sansa sa iti duci visul mai departe. Decat sa omori pe careva si sa ajungi sa putrezești dupa gratii.”
-R.I.P! Nu auzi?intreaba din nou borfasul de vreo 18 ani ce tot bate mingea de asfalt in vreme ce ceilalți golanii il incercuiesc si așteaptă sa se facă echipele.
Ies din umbre,iar cand lumina de la stalpul de la intrarea în parc ma face vizibil,le fac semn sa-si vadă de treaba lor si sa nu mai insiste,apoi intru prin gaura de la gard si ma apropii de el.
Nu ma simte cand ma pun pe bara la o distanta mica de trupul lui si imi aprind o alta tigara.
Fumul il scoate din transa in care a căzut și vad ca se incrunta imediat ce realizează ca sunt langa el.
-Cum pula mea ai ajuns aici?vrea sa stie si ranjesc in coltul gurii.
-Daca n-ai mai fi cu capul in nori m-ai fi simțit,raspund si ofteaza din tot sufletul.
-Sunt in deriva de cand a plecat,recunoaste dupa cateva secunde ceea ce mi-am dat seama deja,iar glasul lui imi induce o stare de agonie crunta.
-Lasa R.I.P ca n-o fi foc...replic pe un ton lipsit de inflexiuni. Daca nu a fost sa fie acum...nu se știe pe viitor ce se întâmplă,il incurajez,desi habar n-am dacă Anastasia se mai gândește vreodata sa revină în tara și mai ales sa se întoarcă în bratele lui.
-Nu mai incerca sa îndulcește situatia in pula mea ca e grava rau!maraie cuvintele si isi baga nervos mana in buzunarul de la blugi,apoi isi scoate pachetul de tigari si ii dau sa-si aprindă una cu tigara mea.
-De ce e grava?fac pe prostul fiindca stiu ca urmeaza sa-mi trântească un motiv ce n-are legatura cu realitatea.
-Stii ca a plecat cu muistul de Ovidiu?intreaba dupa ce trage un fum in piept,apoi il eliberează o data cu cateva chicoteli amare.
-Crezi ca te-a dat pe Ovidiu?vreau sa stiu si pun întrebarea fara sa-l privesc.
-Nu stiu ce pula mea sa mai cred Snik...dar in capul meu nimic nu se leagă. Am un an de cand ma gandesc incontinuu la ea. Nu am liniște. Iar faptul ca nu stiu concret de ce a ales sa faca o asemenea miscare ma omoară efectiv pe dinauntru.
„Sa-mi bag și eu pula...ca as putea sa-i spun chiar acum ca sa pună o data capat chinului...”
-Nu o cunosc atat de bine pe Anastasia,prefer sa raspund in schimb. Dar il cunosc pe Ovidiu si stiu ca n-ar incalca regulile.
Rade,dar foarte sec.
-Nu baga mana în foc pentru nimeni,Snik cand tu ai fost in stare sa treci peste orice limita pentru pustoaica de Eva,raspunde,iar mana mea stanga se infinge imediat in gatul lui.
O fac cu atât forta incat e la un pas sa cada pe spate de pe bara daca nu l-as tine strans cu degetele de beregata.
-Taci...sasai la el cu venin in voce. Nu pomeni numele ce nu trebuie rostit de nimeni...continui pe un ton jos si monstruos. Vezi ca pentru ea si siguranta ei sunt in stare sa trec și peste fratie,R.I.P,il informez dacă n-a aflat lucrul asta pana acum in cercul nostru restrâns ce stiu despre existenta Evei si ce a ajuns ea sa reprezinte pentru mine.
-Da-mi drumul,imi cere maraind.
Ranjesc cu răutate și imi strang mai tare degetele pe gâtul lui pentru cateva secunde înainte sa-l eliberez ca sa-i dau de inteles ca nu glumesc.
-Esti un muist,scuipa imediat ce poate sa vorbească cum trebuie.
-Sunt ce vrei tu R.I.P atunci cand vine vorba de ea fiindca asa cum ziceai,chiar nu am limite. Daca trebuie sa va ard de la mic la mare doar ca nimeni sa nu afle de existenta ei ca sa o știu in siguranta,am sa o fac fara doar si poate. Clar?
-Pai nu mai exista amenințări. Nu s-au terminat atunci? In noaptea din depozit? Când era sa luam cu toții foc si voi doi sa muriți?
-Nu se termina niciodată cand vine vorba de mine,raspund scarbit si imi iau privirea de pe el.
Ma uit la tigara cum arde și încerc sa ma liniștesc preț de cateva secunde cat timp tacerea se lasa peste noi.
-N-am sa o mai pomenesc,ma asigura si chicotesc sinistru.
-Pentru binele tău ar fi alegerea cea mai corecta.
-Iar ma ameninti?intreaba surâzând ca un drac.
-Te previn pulică.
Incepe sa rada cand aude cum ii spun și zambesc fara sa vreau la randul meu.
Starea ni se schimba la amândoi radical in cateva clipe,iar ca sa ma revansez fara sa stie la el,doar ca sa ii dau alte gânduri sa-i colinde prin cap in afara de Anastasia,ma gândesc sa o pun de o nebunie la care sa ia parte si sa faca ceea ce știe mai bine.
-Vrei sa-mi canti la nunta?intreb,iar hohotele lui i se opresc in gat.
-Poftim?
Intorc privirea spre el fiindca stiu ca m-a auzit prea bine si ridic usor dintr-o spranceana.
-Te insori?intreaba si incuviintez din cap. Cand? Si de la ce te-ai luat sa-ti cant eu la nunta?
„Pai...sa vedem...m-am luat de la faptul ca ascund un secret fata de tine...m-am mai luat si de la faptul ca nu-mi place ca încă o cauți si inca trăiește în mintea ta si-n tine cu toate ca a plecat de un an. M-am mai luat si de la faptul ca eram cat pe ce sa te omor ca ai pomenit-o pe Eva,desi n-ar fi trebuit sa știi despre faptul ca împarte patul cu mine,dar cum Killer are gura mare atunci cand e printre borfasii ce sunt demni de increderea noastra,s-a scăpat si uite asa,dând afara oful din el cu privire la mine,tu ai aflat de ce in locul meu in ultima vreme conduce el.”
-Ma insor saptamana cealalta la sfarsit,raspund imediat ce aleg o data care sa îmi dea destul timp sa pun totul la punct.
-Si ce vrei sa-ti cant? Știi prea bine ce repertoriu am.
-Stiu. De aia te vreau pe tine și pe baieti. O sa fim doar noi de noi. Nimeni nu o sa stie ca o pun de-o nunta. Si nici nu vreau sa fie una propriu zisa. Imi doresc doar ceva restrâns cu gruparea. Sa o punem de un bairam intre noi. Ce zici?
Se uita la mine cercetator cand imi aude explicatia,apoi clatina din cap de parca tocmai m-am tampit,dar dupa ridica din umeri și mai trage un fum din tigara inainte sa-mi răspundă.
-Prea bine. Dacă asta vrei,asta facem. Doar sa ma anunți unde anume si cand sa vin cu băieții mei.
Aprob cu o mișcare a capului,dupa ma gandesc ca trebuie macar un inel sa cumpăr pentru Eva si sa vad cum ii spun cand ajung acum acasă faptul ca peste câteva zile o sa fie mireasa mea.
„Habar n-am dacă s-a visat vreodata mireasa,dar pun pariu ca de a facut-o,rochia ei era una roz și plina de sclipici.”

Legământul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum