Eva:
Ies cu 2 ore mai repede din tura de dupa amiaza ca sa o mai prind pe tipa de la atelierul din centru unde imi fac de obicei haine pe comanda și grabesc pasul spre masina parcata peste drum de spital.
Imi arunc geanta pe scaunul din dreapta de cum ma trantesc pe cel al șoferului și pornesc motorul. Ma asigur inainte sa intru in trafic,apoi conduc spre atelierul cu pricina.
E luni,iar daca in weekend R.I.P a sunat sa ne invite la nunta lui care o sa aiba loc la sfârșitul acestei săptămâni,astăzi merg sa vad ce găsesc pe la femeia asta care are plus-minus aceeași varsta cu mine.
Surad in vreme ce sper sa găsesc ceva colorat ca sa fie pe placul meu fiindca gusturile nu mi s-au schimbat o data cu trecerea timpului,iar jumatate de ora mai târziu,când scap de trafic și ajung in fata atelierului,parchez putin mai departe de el,pentru ca nu găsesc loc liber in fata lui.
Imi i-au geanta de pe scaunul din dreapta,apoi cobor din masina si o blochez.
Cu ochii pe usa de la intrare,pornesc pe jos spre atelier cu nerăbdare,iar tocurile imi rasuna grăbite pe asfalt,în vreme ce rochița scurta de vara și colorata în nuanțe vii de pe mine,se leagănă pe trupul meu la fiecare pas pe care il fac.
Ma pierd putin prin ganduri cu cat inaintez fiindca,desi pe Anastasia nu o cunosc sau poate o fac din vedere,doar ca nu mi-o aduci aminte,pe R.I.P il stiu,pentru ca ne-am întâlnit de cateva ori in diferite situatii,asa ca trebuie sa imi găsesc o rochie de proporții fiindca o data se însoară o ditamai vedeta,nu-i asa?
Surad cu gândul la borfasul ce mi-a cantat alături de fratii lui la nunta surpriza pe care a pus-o la cale șarpele meu cu ani de zile în urma si-o salut pe blonda a cărei creații abia aștept sa le vad atunci cand intru in atelierul ei.
-Buna!zic zambind si se intoarce dintr-o miscare spre mine.
Lasa din mâini acul si ata,apoi paseste in directia mea si uita de rochia de pe manechin la care lucra pana sa-mi fac apariția.
-Ce faci Eva?intreaba surâzând.
-Am venit sa-mi cumpar ce-a mai trasnet rochie pe care o ai în dotare!raspund in vreme ce o îmbrățișez.
-Uuuuu!!!exclama incantata. Pai ai venit la tanc. Chiar am făcut o colecție de curând pe modul turbo asa cum iti place ție!continua si chicotesc entuziasmata.
-Sa vad!ii cer,iar in timp ce se intoarce pe calcaie,usa se deschide si vocea unei foste colege de liceu ajunge la urechile mele pe care n-am mai vazut-o cam de prin perioada în care am intrat la facultate.
-Au! Ce faceți fetelor?intreaba bucuroasa cand ne vede.
-Ce faci nebuno?raspund cu bratele deschise imediat ce ma întorc cu totul spre ea si chicoteste inainte sa ma îmbrățișeze.
-Am venit sa vad ce mai are nou Carmen pe aici! Luna viitoare am o cununie civila la niște cunoștințe și nu vreau sa ma trezesc ca mai vine vreo una imbracata ca mine.
Bufnesc in ras.
-Eu am nunta la sfârșitul săptămânii la niște prieteni și am venit sa-mi caut ceva!raspund,iar cand amandoua dam sa pasim spre blonda ca sa mergem în partea de atelier unde își tine colecțiile,vad dincolo de geamurile inalte un idiot ca o loveste din mers pe cea care paseste pe langa el. Ce dracu?continui maraind printre buze si fac cale întoarsă.
-Unde mergi Eva?ma striga nebuna ce a fost in clasa cu mine,dar nu-i raspund si ies val vartej pe usa atelierului.
Cu nervii înșiși la maxim ma indept spre smardoiul ce e atat de gras precum biscuitele in dunga si-mi inclestez maxilarul cand ii mai da o bucata dupa cap femeii de langa el ce-o face sa paseasca cativa pasi impleticiti in fata lui.
Fara sa stau pe gânduri sau sa scot vreun cuvânt printre buze,il ajung din urma si-l prind zdravan de dupa cap,apoi stramb din nas pentru cateva secunde cand mirosul de bautura ce-l emana prin fiecare por ajunge in narile mele,dupa imi i-au avant si il trag o data cu mine spre portiera unei mașini parcate pe marginea trotuarului ce se afla la o distanta relativ mica de amandoi.
Din doi pasi ajung sa-i strivesc fata de geam,iar in ameteala lui nu înțelege ce i se intampla,lucru ce-mi da ocazia sa continui si il apuc bine de data asta de par,apoi ii trag capul pe spate si-l mai izbesc o data cu mutra de geam.
Geme dureros,iar eu repet miscarea si reușesc sa-i sparg arcada de la ochiul stâng imediat ce-i lipesc inca o data mutra de geamul mașinii.
Cateva stopi de sange raman pe sticla,iar el incepe sa se clatine tot mai tare pe picioare.
Ameteala provocata atat din cauza băuturii,cat si a loviturilor ce cu siguranta i-au zdruncinat creierii,il fac pe alcoolist sa-si piardă cunoștința ultima data cand ii zdrobesc fruntea de sticla geamului si-mi scapa printre degete atunci cand genunchii ii cedează si se face gramada la picioarele mele.
-Ce ai făcut?icneste speriata femeie ce a incasat-o de la el. L-ai omorât!
-L-am omorât o laie!raspund si-l privesc scarbita pe inconstientul ce a făcut contact cu asfaltul.
-Doamne!continua panicata si o vad cu coada ochiului cum incepe sa-si caute disperata ceva prin geanta.
Bolboroseste cuvinte doar de ea intelese in vreme ce scoate telefonul si incepe sa-l butoneze cu degetele tremurand.
-Ce faci?o intreb pe un ton sec.
-Sun la politie!zbiara cu ciuda in glas. Sa vina sa te ducă la secție!
-Ah!replic fara nici o inflexiune in voce. Te-am salvat de bătaie si tot pe mine ma dai in gat?vreau sa stiu,iar ea se uita la mine nervoasa.
Imi dau ochii peste cap,iar in vreme ce anunta politia,eu ii dau un mesaj lui Nik ca sa-l instiintez cu ce am pățit,apoi imi bag telefonul in geanta și imi încrucișez bratele la piept cat timp aștept sa vina gaborii.
-Esti bine Eva?se interesează Carmen de cum ajunge intr-un suflet langa mine si priveste usor incruntata bețivul de la picioarele mele.
-Mda...raspund intr-o doara. Vin imediat sa-mi caut rochia,bine?intreb si incuviinteaza putin pierduta din cap. Acum trebuie sa aștept politia.
-Daca ai nevoie de martori ca sa scapi de vreo amenda,ma chemi!zice si zambesc ca sa-i dau de inteles ca apreciez gestul ei,insa n-am nevoie de el.
„Am crescut printre blocuri. Vin dintr-o familie vai de capul ei. Cu niște parinti care făceau scandal din orice rahat si cu un frate care umbla cu cei mai rai borfasi din oras. Impart patul cu un mafiot de ani de zile,iar cumnatul meu e un asasin plătit. Oare chiar are impresia femeia asta care a sunat la garda ca ma sperie? Si mai ales,cum sa faca asa ceva cand i-am salvat pielea? In fine...prostia inca continua sa ma uimească,dar nici nu ma concentrez prea mult pe ea. De asta nici pe ai mei nu ii bag de atâția ani în seama. Daca au știut sa se dea rotunzi cand le-am spus ca ma mut cu Nik,acum imi sunt irelevanti. Si daca ne întâlnim întâmplător pe strada ma fac ca nu-i vad. Pentru ca n-are rost sa vorbesc cu ei. Părerea lor știu ca a rămas aceeași cu privire la Nik,asa ca nu-mi bat capul sa descos niște ate care sunt pline cu noduri."
-Ai sa plătești pentru ce ai făcut!ma ameninta femeia care a sunat la garda,iar eu ma abțin sa nu rad imediat ce ies din gândurile mele.
Imi mut ochii de pe ea cand blonda pleacă de langa mine ca sa ajunga înapoi în atelier si imi tintesc privirea pe strada. Ma uit exact spre partea ce duce in directia casei noastre,iar dupa vreo 10 minute vad Mercedes-ul lui Nik ca merge pe linia de tramvai ca sa depășească coloana,dupa se baga pe banda întâi cand ajunge in dreptul atelierului si lasa masina pe avari încurcand in felul asta traficul.
Zambesc in coltul gurii in timp ce el se apropie de mine,iar inima imi bate cu mândrie fiindca bărbatul ce atrage atenția oriunde s-ar afla,este al meu in întregime.
Imbracat intr-o pereche de blugi negri,un tricou inchis la culoare pe el,niște adidasi albi in picioare si o vesta din denim care-i da o alură inca de băiat rau desi a trecut de 40 de ani doar ca se tine atat de bine încât mie îmi pare mai frumos decât la 20,traversează strada fără graba și se uita fara pic de emoție la cel ce încă e leșinat la picioarele mele atunci cand trece printre mașinile parcate pe marginea trotuarului.
-Te-a atins?intreaba pe tonul criminal si vad cum da sa ducă o mana la spate.
Gestul sau imi da de inteles ca e gata sa scoata pistolul daca raspund afirmativ,si sa-i zboare creierii in mijlocul strazi fara sa ii pese ca sunt o mulțime de ochi tintiti asupra lui,iar trasaturile sale mortale ajung intr-o clipita sa-i întunece chipul pentru ca trag putin de timp din cauza frumuseții lui rapitoare.
Bărbatul asta e atat de frumos,pe cât e de înspăimântător,dar eu îl ador si-l iubesc la nebunie.
A fost de cand il stiu un mascul superb,dar o data cu înaintarea in varsta,cu maturizarea si cu trecerea prin atatea situații care i-au pus de cateva ori viata la un pas de moarte,il fac astazi pe Nik sa aducă tot mai mult cu un inger decăzut ce-ti taie la propriu rasuflarea. Atat de emoție cat si din cauza sentimentului de frica pentru cine nu-l cunoaste,fiindca seamănă cu un drac,dar are o lumina aparte si ea e aprinsa in jurul lui din cauza mea si a băiatului nostru. Datorita noua,Nik n-a reușit sa se piardă cu totul prin intuneric,iar eu n-am cum sa nu-l sorb la propriu din priviri cand ajunge sa strălucească in intunericul format in jurul lui.
E ca și cum ai spune ca nu apreciezi frumusețea lunii cand apare pe cerul intunecat. E o blasfemie sa spui o asemenea afirmație. Si exact asa este si-n cazul lui.
E un păcat sa nu recunoști ca te atrage,fiindca e deosebit. E o frumusețe rara și spre ghinionul tuturor femeilor ce ii ies în cale,el este doar al meu.
-Eva!
-N-a avut timp!raspund chicotind cand imi revin in fire din cauza vocii lui si vad cum mai are foarte puțin sa prindă pistolul intre degete.
Isi ridica privirea pe chipul meu si ii fac cu ochiul,iar in haurile întunecate ii apare o scanteie ce se transforma repede intr-un foc infernal care ajunge sa arda cu mândrie.
Lasa mana sa-i cada usor pe langa corp si paseste peste leșinat,apoi ma strange in brate,iar eu îi îmbrățișez strans talia pentru cateva clipe,dupa las mainile sa-mi coboare pana cand prind de marginea vestei ce-o are pe el ca sa o tin trasa in jos doar ca sa nu observe careva armele ce stiu ca le are la spate.
-Asta a chemat militia,soptesc cu nasul băgat în scobitura gatului sau.
-Iar tu tremuri de frica și nu alta,raspunde surâzând ca un diavol.
-Aha...replic amuzata si ma desprind putin de el cand aud in depărtare sirena masinei de politie.
Desi as fi putut sa-i dau doua palme tampitului ca sa-l trezesc si totul sa se termine inainte ca echipajele sa ajunga aici,n-am nici o problema in a da explicații fiindca stiu ca n-au ce sa-mi faca.
-Sa știi ca n-am de gând sa plătesc nici o amenda,il informez pe Nik ca sa inteleaga dinainte cum sta treaba.
"Sunt eu fata cuminte cand trebuie,dar in situatia asta n-am sa fiu deloc. Si-a meritat-o tampitul chiar daca nu era problema mea ca o bătea pe aia."
-Eu am vrut sa o ajut pe proasta fiindca asta o bătea pe strada,iar ea a chemat gaborii de frica ca l-am omorât pe bou,continui,iar șarpele ii arunca o privire seaca femeii ce se fâțâie de colo colo pe trotuar in așteptarea militiei si dupa fata ce o are,realizez intr-o fracțiune de secunda faptul ca tot rahatul asta pe care l-a făcut,de fapt și de drept se datorează lipsei de bani si nu pentru ca o interesează atat de mult de soarta celui care a batut-o iar acum doarme pe asfalt.
„Mda...pai dacă asa o gândești femeie draga,ai greșit persoana. Daca ai vrut sa faci o combinație ca sa ai mai mulți bani prin buzunare,te-ai pus cu cine nu trebuia."
Surad rautacios in vreme ce mintea mea face constatarea acțiunilor ei,iar cand gaborii parchează peste drum,exact in fata Mercedes-ului negru pus pe avari,vin spre noi cu mapele dupa ei.
-Buna seara!saluta in cor,iar unul mai tânăr,ce e cu vreo doi ani mai mare decat mine si pe care atat eu,cat si Nik il cunoaștem fiindca am învățat in acelasi liceu cu el,iar șarpele de acolo il stie pentru ca zi de zi ma ducea si ma aduce de la scoala,vad cum il saluta pe brunetul meu cu o mișcare a capului,apoi se uita neimpresionat la cel inconstient de pe asfalt.
-Ce s-a întâmplat?ne intreaba si incep sa-i povestesc toata moartea căprioarei.
Incuviinteaza pe tacute cand termin de spus de la ce m-am luat,apoi imi cere sa dau o declarație si ii i-au foaia impreuna cu mapa si-un pix din maini,dupa ma apropii de masina care mi-a fost de folos ca sa-i dau somn acoolistului si incep sa scriu pe capota ei cele declarate pana acum verbal.
-Eu cred ca asta a sunat doar ca sa ceara cativa bani de la mine pentru ca am folosit violenta pe post de arma,ii zic milițianului tânăr,in vreme ce altul suna la salvare ca sa vina sa-l ridice pe adormit.
Ma abțin sa nu pufnesc fiindca n-au ce sa-i faca medicii de la urgenta decat sa-i dea doua capace doar ca sa-l readucă in simturi,apoi un șut în cur sa-l trimita acasă fiindca cu siguranta au cazuri mult mai importante de rezolvat.
-Daca asa a gandit-o,atunci o sa primească o amenda pentru deranjarea organelor de politie,raspunde si surad in mine,dupa ii arunc o privire femeii amărâte si clatin din cap.
-Nu are bani nici sa treacă strada,zic un lucru ce e evident pentru oricine priveste in directia ei. Las-o in pace,ii cer si continui sa-mi completez mai departe declarația.
-Hmmm...pasarea malai visează,nu-i asa?intreaba Nik cu ochii pe femeia ce n-are nici o treaba cu faptul ca asta inca doarme pe asfalt. Si-a imaginat ca poate avea un câștig de pe urma ta,doar ca nu si-a luat în calcul si-o marja de eroare. Insa...atunci cand ești prost,vorba aia...trebuie sa si behăi,continua,iar eu chicotesc suav,dar cu cateva unde veninoase la final.
-Ea a vrut sa mangleasca un hot,in condițiile în care sunt cu 1000 de nivele peste persoana ei,replic cu un amuzament rautacios in glas,fiindca toata situatia asta e ca un joc de copii atat in cazul meu,cat si-n a lui Nik.
Vrajeli din astea am văzut cand eram chiar o pustoaica in adevăratul sens al cuvântului,nu cum ma alinta si-n ziua de astazi brunetul meu.
Stiu de manglelile astea de pe vremea când borfasi inscenau tot felul de lovituri copiilor cu bani ca sa traga niște foloase de pe urma lor.
Asa ca,n-are cum femeia asta sa creadă ca poate sa facă astazi acelasi lucru cu mine in condițiile în care nu ea a pus coada la pruna si nici n-a inventat gaura de la macaroana. Lucrurile astea pentru mine sunt precum vorba aia din batrani:
„Le-am fumat de pe vremea când eram la gradinita"
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...