Snik:
Intind mana dupa telefon cand incepe sa vibreze pe noptiera si raspund fara sa deschid ochii.
-Hm?mormai printre buze.
-Nu era vorba ca la 4 ne întâlnim in centru ca sa mergem împreună spre R.I.P?intreaba Killer pe un ton apasat si oftez zgomotos,apoi ma întorc pe o parte si imi trec un brat peste mijlocul Evei care se foieste putin cand ma simte si se cuibareste imediat la pieptul meu.
-Ba da,replic somnoros si casc in timp ce el continua.
-Pai si de ce nu ești Snik treaz?
-Cat e ceasul?intreb cu ochii inca închiși.
-E 4 jumatate! Ce pula mea ai făcut azi noapte de nu te dai sculat?
-M-am...
-Mda...replica imediat ce las continuarea in aer. M-am gândit eu. Hai ridica-te din pat daca vrei sa prindem putin drum liber.
-Dar tu unde ești?vreau sa stiu fiindca e prea liniste in jurul lui.
-In bucătărie,beau o cafea,zice si ma incrunt cu ochii inca închiși.
-Si atunci de ce ma iei la rost,dacă inca n-ai plecat de acasă?
-Pentru ca sunt la tine in bucătărie tampitule!urla in telefon și il dau imediat de la ureche.
Eva incepe sa maraie la pieptul meu pentru ca o deranjează faptul ca vorbesc la telefon și deschid ochii,apoi ma ridic fara tragere de inima din pat ca sa o mai las putin sa doarmă.
-Fa-mi si mie una,zic in vreme ce pasesc spre usa de la dormitor și inchid apelul inainte sa ies din camera.
Cu pasi inceti ma indrept spre baie,iar cand ajung inauntru,pun telefonul pe marginea blatului de la chiuveta,apoi ma spal pe dinți și pe fata,dupa scap de boxerii de pe mine si ma bag la dus.
Inchid ochii in vreme ce ma spal si n-o fac din cauza spumei,ci pentru ca imi e un somn de as dormi în picioare.
Aseară după ce am adus-o pe mama la noi ca sa poată sta cu Evil cat timp nu o sa fim acasă,mi-a luat băiatul si pe fratele meu,iar impreuna s-au pus sa se joace carti pe pedepse. Lucru ce mi-a dat mie destule ore la dispozitie ca sa nu fiu deranjat si sa-mi fac de cap cu Eva.
Nu cred ca de când ne-am pus în pat avem 2 ore,iar acum sunt rupt în gura de somn.
-A dracu...îmbătrânesc sa-mi bag pula...mormai,pentru ca ma gandesc ca atunci cand aveam pana in 35 de ani,puteam sa stau nedormit nopți la rand fără probleme.
Acum vad ca abia pot sa deschid ochii si trag de mine doar ca sa nu adorm in picioare.
-Sau o fi de vina nopțile de nesomn pe care le-am pierdut ani la rand?o dau pe partea cealalta,doar ca sa nu recunosc ca la 46 de ani organismul ajunge sa nu mai tina pasul cu sufletul meu sălbatic.
Oftez in schimb ca răspuns la întrebarea pe care mi-am pus-o singur si ies din dus imediat ce indepartez toata spuma de pe mine,apoi mijesc ochii fiindca lumina e prea puternica și imi pun un prosop in jurul taliei ca sa ies mai repede din baie.
Ma dau din cateva miscari cu deodorant,apoi cu parfum si-mi i-au telefon de pe blat,dupa ies în holul intunecat si sting lumina de la baie în urma mea.
Pasesc pe mocheta groasa și il salut pe Grig cand ajung in livingul de la parter,dupa continui sa merg pana cand dau in bucătărie.
-Neata pula!zice Killer de cum ma vede si impinge o cana de cafea spre scaunul de langa el.
-Sa mi-o sugi daca tot ai pomenit de pulă!raspund in vreme ce ma asez la masa și imi dau capul pe spate,apoi inchid ochii si chicotesc cand imi dau seama ca si in poziția asta as dormi daca as fi lăsat în pace.
-Sa ti-o suga nevasta-ta!mi-o arunca pe un ton răutăcios.
-Hmmm...gem ca sa-l enervez mai tare. N-ar fi rau.
-Mda,plescaie din buze. Nu mai visa la păcate Nik ca avem treaba. Ce dracu!? Dormi pe tine?
-Da,raspuns scurt. Mor de somn,continui si pufneste.
-Si eu,dar nu ma vait ca o pizda.
-Dar cum o faci?il iau la misto daca tot are scame in sange.
-Ma vezi cumva ca plang pe aici?raspunde in schimb. Hai baga cafea dacă vrei sa-ti revii.
Oftez si deschid un ochi,apoi las cateva secunde sa treacă pana il deschid si pe celalat,dupa ma indrept cu încetinitorul de spate.
-Am imbatranit,zic in timp ce prind cana fierbinte intre degete.
-Acum ti-ai dat seama?replica ironic.
-Tu ai facut-o mai de mult?pun întrebarea cu o privire seaca in directia lui.
-De cand il tot vad pe Evil cum creste de la un an la altul. Maine poimâine ajunge veteran,iar noi o sa fim pe pula.
Rad scurt si deopotriva amar.
-M-am dus pe pula de mult Killer. Noroc ca Eva si Evil au reușit sa-mi oprească căderea libera,dar știu ca drumul meu mai devreme sau mai târziu o sa se termine in Iad.
-Pe fundul lui,specifica si lasa cateva chicoteli diabolice sa i se desprinda de pe buze.
„Asa-i...acolo am sa ajung. La fel și el sau restul vagabonzilor din grupare. Noi cu siguranta avem locuri rezervate in adancul Iadului fiindca suntem oricum,dar in nici intr-un caz buni din cale afara. Purtam păcate pe suflete cu carul,iar intunericul domneste in jurul nostru de cand ne știm. Insa nu avem ce sa facem. Ne-am acceptat cu toții soarta. Eu chiar am reusit sa mi-o si îndulcesc cu ajutorul Evei si-a lui Evil. Sunt mult mai noroc decât fratii mei,care au rămas singuri,pentru ca n-au mișcat un deget ca sa-si găsească pe cineva. Au o vorba care vine tot de pe strada și se ghidează dupa ea. Golanul decât sa iubească,mai bine isi vede de treaba lui. Pentru ca,dacă ajunge s-o faca,e groasa treaba. Fiindca un borfas o face o singura data și-o face bine. Cand vine vorba de golani,iubirea e pe viata și trece dincolo de moarte. Nu exista vreo cale de mijloc pentru inima unui borfas. Asa ca,au preferat cu toții sa stea departe de iubire,decat sa-si puna singuri belea pe cap.”
*****
Dupa un drum lung in care am băgat cate o cafea in mine din ora în ora ca sa nu adorm la volan,am ajuns intr-un final la București,iar acum aștept afara din masina si fumez o tigara sprijinit de ea,in timp ce băieții păstrează distanta de mine ca sa poată Eva sa se schimbe pe bancheta din spate in rochia ei de ocazie fiindca dupa spusele sale nu putem intra în casa lui R.I.P neprezentabili,chiar daca el nici macar nu e acasă pentru ca am ajuns mai târziu decât trebuia din cauza traficului și nu luam parte la momentul in care da cel mai probabil in clipa asta cu subsemnatul. Dar cu toate astea,pustoaica mea tot nu vrea sa apară la usa lui neimbracata conform regulilor de eticheta.
Reguli despre care mie si băieților mei nu ne pasa. Noi am venit îmbrăcați exact ca pe strada. Adica in blugi,adidasi si tricou. In schimb Eva cu siguranta o sa strălucească printre noi din cauza rochiei ce am vazut-o in spate.
Dar daca noua nu ne pasa de regulile astea si nu putem accent pe asa ceva,pentru ca e mai important in viziunea noastră sa fim unii langa alții ca sa ne bucuram pentru fericirea celuilalt,Eva cu siguranta o sa arate precum o zeita printre muritoare. Pentru ca o cunosc,stiu ce ii place și n-am nici un dubiu ca n-o sa fie superba. Sunt conștient ca o sa fie la înălțime si-o s-o eclipseze pe Anastasia,dar nu cred ca lucrul asta o s-o deranjeze pe bruneta. Din câte o cunosc eu pe aleasa borfasului care a crescut sub aripa mea,cred ca o sa-mi admire pustoaica,nici de cum sa mi-o invidieze.
Pentru ca Anastasia a crescut pe strada si nu are cum sa fie cuprinsa de resentimente cand unui apropiat ii merge bine.
-Sunt gata!ii aud vocea in vreme ce duc tigara la gura si intorc capul spre partea cealalta a masinii.
Uit sa mai trag fumul in piept cand o vad pentru ca e rapitoare,iar din cauza frumuseții ei,ajung sa uit și unde ma aflu sau ce mai exact caut de fapt aici,pentru ca locul meu sigur ar trebui sa fie cu ea în alta parte.
Mai exact intr-o cabana,pe la munte,unde sa fim departe de toti si sa o am pentru cateva zile doar pentru mine.
„O idee geniala,Nik! Asta ai sa faci imediat ce prinzi ocazia.”
-Arati mortal!exclam pe un ton apreciativ si-o sorb din priviri in vreme ce se apropie de mine.
Rochia ce si-a cumparat-o e dantelata in partea de sus,dar pot sa-i vad perfect pielea prin materialul de un roz pal. Iar in partea de jos curge dreapta pe ea pana in pamant,doar ca are doua taieturi pana in sus pe coapse si despicaturile ii lasa la vedere ambele picioare la fiecare pas pe care il face.
-Mersi!raspunde zâmbind si se ridica pe vârfuri cand se opreste in fata mea,apoi imi arunca tigara dintre degete,imi da mana la o parte fiindca am rămas cu ea suspendata in aer pentru ca am vrut sa trag un fum in piept inainte sa o vad pe ea,dupa ma saruta apasat pe buze si o îmbrățișez strans la pieptul meu.
-Ce zici dacă dupa nunta,dispărem cateva zile la munte?murmur in gura ei.
-Si ce fac cu munca?intreaba amuzata. Mi-am luat liber doar in weekend.
-Te rezolv de medical,raspund si chicoteste.
-Pai si băiatul?
-Evil o sa stea cu mama si cu Luk,zic incet.
Știu ca fratele meu mai are de gand sa mai stea vreo luna prin tara,iar casa noastră i-a devenit culcuș de fiecare data cand vrea sa-si ia cate o pauza,asa ca,stiu prea bine ca nu-l deranjează sa rămână cu micuțul borfas daca ii cer sa ma ajute cu el.
Pentru ca-l iubește ca pe ochii lui din cap și am încredere ca il păzește la fel de bine ca mine. Asadar,alături de el,micuțul nostru o sa fie in siguranta maxima.
-Hmmm...mormaie meditativ. Bine,bine...continua si din nou ma saruta. Dar ce facem cu profesorii lui?
-Pai aia crezi ca au uitat din vara și pana acum unde stam Eva?raspund cu o intrebare. O sa vina sa-i predea si daca nu suntem noi acasă.
Surade.
„Eu știu ca ii place sa tina totul sub control si sa-l vadă zilnic pe Evil,sa se intereseze de tot ce face și cum isi petrece timpul,dar cateva zile n-o sa pateasca băiatul nimic daca nu suntem langa el. N-am mai plecat intr-o vacanta doar noi doi de cand micutul a apărut pe lume și cred ca a venit vremea sa mai schimbam putin regulile. El o sa fie păzit de baietii de la paza care au devenit in ani parte din familie,plus ca o sa fie si Luk langa el,iar mama cu siguranta n-o sa-l lase sa moara de foame. Ea abia așteaptă sa stea cu el. Si cum Evil nu iese din casa fără mine,pentru ca a înțeles ca trebuie sa stea ascuns ca nimeni sa nu afle de identitatea lui,de aceea invata si de acasa ca sa nu fie nevoit sa meargă la scoala,sunt ferm convins ca o sa-i prindă bine sa isi petreacă timpul in compania mamei și a fratelui meu pe care efectiv il divinizeaza cu toate ca ii cunoaște povestea si stie ca Luk nu e cel mai bun om de pe pamant. Dar la fel ca mine,amandoi facem totul pentru ființele pe care le iubim. Iar Evil in ochii fratelui meu,e sufletul ce il linisteste cel mai tare si-l bucura pana la cer si înapoi.”
-Atunci suna bine o vacanta în doi,ma scoate vocea ei din ganduri si adâncesc imediat sarutul. Abia astept sa ajungem la munte,Nik!
„Dar eu...eu ce sa mai zic? Ca am sa numar orele pana cand o sa fim singuri? Pentru ca exact lucrul asta urmeaza sa-l fac.”
-Dar știi ca abia mâine putem sa plecam,nu?intreaba cu ultima suflare cand isi desprinde buzele de ale mele dupa ce ii ling interiorul gurii pana aproape ca o las fără aer pentru ca nu ma mai satur de gustul ei.
-Mda...mormai in barba,fiindca desi ma bucur pentru R.I.P si abia aștept sa beau in cintea fericirii lui,sunt nerăbdător sa plec doar ca sa am cateva zile libere cu Eva.
„Un lucru ce nu m-a incantat de cand pustoaica mi-a dărâmat toate zidurile,este faptul ca a trebuit mereu sa ma impart intre fratii mei si ea. Iar in ani de zile balanta a inclinat foarte mult in partea Evei pentru ca eu i-am dat voie sa o faca. Dar borfasii mereu m-au inteles cu toate ca nu le-a convenit de fiecare data pentru ca de multe ori am sărit si peste întâlnirile noastre. Dar aia e...cum zicea și vorba aia de pe strada. Cand un golan iubește,o face o singura data în viata și isi pune femeia deasupra tuturor. Iar eu încerc sa impac cat pot pe toată lumea,doar ca ea o sa fie întotdeauna inaintea lor. Pentru ca o iubesc ca un nebun. Pentru ca ea a ajuns sa fie centru universului meu si n-am cum sa imi favorizez fratii chiar daca impart atatea cu ei. Cand vine vorba de Eva,ea mereu o sa aiba prioritate inaintea tuturor.”
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...