Snik:
Anul 1995...
Simt cum pasesc pe un teren alunecos in timp ce imi dau frau liber emoțiilor si le las pe toate sa ma cuprinda in vâltoarea lor,cu toate ca pana in urma cu o ora am ținut pana si cu dintii sa nu cedez in fata sentimentelor,insa chemarea ei uite ca a reusit sa ma faca sa trec dincolo de tot ce înseamnă interzis si nu stiu daca e bine,dacă e ceea ce trebuie,dacă e in regula lucrul asta,dar iubirea ce-o simt c-o poarta in sufletul ei pentru mine si pe care ajung sa i-o citesc in ochi,reuseste sa-mi aduca in cel mai profund mod cu putinta linistea si pacea pe dinauntru. Un lucru pe care pana acum îl credeam imposibil având în vedere din ce lume fac parte si prin câte mi-a fost dat sa trec sau sa vad din cauza intunericul in care m-am născut,insa ea,cum a făcut,cum n-a facut,uite ca a fost capabila sa-mi faca mintea praf și zidurile pulbere cu toate ca le-am ridicat cat de sus am putut in jurul meu doar ca sa nu o pun în pericol. Ca legile si regulile pana la urma sunt făcute ca sa fie încălcate nu? Iar dacă eu am sa fiu primul care trece peste ele,am sa-mi asum asta in fata borfasilor,pentru ca...pana la urma nu sunt din piatra ca sa rezist tentației si nici robot ca sa raman indiferent inaintea ispitei,iar Eva de-a lungul anilor a facut din jocul ei unul periculos ca sa ma atraga de partea sa și uite cum acum a reusit sa ma intoarca facandu-ma sa cedez ca sa ajung sa ma înfrupt din ea,exact ca șarpele din fructul interzis,cu toate ca am păcate cu carul si nu merit un asemenea dar,ca sa nu mai vorbim despre faptul ca pe deasupra mai am și dusmani cu nemiluita ce nu sunt deloc mici sau nesemnificativi.
„Dar poate ca asa trebuie sa fie. Poate ca asa ne-a fost scris. Ea chiar spunea ca totul se intampla cu un motiv,iar acum ajung sa ii dau dreptate. Si poate cu ajutorul ei reușim împreuna sa menținem un echilibrul? Habar nu am,cert este ca sunt gata sa plătesc oricat pentru fărădelegea ce urmează sa o comit,cu condiția de a nu păți ea nimic pentru ca o sa stea lângă mine. Fiindca intr-o astfel de situație chiar as ajunge sa-mi blestem zilele dacă ar mai fi sa mai pierd o fiinta draga sufletului meu.”
-Nik...sopteste pe un ton încărcat dupa ce rupt sarutul ca sa o las puțin sa respire.
-Te iubesc Eva,rostesc fara pic de nesiguranta in voce când toate sentimentele ce m-au cuprins pana acum in vâltoarea lor,incep sa se aseze in voie peste întreaga mea fiinta.
„N-am cum sa schimb faptul ca am o viata tumultuoasa,dar nici sa m-ai mint ca ea nu reprezinta altceva pentru mine decât sora fratelui meu de cruce. In seara asta,accept ca e totul meu si tot ce vine la pachet cu iubirea pe care eu unul pana acum mi-am interzis-o. Dar ce pula mea mă fac cu frica? Pana la ea nu mi-a curs niciodata atat de devastator prin vene...insa acum...o simt din plin și habar n-am cum sa fac ca sa o tin in frau pentru ca nu vreau sa o las sa-mi distrugă visul ce-l traiesc mai nou cu ajutorul pustoaicei. De ce spun vis? Pentru ca indiferent din ce parte a umbrelor as privi,chiar asa vad relația mea cu ispita. Un vis ce nu-mi doresc sa se sfârșească vreodată. Pentru ca iubirea ei reuseste sa aducă culoare în viata mea,dar pe cealaltă parte e capabila sa scoata si tot intunericul din mine in cazul in care i s-ar întâmpla ceva,fiindca stiu ce pericole ascunde strada si foarte multe dintre ele te pot baga in mormant,dar daca in cazul lui Devil,asfaltul m-a învins,in cazul Evei n-am sa permit un asemenea lucru. Am sa țin cu dinții și am sa lupt cu toata puterea din mine ca pe strada ei sa fie doar soare,nici macar vreun stop de ploaie sau vreo umbra de intuneric.”
-M-ai spune-o o data,imi cere cu glas gatuit și ies imediat din gândurile mele.
Imi ia o secunda sa inteleg ce vrea de la mine si zambesc in coltul gurii,apoi imi sprijin fruntea de a ei si o privesc cu profunzime in ochii ce dau semne ca vor in curând sa planga.
-Te iubesc,Eva,repet si scoate un sunet ascutit de fericire printre buze,apoi isi misca capul intr-o parte ca sa-mi inhate gura.
Emotiile vad cum ii învolbureaza verdele din privire in timp ce ne sarutam si imi las greutatea trupului mai tare peste formele ei ca sa simta cat de mult ma aprinde,cat de tare ma infierbanta si cat de teapana imi e scula pentru ca o vreau la nebunie.
Inspir adanc in momentul in care icneste de surprindere atunci cand imi imping soldurile cu putere in fata si simt cum ma îmbăt din cauza aromelor ce le emana trupul ei care devine din ce în ce mai fierbinte,insa...pe cât de bine se simte euforia,intr-un colt al mintii tot sunt constient de gravitatea situației si de faptul ca fiinta asta mi s-a strecurat mai rau ca un drog pe sub piele si mi-a pătruns în vene. A devenit fara sa realizez parte din mine cu foarte mult timp in urma,iar acum ca-mi recunosc mie însumi ca o iubesc,ajung sa constat ca ea e singura care o sa fie capabila sa-mi puna capac dacă vreodată se hotărăște sa plece de langa mine. Fiindca am ajuns intr-o secunda sa fiu dependent de ea mai ceva ca de aer si n-as putea in viata mea sa mai renunt la ea o data ce mi-am dat voie sa o simt acum cu totul inauntrul meu.
„Dar nu e nici o problema...daca pana acum am stat mereu in preajma ei ca sa am grija de ea,de mâine o sa stea ea zi si noapte langa mine,fiindca n-am sa o mai las sa trăiască în apartamentul alor ei. O vreau aici la orice pas. Sa o știu constant prezenta prin apropierea mea,ca sa o fac la fel de dependenta dupa mine cum sunt eu dupa ea.”
Cu noul legamant in minte,ma sprijin pe un singur cot in vreme ce imi las cealaltă mana sa-mi alunece pe formele ei si incep sa o mangai pana cand ii prind o coapsa intre degete,apoi ii trec piciorul în jurul taliei mele.
-Ultima șansă,replic cu ranjetul pe buze doar de dragul de a părea un băiat bun,fiindca in realitate știu ca urmeaza sa o iau și sa o devorez ca ultimul hapsan de pe fata pământului.
Chicoteste.
-Hai nu mai fa pe interesantul,sopteste la o suflare distanta de buzele mele.
Rad in barba ca un drac,dupa baga mana intre noi si imi prind scula intre degete. Mi-o trec printre labiile ei ude si inspira brusc,apoi un geamat mic ii iese din gat și repet de cateva ori mișcarea pana cand excitatia ii devine mai abundenta.
-Respira,ii cer si incuviinteaza repede din cap,apoi incepe sa tragă calculat aer in plamani,doar ca in momentul in care ii fortez intrarea si o patrund,uita cum s-o mai faca si aerul i se blocheaza in gat. Eva...soptesc si casca ochii la mine,iar cand isi revine în fire incepe din nou sa respire cum trebuie. Asa...continui pe același ton incet si imi imping soldurile mai mult in fata.
Scot mana dintre noi si ma sprijin pe ambele palme,iar ea își baga unghiile in spatele meu si incepe sa gâfâie.
Durerea i-o citesc in ochi și ma opresc de cateva ori pana cand ajung sa o despic pe dinauntru ca sa o fac pe de-a-ntregul a mea.
Transpirația o simt cum mi se prelinge pe spinare din cauza efortului pe care il depun ca sa nu ma misc in gaura ei strâmtă pana cand suflu nu ii revine la normal si pana cand nu se ajustează cat de cat la dimensiunile mele.
-Esti bine?intreb cand lacrimile încetează sa-i mai curga pe obraji.
-Ma ustura fir-ar al dracului!injura printre dinti. Ma ustura pana in creier!
Oftez si imi aplec capul doar cat sa-mi lipesc fruntea de a ei.
-N-am ce sa-ti fac,Eva...nu exista nici o cale prin care sa te fac a mea fără sa te doara.
-Nu ma așteptam să ma doara in halul asta!geme cuvintele cu durere in glas.
-Pana am sa te lărgesc dupa dimensiunea mea o sa te doara de fiecare data cand am sa intru in tine pustoaico,o informez si vad cum strange mai cu putere din dinti.
-Atunci misca-te ca sa o fac mai repede,imi cere plina de nervi fiindca nu ii convine faptul ca simte durere și ranjesc in coltul gurii,apoi incep sa ma misc ușor in ea si scrasneste din dinti la fiecare pătrundere pe care încerc sa o execut cat mai cu grija si finut cu putinta doar ca sa nu o doara atat de mult.
-Am crezut ca prima noapte o sa fie una de pomina,dar abia aștept sa nu ma mai doara!exclama cu ciuda in glas.
-Dupa noaptea asta promit sa te inec in placere,replic in timp ce intru si ies din ea cu încetinitorul.
-Esti foarte grijuliu si răbdător,ofteaza câteva clipe mai tarziu cand cel mai probabil mișcările mele nu mai reprezinta un mare disconfort pentru ea.
„N-am cum altfel sa fiu pentru ca tin la ea. Imi pasa si vreau sa fie bine. Cu toate ca demonii mei sunt foarte nerăbdători ca sa o ia cu asalt. Abia ii mentin sub control,fiindca toti ard de dorinta ca sa se ridice la suprafață si sa se piardă in trupul ei.”
-Ah!scoate un suspin printre buze când ma imping putin mai tare cateva clipe mai tarziu si ajung sa cresc mai mult ritmul.
Respiratia i se precipita si incepe sa ma zgarie tot mai tare pe spate cu cat tempoul meu creste mai mult. Imi lipesc buzele de ale ei si incep sa o sarut umed in vreme ce imi rotesc de cateva ori soldurile,apoi cresc mai mult ritmul si vad dorințele cum incep sa arda in ochii ei. Orice urma de inocenta dispare din verdele ce incepe sa renunte la orice fărâmă de naivitate,iar focul ce ii aprinde privirea imi da de inteles ca pustoaica e pe cale sa se transforme in adevăratul sens al cuvântului intr-o ispita.
-Pot sa ma urc peste tine?intreaba si chicotesc mai rau decat un diavol.
Nu-i raspund,doar imi strecor palmele pe sub umerii ei si ma răstorn cu tot cu ea pe saltea. Scoate un sunet de amuzament cand se trezește deasupra mea,apoi isi pune palmele pe pieptul meu si inspira adanc.
-Ajuta-ma,imi cere si ii prind fesele intre degete,dupa incep sa o urc si sa o cobor pe lungimea mea.
-Ahhhh...geme prelung si isi da capul pe spate in timp ce isi sincronizează mișcările cu ritmul pe care il impun.
Imi inclestez maxilarul in vreme ce o privesc cum se misca deasupra mea și,desi e stangace,tot ma nimicește si ma face cu capatana. Sanii plini i se misca in fata ochilor mei,iar parul lung ii mangaie trupul la fiecare mișcare. Obrajii incep sa-i roșească tot mai mult,buzele i se intredeschid tot mai tare,aerul ii iese tot mai sacadat din plamani,iar cand revine cu privirea in a mea si ii vad ochii cum i se tulbura tot mai tare,imi ridic soldurile si incep sa ma misc mai repede in pasarica ei.
-Vai de mine!!!!tipa cand începem sa ne lovim unul de celalalt.
Imi cobor ochii si mi-i tintesc pe locul in care ne unim,iar un incendiu se dezlantuie in secunda urmatoare in mine cand vad cum labiile umede se deschid de fiecare data cand o patrund.
-Nik!!!!tipa pe un ton ascutit si isi baga unghiile in pectoralii mei.
Imi ridic ochii ca la comanda și o strang mai tare de fese,apoi cresc mai mult ritmul si respiratia i se opreste in gat. Simt cum trupul i se tensioneaza si ajunge sa nu se mai miste cand plăcerea o cuprinde.
-Ce trăim acum amandoi nu se poate numi altfel decât însuși raiul pe pamant...harai in timp ce o simt cum se strânge cu putere in jurul meu,iar gaura ii devine atat de strâmtă incat abia mai reușesc sa-mi fac loc în adâncurile ei.
-Rai sau Iad pentru mine e tot una atâta timp cat impart plăcerea cu tine,ofteaza imediat ce se prăbușește deasupra mea și isi baga nasul in scobitura gatului meu.
Zambesc.
-Esti mortala,Eva...ii soptesc cu iubire in glas si intorc capul sa o sarut pe frunte,dupa continui sa ma misc in pasarica fierbinte pana cand orgasmul imi fulgera sirea spinării si ies din ea înainte sa-mi ajungă în testicule.
Termin pe abdomenul meu,iar ea scoate un suspin încărcat de satisfacție,dar totodată si de usurare.
-E mai bine totuși fara scula mea prin tine,hm?intreb amuzat cand aud sunetul pe care tocmai l-a scos si isi retrage capul din scobitura gatului meu doar cat sa-mi întâlnească privirea.
-Este,recunoște. Dar ai zis ca nu o sa fie de fiecare data durere.
-Pana cand te obișnuiești o sa existe disconfortul,Eva.
-Ei bine...abia aștept sa nu-l mai simt,pentru ca...desi m-a durut,totuși mi-a si plăcut.
Chicotesc.
„A naibii diavolita rupta din rai. O ador și nu alta,iar acum ca mi-am lăsat amprentele pe trupul ei,iar ea pe sufletul meu,am sa o divinizez și nu alta. Pentru ca a reusit sa-mi arunce lumea in aer si in urma exploziei a creat un nou univers inauntrul meu. Lumea ce mi-a fost o bezna totala,a prins culoare doar datorita ei,iar eu n-am cum sa nu-i intorc favoarea. De aceea am sa ma dau peste cap doar ca legamant ce l-am făcut mai devreme sa rămână valid pana cand am sa inchid ochii. Pentru ca o vreau fericita alături de mine si vreau sa-i dau motive sa rămână pana la ultima suflare in prezenta mea. Cu toate ca sunt constient de faptul ca nu sunt partenerul perfect,dar am sa fac totul in asa fel incat relația sa ne functioneze.”*****
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...