Danger:
Anul 1987...-Hai futu-ti mortii sa-ti fut!injur printre dinti cand ajung in fata porților si nimeni nu le deschide.
Cobor jos nervos atunci cand secundele se scurg dar nu vad nici o mișcare si incep sa urlu.
-Deschide in pula mea poarta!imi bubuie vocea in întunericul spulberat doar de farurile de la masina.
-Ce vrei?ma intreaba unul de dupa ea.
-Pe ma-ta!ma rastesc la el ca un monstru. De cand pula mea dau eu explicații ca sa patrund pe domeniul meu?il iau la rost,doar ca sa ii dau de inteles ca habar n-am de faptul ca fratele meu a dispărut și ca nu sunt aici ca sa fac prăpădul de pe lume.
-Stai sa-l cheme pe șefu!striga de pe partea cealalta,iar trupul imi ia foc.
Incep sa marai si sa ma plimb ca un leu în cusca prin fata mașinii,iar cand intr-un final aud ca se trage zăvorul,ma opresc in loc si imi tintesc privirea criminala pe deschizatura ce se crapa cu încetinitorul.
-De ce pula mea ma faci sa aștept?scrasnesc printre dinti,iar mafiotul ma cercetează repede cu privirea. Am nevoie de încărcătură,iar tu te-ai gândit sa baricadezi porțile?continui pe un ton ce picura otrava si da de inteles ca am nervii mai fierbinți decat lava.
-De asta ai venit?intreaba cu o spranceana ridicata și vad pe fata lui ca nu e convins de tot ce am spus pana acum.
-Nuuuu!!!exclam sarcastic. Am venit sa o fut pe ma-sa lu ala de m-a întrebat mai devreme ce caut aici!continui cu aceeași ironie in glas. Ce dracu ai? A dat strechea in tine? Ai tras ceva pe nas? Da-te din drum ca ma grăbesc!il reped si ii fac semn sa se miste,apoi ma întorc si urc în masina ca sa nu-i mai dau ocazia sa reacționeze.
Calc accelerația de cum pornesc motorul,iar el sare într-o parte in vreme ce agariciul lui apuca sa deschida doar o poarta si o imping pe cealaltă cu aripa din dreapta a mașinii.
Patrund pe domeniul lui ce e foarte intunecat,lucru ce imi da clar de inteles ca ascunde ceva sau mai bine spus pe cineva și sa vezi cum aprind eu imediat un ditamai focul de tabara de o sa se vadă pana de pe luna cum o sa arda,fiindca am sa-i dau foc atat la casa,cat si la pamantul din prejurul ei.
-O dat dileala in voi?ma rastesc la gorilele de pe terasa imediat ce cobor jos. Sau va e frica ca vine vamesul din mormânt si va bântuie?fac referire la omul pe care in urma cu câteva zile l-am omorât.
-Nu...dar...
-Ce?il intrerup pe cel ce deschide gura sa vorbească,iar in spate aud pasi cum vin apăsați spre mine.
Intorc capul,iar pe lângă mafiotul ce se apropie cat poate de repede din cauza piciorului ce-l are mai nou ciung fiindca a tras R.I.P in el ca sa-mi salveze fratele,vad ca patrulează si cativa lupi in jurul lui.
„Ei sa fiu al dracului! Dar si-a scos toata brigada! Sa fie sigur ca nimeni nu ajunge sa patrunda in casa lui."
-Luk...ia stai asa!imi cere si imi dau ochii peste cap.
-Nu înțelegi ca ma grăbesc?raspund cu o intrebare. Am nevoie de marfa. Tocmai ce a venit unul nou in oras si a întrebat de mine. Vrea sa ducă cu el droguri ca sa le imprastie in Moldova. Deci...? Dacă arde,poate sa mai aștepte. Eu n-am chef sa ratez o asemenea ocazie,ii arunc minciuna fara sa clipesc.
-Ah!exclama si ma abțin sa nu ranjesc.
„Pai nu sunt eu manipulatorul manipulatorilor? Atat ma joc,le invart si le sucesc pana cand ajung sa-mi mănânce toti din palma."
-Pai atunci du-te și ia-ti ce ai nevoie,zice si imi face semn cu mana sa intru mai repede in casa.
Ma intorc si pasesc spre trepte,iar gorilele imi fac loc ca sa trec printre ele.
Intru in casa si dau tot in intuneric,iar lucrul asta ma face sa rad in mine.
-Ti-a tăiat pana la urma si tie Ceaușescu lumina? Sau de ce căcat n-ai curent?intreb la misto fiindca stiu prea bine răspunsul.
-E pana de curent,raspunde din curte.
„Pana de curent...sa vezi ce pana iti dau eu la creier,de am sa te adorm pe veci."
-Si acum cum dracu ajung in beci?vreau sa stiu si ma opresc in mijlocul holului somptuos de la intrare.
-Stai ca pun baietii sa-ti aduca,imi zice si aud cum se trage cu lentoare piedica unui pistol.
Ma intorc in secunda urmatoare cu mana deja pe arma ce o am la spate,iar cand ajung sa fiu fata in fata cu usa de la intrare,ridic mana in acelasi timp in care o teava mi se lipeste mie de frunte.
-Chiar crezi ca ma prostești?intreaba tatăl meu cu un amuzament morbid in glas.
Continui sa-i tin lipit pistolul la randul meu de frunte,iar cand lumina se aprinde deodata in hol,privirea mi se întunecă putin,dar cu toate astea vad cum sunt inconjurat de matahale ce stau strategic așezate in diferite colturi ale camerei.
-Ce dracu te-a apucat?marai la el. Sigur n-ai tras ceva pe nas și încurci borcanele?o tin una si buna cu sarada mea.
-Serios?intreaba intr-o doara. Chiar vrei sa cred ca ești aici pentru ca urmeaza sa dai un tun?
Privirea o simt cum imi devine de gheata,iar ochii lui se întunecă in clipa urmatoare.
-Dar pentru ce ar trebui sa ma aflu la ora asta aici?raspund cu o intrebare pe tonul meu periculos si totodată letal.
-Pentru el?intreaba si imi face semn usor din cap doar ca sa intorc privirea spre dreapta.
Ma uit cu coada ochiului,iar cand matahalele sparg randul,vad intr-un colt exact lângă fereastra trupul batut mar al fratelui meu.
Intunericul ma acaparează si explodeaza prin venele mele,dar ma stăpânesc exact ca un erou,fiindca n-am voie in clipa asta sa clachez. Daca as face-o amandoi am fi morti. Asa ca,imi calculez in minte minutele ce s-au scurs pana acum si aproximez cam cât mai trebuie sa trag de timp doar ca gruparile sa dea buzna pe teritoriul monstrului.
-De ce e Nik întins pe podea?ii cer explicații și atat fata,cat si vocea nu-mi trădează iadul ce face ravagii in mine.
Mafiotul se incrunta cand vede ca nu schițez nici cel mai mic gest cum ca nu mi-ar conveni situatia.
-Tu chiar n-ai știut?intreaba surprins.
Pufnesc.
-Nu,iar daca as fi facut-o chiar credeai ca ma bag peste tine?vreau sa stiu,iar el ranjeste fix ca un șarpe.
-Nu te deranjează?vrea sa stie si ridic nepasator din umeri.
-Tu mi-ai spus mereu ca la un moment dat trebuie eliminat. M-am obișnuit de mult cu gândul. Daca acu i-a venit ceasul,n-ai decât!il indemn nepasator,desi imi vine sa-l chinui pana cand blestemata aia de inima ce-o are in piept isi face ultima bataie.
-Mai...mai...mai...zice taraganat,dar totodată amuzat si il vad cum vrea sa schimbe placa.
„Inca 5 minute Luk...încă 5 si totul o sa ia foc in jurul tău..."
-Pai dacă asa stau lucrurile,atunci îți las ție onoarea asta,replica,iar ochii ii sclipesc ca la drac.
-Futu-te-n gura mort...scrasneste Nik din dinti cu durere in glas și încearcă sa se ridice de jos,dar e atat de batut,incat nu reușește nici macar o palma sa se inalte de la podea.
-Ce zici?ma pune dracul la încercare si din nou ridic nepasator din umeri.
-Nu știu ce ai înțeles tu in atâția ani de zile,dar Nik n-a însemnat mai mult decât o unealta pentru mine,spun si desi cuvintele le scot fara nici o infexiune,ma racaie pe gat minciuna ce-o torn.
-Ti-am zis de curând ca ești mai periculos decât un șarpe...haraie fratele meu si il vad cum se intinde pe spate,apoi trage cu greu aer in piept si chicotesc,doar ca sa nu bufnesc in plâns,fiindca arata deplorabil si ma doare pana in maduva oaselor,de parca am luat eu bataie si nu el a fost făcut bucăți.
-Trebuia sa te fac sa crezi ca iti sunt aproape mereu,rostesc cu gheata in glas.
-Ai reușit!scuipa cuvintele si nu stiu daca el chiar vorbește serios,sau o face fiindca s-a prins ca ma joc,insa durerea din vocea lui nu-l da cu absolut nimic de gol. Am crezut ca imi ești aproape...dar vorba aia...frate,frate insa branza e pe bani,nu?intreaba cu amaraciune. Si la cat cașcaval are muistul,vad ca ai reușit sa-ti pierzi mintile,surade sec la final.
Monstrul cand aude dialogul dintre noi doi,face un pas in spate,apoi lasa mana sa-i cada pe langa corp si isi inclina capul intr-o parte. Eu continui sa-mi tin fixat pistolul pe fruntea lui,fiindca vreau sa fie încă in garda. Am nevoie de încă puțin timp,iar sa cedez acum,n-as face altceva decât sa îl bag din nou la banuieli.
-Rupe-i gura!ordona si vad cu coada ochiului cum o matahala merge spre Nik si ii da un picior direct in maxilar.
Capul ii sare intr-o parte si sangele ii da printre buze,apoi geamatul lui de durere,revolta inima din mine,insa ma abțin sa reacționez.
„Poti! Trebuie sa rezisti Nik! Iar la sfarsit promit ca amandoi o sa zâmbim!"
-Nimic?intreaba diavolul si ranjesc cu viclenie.
-Altceva?raspund in schimb.
Vad cum incepe sa se dea o lupta in ochii lui si stiu ca atitudinea mea ii da cu virgula. Faptul ca nu ma arat deloc afectat il baga in ceata,iar ca sa plusez eu nota,ii dau o idee ce sper sa se incadreze in timpul pe care il mai am la dispoziție,ca sa nu fiu nevoit într-adevăr sa trag.
-Ridica-l!ii ordon monstrului. Tine-l ca sa-i zbor creierii!
Tonul meu suna de data asta cu inflexiuni mortale cand ma rastesc la el,iar ochii i se maresc de soc pentru o fracțiune de secunda.
„Hai! Ca nu poți rata o asemenea ocazie! Știi cât de mult îmi place sa trag,la fel cum eu prea bine stiu cat iti place sa privești atunci cand o fac,pentru ca te gândești ca cu fiecare victima ce-o las in urma mea sting tot mai mult lumina din mine."
De zici ca imi aude gandurile,ranjeste cu răutate și se misca din loc. Calca cu greu spre coltul in care e întins pe jos fratele meu,iar gorilele se dau mai mult in laturi. Las mana in jos si pasesc in urma lui cu o mina criminala pe fata.
„Te halesc..."
Surad intunecat in urma gandului,insa sunetul pot sa bag mana in foc ca-l percepe ca fiind scos de dorinta nebuna ce-si imagineaza ca-mi curge prin vene pentru ca sunt pe cale sa mai iau o viata fiindca sunt intrat pe modul de criminal,iar dupa ce ii face semn unei matahale sa-l ridice de jos pe brunetul cu 2 ani mai mic decât mine,eu ii fac semn sa il tina el drept in fata mea.
-Tu!ii ordon. Daca vrei sa-l omor,vreau ca mainile tale sa fie la fel de patate ca ale mele.
Rade exact ca un maniac,apoi ii prinde lui Nik incheieturile intre ele la spate,iar capul sau se afla pe partea dreapta a fratelui meu.
„Perfect! Dacă el crede ca nu am sa trag doar pentru ca-mi e peste mana se inseala amarnic."
-Trage!imi ordona si il scutura de cateva ori pe fratele meu ca sa fie sigur ca se uita la mine.
Nik ma priveste cu o fata desfigurata si umflata atat de mult ca aproape de-l mai recunosc.
-Trage...sopteste exact ca un șarpe,iar ranjetul ce ii apare pe buze,ii da la iveala cativa dinti rupți,iar restul ce i-au mai rămas prin gura sunt pătați cu sânge.
Il privesc in ochi impasibil,cu toate ca ma sfasii într-una pe dinauntru fiindca de eram lângă el,n-ar fi ajuns aici și nici in halul asta. Pentru ca nimeni nu îndrăznește sa deschida gura in fata mea. Nici macar maniacul. Fiindca sunt unul mai mare decât el.
-Iti mai aduci aminte ce te-am învățat cand erai mic?intreb chicotind ca un drac,doar ca sa mai trag putin de timp. In fata morții și a diavolului...las cuvintele suspendate în aer si cu ultimele lui puteri,ma scuipa fix intre ochi.
-Da!rostește cu scarba. N-am sa tremur niciodata.
Surad ca un drac,dupa imi sterg cu lentoare saliva lui amestecata cu sânge,iar spectacolul ce-l dam,vad ca place la toata lumea. Inclusiv maniacului in ochii căruia vad cum arde cu înflăcărare nebunia pentru faptul ca ne certam.
-Niciodata,petcetluiesc juramantul ce ni l-am făcut de mult si ridic mana in care țin arma.
Ii lipesc teava de frunte fara nici o problema,iar Nik imi ranjeste in fata,pentru ca in clipa asta,eu sunt atat moartea lui,cat si dracul sau.
-Trage!urla manicul si il împinge mai in fata.
De parca ar vrea sa-i bag teava in frunte inainte sa-i gauresc capul.
„Ori sa se asigure ca n-o mut de la locul ei fiindca ii e frica."
Ranjesc.
„Vad ca nu mai apare gruparea,dar nici nu mai pot sa intarzii cu trasul,asa ca...fie ce o fi,dar înainte de toate am jurat ca de ar fi sa mor,prima data il bag pe el in groapa."
-Mori!bubuie vocea mea atat de tare,incat toata lumea împietreste in loc,iar eu profit de ocazie și mut teava intr-o fracțiune de secunda,apoi trag si ii gauresc fruntea celui ce m-a creat,dupa imi indoi bratul si mi-l bag in pieptul lui Nik ca sa-l trantesc la pamant,iar in vreme ce fratele meu cade,il prind de sacou pe monstrul a cărui ochi au rămas larg deschisi si imi fac scut din trupul lui.
Ma rotesc pe loc si incep sa trag in gorilele adunate în hol,iar gloantele se descarca la foc automat si atunci cand raman fara ele,arunc trupul monstrului spre doua matahale si sar la bătaie. Gorilele ramase in picioare ma impusca in zona pieptului,insa vesta ce o am pe sub geaca,imi protejează organele vitale.
-Esti mort!urla un sclav si vad cum ridica mitraliera din dotare.
Bag mana în buzunarul de la geaca si izbesc langa mine o grenada fumigena,apoi ma arunc pe burta peste Nik si imi acopar capul cu un brat. Desi fumul nu mai lasa nimic sa fie vizibil în jurul nostru,gloantele continua sa se descarce si prin ploaia lor,incasez unul fix in glezna.
Senzația de arsura e ușoară,dar știu ca in scurt timp o sa ma fulgere durerea pana in cap,fiindca,desi n-am mai încasat nici un glont pana acuma,am auzit de la cei care au fost împușcați la ce ar cam trebui sa ma astept.
-Mortii ma-sii!scrasnesc din dinti si il prind zdravand pe Nik de umari cand un alt glont imi gaureste de data asta geaca si mi se implanta in brat,dar cu toate astea ma fortez din răsputeri si ma rostogolesc cu el pana cand dam intr-un perete.
-O sa murim!imi zice haraind.
Dau sa ii spun ca are dreptate,dar cu toate astea sunt fericit pentru ca am mâncat din aceeași farfurie si ca am avut parte de un frate ca el,insa de afara incep sa bubuie grenade si sa se traga incontinuu,apoi vocile celor din grupari ajung la urechile mele si rasuflu usurat.
-Pe ei!!!!!!zbiara huliganii si izbesc usa de perete cand dau buzna in casa mafiotului.
-Avem o șansă să n-o facem,chicotesc,apoi ma ridic de jos si incep sa injur de mama focului cand pasesc si imi aduc aminte ca am fost impuscat in picior.
-Nik!!!! Luk!!!!!zbiara Devil pe la cativa metri distanta de mine.
-Rupe-i!!!!ii ordon,desi nu-l vad.
Totul e ca prin ceata,fiindca fumul gros nu s-a risipit,iar lumina nu face altceva decât sa înrăutățească lucrurile pentru ca e ca și cum ai pune faza lunga la masina cand afara e o ceata atat de densa ca nu vezi nici la un metru in fata ta.
-Hai!!!!zbiara din nou Devil si scânteile se aprind in tot holul lat cand armele se descarca.
Grenadele încă bubuie pe afara,în timp ce borfasii se arunca în lupta cu urlete monstruoase desprinzandu-se de pe buzele lor si imi cobor capul atunci cand la picioarele mele e aruncat un om mort.
-Suntem aici!!!!zbier si ma las pe vine cu încetinitorul,apoi ii iau arma din mana gorilei si ma intorc spre fratele meu.
Il ridic de jos cu greu atat din cauza piciorului cat si a bratului găurit si imi trec cat de strans pot mana ranita in jurul taliei lui.
-E liberrrrr!!!!zbiara Hell si armele se opresc ca la comanda.
Trec prin fum si mai ca nu ma impiedic cand dau peste unul căzut la datorie,iar fiindca nu pot sa pasesc peste el,il dau roata cu piciorul meu ranit si cu fratele meu batut ținându-se cum poate mai bine de mine.
-Putin ajutor aici?strig la ei,iar pasi mulți se îndreaptă spre direcția noastră.
-Asta n-are ceva sistem de ventilare?chicoteste Devil inainte sa ne vadă. Fumul asta n-o sa iasa de aici nici peste doua ceasuri,continua,insa cand ajunge langa noi si il vede pe Nik cum arata,tot amuzamentul din glas ii dispare. Sa-mi bag pula!se rasteste deodata si isi baga mainile pe sub bratele lui. Arati ca dracu!
-Bine macar ca mai respir,mormaie fratele meu si imi inclestez maxilarul.
-Baieti!!!urla Shadow pe un ton ce da clar de inteles ca bătălia nu s-a sfârșit aici. Avem musafiri!!!
-Futu-i!injur. Luati-o prin spate!le ordon,insa borfasii chicotesc,apoi se fac scut atat in jurul meu,cat si a lui Nik si a lui Devil ce-l tine pe fratele meu mai mult in brate fiindca abia mai respira.
-Daca acum nu mai murim,n-o s-o mai facem niciodata!replica Killer razand,dar nu e rasul lui,ci aduce cu a unui diavol,de zici ca însuși Lucifer numai ce l-a posedat.
Ma uit la Nik,ce e la o aruncatura de bat de mine si ii zambesc in coltul gurii. Sentimentul de eliberare pe care il simt fiindca mafiotul a murit,știu ca ii colinda si lui interiorul,iar faptul ca avem toate șansele chiar sa o merlim in secundele ce urmează,noua nu ne schimba starea si ne aduce atat zambete pe buze cat si lacrimi în ochi. Dar nu de tristețe,ci de fericire. Fiindca ne-am promis ca o sa plângem doar atunci cand o sa avem un motiv bine întemeiat si care se trage din partea binelui,niciodata din cea a raului,iar in clipa asta pentru amandoi moartea diavolului semnifica cu adevărat un motiv de bucurie,chiar daca n-o sa tina decat pentru cateva secunde fiindca suntem pe cale sa dam din nou intr-un alt iad.
„Dar daca e sa murim,măcar ne-am dus juramantul la capat. Am reușit intr-un final sa-l eliminam pe diavol."*****
Danger:
Snik:
Killer:
Devil:
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...