Snik:
Anul 1987...Abia ma ridic din pat atunci cand bate careva la usa si pufnesc de cateva ori pana ajung pe holul de la intrare pentru ca ma misc in reluare.
-R.I.P...mormai cand deschid si vad cine se afla în prag.
Borfasul tine cate o sacosa din carpa in fiecare mana si vad cum ma studiază pe sub cozorocul de la sapca ce-o are aproape trasa pe nas.
-Cum rahat vezi?intreb si chicoteste in barba.
-Cu dracu de ești capabil sa stai pe picioare la o săptămână de la mardeala ce ai incasat-o?raspunde in schimb.
Pufnesc.
-Nimic n-o sa reuseasca sa ma pună la pamant,zic si ma urnesc de pe loc ca sa-l las sa intre. Atunci cand lucrul asta o sa fie posibil sa știi ca am merlit,continui,iar borfasul clatina din cap,in vreme ce trece peste prag si paseste spre bucătărie.
-Daca nu eram cu tine ai fi scăpat,rostește supărat.
-Daca si cu parca...replic plictisit si-l urmez dupa ce inchid usa in urma lui.
-Acum sunt dator vândut la tine,zice in vreme ce pune sacosele pe masa.
-De ce?vreau sa stiu si-mi arunca o privire incruntata.
-Pentru ca datorita ție trăiesc?raspunde cu o întrebare.
Imi dau ochii peste cap,dupa pasesc incet spre el si fara sa fac mișcări prea bruste,fiindca sunt bandajat tot in zona coastelor.
-Cate oase ai rupte in corp?intreaba si ridic usor din umeri.
-N-am fost curios sa aflu.
-Arati ca dracu,zice borfasul printre dinti si ciuda i-o simt in glas.
Il bat puțin pe spate cand trec pe lângă el ca sa-l asigur ca e totul în regula și ca o sa-mi revin,apoi ridic capacul de la oala ce mi-a adus-o intr-o sacosa si-mi arcuiesc o sprânceană.
-Supa?intreb,iar el incuviinteaza din cap.
-I-am spus mamei ca un frate de-al meu a ajuns la spital,iar ea s-a gândit sa-ti faca ceva sa bagi la mat.
Chicotesc.
-Si s-a gândit sa-mi faca supa si...las cuvintele suspendate în aer pana cand verific ce se afla în castronul din cealalta sacosa. Si gogoși?continui cand dau folia la o parte,iar el se uita urat la mine cand rad usor in barba.
-Nu-i bun?ma ia la rost. Sau te pomenești ca voiai sa vin la tine cu niște curve?
Ma abțin sa nu rad in hohote cand il aud fiindca n-am nici o tragere de inima sa simt cum mi se contracta plamanii in mine daca imi apasa coastele pe ei,insa micuțul borfas e foarte comic.
-Stii si tu ce sunt alea curve?intreb si ii dau un bobarnac peste nas.
Maraie la mine fiindca il tratez exact ca pe un copil ce este,iar eu ranjesc,dupa ma intorc si scot dintr-un dulap un castron,apoi un polonic din sertar si o lingura.
-Sa știi ca ar merge o curva,dar supa lu ma-ta imi face mai mult cu ochiul in clipa asta,asa ca am sa raman la ea,zic si pufneste suprat. Hai nu fa bot cati dau una de te lipesc de pereti,continui,doar ca tonul nu-mi suna amenințător,ba din contra foarte amuzat,iar borfasului nu-i prea convine dupa fata ce o face.
-Snik...nu-mi place cand ma cocolosesti!aproape ca se rasteste la mine,iar vocea lui mult prea groasa pentru un pustan de 9 ani,vibrează cu greutate in aerul ce ne înconjoară.
-Zi mersi ca o fac. Daca era altul in locul meu lua si pielea de pe tine,zic in vreme ce-mi pun un castron de supa. Apropo...sa-i spui săru-mana lu ma-ta ca s-a gândit sa-mi faca si gogosi,dar n-am sa le pot manca. Încă am gura in sarme.
Ofteaza,dupa se tranteste pe celalalt scaun de la masa și isi pune un cot pe ea,apoi isi propteste barbia in palma si ma priveste cu parere de rau.
-N-am sa mor,il asigur,dupa ma asez cu încetinitorul la masa și ma apuc sa mănânc. Hmmm...gem cand simt cat e de gustoasa și numai buna de mâncat fiindca temperatura e exact asa cum ii place zeului,nici prea prea,dar nici foarte foarte.
-N-ar fi trebuit sa mai stai în spital? Abia te misti,mormaie in barba.
-Ba da,dar nu mai suportam sa zac pe acolo. Asa ca le-am cerut sa-mi faca ce trebuie,dupa sa ma elibereze. Plus ca acolo nu eram atat de in siguranta ca in cartier. Daca jegurile celelalte se gândesc sa ne facă felul,Luk a pus toata gruparea sa pazeasca blocul 24 din 24.
-De asta i-am văzut pe toți prin zona?intreaba si incuviintez din cap. M-am gândit ca au trecut pe la tine,iar acum s-au imprastiat prin cartier.
-Nu...sunt acolo doar ca sa dea semnalul in cazul in care ceva suspect se apropie de teritoriul nostru,ii explic,iar in vreme ce duc lingura la gura,usa de la intrare se deschide și aud vocea lui Devil cum il injura cu foc pe Killer.
-Da-te-n pula mea de prost!se rasteste la el,iar rasul lui Killer simt cum aduce intunericul in casa o data cu prezenta lui si a sunetelor ce i se desprind de pe buze.
-Ti-am zis sa te misti!
-Si n-am facut-o bulangiule?il intreaba Devil cu o voce de drac.
-Nu cand ti-am cerut,raspunde Killer si imi tintesc privirea pe amandoi cand intra in bucătărie.
-Ce aveți?vreau sa stiu,iar Devil isi da ochii peste cap.
-Fraierul asta...
-Fraier e tat-tu!il intrerupe Killer si trece pe lângă el,apoi ii da una după cap lui R.I.P si isi baga mana în castronul cu gogosi. Ce faci borfasule?il intreaba in timp ce duce gogoasa la gura.
-Mai bine nu raspund...ranjeste R.I.P ca un dracusor si rad incet in barba.
Devil chicoteste cu cateva unde mortale in glas,dupa baga la randul lui mana in castron și începe sa infulece doua gogosi una după alta.
-Hmmm...sunt bune rau!exclama satenul meu si mai baga mana dupa alte doua.
-Deci? De ce va înjurați?revin la subiect,iar Devil ranjeste la mine.
-Mai știi pe aia ce era sa fie violata in gheto,iar Killer a salvat-o?
-Cum sa uit când eliberarea lui m-a costat o sacosa de bani?raspund in schimb.
Killer pufneste,dupa imi arata degetul mijlociu.
-Lasa dracu ca i-am făcut la loc. Nu te mai vaita ca fara mine sunteți pe pula,zice,iar ochii lui Devil sclipesc ca la un drac.
-Ei...aici trebuie sa-i dau dreptate. Rar se găsește unul ca el,il lauda și il bate frățește pe spate.
-Asa-i,confirm fiindca toti ai mei sunt unul mai bun ca altul cu toate ca ne învârtim intr-un cerc ilegal. Asadar...ce-i cu aia?intreb si bag lingura in castronul de supa,dupa o duc la gura si astept sa răspundă în vreme ce mănânc.
-Ne-am întâlnit cu ea când veneam acum spre tine.
-I-auzi! E din cartier?vreau sa stiu.
-Nu...raspunde Killler. A venit și m-a cautat.
-Ba du-te dracu!il injur,iar Devil bufneste in ras.
-Asta am zis și eu,iar el mi-a zis sa ma dau mai încolo. Am facut-o dupa ce am studiat-o pe aia și s-a aprins puțin. De atunci tot fac mișto de el si nu-i convine,ma pune la curent satenul meu.
-Nu ma innebuni...mormai si ma uit insistent la Killer. Sa nu zici ca ti s-au aprins și tine călcâiele dupa una asa cum i s-au aprins lui R.I.P dupa fata gaborului.
Simt privirea micuțului borfas imediat pe fata mea,iar un ranjet atotstiutor imi curbeaza buzele.
-Zi-mi ca nu-i asa R.I.P...ii cer surâzând ca un drac.
-N-ai tu treaba,raspunde in schimb micuțul borfas.
-Ai grija cu puiul de gabor,ii spune Devil si baga mana în buzunar,apoi scoate pachetul de tigari si isi aprinde una.
-Nu seamana deloc cu muistii din inalta societate,rostește apasat fiecare cuvânt în parte.
-Nu încerca să ne convingi pe noi R.I.P,ii atrag atenția. Doar sa nu te duci la fund din cauza ei pentru ca trebuie sa ne scufundam dupa tine și cu un gabor e puțin mai greu,înțelegi? Cu mafioții e mai simplu. Intri peste ei,ii lichidezi si pleci...dar aia au legea de partea lor si...
-Am înțeles,ma întrerupe. N-am sa cad. Anastasia e ce trebuie,zice sigur pe el.
-Cam mic sa afirmi asa ceva,ii zice Killer,iar borfasul pufneste.
-Zi dracu ce ai pățit și lasa-ma pe mine în pace,i-o tranteste si ranjesc in coltul gurii.
-E foc asta mic,ne zice Devil amuzat.
Il vad pe R.I.P cum clatină din cap,iar ca sa nu mai dezbatem înflăcărare lui dupa fata de gabor,revin la aia pe care a salvat-o Killer.
-Si...zi asa...ce ai pățit?
-Nimic!pufneste plictisit. M-a cautat,m-a găsit și mi-a dat o bandana. A spus ca gestul meu merita mult mai mult,dar deocamdată nu-si permite luxul de a-mi oferi ceea ce ea considera ca ar putea recompensa faptul ca am salvat-o,asa ca,lasa putin cuvintele suspendate in aer si scoate din buzunarul de la geaca o bucata de material.
E neagra,iar pe ea are pictat niște inimioare albe.
Chicotesc.
-E deajuns sa desfaca putin cracii,surade Devil doar ca sa-l enerveze si reuseste,fiindca Killer isi strange degetele de la mana dreapta in pumn,apoi da sa-l loveasca,insa satenul se ferește.
-Cat ești de prost!se rasteste la el. Gândești puțin? Fata aia a fost prinsa intre trei aurolaci,probabil n-a povestit nimănui prin ce a trecut,iar tu cretinule te gândești la pizda?
-I-ai alina durerea și i-ai șterge urmele,o intoarce Devil,iar Killer isi da ochii peste cap. Hai nu fi martalog...te-am văzut cum te-ai uitat la ea. Nu o da pe partea cealalta ca tot un golan ramai. Vrei sa faci pe băiatul bun,dar pot sa pun pariu ca ti-ai imaginat putin cracii ei urcați pe umerii tai.
Killer maraie,dupa se uita la mine si focul din ochii lui ma face sa-l privesc chiorâș.
-Ce pula mea aveți ma? Mai nou va îndrăgostiți? Numai timp de gagici n-aveti voi...mormai intr-o doara.
-Mda...noi habar n-avem daca apucam ziua de mâine,iar fraierul asta,zice si il loveste pe R.I.P dupa cap,apoi continua. Si asta,zice,iar cealaltă palma o încasează Killer. O ard ei pe iubire,incheie pufnind.
-Ca sa nu mai zic ca bandana aia chiar ti se potrivește,il iau la misto pe Killer. Inimioare?intreb razand in barba. Fata aia are macar habar cine ești,ce-ti poate capul si cu ce te ocupi?
-Habar n-am,dar daca ea a vrut sa mi-o dea nu puteam sa o refuz,raspunde ridicand usor din umeri.
-Dar cu îndrăgosteala cum rămâne?vreau sa stiu,iar el își da ochii plictisit peste cap.
-N-o sa-mi cada cu tronc,ma asigura.
-Si daca totuși se intampla?insist și toarnă cateva înjurături in barba inainte sa-mi răspundă.
-Am sa o tin langa mine.
„Mda...e nebun,la fel și R.I.P. Din punctul meu de vedere tampit sa fii sa bagi pe cineva din exterior in lumea asta. Dupa ce ca trebuie sa-ti păzești spatele non-stop,iti mai pui și singur o belea pe cap. Nu e de ajuns ca pe umerii nostri atarna atâtea,sa mai trebuiască sa ai grija și de un suflet lipsit de aparate in nebunia ce ne înconjoară,e ca și cum ti-ai da singur foc la valiza. Habar n-am cum o vad ei doi apropierea asta dintre un borfas si o gagica normala,insa eu unul nu m-as înhăma la asa ceva. E cel mai ușor sa fii lovit de alții cand ai fizic langa tine punctul slab. Iar cand zic lovit ma refer la lucruri grave,care de cele mai multe ori pe strada se sfârșesc cu victimele respective in ghearele mortii."
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...