Snik:
Anul 1998...O las pe Anastasia in urma dupa ce prima data facem o oprire intre cartiere ca sa-i fur cateva haine de pe sârmele oamenilor de la parter care si-au scos afara peste noapte țoalele la uscat,apoi cand ajungem la coltul de strada ce duce spre blocul ei,ii mai cer o ultima data sa isi tina gura fiindca suntem chit in felul asta pentru ca i-am salvat viata,iar dupa ce ma asigur ca este in stare sa ajunga pana in cartier alaturi de câinele ei,calc accelerația si ma indrept spre casa.
Gandurile toate imi colinda spre R.I.P ce nu se afla in oraș pentru ca umbla cu trupa prin tara la concerte,iar dorinta cea mai mare pe care o am în clipa de fata este ca la urechile lui chiar sa nu ajungă nici macar o soapta cu privire la pățania prin care a trecut bruneta,altfel praful o sa se aleagă de el si de toata cariera lui.
„Sper sa-si tina clontul puștoaica asta dacă într-adevăr il iubește,altfel o sa aiba pe conștiința inca o viata,fiindca o sa se ducă dracu si-o sa se risipească toata soarta borfasului in spatele unor gratii din cauza ei."*****
Un sfert de ora mai târziu,opresc in fata porților inalte si imi scutur capul doar ca sa-mi scot din minte toata intamplarea neplăcută din seara asta prin care am trecut fara sa-mi fi dorit lucrul asta,iar dupa ce oamenii mei ma lasa sa intru în curte,las masina sa alunece pe aleea ce duce in fata casei si-mi oblig toata fiinta sa-mi schimbe starea de rahat pentru ca urmeaza sa dau ochii cu Eva si nu imi doresc sa simta absolut nimic negativ venind din partea mea in afara de iubirea ce i-o port în suflet.
Inspir adanc dupa ce cobor si pasesc spre treptele lungi,iar cand ajung pe terasa plina cu flori,deschid usa inaintea angajatului dinauntru ce se ocupa alaturi de alții cu protecția Evei cat nu sunt prin preajma ei si il salut cu o mișcare a capului.
-Unde-i puștoaica mea?il intreb si-mi face semn spre scari.
Ma descalt la intrare,dupa trec pe langa el si urc fara zgomot la etaj fiindca nu știu dacă a adormit si nu vreau sa o trezesc in cazul in care a facut-o,iar inainte sa intru in dormitorul nostru ca sa o verific,fac prima oprire la baie.
Aprind becul si primul lucru pe care il fac este sa pun cutia metalica pe raftul cel mai înalt al dulapului ce se afla in coltul stang,apoi scap repede de haine și le arunc în coșul cu rufe,dupa ma bag la dus și ma spăl in mai puțin de 5 minute.
Elimin de pe mine orice urma care sa arate faptul ca am mardit in seara asta pe cineva,iar cand sunt gata,imi infasor un prosop in jurul taliei si ies din baie.
Sting becul in urma mea si pasesc lent spre dormitor.
Mocheta groasa de pe jos imi maschează pasii,iar cand ajung in dreptul usii de la camera si-o deschid fara zgomot,vad lampa de pe partea Evei de pat aprinsa si pe ea așezată pe saltea in poziție turceasca.
Se uita în poala ei si observ ca studiaza in amanunt o pula de cauciuc.
-Ce e aia Eva?vreau sa stiu,iar glasul meu o face sa tresară pentru ca nu m-a simțit cand am deschis usa,apoi clipește de cateva ori spre mine si un zambet caraghios ii curbeaza buzele in vreme ce ridica jucăria si incepe sa o fluture usor in directia mea.
-L-am rugat pe Luk sa-mi faca rost de un vibrator din America și nu de mult ce mi l-a adus,raspunde,iar la final chicoteste putin rusinata.
-Mda?intreb senin in timp ce trec peste prag si inchid usa in urma mea.
-Da...mormaie cu jumătate de gura.
-Si la ce iti trebuie ție mai exact un vibrator cand pula mea iti sta la dispoziție în orice secunda din zi sau din noapte?intreb cu o spranceana ridicata si ma opresc deocamdată aici cu interogatoriul doar ca sa nu o i-au la bani marunti pentru faptul ca a avut tupeul sa ii ceara lui Luk sa-i cumpere asa ceva,iar ticălosul ala de frate al meu nu mi-a spus nimic cu privire la acest lucru,dar probabil s-a amuzat teribil numai la gândul ca o sa-mi cada fata atunci cand am sa aflu.
„Nu mi-a căzut fata,insa nici bine nu imi pica cand vad prostia aia intre degetele ei."
-Pentru ca atunci cand nu ești acasă si mi se face dor de tine sa ma descarc cu ajutorul sculei ăsteia de cauciuc?raspunde si ranjesc sinistru in coltul gurii.
-Lasa viata mea ca mai bine ramai incinsa si incarcata pana cand ajung din nou la tine ca sa te sleiesc de puteri,ce spui?intreb,dar nu o las sa-mi răspundă și continui. N-ai nevoie de asa ceva,Eva!i-o trantesc serios ca sa înțeleagă ca nu sunt de-acord cu o asemenea nebunie oricat de multe argumente ar avea la purtător si oricat de mult ar manca-o curiozitatea sa afle cum se simte asa ceva pe pizda ei sau in interiorul sau.
-De ce?se ratoieste imediat. Știu eu mai bine de asta l-am comandat. Nu vezi? E pe gustul meu? Roz...cu puțin sclipici pe aici...continua si conturează capacul unde se introduc bateriile in vibrator.
-Vorbesc serios Eva!exclam in timp ce ma apropii de pat. Nu bagi pula asta de cauciuc in tine! Acolo e locul meu!continui si se abține sa nu pufnesca,apoi porneste vibratorul in fata mea.
-Lasa ca știu eu mai bine,ti-am zis doar!insista si clatin dezaprobator din cap.
Nebuna cum e de fel,face taman pe dos cu toate ca știu ca se vede pe fata mea faptul ca nu-mi convine deloc lucrul asta si-ar trebui sa se oprească,insa,in loc sa arunce prostia aia din mana,ea isi desface larg cracii,apoi vrea sa-si ducă jucăria intre picioare si ma reped spre ea ca s-o opresc.
-Nu femeie,eu știu mai bine,iar sa bagi asta in pizda ta nu imi convine!marai si o prind de mana inainte ca vârful de cauciuc sa atingă materialul chiloților ce-i are pe ea ca sa pună presiune pe clitoris,iar dupa ce o opresc,ma las asupra ei si imi apropii gura la o suflare distanta de gura sa. Nu bagi nimic in tine in afara de scula mea...rostesc pe un ton apasat si incepe sa se lase pe spate.
Se intinde pe saltea si isi afunda capul in perna in vreme ce ochii i se aprind cu dorinta cand priveste adanc in ai mei.
-Hmmm...geme doar ca sa ma ispitească,iar pofta creste în mine intr-o fracțiune de secunda cand isi ridica soldurile.
Rochița scurta de pe ea ii ajunge mai sus de buric cand face miscarea ca sa ma tenteze,iar ochii mei coboara pe locul dintre picioarele ei.
Chiloții ii sunt umezi și ranjesc pentru ca e atat de dornica si ca vrea atat de mult sa cada în păcat.
-Nik...suspina cand imi scot limba printre dinti si imi ling buzele cu gândul la dulceata pe care o deține intre craci,iar cu coada ochiului vad cum privirea incepe sa i se tulbure tot mai mult din cauza excitatiei si a nerabdarii.
Chicotesc cu răutate doar ca sa o inflacarez mai tare.
-Pai cum rămâne Eva?vreau sa stiu,iar tonul meu suna undeva la granita cu abisul. Ori scula mea,ori aia din cauciuc?
Ofteaza.
-Esti asa un drac!exclama cu voce mica și clatina din cap.
-Adevarat,de aceea tu ai sa fii un ingeras și n-ai sa folosești niciodata vibratorul pentru ca ești o fata cuminte.
Pufneste.
-Prea bine! Dar sa dea naiba sa nu vii fiert pe mine de fiecare data cand ai sa pleci de acasă,ca te mananc,ai înțeles?!se incordeaza la mine,apoi isi ridica soldurile mai sus ca sa ma apuc mai repede de treaba.
-Cand vreodata n-am venit fiert pe tine?raspund cu o spranceana arcuita.
-Nu stii pe viitor ce se mai întâmplă. Poate o sa existe dati in care ai sa fii atat de obosit incat n-ai sa fii în stare sa ții ochii deschiși,darămite sa ma satisfaci pe mine si atunci...
-Lasa viata mea ca de o sa patesc asa ceva,ai sa iti faci tu de cap cu mine,vorbesc peste ea in vreme ce arunc jucăria pe podea,dupa dau jos prosopul de pe mine si ma urc peste ea.
Surade si o face exact ca o diavolita.
-Oh...atunci e de bine...chicoteste in urma acordului pe care tocmai l-am propus.
"A naibii dracoaica. Nu știu ce are in cap,dar daca are impresia ca o data cu trecerea anilor pofta de ea o sa-mi scadă,ori ca am sa ma ramolesc,atunci se inseala amarnic. Cu toate ca e mai mica cu 11 ani decat mine,n-o sa ducă pana la adanci batraneti lipsa de pula. Am sa-i dau de fiecare data cand o sa ceara,si-am sa o fac si atunci cand n-o s-o spună verbal,asa cum am obișnuit-o de cand am luat-o și pana in ziua de azi. Asa cum am facut-o si la scurt timp după ce am ieșit din coma cu toate ca trebuia sa stau dracu țeapăn la pat. Dar măcar atat puteam sa fac ca sa ne îndulcim viata ce căpătase un gust amar in urma iadului prin care amandoi trecusem. Ne-am bucurat unul de altul făcând dragoste in fiecare zi. Apoi cand am început sa capat puteri si nu mai oboseam atat de mult,ritmul a crescut,presiunea era mai dura si mai adanca,pana cand dragostea a devenit din nou salbatica,arzătoare si la pachet cu nenumărate placeri care mai de care mai păcătoase si fierbinți. Fiindca sunt eu șarpele...dar ea e ispita si ce iese atunci cand ne dam frau liber...hmmm...pot sa spun doar atat: ca n-as putea sa trăiesc sau sa experimentez cu nimeni altcineva pe acest pământ. Pentru ca toata plăcerea are o încurcătură aparte cand o împărtășesc cu ea fiind ca o iubesc cu toată fiinta mea. De ce? Pentru ca Eva e centru inimii mele si al sufletului meu. E centrul unei inimi care de mult nu mai trebuia sa bata,dar s-a încăpățânat sa ma tina in viata doar ca sa pot avea grija de ea. De femeia ce s-a născut ca sa-mi fie pereche si sa-mi completeze sufletul."
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...