Capitolul 13

180 40 0
                                    

Snik:
Anul 1987...

-Ma lași pe mine saptamana viitoare sa fac ghetourile din est?intreaba borfasul in timp ce pășim pe trotuarul bulevardului principal ce da pe la mijlocul lui in cartierul său,aflat la o străduță distanta de al meu.
Nu de mult ce am vândut o parte buna din incarcatura lui Luk la un bagabont ce e doar in întrecere pe la Timișoara,iar in drumul meu spre casa m-am întâlnit cu R.I.P si acum ca sa ma asigur ca ajunge întreg in cartier,merg cu el pana intre blocurile noastre gri,dupa trebuie sa trag o fuga pana la dig sa ma vad cu Devil ca sa facem un raid pe la baietii din brigada sa ne luam banii pe saptamana ce tocmai a trecut.
-Vrei tu sa umbli pe acolo?raspund in schimb cu o intrebare si-mi cobor privirea pe el.
Se uita în vitrinele magazinelor pe langa care trecem ce sunt luminate doar atunci cand prin apropierea lor se afla câte un stalp stradal și aud cum ofteaza in barba imediat ce o pereche de adidasi ii sare in ochi.
-Ma întrebi de parca ma cocolosesti,Snik,raspunde imediat ce-si ia ochii de pe geamul cu pricina.
Chicotesc.
„Pai...nu prea e departe se adevar lucrul asta. Pentru faptul ca borfasul seamana foarte mult cu mine cand aveam varsta lui,mi-a intrat la suflet si cu toate ca stie ce e ala greul de pe strazi,eu încerc sa-l protejez cat pot de mult de el."
-Ei bine...zic,dar ma opresc si intorc capul dintr-o miscare cand pe bulevard in dreptul nostru opreste brusc o duba,iar din ea coboara vreo 6 malaci. Fugi!urlu la el si ma reped spre cel ce vine încordat spre mine.
Imi strang degetele in pumni si fac o fenta inainte sa-i trantesc una in barba. Imi flexez genunchii ca sa ma feresc de atacul lui direct,iar cand ma indrept de spate ii bag un pumn cu toata puterea in barbie,iar lovitura ii stinge lumea pe loc si ma reped imediat spre al doilea.
-Fugi Snik!urla R.I.P la mine,insa stiu ca n-am cum sa scap,asa ca,ma arunc în lupta,iar pana sa ma insface ei,mai cade o gorila.
-Sa vezi ce bătută iti iei!maraie o matahala dupa ce ma prinde zdravan de umeri și începe sa ma traga spre ușile din spate ale dubei.
-Sa-mi sugi pula!ii zic in timp ce ma opun,dar nu reușesc decat sa-l intarzii cu cateva secunde,apoi,dupa ce ma azvarle inauntru,ma ridic imediat de jos si ma reped spre el,in vreme ce ceilalți urca pe rand în spate,iar unii dintre ei cara gorilele care au picat la datorie si ușile se inchid cu zgomot in urma lor.
-Ah!urla scurt cand il prind de gulerul paltonului si ii trantesc un cap direct in gura.
-Futu-te-n gat! Ești tare in gura si ai tupeu doar cu gloata dupa tine,scuip cuvintele si ii eliberez partea dreapta a gulerului,doar ca sa-mi strang degetele in pumni si incep sa casun fara mila pe el.
Il lovesc o data in nas,apoi în ochi,dupa reusesc sa-i mai trag doua in tampla pana sa fiu smuls de langa el,iar cand ii eliberez de tot sacoul,muistul cade secerat pe podeaua din tabla.
-Hai ca pana ajungem la mafiot,va fac felul!ranjesc sinistru in coltul gurii,iar ei incep sa maraie.
Rad ca un drac cand unul ma izbeste cu spatele de tabla dubii si ma priveste cu ochi amenințători. Ridic mainile in aer,dar o fac la vrăjeala,fiindca n-am de gând sa fiu pe pace,iar dupa cateva secunde cand ii las impresia ca m-am cumințit,il prind strans de gat și il lovesc cu vârful de la papuc direct in tibie. Racneste ca un animal si da sa ma loveasca,doar ca nu mai apuca,fiindca ii bag un pumn fix in mijlocul gatului de ii sfaram mărul lui Adam și toti incep sa injure cand matahala incepe sa se sufoce.
-Urmatorul!le cer si duc mana la spate.
-Nu misca!ma ameninta numaidecât unul si îndreaptă arma spre mine.
-Daca voia sa ma lichideze mafiotul,voi trebuia sa trageți din prima,asadar...las cuvintele in aer si imi scot pistolul,iar in timp ce misc mana ca sa-l tintesc,ii trag piedica,iar glontul se infinge intr-o parte laterala a capului sau,pentru ca încearcă sa se arunce pe podea ca sa scape de impuscatura,dar nu mai apuca sa supravietuiasca fiindca il omor in plina miscare.
-Tu-te-n gura!ma injura printre dinti o gorila,iar cand intorc capul,pumnul lui se loveste cu putere de fata mea.
Gem si amețesc pentru cateva secunde,iar cand dau sa-mi revin,imi mai tranteste o bucata mai zdravănă decat prima si reuseste sa-mi stinga lumina.
„Fain...daca din câti dracu au fost,am scăpat de cativa,atunci cand am sa ajung in casa diavolului cu siguranta n-am s-o mai fac pentru ca cel mai probabil am sa ma trezesc legat si inconjurat de o armata de matahale."

*****

Imi revin la realitate atunci cand simt ca sunt tarat afara din duba,iar răcoarea nopții imi dezmeticeste imediat mintea ce mi s-a scurtcircuitat o data cu incasarea a doi pumni pe care i-am primit in plina fata.
Deschid ochii in bezna,iar cand imi las capul intr-o parte si privesc pe dupa malacul ce ma târăște pe aleea facuta din bucăți de piatra,vad in lumina nopții cum sclipesc trei turnuri in diferite părți ale casei din caramida de care ne apropiem.
-Ai ajuns gagauta...chicoteste o voce care reușește sa-mi faca intr-o clipa sangele sa arda,iar nervii ce ma cuprind,imi activează adrenalina și il lovesc imediat pe idiotul ce ma poarta dupa el,fix in spatele unui genunchi cu talpa de la papuc.
-Futu-ti mortii ma-tii!ma injura in timp ce se impiedica,iar dupa ce reuseste sa se redreseze si ajunge din nou sa stea drept,in clipa urmatoare,mafiotul ii tranteste o scatoalca puternica dupa cap.
-Mortii lui sunt si ai mei...maraie printre dinti,apoi ii face semn sa ma bage mai repede inauntru.
"I-auzi! Eu nu știam ca am morti,dar daca asa sta treaba,atunci sa-i iau toti răniții in pula,fiindca eu nu ma consider ca făcând parte din familia lui."
-Cum ești gagauta?ma intreaba in vreme ce ajung sa fiu aruncat pe hol și ma ridic in picioare de cum sunt eliberat,apoi i-au poziție de atac în vreme ce scurtez rapid locul cu privirea.
Luxul ce ma înconjoară m-ai ca nu-mi arde retina si clipesc de cateva ori,după incep sa-mi calculez șansele de scapare in timp ce numar gorilele din holul in care am aterizat.
Sunt 25 la numar,iar șansele ca sa scap sunt aproape nule.
-Ce pula mea vrei de la mine?il intreb pe monstru cand se opreste in mijlocul încăperii la o distanta de vreo 3 metri de mine.
-Acum?raspunde rânjind. Pe ma-ta ca sa-i dau la muie!zice si imediat ma activez cu toate ca știu prea bine faptul ca imi apasa butoanele intentionat doar ca sa ma scoată din minti,insa n-am cum sa nu o iau razna sau sa ma stăpânesc cand o aduce în discutii pe mama.
"Niciodata n-am sa pot face asa ceva. Habar n-am cum de Luk reuseste sa rămână impasibil,insa mie îmi este imposibil sa fac un asemenea lucru."
-Muistule...harai printre dinti.
Surade ca un drac mândru tare de isprava ce a facut-o,iar eu ma reped spre el ca un taifun.
-Daca mai pomenești o singura data de mama,zic imediat ce îl prind de gat și imi apropii fata la o suflare de a lui,apoi continui sa marai. Am sa-mi scot pula la lumina și am sa mi-o bag pe toata direct la tine în gat,dupa am sa te fut pana cand o sa te usture corzile vocale de la cat ai sa încerci sa urli fiindca n-am sa-ti dau nici macar o secunda de ragaz si-am sa te sufoc in vreme ce-ti dau eu la muie.
Imi rade în fata,apoi face semn unui malac sa sara pe mine si ma intorc ca ars,iar cand matahala da sa ma prindă ca sa ma traga cat mai departe de șeful lui,il apuc de mana ce-o intinde spre mine si-l prind strans de degete,apoi i le dau peste cap si i le rup pe toate în afara de cel mare.
Urla si ii bag un pumn ca la comanda în gura de isi inghite cei doi dinti de sus din fata,apoi imi înfășor bratul in jurul gatului sau si il apuc zdravan,dupa manevra ferma pe care i-o fac,aud cum ii trosneste oasele pe dinauntru si ranjesc sinistru spre ceilalți cand il eliberez si-mi cade ca secerat la picioare.
-Pe el!!!!bubuie vocea monstrului cu ciuda in glas pentru ca am tupeul sa atac chiar și sub nasul lui,iar eu incep sa rad,desi nu prea îmi vine,fiindca situatia nu arata deloc bine,dar n-am sa ma milogesc si nici n-am sa implor ca sa scap cu bine din toată tevatura asta ce cu siguranta la final o sa ma rupa rau de tot pe genunchi.
Diavolul incepe si el sa rada la fiecare pumn de care încerc sa ma feresc,dar pana la urma reușesc intr-un fel sau altul tot sa-l incasez dintr-o parte sau alta atunci cand nu razbesc in fata atacului ce s-a dezlănțuit asupra mea si ajung sa vad negru inaintea ochilor cand ii aud sunetele veninoase,pentru ca are impresia ca e smecher cu armata de gorile in spatele,dar daca ar fi sa-i iau pe rand,le-as face felul la fiecare in parte,insa,pentru ca toți casuna deodata pe mine,sunt conștient ca am sa incasez cat de curând o bătaie sora cu moartea atunci cand adrenalina o sa mi se scurga o data cu puterea din sânge.
-Te duci la vale!spune in vreme ce continua sa rada. Iar dupa tine o sa vina imediat și frate-tau,fiindca in seara asta am sa va fac felul la amandoi! Voi chiar credeati ca ma puteți duce de nas? Eu ca voi am fost puțoilor,voi ca mine niciodata!
„Cine pula mea isi doreste sa fie ca el? Mai bine mor decat sa ajung sa fiu un jeg infect,lipsit de onoare si de caracter."

Legământul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum