Capitolul 27

313 46 15
                                    

Eva:
Anul 1995...
 
-Nu-i asa ca nu facem rau nimănui?insist si ochii lui se întunecă mai tare,apoi isi apleaca usor capul incat fata sa ii fie la aceeași înălțime cu a mea,iar cand lasa aerul sa-i iasa printre buze,respiratia lui fierbinte ce se loveste de gura mea reuseste sa infioare toata pielea pe mine.
Ma cutremur în urma senzației,iar pupilele lui se dilata intr-o secunda si din instinct isi lasa o mana sa alunece de pe fata mea pana in dreptul gatului,dupa usor isi trece un deget printre sanii mei,apoi duce palma in lateral și o lasa sa imi mangaie coastele pana cand ajunge sa ma prindă de un sold.
-Nu-i asa?intreb cu respiratia întretăiata ca sa ma asigur ca gândim la fel.
-Asa-i,raspunde si un ras parca putin obosit se desprinde de pe buzele lui.
De parca în momentul asta ar ceda inaintea mea si ar lasa in sfârșit zidul sa se darame,sa se sfărâme si sa se facă țăndări. Lucru ce ma bucura,fiindca imi doream de mult sa predea armele și sa nu mai lupte nici cu el însuși,dar nici cu mine.
Il privesc intens in ochi in vreme ce aerul incepe sa sfaraie intre noi,iar inima ajunge sa-mi bubuie in piept cand găsesc în privirea lui confirmarea ca e gata sa mi se abandoneze si sentimentul de euforie ce ma acapareaza din senin,ma îndeamnă sa ii sar în brate de fericire. Lucru pe care-l fac fara sa stau pe gânduri,iar palmele lui se lipesc imediat de fesele mele cand dintr-un salt ajung sa ma lipesc cu totul de pieptul lui.
-Atunci hai sa o facem,il indemn pe un ton ispititor si-l privesc cu foc in adancul ochilor. Eu te vreau,tu ma vrei...ce naiba ne mai reținem?intreb,iar buzele ii tresalta usor intr-un ranjet intunecat.
-O mulțime de lucruri,Eva...
-Da-le dracu de legi nescrise!zic la o suflare distanta de gura lui. Doar nu ești atat de prost incat sa dai cu piciorul uneia care îți spune ca te vrea,te dorește și te iubește cu toata fiinta ei,nu-i asa?intreb,dar nu-l las sa-mi răspundă și continui. Știu ce simți Nik,cu toate ca ai încercat din răsputeri sa ascunzi lucrul asta. Daca într-adevăr iti eram indiferenta nu ai fi ținut morțiș sa ridici un zid intre noi,dar asa,lasa-l sa cada acum si hai sa ne lasam amandoi in voia senzațiilor,propun și scoate un geamat gutural,iar eu nu-mi m-ai aman deloc pornirile sălbatice si-mi lipesc buzele de ale lui.
Încremeneste preț de o secunda,iar inima mea se opreste dintr-un motiv pe care il cunosc prea bine. Desi vad in ochii lui ca e pornit sa ma mănânce de vie,faptul ca devine pentru scurt timp stana de piatra ma arunca pe mine in trecut,exact in momentul in care l-am sarutat pentru prima data. Si atunci ca si acum,a intepenit,doar ca astăzi reacționează cu totul și cu totul diferit cand isi regăsește echilibru,iar in loc sa ma indeparteze,da roata patul imens cu mine încă in brate,apoi ma intinde usor pe saltea si isi sprijină palmele pe o parte și alta a umerilor mei.
-Imi e frica Eva,sopteste cu greu si inspir adanc,apoi il strang cat pot de tare cu bratele de dupa gat si-l trag spre mine.
-Mie nu,replic pe un ton sincer.
-Nu înțelegi...ofteaza obosit,dar tot odată parca disperat. Lumea asta a mea e atat de periculoasa incat nu vreau sa cazi în mijlocul ei din cauza mea.
-Nu-mi fac griji...atâta timp cât ai sa fii acolo lângă mine știu ca am sa supraviețuiesc indiferent de situație,il asigur pe cel mai sincer ton al meu pentru ca,eu chiar cred cu tărie în el.
Geme grav,dupa isi izbeste buzele de ale mele cand găsește cel mai probabil purul adevar in ochii mei si incepe sa ma sarute cu o ardoare ce infioara toata pielea pe mine si-mi trezește toate simturile la viata.
Foamea cu care imi gusta buzele imi demonstrează cat de disperat a fost de fapt si de drept in tot acest timp după mine,dar izul ce mi-l infiltreaza in sistem o data cu limba lui ce incepe sa o mangaie pe a mea imi baga tot corpul in alerta fiindca vine la pachet si cu o senzație extrem de mare de pericol.
„Cu toate ca e Nik si am încredere deplina în el,faptul ca știu prea bine ce este el dincolo de mine sau când nu e prin preajma mea,imi da putin cu virgula la minte,dar senzația de pericol ce mi-o transmite creierul ca pe un semnal de alarma nu ma pune pe fuga,pentru ca trupul meu e atras ca un magnet de al lui. Si cum imi doresc de prea mult timp ca sarpele sa cedeze in fata mea si sa guste din mine ca și cum ar face-o din fructul interzis imi alimentează mai tare dorinta arzătoare ce-mi colinda pe dinauntru tot corpul in lung si-n lat in vreme ce toate celulele mi se aprind si-mi explodeaza mai ceva decat ar face-o lava incandescenta dintr-un vulcan.”
-Hmmmm...gem lung cand toată fierbinteala simt cum ma devastează pe interior și ma stârnește intr-o asemenea manieră ca ajung la un singur pas de a-mi pierde mintile.
Actionez din instinct in urma senzatiilor si-mi pun mintea pe pauza in clipa in care imi departez cat pot de mult genunchii îndoiți,apoi imi ridic soldurile si vad intrunericul din ochii lui cum incepe sa ma înghită din cauza gestului meu.
Isi împinge la randul lui bazinul si încă un geamat imi inghite când umflatura din spatele pantalonilor sai apasa exact pe locul ce-mi pulseaza intre picioare.
-Eva...sopteste cu o raguseala atat de grava in voce ca emoțiile ajung sa faca ravagii in pieptul meu.
Începem amandoi sa tremuram si ma uit cu ochi tulburi in ai lui.
-Am sa ard in Iad...replica cu respiratia grea și chicotesc răutăcios imediat ce-l aud.
-Ai sa o faci oricum.
-Adevarat...dar sa prihanesc un suflet atat de pur ca al tău și sa murdăresc un trup atat de curat...o sa-mi dea un loc de toata pomina cand am sa ajung acolo.
-Conteaza pentru tine?raspund in schimb.
-Nu...dar...vreau sa ma ierti de pe acum...
-Pentru?intreb printre gafaieli.
-Ca sunt un ticalos care râvnește la tot ce e mai pur și mai frumos pe lumea asta.
Zambesc,in schimb el închide ochii de parca acceptul meu l-ar durea. Clatina pentru el mai mult din cap,iar eu ii prind fata in maini,dupa imi lipesc buzele cat pot de tare de ale lui si incep sa-l sarut cu pasiune.
-Daca fac asta...vorbește in gura mea si isi tinteste abisurile negre deodata in ochii mei,apoi continua. Nu o sa mai existe sansa de scapare pentru nici unul dintre noi Eva.
„Stiu...o data ce un borfas se leagă de femeia pentru care inima lui bate,o sa-i fie alaturi pana la moarte.”
-Daca nu ma alungi acum...
-Vreau sa fiu a ta,Nik,il intrerup,fiindca nu am nici un strop de indoiala ca n-am sa-l vreau lângă mine pana cand moartea ne va desparti.
-Futu-i mortii ma-sii...injura inainte sa înceapă sa ma sarute,iar de data asta o face intr-un mod atat de lacom,ca-mi uda chiloții de pe mine.
O face cu o asemenea forta si disperare ca reuseste sa ma lase fara aer,iar pentru o secunda am impresia ca visez,insa buzele lui fierbinți și greutatea trupului sau peste al meu ma fac sa inteleg ca totul chiar e pe bune,iar câteva lacrimi ajung sa-mi întepe ochii de emoție pentru ca am reușit sa-mi îndeplinesc in sfârșit dorita,dar totodată si legamantul ce mi-i l-am făcut cu privire la noi doi.
-Sa știi ca nu am prezervative la mine si nici in casa asta,mormaie in vreme ce isi desprinde buzele de ale mele ca sa ma lase sa trag aer printre ele cand isi da seama ca mai am foarte puțin și ma sufoc,apoi isi coboara gura pe gatul meu si imi dau capul pe spate ca sa-i dau acces total la mine.
Buzele i se misca pe pielea mea in vreme ce ma musca usor de ea sau o suge pe alocuri intr-atat cat sa-mi lase semne,iar prin toată vâltoarea ce e pornita in mine,abia reusesc sa pricep ce vrea sa-mi spună.
-Ma gandesc ca exista alte metode ca sa nu raman gravida,nu?intreb cu inima batandu-mi in gat și cu vocea incarcata.
-Da...dar nu e garantata 100%...replica cu buzele încă pe pielea mea si ma arcuiesc de spate ca sa-mi imping pieptul in fata,iar el chicoteste grav si incepe sa ma muste de sâni prin materialul rochiei subțiri și scurte de vara ce o am pe mine.
Se ridica in genunchi intre picioarele mele dupa ce scot un suspin si se uita preț de cateva secunde la mine cu o privire a naibii de inflacarata,dupa incepe sa-si plimbe degetele prin interiorul coapselor mele,apoi isi apleca puțin mai mult capul si scoate limba afara,iar cand incepe sa-mi lingă pielea,un geamat mi se ridica cu putere din gat.
Atingerea umeda imi frige locurile pe unde zăbovește mai mult cu gura,iar ochii mi se inchid de la sine cand ii simt respiratia fierbinte deasupra chiloților mei uzi.
-Daca vrei sa ma opresc,inca nu-i timpul pierdut Eva...încă dispun de controlul necesar ca sa bat în retragere,mormaie si imi ridic deodata capul.
Ochii mi se tintesc in ai lui,în vreme ce el își tine gura la o suflare distanta de pasarica mea,iar in haurile negre,vad cum sunt gata sa trec și de ultima sa bariera.
-Te vreau Nik!zic cu toata sinceritatea si inchide preț de cateva secunde ochii,apoi cand din nou privirile ni se întâlnesc,un ranjet mortal ii apare pe buze.
-Atunci...zic sa am pofta buna,fiindca m-am gândit zi si noapte timp de atâția ani la ce gust ar putea sa aibă un inger atat de pur ca tine...replica pe un ton gros,apoi prinde de chiloții de pe mine si ii trage in jos pe coapsele mele.
Rușinea mea dacă ar vrea in clipa asta sa iasa la suprafață,n-ar avea loc de dorinta ce-mi cutreiera corpul,iar in momentul in care brunetul ajunge sa ma scape atat de rochie,cat si de sutien,dupa de sandale si rămân total goala în fata lui,excitarea ce ma încearcă,simt cum imi arde măruntaiele.
Din instinct imi departez mai mult picioarele si clatina incantat din cap în vreme ce continua sa isi mențină ranjetul mortal pe buze,apoi se intinde pe saltea si isi afunda fata intre coapsele mele.
Fără sa-si desprinda ochii din ai mei,scoate limba si o trece apasat pe toata despicatura mea,iar respiratia mi de opreste in gat cand simt noua senzație.
Suspin,dupa imi umplu plamanii pana la refuz cu aer si imi tin respiratia cand repeta mișcarea. Vad cum ochii lui coboara de pe fata mea si se tintesc pe sfarcurile ce imi sunt întărite,iar un suras ca de diavol se desprinde de pe buzele lui,apoi ma prinde strans de mijloc și ma trage mai tare spre gura lui,dupa isi urca mainile pe coapsele mele pana ajunge sa-mi prindă sanii in căușul palmelor.
-Vaiiii...soptesc cand imi strange sfarcurile intre degete si incepe sa ma ciupească de ele.
Ma cambrez cat pot de mult si imi dau capul pe spate,apoi ma las absorbita de toate senzațiile noi si fierbinți ce le stârnește in mine golanul care a reusit sa-mi intoarca lumea pe dos.
Corpul meu incepe sa se topească sub asaltul plăcerii pe care mi-o provoacă cu fiecare atingere sau mangaiere mai tandra sau mai lacoma a limbii lui,iar dupa ce fiecare cotlon dinauntrul meu e luat cu asalt si incep sa ma zgudui din toate incheieturile pe saltea in vreme ce ii strig numele,ma pomenesc cu el gol deasupra mea dupa ce toate replicile orgasmului se domolesc in mine.
Habar n-am cand s-a dezbracat,dar se pare ca mintea mea a fost prea praf in urma placerii ca sa mai fie atenta si la altceva.
Cu privirea tulbure,ma uit la el ca prin ceata si intredeschid buzele cand vad ca are intenția sa isi lipească gura de a mea.
Greutatea trupului sau apasa peste al meu,nu intr-atat cat sa ma strivească,dar îndeajuns cat sa simt ca un bărbat sta deasupra mea,iar faptul ca se afla exact cel pe care mi-l doresc din toată inima,imi umple sufletul de fericire.
-Esti sigura,Eva?intreaba si ranjesc ca o scorpie in coltul gurii.
-N-am fost niciodată mai sigura de ceva in viata mea cum sunt in clipa de fata,Nik,raspund,iar in secunda urmatoare ma saruta cu mai multa ardoare de parca mi-ar multumi pentru faptul ca încă il vreau si nu m-am răzgândit intre timp.
„E nebun dacă încă avea un stop de indoiala in privința mea. Il vreau cu patima si nu doar in seara asta,ci pana la sfârșitul vieții mele.”

*****

Legământul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum