Capitolul 3

228 41 13
                                    

Snik:
Anul 1983:

-Hai putoare!se rasteste Luk amuzat la mine in vreme ce amandoi bagam abdomene pe podeaua betonata din dormitor,acoperita doar cu o bucata de linoleu si cateva covoare de iuta.
-Care putoare manca-mi-ai pula?raspund si incep sa ma misc mai repede decât el.
Habar n-am cate am făcut pana acum,dar curg apele pe noi,iar fratele meu nu da semne ca are de gand sa obosească prea curând,în vreme ce eu incep sa gafai tot mai zgomotos.
-Tu ești o mare putoare!zice rânjind in coltul gurii doar ca sa ma tachineze.
Continui sa fac abdomene si sa trag de mine cu dintii pana cand intr-un final ajunge si el sa oboseasca cateva minute lungi mai târziu,iar cand gafailile incep sa se desprinda de pe buzele lui,ma opresc si ma intind pe spate,apoi imi duc bratele la ochi și incep sa respir cat mai calculat doar ca sa-mi reglez cat mai repede suflul.
-Cinci minute pauza,apoi facem flotări,zice si incuviintez pe tăcute din cap.
„Am un an de zile de cand ma antrenez cu Luk in fiecare seara si tot atat de cand amandoi umblam la creierul mamei ca sa nu mai tremure de frica in fata monstrului de fiecare data cand da pe acasă."
-Ce pula mea?intreb deodata cand aud cum usa de la intrare se izbeste cu putere de perete si amandoi ajungem in picioare in secunda urmatoare.
Luk paseste fara zgomot spre pat si baga mana sub el,apoi se îndreaptă de spate tinand un pistol intre degete.
-Ce pula mea?zice el de data asta cand vocea monstrului se aude din bucătărie imediat ce da peste mama si ma incrunt.
-Nu a mai fost o data luna asta pe acasă?intreb si incuviinteaza din cap. Atunci ce mortii lui vrea?
-Nu știu,raspunde si paseste spre usa,apoi o întredeschise fara zgomot si amandoi ciulim urechile ca sa auzim ce se discuta in bucătărie.
-Ti-am zis sa ma lași în pace! Ce dracu te-a apucat?se rasteste mama la el si ranjesc ca un drac cand o aud.
„Zi-i de ma-sa futu-l in gura! Sparge-i si capul daca se poate! Rupe-i si gura. Orice,doar sa-i arăți ca puterea iti aparține."
-Lasa-ma la dracu in pace!zbiara din nou,iar glasul ce ii picura otrava ma scoate din ganduri si privesc spre Luk,iar buzele amandurora se curbeaza mai tare pe la colturi fiindca ne convine sa o auzim ca se dezlantuie.
„De cand tot am insistat si ne-am ținut de capul ei zicandu-i într-una ca nu poate sa-i faca nimic intr-atat de rau cum ar fi sa o omoare,fiindca are nevoie de ea in lumea lui,pentru ca familia mamei e una cu prestanta,iar domnul colonel face in asa fel incat sa se închidă ochii in tara fără ca conducătorul ei sa stie ce se intampla cu exactitate prin partea de vest,iar pe deasupra mai da si arme pe sub mana ca sa-si mărească mafiotul arsenalul,mama a prins tupeu și începe tot mai mult sa-l înfrunte pe monstrul care n-o halește fiindca i-a fost impusa. Si nu stiu daca are ceva personal cu ea sau o urăște doar pentru ca la mijloc a fost vorba de putere și toate oalele s-au spart in capul lui atunci cand i s-a spus ca trebuie sa se însoare,dar știu ca bunicul din partea mamei detine o parte foarte mare din forta armatei,insa nu poate sa o folosească cum vrea el,pe când,pe cealaltă parte,bunicul din partea tatei a avut curajul sa o mânuiască si sa o dea mai departe pe mâinile tatei cu armele potrivire ținute strans la purtător. Si uite asa a luat naștere o căsătorie doar ca forțele sa se unească. Habar n-am dacă mișcarea a fost gândită cu un scop anume,dar un lucru este cert. Mafiotul in ziua de astăzi a ajuns sa fie de neoprit,dar lucrul asta nu trebuie sa o împiedice pe mama ca sa-l înfrunte. Plus ca de ar fi sa deschida gura si sa spună ce trai are cu tata,cred ca ar zbura cateva rachete spre domeniul unde isi face veacul diavolul si l-ar rade de pe fata pământului. Insa cum el a lucrat-o ani de zile la psihic,ea si-a pierdut orice speranța si a ajuns sa-i fie frica pana si sa respire in preajma lui. Probabil pentru ca el a reușit sa-i atingă coarda sensibila si sa o bage in sperieți daca a pomenit prin amenințările lui despre noi. Fiindca mama spre deosebire de el chiar ar muri ca sa ne stie bine. Insa acum,la cum se tot arata situatia in ultima vreme sunt ferm convins ca ar face-o si cu el de gat. Pentru ca femeia ce mi-a dat mie si fratelui meu viata a ajuns sa fie ca o pantera gata sa atace in orice moment. Cat despre bunici,habar n-am de viețile lor. Nu cunoaștem pe nimeni din nici o parte. De parca i-ar impiedica cineva sa ajungă la noi si cred ca la mijloc e vorba tot de tata care ii tine pe toti la distanta și nu vorbește niciodata despre ei."
-Cum sa imi ceri sa te las in pace cand ești nevasta-mea?se rasteste la ea si vocea lui ajunge sa-mi spulbere gandurile,iar cand imi revin in simturi incep sa chicotesc in acelasi timp cu fratele meu.
-Cat as da sa-i vad fata!exclam printre chicoteli,iar el imi face semn sa tac doar ca sa audă mai departe ce se discuta.
O fac și ma concentrez pe vorbele ce se ridica tot mai mult in bucătărie.
-Lasa-ma in pace!tipa mama nervoasa din cale afara,iar eu devin alert fiindca ma astept ca dintr-o secunda in alta sa se lase cu bataie. Iesi din casa!urla din nou.
-Ies dupa ce te fut!raspunde si incep sa marai.
-Sa o faci cu tarfele printre care stai de ani de zile!scuipa mama cuvintele.
-Femeie!bubuie deodata si interiorul mi se cutremura.
Inima incepe sa-mi pulseze mai repede in piept si imi strang pumnii din obișnuită gata oricând sa sar la bătaie.
-Stai,imi cere Luk cand dau sa trec pe lângă el si isi pune o mana in pieptul meu ca sa ma oprească.
-Daca o bate?intreb si isi inclesteaza dintii.
-O sa iesim,dar pana atunci las-o sa ii tina piept. Doar asa o sa-l faca sa înțeleagă ca nu mai are teama de el,zice si inspir furios,apoi incuviintez cu greu din cap,fiindca,desi nu-mi convine pentru ca nu vreau sa o mai atingă nici macar cu un deget,trebuie sa stau puțin pe margine ca sa vedem cum decurg lucrurile.
-Tarfele alea nu reprezinta nimic pentru mine!raspunde si aud cum mobila incepe sa fie mutata putin din loc.
-Ia mana de pe mine!tipa mana la el si realizez ca a dat sa fuga din calea lui,dar se pare ca a prins-o. Ia-ti labele sau pun mana pe ceva si iti sparg capul!continua cu furie in glas.
-Ah! Imi place!exclama monstrul incantat. De ce pula mea n-ai fost asa de prima data si tot timpul ai băgat capul in pamant ca proasta?intreaba si inchid ochii,apoi ma concentrez mai departe pe vocile lor.
-Fiindca erai dracu pe pamant!se rasteste la el. Mi-a fost frica de tine!
-Simona! Ești nebuna? In primul an de căsătorie nici macar nu ti-am vorbit!
-Stiu!ridica mama vocea. De aia ai reușit sa ma sperii mai tare! Credeam ca pui tara la cale!
Monstrul pufneste,dupa iar aud mobila cum scrasneste atunci cand e mutata din loc.
-Puneam! Dar nu ca sa-ti fac ție felul nebuno!
-Acum nu mai contează!urla la el. Te urasc nenorocitule si blestematule care ești! Mi-ai distrus viata!ii scoate ochii cu ciuda in glas.
-Tat-tu ti-a distrus-o! El a vrut sa se încurce cu ai mei!
-De ce?intreaba imediat.
Tacere.
Deschid ochii si ma uit intrebator la Luk.
-Nu știu nimic,sopteste,apoi isi muta ochii pe usa de parca daca s-ar concentra pe ea ar auzi mai bine.
„De ce? Asta chiar e o întrebare cu un răspuns ce merita pe putin un milion de lire sterline."
-Spune-mi ce invarti?vrea sa stie,iar curajul cu care ii cere explicații face sa crească mândria in mine.
„Hai ca poți mama! Nu te mai lasa o clipa in fata monstrului! Oamenii calca in picioare doar sufletele celor care le permit."
-Snik!!!
Intorc privirea si pasesc spre fereastra cu gandurile amestecandu-se in capul meu,apoi trag perdeaua si ies la geam cand vocea lui Devil bubuie prin cartier.
-Spune!raspund si il vad cum se opreste in fata grădinii,apoi imi face semn sa cobor.
-Hai ca s-au adunat golanii la colt de bloc si joaca barbut pe bani!
Arunc o privire peste umar,iar Luk incuviinteaza din cap.
-Hai sa mergem,imi cere si oftez subtil printre buze. Mama o sa se descurce,continua de parca mi-ar citi gandurile.
Tonul lui ferm chiar reuseste sa ma liniștească intr-o oare care masura si imi da încrederea necesara ca sa cred ca fiinta ce ne-a dat viata chiar poate sa se descurce de minune și fără noi prin preajma ei,apoi revin cu ochii pe Devil si ii spun ca imediat coboram jos.
Trag perdeaua dupa mine cand ma desprind de geam si deschid usa de la dulap,apoi bag mana printre hainele de pe raftul al doilea si scot un pachet de țigări,dupa i-au o cutie de chibrite de pe masuta de langa pat cu care aprindem de obicei lumânarea cand se ia curentul si ies impreuna cu Luk din camera,apoi pasim spre bucătărie.
Imi bag pachetul in buzunarul de la pantaloni cu toate ca mama stie ca amandoi fumam,dar nu-mi place sa o fac în fata ei cu toate ca m-a prins de cateva ori cu ea in gura pentru ca m-am apucat de curând și niciodata nu m-am gândit sa ma ascund,dar cu toate asta am simțit rușine de fiecare data cand m-a văzut si nu sunt prea nerăbdător sa ma întâlnesc cu acest sentiment de prea multe ori in viata. În schimb Luk n-are nici o treaba. El are doi ani de când baga nicotina si cu toate ca mama ne spune amandurora sa ne lasam,nu putem fiindca tigara ne calmeaza cel mai repede atunci cand lumea in jurul nostru o ia razna.
-Unde mergeți?ne intreaba bruneta direct cand ajungem pe holul de la intrare unde se afla și bucătăria.
Vad masa data in mijlocul încăperii doar ca sa delimiteze zona fiindca mama sta pe o parte a lemnului învechit,iar mafiotul pe cealaltă.
-Afara,raspunde Luk si ii face semn monstrului sa aiba grija cum se comporta pe mai departe.
Ii vad maxilarul cum se inclesteaza si nu stiu daca e din vina faptului ca mama se răzvrăteste tot mai tare cand vine pe acasă sau e din cauza lui Luk ce încearcă sa-l puna la respect,dar imi place sa-l vad prins la colt si presat cu usa.
Cu toate ca habar n-am care dintre cele doua variante e corecta sau poate ambele sunt ori nici una,insa sentimentul ca nu mai are puterea sa obțină orice vrea daca da cu pumnul in masa,face sufletul sa vibreze de-o bucurie morbida in mine.
-Ne vedem mai târziu mama,zic dupa ce ma incalt si vine pana in pragul usii,iar noi o îmbrățișam in timp ce ochii ni se tintesc la amandoi pe brunetul rămas pe partea cealalta de masa.
Ranjesc,iar el mijeste ochii negri la mine.
-Hai sa mergem,imi cere Luk doar ca sa nu-mi mai dea sansa sa-l provoc si ma intorc pe calcaie,dupa pasesc spre usa de la intrare ca sa o deschid,fiindca aleg sa nu-l enervez ca sa o stiu in siguranta pe mama.
-Aveti grija de voi!ne zice si o liniștim cu cateva rasete dracesti.
-Sunt ditamai vlajganii!il aud pe monstru ca-i atrage atentia. Nu le mai purta grija ca știu s-o faca si singuri!
-Am sa o fac pana mor!i-o tranteste mama pe un ton dur. Daca pe tine nu te interesează de soarta lor,eu nu dorm cu nopțile cand nu-i știu acasă!
-Si asta din cauza lui...mormai in barba in vreme ce cobor scarile.
Fac cateva secunde de la etajul 1 pana la parter,iar cand ies cu Luk din scara,vad ca langa Devil a apărut și Killer.
-Unde-s restul?intreb direct,iar cand ajung langa ei intind mana dreapta sa-i salut.
-S-au dus sa cumpere de baut,raspunde satenul cu ochii verzi. Hai la colt,aia deja pariază pe bani mulți.
-S-a spart vreo conducta prin cartier de s-au îmbogățit peste noapte și n-am aflat noi?intreaba Luk in timp ce isi scoate o tigara din pachet si ma uit la frații noștri de cruce.
-Au dat un tun,raspunde Devil.
-Care? Si cum de n-am facut-o noi?intreb,iar ei ridica din umeri.
-Au dat pe goarna,zice si mijesc ochii.
-Praduitori?intreaba Luk chicotind cu răutate. Atunci merita sa le luam banii si sa le spargem gurile ca a doua oara sa nu mai sifoneze,propune,iar eu incuviintez din cap fiindcă rezonez cu ideea lui.
„Daca avem sifonari in cartier nu-i a bună."
-Ce au dat pe goarna?intreb si amandoi ridica din umeri.
-Inca nu am aflat,zice Killer,apoi intinde o mana spre Luk si ii cere o tigara.
Brunetul ii da pachetul,iar Killer isi scoate una si o baga intre buze,dupa mai i-a una si si-o pune dupa o ureche inainte sa-i înapoieze pachetul.
Pana cand ajungem la felinarul din coltul cartierului unde s-au strâns borfasii de pe la blocuri,imi aprind si eu una,iar Devil ma face si pe mine de doua tigari asa cum Killer l-a făcut pe Luk.
Insa cum nu urla plamanii in mine si nu fac urat pentru ca de tigari nu ducem lipsa,mai ales de când fratele meu invarte bani frumoși cu drogurile pe care le fura luna de luna de la mafiot,i-as da lui Devil tot pachetul daca ar vrea,fiindca printre hainele de pe rafturi ma așteaptă cartușe intregi,din care doar câteva au fost desfăcute.
-Jucati?intreaba Coco de cum ajungem langa borfasii lăsați pe vine si care arunca rand pe rand cu zarurile in mijlocul lor.
Ma uit la miza care e pusa pe asfaltul ce nu de mult s-a răcit,fiindca suntem la început de vara,insa temperaturile au urcat de prin luna Mai și probabil pana in toamna o sa ne prăjim,dar mai bine caldura si-n casa si pe afara,decat inghet inauntru mai ceva ca cel dinafara blocurilor,iar banii puși gramada unii peste alții imi fac repede cu ochiul.
-Jucam,raspund dupa ce eliberez fumul de tigara.
-Banii jos ca la curve,zice tot Coco,iar piciorul drept imi pleacă singur de pe loc si ii trantesc un șut direct in cur.
-N-are rost ca oricum va luam toti banii,zic si pufneste.
Ii fac semn sa rupă putin cercul si fiecare dintre noi ne facem loc printre ei.
-Cum jucam,la curat sau la cel mai mare?vreau sa stiu,iar dupa ce trag cateva fumuri unul dupa altul,sting tigara sub talpa de la papuc,apoi ma las pe vine si imi aștept randul.
-La curat,raspunde Bula.
„Putem sa jucam la ce vor ei,oricum o sa le luam banii. Cu toate ca si ei fura și stiu cum sa-si tina zarurile in asa fel incat sa le iasa cat vor,nimeni nu inseala mai bine ca mine si Devil. Suntem ași pe asa ceva,mai ales când vine vorba de barbut."
Chicotesc dupa ce facem o mana și le iau banii din prima,iar golanii se uita cu ochii mijiti la noi.
-Ai trișat da-te-n sloboz!ma injura Rica si chicotesc.
-De parca tu n-ai facut-o,replic cu ranjetul pe buze. Sa dai din prima 6-5 chiar ar fi un noroc chior,nu?intreb taraganat fiindca stiu sigur ca a trisat.
-Daaaaa...ca 6-6 ce pula mea e?raspunde revoltat fiindca am dat dubla si le-am luat toți banii.
-Hai marca acolo banul,ii cer amuzat fiindca se roseste tot la fata cand ii e ciuda si mai are foarte puțin în a-mi rupe capul daca ar putea,insa cum stie ca nu are șanse,pune din nou pariu,iar eu pana cand fiecare dintre ei scot bancnotele,impart câștigul cu frații mei.
Mai dam un rand de zaruri,iar de data asta Killer e cel ce da 6-6,iar Coco pufneste.
Toți ai mei incep sa ranjeasca,iar eu rad ca un drac incet in barba.
Killer împarte de data asta el câștigul cu noi,iar cand pariul se pune iar,aud pe la scarile de prin vecini cum intreaba un glas necunoscut de mine.
Ma ridic de pe vine si caut din priviri pe cel ce nu ma găsește,iar cand niște golani mici ii spun unde ma aflu,ii vad capatana cum se întoarce dintr-o miscare spre felinarul ce arde in apropierea mea.
-Cine e ala?intreaba Devil cand se ridica la randul lui de jos si se îndreaptă de spate.
-Nu știu,raspund cu ochii pe pustanul ce cred ca e de-o varsta cu mine,doar ca nu e la fel de inalt si nici la fel de facut asa cum sunt eu.
„Normal...el probabil nu are un frate ce baga antrenamente pe banda rulanta de zici ca s-a înscris la maraton si e chitit sa-l câștige de fiecare data."
-Snik!spune intr-un suflet cand ajunge in fata mea. Nosferatul are probleme si m-a trimis dupa tine.
-Cine pula mea e Nosferatul?intreb si-l masor din cap pana în picioare.
Observ imediat bandana galbena ce-o are legata la încheietura mainii stangi și chicotesc.
„Ah...micuțele brigade ce vor sa se cunoască intre ele. E amuzant pentru mine ca au nevoie de un accesoriu ca sa stie lumea ceva despre ei si din ce cartier fac parte. Eu si frații mei nu purtam asa ceva,dar cu toate astea toti stiu cine dracu suntem si din ce cartier venim,fiindca smecherii se cunosc si n-au nevoie de nimic ca sa-i deosebească de fraieri. E de ajuns prezenta lor ca sa isi dea seama fiecare ce hram poarta si de unde provin."
-Nosferatul e cel care te-a ajutat sa scapi de garda acu doi ani și m-a trimis dupa tine ca sa vii și sa-ti plătești datoria.
Oftez imediat ce-mi aduc aminte de acea noapte,apoi ma uit in spate la baietii cu zarurile si banii pe care putem atat de ușor sa-i castig cu ai mei,insa cum nu-mi incalc niciodata cuvantul,n-am de cat sa ratez ocazia asta si sa merg sa vad ce vrea de la mine acest necurat.
-Ia-o inainte!ii zic cand revin cu privirea pe el.
-Sa știi ca ne batem cu aia din B-uri,ma informeaza si i-as spune ca mi se rupe,din partea mea putea sa o faca cu oricare din oras,știu ca atunci cand am sa apar o sa se lase linistea,iar toți o sa se împrăștie mai repede decat potarnichile.
-Stai asa ca venim și noi!ridica vocea Killer in urma mea si ii arunc o privire peste umar.
Vad cum mai da o ultima data cu zarul,apoi chiuie de fericire ca le ia din nou banii la turnatori si vine pe urmele mele cu bancnotele in mana impreuna cu Luk si Devil ce incep sa imparta din nou banii intre ei.
-Ii iau pe ai tai și ti-i dau dupa bătaie,zice brunetul prin venele căruia curge acelasi sange ca al meu.
Incuviintez din cap,iar dupa ce ne potrivim toti pasul,Devil fluiera la restul borfasilor ce fac parte din gruparea noastră si incep sa rad când ii vad opriti la o scara de bloc si duc fara probleme sticlele de bautura la gura.
-Bine ca numai gura voastră bea! La noi nu va gândiți?ii ia la rost satenul cu ochi verzi.
-Aveti aici! Doar ca n-am mai venit pana la voi ca sa nu le dam și alora sa bea!
-Misto!chicoteste Killer ca un drac. Va cer sa mergeți dupa bautura pentru toți din banii lor si voi cumpărați pentru noi,apoi va opriti prin cartier sa beți singuri?
-Da-i in pula ca eu nu beau cu turnătorii!ridica Shadow vocea. Dar voi unde mergeți?intreaba imediat.
-La bătaie!raspund,iar blondul intra imediat in alerta.
Pune dopurile la sticlele desfăcute,apoi le ascunde în cutia de gaz,dupa isi trage pe cap gluga de la tricoul fara maneci si vine in viteza spre noi,urmat îndeaproape de ceilalți borfasi.
-Pai dacă e rost de bătaie suntem prezenți la datorie!spune tot Shadow si ranjesc cu viclenie.
„Pai nu știu eu? Rechinii astia râvnesc dupa sange,iar cand vine vorba de vărsarea lui nu contează cine cu cine se bate,important este sa existe samanta de scandal ca pumnii si picioarele lor sa ajungă sa se izbească de alții."

*****

De cum pătrundem printre blocurile cartierului ce se afla la doua străzi distanta de ale noastre,aud urletele celor ce se bat prin spatele lor,iar cand borfasul ne conduce spre o alee ce duce in directia respectiva,vad un puhoi de golani cum isi dau care mai de care in cap.
In jungla dintre betoane,luminata doar din loc în loc de becurile chioare ale stâlpilor ce sunt in numar de patru si fiecare e plasat în câte un colt de cartier,observ cum bandanele de pe incheieturile mâinilor lor sunt de doua culori. Roșii si galbene.
Chicotesc in mine din nou cand le vad și ma uit amuzat la Luk ce sta in dreapta mea,iar el ranjeste ca un drac in coltul gurii.
-Deci trebuie sa pice lati aia cu rosu,rostește cu tonul lui jos si letal,ce inspira doar pericol,iar toată lumea intra imediat in garda.
-O sa iesim șifonati din incaierarea asta,raspunde Devil in vreme ce-si trosneste gatul si misca de cateva ori din umeri ca sa se încălzească fiindca golanii nu sunt deloc putini.
-Aia e!zic nepasator. Dar important este sa plătesc datoria.
-Cum de ai tu o datorie? Si cum de te-ai încurcat cu cioflingarii astia?ma intreaba Luk,iar eu oftez plictisit.
-Am scăpat de garda intr-o seara cu ajutorul ăluia de isi zice Nosferatul.
-Ce nume si-a mai pus...chicoteste in barba Killer,apoi se uita spre adunatura ce se bate cu un amuzament sinistru pe chip.
-Hai sa rupem cateva oase!ne îndeamnă Shadow si pleacă primul de pe loc.
Trece pe lângă cel ce ne-a adus pana aici,apoi isi baga doua degete in gura si incepe sa fluiere.
Cativa se uita spre el,iar cand ne urnim si noi restul din loc,unii golani incep sa-si arunce priviri fiindca nu stiu ce se intampla.
-Sunt cu noi!urla asa zisul necurat si ridica o mana in aer,apoi scoate un racnet de animal si casuna mai departe pe aia ce poarta pe mâini bandana rosie.
Rasuflu plictisit,fiindca atat o sa mai umble vorba prin oraș dupa bataia asta fiindca le-am sărit ăstora in ajutor,de o sa mi se acreasca cu siguranta,apoi intru intre golani si incep sa împart pumni in stanga si-n dreapta.
Mai si primesc din cand in cand fiindca mi-ar fi imposibil sa ma feresc de toata adunatura,iar acelasi lucru pățesc si borfasii mei,insa cu timpul,asa numiții dusmani,incep sa cada,insa bataia nu e dusa pana la capat fiindca e intrerupta brusc de sirenele gaborilor si ma uit spre strada ce isi are locul printre betoane,iar câteva mașini isi fac apariția cateva clipe mai tarziu cu scartait de roti ce ma face sa rad in mine.
„Ia uite ce figuri! De zici ca ei conduc ditamai Hummer-urile,nu niste Dacii prăpădite care mai ca nu se dezasambleaza daca le forteaza mai mult decât trebuie."
-Stati pe loc!urla unul la noi ce coboara din dreapta șoferului si scoate pistolul de la spate,apoi îndreaptă teava in directia noastră.
Cativa ridica mainile,alții încearcă sa dispară,unii reusesc sa se strecoare prin grădini si sa o zbugheasca repede de langa noi,in schimb,eu si ai mei ne uitam indiferenți la militienii ce vor sa o pună în seara asta de cateva rapoarte.
-Ce facem?intreaba Devil in timp ce isi freacă palmele intre ele si vad cum picăturile de sange se intind pe pielea lui fiindca i-au pocnit incheieturile de la degete la cat de tare a dat in golani.
-Eu n-am chef de secție,raspund si ii arunc o privire lui Luk.
-Atunci va întoarceți si plecați cand arunc grenada,ne spune si il vad cum se lasa cu mișcări ușoare in jos,iar dupa ce se piteste in spatele celor din primul rand,isi baga o mana in buzunarul ce singur si-i la cusut pe marginea piciorului in lateralul exterior al genunchiului și scoate cu lentoare o grenada fumigen lacrimogena ce mai mult ca sigur a furat-o din debaraua lui tata fiindca nu cred ca putea sa faca rost din alta parte din ea având în vedere ca nu are nici număr si nu e inregistrata.
Ma abțin sa nu chicotesc,apoi imi indoi usor genunchii,iar cand scoate acul,deja ma intorc pe calcaie impreuna cu borfasii mei si trecem prin golanii din spatele nostru ca niște tancuri ce ii culca la pamant atunci cand Luk o arunca spre gabori si o luam la fuga spre aleea pe care nu de mult am pasit pe ea ca sa luam parte la incaierare.
-Hai!urla fratele meu cand ma ajunge din urma și ma bate o data pe spate,apoi grăbește mai tare pasul si cu totii fugim cat putem de tare,iar pana in cartierul nostru nu ne mai oprim nici macar sa mai privim o clipa in spate.
Fiindca nu ne pasa. Mai ales mie. Nu ma interesează care,cum,cine a scăpat pentru ca nu sunt oamenii mei,dar daca cei lăsați în urma au fost pe faza,sunt sigur ca mulți dintre ei au reușit sa scape si poate printre cei ce au facut-o se numara și acel Nosferat,dacă nu,ghinionul lui. Eu mi-am achitat datorita. Am venit,mi-am făcut treaba,iar daca totul s-a încheiat mai repede din cauza gaborilor nu e problema mea. Fiecare sa-si scape pielea cand vine vorba de militieni. Eu unul nu ma complic cu ei decat daca vine vorba de borfasii mei,in rest sa scape cine poate si cum poate.

Legământul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum