Snik:
Imediat ce terminam împreună de povestit noaptea în care eu am cedat inaintea ispitei și implicit dimineața urmatoare in care deja formam un cuplu,il vad pe micuțul borfas cum ne privește cu viclenie pe sub gene și un ranjet dracesc ii ridica colturile gurii.
-Nu pot sa cred ca tocmai am făcut una ca asa!exclama Eva in soapta si chicotesc in barba.
-Totusi eu am o nelămurire,zice micuțul fara sa bage nemulțumirea lu ma-sa in seama.
-Si anume?intreb cu ochii tintiti pe el.
-Ai dus-o pana la urma in Italia?intreaba si incuviintez din cap. Cum? Ilegal?
Luk rade în barba cand il aude,iar eu ranjesc in coltul gurii.
-Bine-nteles ca ilegal. Ea abia făcuse 18 ani in ziua in care am plecat.
-Si cat ati stat?
-O săptămână,raspunde fratele meu. In loc sa vina la treaba,el s-a dus pe coclauri.
-Noroc ca lasasem vorba ălora care păzeau casa,zic chicotind ca un diavol.
-Noroc,altfel întorceam pamantul pe dos pana te găseam,replica in vreme ce duce cana de cafea la gura.
-Mai ții minte cata panarama a facut Killer cand ne-am întors?intreaba Eva surâzând melancolica si vad cum rușinea i-a trecut dacă subiectul s-a îndreptat spre o alta pista.
Incuviintez amuzant din cap.
-Ca veni vorba de Killer,nu-l anunți de nunta?intreaba Luk,iar Eva intoarce imediat capul spre mine.
-Ce nunta?
Oftez.
-A lui R.I.P. Inainte sa ieși din casa m-a sunat sa-mi spună ca in week-end se însoară.
-Cu fata aia ce a venit la noi săptămânile trecute?
-Ahamm...raspund in barba.
-Apropo de vizita lor,zice si cade putin pe gânduri. Pentru ce au venit la noi ca nu mi-ai spus nimic dupa ce au plecat?
Ridic din umeri.
-Daca mai ramai pe la povesti o sa afli,zic si pufneste.
-Doar dacă nu ii mai detaliem copilului scenele in care noi doi...lasa cuvintele in aer,insa ma priveste cu subînțeles ca sa fac exact asa cum isi doreste ea.
-Bine...deocamdată las deoparte saptamana in care am fost in Italia bine?raspund cu o intrebare si stramba din nas. Eva...o dojenesc. Evil trebuie sa știe și astfel de lucruri. Încă puțin si-o sa vina vremea sa dea la buci. Doar nu vrei sa se facă de ras,asa-i?
-Si te-ai gândit sa ii spui tu cum sta treaba?raspunde arțăgoasa.
-Pai nu?zic rânjind.
-Nu!exclama scandalizata.
Luk rade cand o aude,iar micuțul se abține sa nu ranjeasca. Eu in schimb o privesc amuzat si ii prind fata in maini,apoi imi izbesc buzele de ale ei si incep sa o sarut cu patos.
-Hai! Hai!ridica tonul Luk. Una e sa auzim o poveste,alta e sa o vedem pe viu. Asa ca...lasa-ti păcatele pe mai târziu. Decat sa te infierbanti nu mai bine îl suni pe Killer?
Rup sarutul abia după ce imi fac de cap cu gura ei,apoi pun mana pe telefonul de pe masa și il apelez pe fratele meu.
-Ce-i?intreaba de cum raspunde.
-Vezi ca pe week-end trebuie sa fim la București.
-Am auzit,raspunde intr-o doara. Acum am închis cu R.I.P. Am crezut ca s-a tâmpit când mi-a zis ca se însoară. Dupa am aflat ca o face cu fata gaborului. Îți vine sa crezi?
-Imi vine. Au fost la mine acum câteva săptămâni.
-Sa te invite persoanal? Si cum pula mea de nu știu ca au fost pe la tine?ma ia la rost.
Pufnesc.
-Nu m-au invitat personal. A facut-o R.I.P azi prin telefon. Cat despre faptul ca au fost la mine,nu vad la ce trebuia sa-ti raportez. Nu e ca și cum ne place noua al dracu de mult sa stam la barfa,raspund in sictir,iar un ras răutăcios se desprinde de pe buzele lui.
-Ai dreptate. Dar de ce au venit pe la tine? Li s-a făcut deodata dor dacă tot s-au regăsit? Sau vor sa te pună de nas?
-Ei pula!raspund,iar Eva se incrunta imediat la mine fiindca nu-i place sa vorbesc ca pe strada in fata lui Evil.
„Ce nu știe ea,este ca Evil stie mai multe decât isi imagineaza. Daca nu-i spun nici eu si nici el,asta nu înseamnă ca băiatul nostru e usa de biserica. Insa...cand e cu mine se comporta si vorbește diferit fata de cum o face cu ea,pentru ca respectul e altul. Daca eu am vrut sa fiu prietenul lui,cu Eva e simtit din simplu motiv ca e ma-sa si stie ca tine la o anumita etica,cu toate ca amandoi venim de pe strada cum s-ar spune,dar in timp si-a dorit sa evoluam ca familie și sa nu devenim copiile fidele ale părinților din care ne-am născut.”
-Pai si atunci ce au cautat la tine?ma scoate glasul lui Killer din ganduri si o vad pe Eva cum se uita de data asta curioasa pentru ca si ea așteaptă răspunsul la întrebarea lui.
-Trebuia sa ne reglam niște conturi,raspund vag.
-Cine e pe langa tine de nu poți sa vorbești?vrea sa stie si chicotesc mai rau ca un drac.
-Familia,raspund scurt.
-Am înțeles. Bine atunci. Ne vedem la sfarsit de saptamana.
-In regula. Ne auzim la telefon si vedem pe unde ne întâlnim.
-Ok. Ceau!
Inchid imediat ce-l salut,apoi pun telefonul pe masa și vad cum Eva ma priveste cu o spranceana ridicata ironic.
-Ce e atat de mare secretul de nu ai putut sa răspunzi la întrebare?
-Nu mai este,dar vreau sa-l dezvalui o data cu amintirea in cauza. Deci? Stai sau nu la povesti mai departe cu noi?
-Stau...mormaie si o strang mai tare in brate,apoi ma gandesc la ceva interesant care s-a petrecut după ce ne-am întors din Italia.
-Ce ar fi sa-i povestim de Craciunul din acel an?intreb,iar ea se tensioneaza imediat in bratele mele,iar privirea lui Luk devine de gheata.
-Ce s-a întâmplat atunci?vrea Evil se știe si ne privește pe rand cu niște ochi suspicioși.
-Am sa povestesc eu,raspunde in schimb fratele meu si incuviintez din cap.
-E ceva grav,asa-i?intreaba tot micuțul borfas. La cum v-ati schimbat deodata,asta imi dați de inteles.
„E destul de grav...fiindca a fost al doilea Crăciun din viata mea în care era sa mai pierd un suflet.”
-Nu mai bine povestim prima data despre mutarea mea la tine după ce ne-am întors din Italia?intreaba Eva deodata si imi arunca o privire cu subînțeles.
Incuviintez din cap daca lucrul asta o ajuta sa fie mai bine,doar ca oricat ar vrea sa se tina departe de acea zi,la un moment dat tot o sa ajungem acolo.
-Prea bine,raspund si o sarut usor pe un obraz. Povestești tu?
-Sigur,raspunde cu un zambet mic in coltul gurii,insa oricat ar vrea sa isi ia gândul de la acea zi de Crăciun încercând sa se distragă cu o alta amintire,vad in ochii ei ca neplăcerea si frica inca ii întunecă verdele din privire.
„A trecut atâta timp și totuși urmele acelei zile reusesc sa-i puna inca sare pe rani...”*****
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...