Capitolul 23

421 48 14
                                    

Snik:
Anul 1993...
 
-Eva! Pana la urma vii diseară cu noi la film?urla o fata in urma ei in vreme ce satena trece de porțile liceului si paseste spre mine.
-Da!raspunde si ii arunca o privire peste umar. Vine Vasi sa ma ia de acasă!zice,iar cand ajunge in fata mea imi inlantuie talia si se ridica pe vârfuri ca sa ma pupe pe obraz.
Ma aplec putin ca sa reuseasca,dupa imi trec un brat pe dupa umerii ei si o lipesc de mine.
-Bine! Ne vedem la 7 in fata la cinema!mai zice eleva ce bănuiesc ca e colega ei de clasa,iar eu imi ridic intrebator o spranceana in timp ce o conduc spre masina,iar ea ma priveste cu o inocenta fortata.
-Spune-mi ca Vasi vine de la Vasilica,altfel il omor pe fraier,replic pe un ton amenințător in vreme ce ii deschid portiera de la mertanul ce nu de mult l-am adus din Germania.
-Vasi vine de la Vasile,raspunde in timp ce se tranteste pe scaunul din dreapta si privirea mi se întunecă.
-N-ai zis asa ceva,replic printre dinti si un suras suav i se desprinde de pe buze.
-Jumatate din clasa merge diseară la film,Nik,ma informeaza in timp ce isi pune ghiozdanul pe jos între picioare. O sa ruleze liceenii,iar baietii s-au împărțit în asa fel incat sa ajunga pe la cate o fata pe acasă,fiindca sunt gentili si nu vor sa avem de-aface cu golanii,continua,iar cand isi tinteste din nou ochii in ai mei,vad o scanteie de amuzament cum ii arde in privire.
-Sa moara mama lor,zic ironic si se abține sa nu rada. Asa s-au gândit ei,hm?intreb si incuviinteaza din cap în acelasi timp in care isi musca si buzele ca sa nu lase hohotele sa-i iasa printre ele. Pai si baietii astia gentili,continui in vreme ce pun accent pe ultimul cuvântul care reușește sa ma irite pe creier fiindca orice borfas sau găinar numai gentil nu e cand vine vorba de-o fata.
Sentimentul de pradator exista in oricare,doar ca unii sunt mai masculi decât alții,atâta tot. Si cum la varsta lor urla hormonii in ei ca sa se descătușeze,acest Vasile tocmai si-a semnat condamnarea la moarte,fiindca nimeni n-are voie sa se apropie de pustoaica mea.
„Pustoaica mea? De unde a mai venit și asta?”
Imi scutur capul fiindca întrebarea are intenția sa-mi bage mintea in ceata,insa pot sa bag mana in foc ca o iau razna doar pentru ca diavolita asta in ultimul an si-a cam propus sa ma termine psihic. A început sa se îmbrace tot mai sumar si sa lase mai multa piele la vedere decat ar fi normal,dar in acelasi timp nu intr-atat de vulgar încât sa-i pot comenta ceva,insa destul cât sa mi-o ia mie imaginația uneori razna. Plus ca vorbește diferit,pentru ca de multe ori o face cu dublu inteles. Ca sa nu mai spun ca gesticulează de multe ori mai exagerat ca sa ma atâțe. Ori a ajuns sa se miste intr-un asemenea hal cand da pandalia in ea de formele i se curbeaza mai mult decât trebuie si tot asa. Prin orice face,spune si se comporta imi da de inteles ca pe zi ce trece scoate din ce în ce mai mult altileria grea ca sa imi scurtcircuiteze creierul tot mai tare.
-Cei cu ei?intreaba cand raman cu vorbele pe vârful limbii atunci cand mi-o ia mintea pe aratura.
-Nu știu ca tu ma ai pe mine si ca nimeni nu are voie sa se apropie de tine?
-Te am pe tine?raspunde cu o întrebare si ma priveste cu subînțeles.
-Nu in felul ala!marai printre dinti.
Chicoteste si se uita la mine in modul acela ce vorbește de la sine. Se vede pe fata ei ca e cu gândul la a-mi face felul cat mai curând posibil si imi scutur din nou capul.
„Am sa înnebunesc!”
Inchid portiera fara sa mai scot un cuvânt printre buze,iar cand urc pe scaunul șoferului incepe sa chicoteasca exact ca o dracoaica.
-Deci...
-Nu!i-o tai direct fiindca stiu ce are in minte. Nu in sensul ala!
-Daca tu zici...spune taraganat si imi inclestez maxilarul in vreme ce nervii incep sa ma acapareze si nu înțeleg pentru ce mai exact o fac.
„Ori ma ia nervozitatea cu asalt fiindca ma irita gândul ca incep sa cad prada tot mai mult mrejelor ei si ca incep sa scap haturile asupra pornirilor mele primitive care mi se ridica tot mai mult din adancuri,ori pentru ca incep sa n-o mai vad atat de interzisa desi ar trebui sa-mi fie din foarte multe motive,dar oricum ar fi,cert este ca nu am voie sa cedez. E sora fratelui meu mort în pula mea! Cred ca Devil daca ar putea ieși din groapa mi-ar rupe gatul fiindca doar imi circula prin unele colturi ale mintii ideea de a ma apropia mai mult decât trebuie de ea sau pentru ca o las pe ea sa imi calce anumite limite cu buna stiinta cand ar trebui sa o opresc si sa o pun cu botul pe labe ca sa nu mai aibă următoarea data curajul sa întindă coarda mai mult decât este cazul.”

Legământul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum