Capitolul 35

154 33 3
                                    

 Snik:
 Anul 1995...
 
Vocile celor trei borfasi ce au ajuns sa rupă topurile tarii rasuna acum cu ecou pe fundal in depozitul ce s-a transformat peste noapte intr-un spațiu deschis pentru toate brigăzile ce servesc grupării din care fac parte pentru ca e Craciunul,iar Eva si-a dorit o petrecere unde toată lumea sa vina deghizata si uite cum in clipa asta privesc de la nivelul superior toate vagaboantele si toti golanii mascați in ce au avut pe acasa.
Unii au facut-o exact ca la urs. Adică au venit îmbrăcați în costumele specifice pentru anul nou cand se merge cu uratul. In schimb pustoaicele s-au transformat majoritatea in pisicuțe si iepurasi. Cei trei care canta pe o scena improvizata in mijlocul depozitului au venit deghizati in ei. Adică si-au tras șepcile pe ochi,si-au pus glugile in cap si uite cum o fac pe rapperi.
In schimb eu a trebuit sa ma tranform intr-un bandit pentru ca asa i s-a pus pata Evei sa ma vadă imbracat si mi-am tras pe mine niște toale pe care efectiv le-a rupt. Arat de zici ca m-am batut cu ursul. Sau ca m-au fugarit câinii mei ce patrulează la ora asta prin jurul depozitului. Insa ea,dintre toate ce se afla in spatiul asta urias,efectiv strălucește fiindca e imbracata intr-o rochie tip printesa de un rosu sângeriu,ce are in zona pieptului si a gatului numai pietre aurii. Cu o masca ce ii acoperă doar ochii ca nimeni sa nu știe cine este și cu o peruca blonda pe cap lunga pana la fund doar ca sa ducă lumea mai tare in eroare,sta in dreapta mea si se lipeste de pieptul meu cat poate de tare,doar ca sa arate tuturor ca ii apartin,desi in afara de cativa membri ai grupării nimeni n-are habar.
„Ma omoară...nu inteleg de ce tine neapărat sa se afirme si sa arate ca sunt luat. Chiar daca nimeni dintre cei aflați jos n-au nici o idee cu privire la identitatea ei,tot a găsit un mijloc de a transmite un mesaj. Si nu inteleg de ce. Nici una nu are cum sa se apropie de mine fiind ca nu o las. I-am explicat lucrul asta de cateva ori atunci cand lua foc pentru ca trebuia sa verific starea dansatoarele mele,dar vad ca nu l-a priceput. De fiecare data zice ca sunt un bărbat prea bine,iar faptul ca mai sunt și rau pe deasupra,atrage femeile ca un magnet sa se invarta in jurul meu. Filme...daca ma întrebați pe mine. Si probabil a rămas cu ele în cap pentru ca a văzut ce se întâmplă în incinta clubul meu atunci cand s-a dezbrăcat in fata lui doar ca sa ma scoată pe mine afara din el.”
-Esti bine pustoaico?intreb cand imi strange mai cu putere talia si imi lasa impresia ca ar vrea sa se contopesca cu trupul meu doar ca sa-mi pătrundă cu totul in suflet.
-Da,raspunde zâmbind imediat ce ridica barbia ca sa ma priveasca.
-Atunci de ce te ții de mine ca un scai?
Chicoteste.
-Pentru ca le vad pe alea din depozit cum iti tot arunca priviri pe furis.
Ma abțin sa nu rad.
-Probabil o fac pentru ca stam la etaj in loc sa petrecem cu toata lumea,ii arunc un argument solid din punctul meu de vedere,fiindca suntem total pe dos.
Lumea se distrează jos,iar noi observam cum o fac de la etaj,in loc sa ne facem de cap alaturi de mulțime.
-Mda...vezi sa nu...raspunde taraganat.
Clatin usor din cap imediat ce ii aud tonul,dupa ma aplec doar ca sa-i sarut usor buzele.
-Nu mai fii geloasa Eva,ii cer si vad dincolo de masca ce o poarta pe ochi cum privirea ii devine inflacarata.
-Daca eu am fost atât de nebuna dupa tine de cand eram chiar o puștoaică,crede-mă Nik si amețitele alea visează la tine și ziua cu ochii deschiși,nu doar noaptea cand dorm!pufneste cu ciuda in glas.
-Esti nebuna viata mea,replic,iar buzele i se ridica cand incepe sa maraie fiindca nu ii dau dreptate,dar n-am cum sa o fac pentru ca eu n-am ochi decat pentru ea,de restul nu ma interesează ce fac,ce vad în mine si ce si-ar dori.
Toate dorințele lor raman chiar la nivel de vise fiindca n-or sa le îndeplinească niciodata.
-Pentru ca spun un adevar ma consideri nebuna?mai ca nu latra la mine.
-Pentru ca te gândești la ele,in loc sa te distrezi cand știi prea bine ca iti apartin trup și suflet,i-o intorc.
-Stiu!ridica vocea. Dar lucrul asta nu ma calmează atunci cand le vad cum te sorb din priviri!
-Vai...cu tine nici sa ies în lume n-am sa pot daca o ții tot asa. Esti paranoia Eva. Crezi ca orice femeie care se uita la mine ma si vrea?
-Normal!raspunde imediat.
-Sigur...cine dracu crezi ca ar vrea unul ca mine Eva?
-Eu!zice si bufnesc in ras.
-Tocmai de aia te-am si ales pustoaico. Pentru ca imi înțelegi pe deplin lumea. Pentru ca faci parte din ea. Pentru ca ai invatat-o de mica de la omul pe care l-am considerat ca fratele meu...si pentru ca...
-Am priceput!ma întrerupe imediat. Hai sa nu vorbim de Manu,bine? Am facut-o azi toată ziua dupa ce am venit amandoi de la cimitir. Vrei sa-l lași sa se odihnească puțin?
„N-am cum...e in mine. Daca nu ar fi murit,astăzi era aici si petrecea cu noi.”
Dau sa ii raspund,dar înainte sa deschid gura imi atrage atenția un câine ce se strecoară prin locul special creat in una dintre ușile din fier si-l vad ca sângerează grav din abdomen.
-Ce pula mea?intreb incet,apoi imi inclestez dintii si simt inima cum incepe sa mi-o ia razna fiindca pericolul incepe sa-mi dea târcoale. Trebuie sa te ascunzi,ii cer Evei maraind si o apuc bine de o mana,dupa incep sa o trag spre mine.
-Ce?zice buimaca si calca mai mult împleticita pe langa mine. Nik?striga,dar continui sa pasesc repede pe palierul făcut din schele si o ridic in brate cand ajungem la scari.
Le fac semn băieților sa continuie sa cânte doar ca sa nu dam nimic de banuit,insa lumea incepe sa se panicheze cand observa pitbull-ul care s-a întins pe jos si ajunge sa respire tot mai greu.
-Du-te la subsol si te încui in camera cu usa metalica,ii cer cand ajungem la baza treptelor privind-o serios în ochi.
O vad cum inghite in sec imediat ce realizează ca situația e grava chiar daca nu cunoaște detaliile,dupa incuviinteaza mecanic din cap. Trece pe lângă mine cu sufletul la gura in vreme ce imi scot pistoalele din buzunare,iar cand o vad ca dispare in jos pe scara ce duce sub depozit,pasesc printe pustani de toate vârstele și ii observ pe cei din grupare împărțiți in toate colturile de la depozit. Așteaptă comanda,iar eu sunt cel care trebuie sa o dea.
„Ei uite cum se găsește războiul sa-mi bata la usa exact in noaptea de Crăciun. Am impresia ca viata asta ma ia rau de tot la misto. Ce vrea? Sa mai pierd pe cineva drag? Doamne ferește de asa ceva! Nici nu vreau sa ma gandesc la o asemenea varianta. Am pierdut un frate cu ani de zile în urma si nici acum nu imi dau voie sa trec peste moartea lui...sa am din nou mainile pătate cu viata cuiva apropiat mie ar fi un dezastru pe pamant.”
-Snik...sopteste un pusti la vreo 15 ani cand trec pe langa el si clatin cu lentoare din cap.
Imi vad mai departe de drum,iar cu cat ma apropii mai mult de cele doua uși cu atat aud mai tare cum latra câinii,alții musca si maraie,in vreme ce printre ei rasare si cate un schemat atunci cand unul reuseste sa fie împușcați.
Adrenalina incepe sa curgă fierbinte prin mine,iar in momentul asta știu ca ajung sa ma transfigurez la fata din cauza intunericul ce ma acaparează tot mai mult in timp ce mintea ajunge in cateva secunde sa-mi devina atat de agera incat toate simturile mi se ascut.
-Nu o sa moara nimeni in seara asta decat dracii ce vor sa-si răzbune diavolul pe care o sa-l urmeze unul câte unul in curand,marai in vreme ce ma cațar pe zabrelele de la ușile din fier,iar inainte sa ajung cu ochii în dreptul geamurilor de deasupra lor,ridic o mana,apoi fac semn cu pistolul in jos.
Luminile se sting in acelasi timp cufundandu-ne pe toti intr-o bezna totala si intind capul,dupa privesc dincolo de sticla murdara.
Farurile de la mașinile cu care au venit mafiotii sunt stinse,dar vad ce se intampla afara cu ajutorul lunii care isi reflecta razele argintii in zapada ce e cernuta pe toată suprafata câmpului deschis in care se afla depozitul.
Ii vad pe malaci cum impusca câinii fara sa clipească atunci cand sar la atac,iar înjurăturile lor ajung la urechile mele o data ce borfasii se opresc din cantat.
-Iesi afara sarpeeeeee!!!zbiara unul ce paseste printre rândurile de mașini și se uita la depozit cu mitraliera îndreptată spre fix spre usi. Hai ca in seara asta dacă nu iti suna tie ceasul,o s-o faca pentru toți cei aflați inauntru fiindca am sa va dau foc si-o sa ardeți mai rau decat șobolanii!!!ameninta,iar un ranjet crud imi ridica buzele imediat ce-l aud.
„Asa zici,hm?”
-Vise mari pentru un drac atat de mine...chicotesc in barba.
„El chiar crede ca pe teritoriul meu poate sa isi tranforme visele ori fanteziile astea in realitate? S-a dus de mult vremea în care tartorul lor era stăpân pe plantație.”

Legământul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum