Snik:
Anul 1987...
Ma ridic din pat cand aud cateva batai in usa si-l vad pe Devil ca se incrunta imediat.
-Cine dracu e?intreaba si ridic din umeri,apoi ies din dormitor și pasesc spre holul de la intrare.
Trec prin sufragerie,iar cand deschid usa,in prag il gasesc pe micuțul borfas R.I.P ce de cateva luni a intrat în grupare in urma unei batai pentru fata gaborului ce e șeful secției din cartier.
-Snik,zice printre dinti si isi tinteste ochii pe mine.
Abia ii zăresc din cauza cozorocului de la sapca ce-l are tras aproape pe nas,iar vocea ii e înăbușita putin din cauza bandanei ce o are pe jumatate de fata,insa reusesc totuși sa disting prin intunericul ce-l are pe ochi cum ii arde furia in privire,dar totodată si tristețea,iar in loc de raspuns imi arcuiesc intrebator o spranceana si astept sa continuie.
-Pot sa intru?intreaba si ma dau din usa.
Ii fac semn sa pășească peste prag,iar de cum o inchid in urma lui,pasesc pe langa el si ridic o mana ca sa vina după mine.
-Ce ai pățit?vreau sa stiu,iar el incepe sa maraie.
-Mama...rostește printre dinti. Are gripa si nu are bani de pastile.
Oftez.
„Nu ma surprinde sa aud ca lumea se îmbolnăvește. Iarna se apropie,iar cei slabi,cad pe capete.”
-Si?intreb cand ajung in dormitor,iar Devil se uita intrebator la amandoi.
Pustiul isi ridica putin cozorocul si vad cum capul i se fixează pe direcția unde se afla pistolul cu care dorm la cap,apoi il intoarce spre Devil si incepe sa-si frece palmele intre ele.
-Trebuie sa-mi dai sa vand mai mult ca sa-i fac rost de bani,zice si ridica ochii spre mine.
-Nu ti-ai facut norma pe saptamana asta?il intreaba fratele meu,iar brunetul incuviinteaza din cap. Atunci știi ca nu se poate asa ceva,continua,iar in verdele cafeniu din privirea lui vad imediat cum se dezlantuie Iadul.
-Scoate pe cineva din schema saptamana urmatoare si lasa-ma sa vand in locul lui!m-ai ca nu-mi ordona fiindca e disperat,si,desi vocea ii e sumbra,simt in undele ei cum de fapt si de drept implora ca sa-l ajut.
-De cati bani ai nevoie?intreb,iar el ridica din umeri.
-Cat mai mulți,raspunde si bag mana în buzunarul de la pantaloni.
Scot portofelul si ii intind trei bancnote de o suta de lei.
-Pentru început i-ai pe ăștia,zic si ma intorc pe calcaie imediat ce pune mana pe bani. Iar ce vinzi sunt toți ai tai,continui in vreme ce ma indrept spre dulap. Dar după o sa bagi dublu ca sa scoți banii,ii zic si trag un ghiozdan dintre rafturi.
Il arunc pe el si-l prinde imediat,apoi ridic capacul de la lada din lemn de langa dulap unde stau aliniate pachetele cu hash si ii fac semn sa se apropie de mine.
-Ia cat crezi ca poți sa vinzi,ii cer si paseste apasat in directia mea.
Se lasa pe vine si deschide ghiozdanul,iar eu ma indrept spre pat doar ca sa-l pun la încercare. Nu-l supraveghez ca sa vad câte pachete baga inauntru,insa Devil ii arunca priviri pe furis si stiu ca numără fiecare pachet pe care il arunca în rucsac.
-Ce pula mea?intreb maraind cand dau sa ma intind pe saltea,dar ma opresc inainte sa ma arunc pe ea fiindca usa de la intrare se deschide cu putere și ies val vârtej din camera.
-Aici erai!exclama monstrul de cum da cu ochii de mine si ma incrunt in directia lui.
-Ce vrei?il iau la 11m si ranjeste cu răutate.
-Unde-i curva de ma-ta?raspunde in schimb si turbez.
Fara sa stau pe gânduri ma reped spre el si il prind zdravan de reverele sacoului.
-Te omor...harai in timp ce il privesc ca un turbat si incep sa-l scutur cu toata puterea din mine.
Pălăria ii cade jos de pe cap si incepe sa rada cand vede cât de tare mi-a dat foc.
-Esti neschimbat baiete!exclama in timp ce se uita la mine dezgustat. De fiecare data cand o jignesc te aprinzi.
-Atunci masoara-ti cuvintele!il sfătuiesc,iar vocea imi e atat de rece și amenintarile din spatele ei atat de letale,ca taie în carne vie.
Bufneste mai tare in ras,iar de nervi,ii trantesc un pumn direct in gura. Hohotele i se opresc in secunda urmatoare,iar ochii intunecati incep sa-i fulgere.
-Chiar n-ai limite!se rasteste si il vad cum isi duce o mana la spate.
Il eliberez si ma pregătesc de atac,insa monstrul imi baga un electroșoc direct între coaste cand ma arunc din nou asupra lui.
Urletul mi se blocheaza pe vârful limbii cand toti muschii imi paralizeaza in corp si cad din picioare cu o bufnitura ce face ca usa de la dormitor sa se izbească de perete si pasii lui Devil aud cum vin grăbiți spre sufragerie.
-Ce mortii ma-tii?racneste enervat. Futu-te-n gura!il injura si il aud cum se repede asupra mafiotului.
Monstrul rade,iar dupa ce se apara de atacul fratelui meu,ii prinde si lui cateva socuri care il trantesc pe Devil pe podea alaturi de mine. Acum amandoi stam la picioarele lui si vad cum ne privește cu aroganta de sus.
-Atat de prosti!scuipa cuvintele si observ cum piciorul drept ii pleacă de pe loc.
Muschii inca nu imi sunt desclestati cum trebuie,fiindca tensiunea inca se mai scurtcircuiteaza prin fibrele mele si oricat as incerca sa ma feresc din calea atacului sau,nu pot nici in ruptul capului,insa nu apuca sa isi lipească talpa de la papuc de fata mea,fiindca doua focuri de arma rasuna in sufragerie si primul glont se izbeste de perete,iar al doilea fix in piciorul monstrului.
Urla ca un apucat,apoi isi pune un cot pe peretele găurit de arma si se uita ca un turbat spre cel care a tras. Eu nu trebuie sa o fac,pentru ca știu ca e R.I.P. Micuțul borfas a pus mana pe pistolul de langa pat si uite cum a învățat fara sa vrea sa mânuiască o arma.
-Gagauta...haraie cu dușmănie monstrul si-l decimeaza din priviri.
-Daca te misti,iti gauresc fruntea!scrasneste R.I.P din dinti si ranjesc in mine cand ii aud glasul ce da de inteles ca sub nici o forma nu ii este frica nici de faptul ca a tras,dar nici de mafiotul căruia ar trebui sa-i spun tata.
Surad intunecat,apoi scrasnesc din dinti cand muschii mi se detensioneaza si dau sa ma ridic intr-un cot.
-Avem probleme,zice Devil,iar ochii mi se tintesc spre usa ce da in holul de la intrare.
Imi fortez corpul sa ma asculte și ma rostogolesc imediat pe podea,apoi deschid dintr-o miscare o usa de la vitrina,dupa bag mana printre farfuriile mamei si scot o grenada dintre ele. Ma ridic de jos cu adrenalina pulsandu-mi cu forta prin vene si smulg cuiul de la grenada,iar fumul rosu ce incepe sa-l elibereze,umple sufragerie in timp ce ma reped spre balcon ca sa o arunc.
Fumega pe toata distanta și lasa o dunga rosie in urma ei pana cand explodeaza,iar bubuitul plus culoarea aprinsa ce se împrăștie in aer,da semnalul ca am dat nitel de probleme si am nevoie de ajutor,iar pana sa dea buzna peste noi oamenii mafiotului,fug spre R.I.P si ii iau pistolul din mana.
-Du-te in dormitor!ma rastesc la el si face imediat cale întoarsă.
Usa in urma lui se închide exact in clipa in care mafioții tatei dau iama in apartament,iar Devil intra direct in garda.
Isi inclesteaza pumnii si ia poziție de lupta,in schimb eu plimb teava de la pistol cand pe unul cand pe altul atunci cand patrund cate unul pe hol.
-Vreti sa muriți?ne intreaba monstrul rânjind ca un șarpe.
-Tu cu siguranta ai sa o faci,harai si chicoteste sinistru in barba.
-Sunteti doar voi doi,zice de parca eu n-as sti lucrul asta.
„Oare cat de prost ma crede?”
Nu apuc sa-mi raspund la intrebare,fiindca apas pe trăgaci imediat ce el ridica o mana in aer,iar unul dintre oamenii lui cade ca secerat cand ii gauresc fruntea inainte ca el sa apuce sa de-a semnalul si mișcarea mea il face pe restul sa se oprească ca la comanda.
-Inca o mișcare si mai moare unul,il asigur si-l vad cu coada ochiului cum isi inclesteaza maxilarul fiindca am tupeul sa ma impun in fata lui.
-Tu nu gândești?intreaba maraind. Poți la fel de bine sa cazi! Si ei au arme sau nu vezi?! Opreste-te atunci cand ai mari șanse sa pierzi si schimba strategia!imi cere cu ciuda fiindca mișcarea mea chiar poate sa-mi aduca moartea,dar nu-mi pasa.
„N-am sa tremur niciodata de frica in fata morții și nici in fata dracului,iar daca e sa mor,cu siguranta am sa mai iau și pe alții cu mine.”
N-apuc sa-i mai raspund,fiindca pe holul micut intra intr-un suflet fratele meu ce isi face loc printre oamenii monstrului cu forta si ii lipeste de pereti ca sa ajunga mai repede la mine. Trece pe lângă mafiotul șef fara sa-l bage in seama cu toate ca încă se sprijină cu un cot de perete,iar cand ajunge langa mine,imi prinde fata in maini si ma priveste intr-un mod cercetator.
-Esti bine?intreaba in vreme ce restul grupării il ajunge din urma,iar borfasii se uita amenințător spre alaiul monstrului care a împânzit holul de la intrare.
-Da,raspund printre dinti.
Incuviinteaza din cap,dupa se întoarce și las pe langa corp mana in care țin arma.
-Pleaca!ii ordona cu tonul lui ce niciodata nu-ti dai seama dacă e pe cale sa te omoare in secunda urmatoare sau are de gand prima data sa te chinuie.
-Parca rămăsese sa ne întâlnim peste 2 ceasuri,ce faci in cartier?ii cere explicații și intinde o mana dupa unul dintre oamenii lui,apoi calca putin cu piciorul ranit ca sa se îndrepte cum trebuie de spate.
Isi inclesteaza maxilarul din cauza durerii ce probabil il sageata pana in creier,apoi isi fixează privirea pe mine si ma tranșează bucățică cu bucățică.
-Pustiul ala o sa moara,imi promite si ii rad in fata ca un drac.
-Pustiul ala e ca fratele meu,iar daca ar fi sa moara el,prima data ar trebui sa ajung eu în groapa,raspund haraind,iar chipul i se trasforma.
Devine o monstruozitate cu trăsături grotești si cu doua gropi întunecate in loc de ochi ce-i ard intr-un mod infernal.
„Mi se rupe ca nu-i convine și ca se simte lezat pentru ca aleg pe altul in locul lui,dar el nu face parte din mine,cu toate ca eu fac din el,iar sangele apa n-o sa se facă niciodata,insa,borfasii mei sunt de fapt si de drept adevărata mea familie,iar pentru ei sunt in stare sa trec atat prin apa cât și prin foc. Ca sa nu mai spun de faptul ca la final daca am sa-i aduc lui moartea lucrul asta mi-ar aduce mie însumi o mare eliberare,dar si dulcea răzbunare dupa care râvnesc de pe vremea când eram un mic pustan.”
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...