Capitolul 18

173 46 2
                                    

Snik:
Anul 1989...

De cum intru în scara lui Killer o data cu lăsarea intinericului,aud muzica cum rasuna in boxele modificate,iar daca pana in urma cu câteva ore eram cu totii impreuna pe strazi ca sa scoatem lumea afara din case fiindca revolta pornita de cateva zile anunta o bătălie de proporții mari în scurt timp pe străzile orașelor din toata tara,în seara asta am zis sa o punem de un bairam si nu pentru ca este Ajunul Crăciunul,ci fiindca e ziua mea. Fac 21 de ani,iar borfasii s-au gândit sa dea o petrecere in cinstea mea. Asa ca,la sugestia lor s-a pus totul pe pauza o data cu lasarea serii si-am căzut de-acord sa lasam lucrurile serioase deoparte deocamdată. Sa nu ne mai gândim la faptul ca mâine urmeaza sa ieșim din nou in strada înarmați pana în dinti cu ajutorul armatei si sa ne oferim in schimb un moment de respiro. Ceea ce se si intampla in momentul de fata,pentru ca,cu cât ma apropii de apartamentul lui Killer,cu atât aud harmalaia ce rasuna dinauntru semn ca majoritatea pungasilor au ajuns deja.
-Snik!!!urla Devil de cum ma vede ca intru inauntru si ridica mainile in aer.
Ranjesc in timp ce pasesc spre sufrageria micuta in care fumul mai ca nu-l tăi cu cuțitul și vad borfasii amestecați intre ei de la cel mai mic pana la cel mai mare.
Dar daca aia mici s-au retras majoritatea intr-un colt si s-au pus sa joace carti pe bani,ăștia mari dansează in vreme ce fumează,iar prin jurul lor se fataie cate o taratura ce e mai mult decât dornica sa faca sex dupa felul în care se misca.
-La mulți ani borfasule!urla toti in cor,iar Devil imi intinde imediat un pahar cu vin.
Il i-au si-l ridic ca sa inchin pentru ei,dupa il duc la gura,iar in vreme ce beau,alte câteva fluierături se desprind de pe buzele lor cand usa in spatele meu se deschide.
Intorc capul si-l vad pe Luk cum patrunde inauntru imbracat din cap pana în picioare in negru. Nu se descalta cum nici eu n-am facut-o,iar cand ajunge in dreapta mea,ma bate o data pe umar.
-La mulți ani!imi urează in timp ce inghit gurile de vin și vad cum baga mana într-unul dintre buzunarele de la blugi,apoi o intinde spre mine si deschide pumnul.
-Mersi,raspund cu ochii pe inelul din argint ce e sub forma unui șarpe.
-M-am gândit ca o sa-ti placa,zice si ranjesc in coltul gurii,apoi pun paharul deoparte si-l las pe marginea unei vitrine,dupa i-au inelul si mi-l pun pe arătătorul de la mana stanga inainte sa-l îmbrățișez.
-Imi place,il asigur,iar dupa ce ma desprind de el,incep sa strang in brate fiecare borfas in parte,iar la final ii salut pe cei mici,printre care se afla și R.I.P cu cei doi frati ai lui.
-Deci...gruparea o ia mâine din loc?ma intreaba Luk cand ma retrag pentru scurt timp intr-un colt ca sa-mi scot o tigara din pachet.
Arunc geaca pe cele doua fotolii de langa mine si incuviintez din cap.
-Da. Sa te gândești la cat ne întâlnim pe centru,raspund inainte sa mi-o aprind,apoi trag din ea si privesc vagaboantele cum isi misca curul pe ritmul rock comercial din state ce rasuna metalic in boxe.
-Vorbim când ajungem acasă,imi zice si din nou incuviintez din cap.
-Ai prezervative la tine?il intreb cateva minute mai târziu imediat ce scurtez cu privirea adunatura de femei ce sunt plus minus de varsta noastră si chicoteste in barba cand ma aude,apoi baga mana în buzunarul de la geaca si scoate o cutie,dupa o arunca pe unul dintre cele doua fotolii și începe sa fluiere.
-Daca va bate gândul sa si futeti ceva in seara asta,le zice golanilor si face semn spre cutia ce tocmai a aruncat-o.
Borfasii ranjesc ca niște draci,iar dupa ce termina de fumat și dau pe gat bautura ce o mai au prin pahare,fiecare își ia câte un prezervativ,iar la final eu nu mai apuc sa mai am ce-mi trage pe scula.
-Zi-mi ca mai ai o cutie,mormai in barba,iar Luk rade ca un drac,dupa baga mana în celălalt buzunar și de data asta imi pune cutia de prezervative in maini. Pe care o vrei?il intreb si isi trece ochii pe golancile ce se amesteca cu borfasii in vreme ce eu deschid cutia și scot doua prezervative din ea.
-Aia blonda,raspunde si indica cu degetul spre una creata ce duce paharul la gura si bea din el in timp ce continua sa isi miste formele,iar eu ii dau un prezervativ,apoi arunc cutia pe jos si rup intre dinti ambalajul celui cu care am rămas in mana.
-In regula...rostesc pe un ton jos si imi mut ochii pe una ce vad ca i-a atras atentia si lui Devil. Adu-o aici!ii cer cand bruneta rade la el si ii face sugestiv cu ochiul.
Fratele meu isi trece un brat pe dupa umerii ei si o trage dupa el prin mulțimea de bofasi adunata in sufrageria micuta a lui Killer ce ne-a pus-o la dispoziție fiindca părinții lui au plecat la sat ca sa scape de isteria ce a luat cu asalt orasul de cateva nopți si zile,iar eu ma intorc putin cat sa arunc tigara peste balcon pana cand ajung amandoi langa mine.
-O facem posta?intreaba Devil si incuviintez din cap imediat ce revin cu privirea pe el.
Luk surade ca un diavol langa mine,dupa ma bate o data pe spate si paseste spre blonda pe care a pus ochii.
-Ia zi papusa...vrei sa te luam amandoi?o intreb in timp ce incep sa-mi plimb ochii de sus în jos si înapoi pe trupul ei.
E imbracata cu o rochie mult prea scurta pentru timpurile asta in care iarna se dezlantuie in toata puterea cuvantului,dar având în vedere ca si ea e la fel de dornica sa se distreze ca si noi doar ca sa uite pentru cateva ore de ce iad e afara,bănuiesc ca rochia se încadrează la fix in ecuatie.
-Si cum mai exact plănuiți sa ma împărțiți?intreaba cu niște ochi in care vad dorinta cum arde.
Surad,dar nu in cel mai drăguț mod cu putinta. O fac ca un șarpe si ii fac semn sa se intoarca.
Ma asculta si o prind cu o mana de dupa ceafa,apoi o aplec in fata si ajunge cu gura exact in zona abdominala a fratelui meu. Devil ranjeste si isi baga o palma in parul ei,apoi se deschide cu cealalta mana la blugi,iar in timpul asta,eu ii ridic rochia peste buci si ii dau una la cur inainte sa-i trag chiloții in jos pe coapse.
-Fata mea...de cand nu ti-ai m-ai ras pizda?o intreb cu o nesimțire in glas ce ii aduce un pufnest pe buze,dar sa dea dracu daca pot sa ma abțin cand vad ce are intre craci.
-Dar tu de cand n-ai mai facut-o?comentează cu tupeu la mine.
-Sunt bărbat in pula mea! N-am cum sa dau parul jos de pe mine săptămânal,dar cu siguranță ultima data cand am facut-o a fost inaintea ta fiindca la tine intre craci nu se mai vede nimic,de zici ca o parte din pădurea Letea a ajuns sa crească la curul tău,i-o trantesc fara sa-mi pese ca pe langa noi mai sunt si alții.
Devil incepe sa rada ca un drac cand ma aude si cu toate ca hohotele il cutremura pe picioare,o prinde si cu cealalta mana pe bagaboanta de par ca sa nu-si intoarca ochii spre mine.
-Stai acolo!ii cere amuzat. Iar daca ai de gând sa deschizi gura fa bine și baga-mi pula inauntru,nu o deschide ca sa vorbești,ii sugerează și imi musc buza de jos cand isi împinge soldurile in fata,apoi le misca in asa fel incat sa o bata peste bot cu capul ce ii e dornic sa i se scufunde in caldura ei umeda.
Cu un ochi pe el atunci cand incepe sa se miste in gura ei si cu unul pe ceilalți borfasi care la rândul lor fac posta cate o femeie,mai vad și micutii golani care se uita la noi cu mare interes.
-R.I.P cand ai sa faci 14 ani am sa-ti aduc o tarfa cadou,ii zic chicotind ca un drac,iar brunetul stramba din nas imediat ce ma aude.
-Nu mersi,raspunde cu putina greata in glas.
-De ce?vreau sa stiu si ma deschei la blugi,apoi imi pun prezervativul pe pula cand mi-o scot la lumina si-l rulez pana la radacina.
-De ce as vrea sa fut aceeași gaura în care au mai intrat cateva zeci pe putin inaintea mea?raspunde cu o întrebare.
„Pentru ca suntem golani,iar noi nici macar nu putem visa la o fata cuminte,de aia cele care ne stau prin preajma sunt exact de teapa noastră. Fiindca meritam ceea ce suntem la randul nostru. Niște vagabonti care se incurca cu acele femei care sunt pe aceeași lungime de unda cu ei,pentru ca alea bune n-ar avea ce sa caute langa borfasi ca noi. Pana la urma pe buna dreptate acuma...dar ce am putea sa le oferim? Probleme? Pai e sătulă lumea de ele. Asa...vagaboantele astea s-au născut din ele. Nu e nimic nou pentru ele,fiindca duc cam aceeași viata pe care o ducem si noi."

Legământul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum