Snik:
Cu o atingere ușoară pe obrazul Evei o aduc in simturi imediat ce terminam de povestit noaptea de coșmar,iar cand revine cu picioarele pe pământ se zburleste la mine in poala inainte ca privirea sa-i prindă din nou focus.
-Erati la un pas sa muriți?intreaba micuțul nostru borfas cu groaza in glas si sare de pe scaun.
-Erau,ii răspunde Luk si il prinde repede de un brat,apoi il obliga sa se trântească înapoi pe scaun. Dar după cum vezi sunt aici,continua si isi intinde capul spre el,dupa il pupa lung pe o tâmplă.
-Asa ceva...sopteste Evil șocat.
-Bun!exclama Eva deodata. Gata cu poveștile astea! Hai sa mancam,ce spuneți?
-Nu! Eu vreau sa aflu cum v-ati revenit!zice micuțul,desi inca vad in ochii lui spaima cum ii fulgera in repetate rânduri.
Oftez.
-Ne-am revenit după câteva săptămâni. Cel puțin eu atat am stat inconstient pentru ca am fost in coma. Ma-ta in schimb a scăpat mai ieftin,încerc sa îndulcesc cat de mult posibil povestea,desi acea perioada a fost horror pentru amândoi. Eu a trebuit vreo jumătate de an sa zac mai mult la pat,pentru ca nu aveam voie sa ma fortez mai deloc fiindca am scăpat de moarte exact ca prin urechile acului si am fost la limita supraviețuirii,dar se pare ca m-a ocolit doamna cu coasa fiindca menirea mea pe pamant trebuie dusa la sfarsit. Am jurat sa am grija de Eva,iar sa fi dispărut in anii 95 ar fi fost un dezastru si tu n-ai mai fi fost aici in ziua de astazi,continui,iar Evil inghite de cateva ori in sec. Pe de cealalta ma-ta a avut de trecut doar printr-o operație ușoară ca sa-i fie scos un glont din abdomen,inchei in cateva rânduri recuperarea noastra.
-Vai de pula mea...sopteste cateva clipe mai tarziu in timp ce isi plimba ochii cand pe mine,când pe ma-sa ori pe Luk.
-Hei!se rasteste imediat Eva atunci cand il aude.
-Scuze mama...mormaie in barba cand realizează ca a înjurat. Mi-a scăpat,continua schițand un zambet stramb.
-Offf...replica Eva si clatina din cap. Tat-tu asta ma termina!exclama in vreme ce ma baga pe mine la inaintare si ma uit întrebător la ea. Ce?zice revoltata. Doar tu il înveți asa ceva!
-Da-o in colo de treaba!exclam ofticat. E bărbat! Nici sa injure nu are voie?
Pufneste.
-E un copil inca,contraataca si ma abțin sa nu dau ochii peste cap.
-La varsta lui știam nenumărate metode in care sa ucid oameni,Eva,ii reamintesc si maraie la mine.
-Dar el nu trebuie sa calce exact pe urmele tale.
-Normal!raspund imediat,desi micutul n-are cum sa evite lumea mea,dar o spun asa doar de dragul ei,insa eu știu mai bine pe mainile cui o sa rămână toate afacerile mele cu absolut tot ce implica ele.
Chiar daca Evil nu duce greul pe care eu si Luk l-am carat mulți ani în spate pana sa ne formam imperiile din ziua de astazi,borfasul meu micut inclina balanta spre partea intunecata,care acum trage mai mult spre lucruri legale la suprafata,ca sa ascundă cat mai mult posibil ilegalitățile cu care inca se ocupa gruparea pe care o conduce mai mult Killer decat mine in momentul de fata.
-Deci...zice Eva si dupa tonul ei imi dau seama ca vrea sa schimbe subiectul. Acum ai de gând sa ne dezvalui tuturor secretul ce se invarte in jurul lui R.I.P si a iubitei sale?
Incuviintez incet din cap.
-Bine...raspund doar ca sa o ajut sa-si schimbe starea si sa nu mai insistam pe noapte in care amandoi am fost la un pas distanta de a da oritul popii la fel ca mafioții ce au cazut pe capete,dar si ca celor ce se aflau în acel moment în depozit si n-au putut sa-si păzească bine spatele.
Pentru ca au căzut la datorie si mulți pungași. Unii cu rani mai ușoare,alții cu unele ce le-au adus moartea intr-un final. Insa totul s-a musamalizat si nimeni n-a mai deschis gura de atunci legat de acest subiect in care multe vieți s-au pierdut intr-o noapte ce trebuia de fapt și de drept sărbătorită cu sfințenie nu care sa se încheie cu păcat.
-Pai si?aud vocea Evei curioasa si o vad cum așteaptă nerăbdătoare sa vorbesc despre o alta perioada nasoala prin care am trecut.
Din nou oftez.
-Nu stiu la ce te gândești...dar sa știi ca nu o sa urmeze nimic amuzant...o informez si inspira adanc.
-Ce naiba s-a mai întâmplat?intreaba cu jumătate de gura,iar acum îngrijorarea ajunge sa-i strabata chipul.
„Un lucru pe care nu-l doresc nimenui...”
*****
Snik:
Anul 1998...
Cobor din masina chitit sa omor azi un aurolac ce de cateva săptămâni tot ne taraganeaza cu banii pe care ii are datorie la noi pentru drogurile fara de care nu poate sa trăiască și imi îndrept pasii spre ghetouri.
„Pai dacă nu s-a învățat minte atunci cand oamenii mei au pus mana pe el,am sa-i gauresc eu țeasta pentru ca si asa are tărâțe in ea si atunci isi achita plățile cu viata de mizerie pe care oricum o are.”
-Unde ești sobolanule...?soptesc ca pentru mine in vreme ce pasesc printre blocurile fantoma.
Intunericul e la el acasă in zona asta de oraș și cu toate ca blocurile fantoma iti lasa impresia ca nimeni nu isi face veacul prin ele,stiu bine ca aici se ascund multe scursuri,asa ca,imi vad mai departe de drum intreptandu-mi pasii spre scara in care sta aurolacul.
Aerul cald imi misca usor suvitele negre atunci cand o adiere de vânt trece prin dreptul meu,aducând cu ea un tipat in plina agonie in vreme ce-mi dau parul peste cap.
-Nuuuuuuuu!!!!!
Pasii imi raman pe loc inainte sa ajung in fata treptelor ca sa patrund in blocul cu pricina si intorc capul imediat ce urletul sfâșietor incarcat pana la refuz cu groaza,dar in acelasi timp si cu venin spulbera linistea sinistra din ghetouri.
Ma intorc si toata pielea se înfioară pe mine fiindca glasul imi este foarte cunoscut,dar nu știu de unde anume sa-l iau si cu toate ca habar nu am deocamdată cui aparține,ma intorc pe calcaie si pornesc spre scara din care a rasunat vocea ce sigur n-am auzit-o pentru prima data în viata mea.
Cu cât ma apropii mai tare de blocul vecin,cu atât aud gălăgia mai mare si imi dau seama ca tipa respectiva se lupta cu un cretin ce mai mult ca sigur vrea sa-i faca felul.
Dau buzna in scara lipsita in totalitate de electricitate la fel ca restul din ghetoul respectiv si ma las ghidat de sunetele de lupta.
-Daca tot iti place sa urli,hai sa te aud cum o faci atunci cand am sa intru in tine parasuto,aud o soapta incarcata de amenințări,iar imediat cateva injuraturi desprinse de pe buzele celei ce urmeaza sa fie violate.
Nervii ma acaparează instant si mai ca nu sparg usa cand o deschid,apoi intru intr-o camera mizerabila si luminata de o lampa chioara.
In coltul din stanga vad pe patul din colt sobolanul ce mai devreme ameninta cel mai probabil cu ranjetul pe buze cum vrea sa intre in nimeni alta decât in femeia lui R.I.P,iar cerul simt cum se despica si imi cade în cap.
„Nu se poate asa ceva! Fetita asta e culmea! De cand o cunosc nu stiu cum face dar cade mereu in butoiul cu cacat! Trag belele la ea mai ceva decat vor s-o faca la mine. Dar măcar eu am un motiv bine intemeiat! M-am născut în lumea asta mizerabila! Ea s-a aruncat singura in ea pentru ca i-a fost prea linistita viata probabil.”
-Sa-ti dau la muie nenorocitule!continua sa-l spurce bruneta si se zbate sub el cu toata forta doar ca sa-l indeparteze.
-Opreste-te luati-as mortii in pula!zic la randul meu,iar vocea imi suna atat de joasa,incat vibreaza de tente întunecate si mortale in egala masura.
Sobolanul rămâne înmărmurit fiindca cel mai probabil imi recunoaște vocea,iar eu rup distanta dintre mine și patul mizerabil,apoi il apuc cu o mana zdravan de dupa gat si il salt de pe ea,dupa il arunc cu toti dracii din mine de celalalt perete și casun in secunda urmatoare pe el.
Incep sa-l rup cu bataia,lovindu-l cu ura,iar pumnii și picioarele mele ii sfarama unele oase la cat de tare dau in el doar ca sa il razbun pe borfasul meu ce sigur si-ar pierde mințile daca ar fi acum in locul meu,insa gunoiul cand realizează ca e la un pas de moarte,incepe sa rada desi sangele ii iese printre buze si mai mult horcaie fiindca se îneacă din cauza lui.
Iau foc mai tare si loviturile imi devin mai brutale cand il aud cu cat tupeu raspunde loviturilor mele mortale.
-Te omor futu-te-n gura pe tine și pe tot neamul tau!harai cu dușmănie si ma fortez sa-l bat mai tare,iar oasele ii trosnec imediat ce rasul ii dispare,iar in locul lor apar gemetele de durere.
-Aperi o curva?reuseste sa ingaime. Un pui de gabor?vrea sa stie,dar nici nu ma obosesc sa-i raspund.
Continui sa-l mardesc pana aproape ca-si da ultima suflare.
Ma aplec asupra lui cand ii vad ochii cum incep sa i se dea peste cap si ii trantesc un pumn de mai ca nu-i sare capatana de pe umeri. Se face una cu gunoaiele de sub el,iar eu intorc incet capul spre bruneta si incep sa marai cu ciuda fiindca a ajuns intr-o asemenea situație.
„Daca nu eram în seara asta prin zona ce facea? Ce se alegea de R.I.P daca i se intampla ei o nenorocire? Cum pula mea de reuseste sa cada mereu in cacat?”
-Ai sa ne omori pe toti...harai la ea ca un demon in urma întrebărilor din capul meu. Daca afla R.I.P ca erai pe punctul de a fi violata,o sa dea foc întregului gheto ca sa arda ăștia precum șobolanii! Ai sa ii strici toata viata!i-o trantesc cu ura in glas,iar adevărul desprins de pe buzele mele o cutremura pe salteaua mizerabila pe care acum nu mai sta intinsa,ci în cur si se uita la mine cu o fata desfigurata de la cata bataie a incasat. Nu de mult a ieșit din mizerie,dar tu vad ca ești pe cale sa-l bagi mai grav decât au facut-o vreodata ilegalitățile cu care de mic s-a jucat doar ca sa aibe cu un ban mai mult in buzunare!ii scot ochii si incep sa pasesc apasat spre ea,dupa o prind de un brat și cu toate ca ar trebui sa fiu gentil fiindca e bătută mar din cap pana în picioare,nu pot din pricina faptului ca ma gandesc la R.I.P si la faptul ca o s-o ia razna daca aude ce i s-a întâmplat.
Asa ca,in loc sa am grija cum o ridic de pe saltea,o smucesc spre mine.
Incepe sa tremure si sa ma priveasca printre lacrimi cu părere de rău.
„Nu ajung părerile de rau in lumea asta fetita! Aici e pe viata și pe moarte! Iar pentru ca viata ta a fost pusa în pericol,R.I.P o sa aducă moartea in randul gunoaielor si-o sa plătească cu libertatea lui doar ca sa te răzbune pe tine!”
Marai numai cand ma gandesc la un asemenea scenariu.
-Fa bine și tineti dracu gura daca vrei sa aibe un viitor!scrasnesc printre dinti. Altfel o sa fii nevoita sa-i arunci chiftele cu praștia printre gratii fiindca drumul lui o sa ducă exact la pârnaie daca aude de toata mizeria asta in care ai intrat!harai pe un ton jos si apasat incarcat cu venin si ciuda.
-N-am sa spun nimic,ma asigura cu dintii clantanindu-i in gura. Dar lu ala trebuie sa-i fac felul. Daca se trezește și doar isi da drumul la gura printre ai lui ca sa se laude ce mi-a făcut,Darius o sa afle mai devreme sau mai târziu.
Intorc capul si ii eliberez bratul,apoi cad putin pe ganduri.
„Daca are ceva personal cu ea sau cu el,clar gunoiul o sa se laude. Cu toate ca e constient ca lucrul asta o sa-l omoare,dar mai știe si ca-n felul asta o sa se asigure ca face rău inainte sa isi dea duhul si-o sa lase în urma lui doar otrava. Fiindca el oricum e o jigodie. Nu are nimic de pierdut. Dar R.I.P...borfasul a reusit imposibilul...ceea ce înseamnă ca toata viata o sa i se ducă pe pula daca sfârșește intr-o celula.”
-N-am sa omor pentru tine,o anunț imediat ce ies din ganduri.
„Oricat de mult as vrea,n-am cum sa o fac. R.I.P nu a omorât pentru mine. Doar a adus lumea in pragul mortii. Eu m-am ocupat de sarcina de a lua vieti. Un lucru pe care l-am pus acum in aplicare doar ca sa-i scap beleaua de la probleme,dar in acelasi timp sa nu-l fac dator.”
-Nici nu trebuie,ii aud vocea sparta. O fac singura daca imi dai o arma sau o seringa.
Tac si revin cu privirea pe chipul ei însângerat.
-Mai indicat ar fi seringa decat o arma,raspund cand ma hotarasc cum sa o ajut.
Cu toate ca armele mele nu sunt înregistrate,politia stie cui o sa apartina glonțul. Ori celor din gruparea mea,ori ălora din gruparea lui Luk. Doar noi avem armament neînregistrat in tot orașul.
-Oricum e un drogat,continui,iar ea incuviinteaza mecanic din cap. Ai sa-ti scapi pielea in felul asta,o asigur pentru ca nu e ceva nou pentru gabori sa găsească un aurolac mort de supra doza. Cat despre bataia ce i-am dat-o eu,nu e prima data cand o fac. Deci...scap usor de garda daca apuca pe urmele mele,spun cu gândul la militieni ce ma mai trag de maneca atunci cand depășesc regulile cu privire la mardeala ce o aplic tuturor cand nu-mi primesc banii pe droguri.
-Atunci fa-mi o supradoza,imi cere,iar daca acum câteva clipe glasul ii era spart,devine tot mai inghetat din cauza situației de rahat si a nedreptății la care a fost supusa de gunoiul ce inca zace peste gunoaiele din camera.
„Fata de gabor vrea sa-si faca singura dreptate acționând exact ca unul de-alde mine? Interesant...si ma mai mir de ce R.I.P o vrea...uite cum mi-am permit răspunsul. Desi s-a născut în inalta societate,s-a coborât singura la nivelul nostru si acționează dupa regulile pe care le impune strada.”
Imi reprim un ranjet fiindca nu vreau sa creadă ca ma bucura situatia ei.
Nu sunt fericit deloc ca am gasit-o intr-o asemenea încurcătură,dar imi place cand partea intunecata inclina spre sufletele curate și le trage în bezna ei.
De ce?
Pentru ca sufletele astea sunt cele mai râvnite de draci. Ele sunt capabile sa rămână lumina chiar daca dau buzna in intuneric.
„R.I.P...o sa ai de furca cu o asemenea dracoaica langa tine...”
Cu gândurile colindandu-mi prin minte,scot din interiorul buzunarul de la piept al gecii de pe mine o cutiuta metalica,apoi ma las pe vine ca sa pot face supra doza,iar cand umplu seringa cu otrava mortii,ma indrept de spate si o intind spre ea.
-E gata,replic pe un ton egal,desi nu-mi place faptul ca lacrimile ii curg pe obrajii umflați si vineți.
Isi desface bratele din jurul ei pentru ca s-a îmbrățișat singura cat timp am făcut supradoza,iar cu degetele tremurand,imi ia seringa si paseste cu greu spre gunoiul ce abia mai respira.
-Direct in vena,vorbesc pe un ton măsurat,iar ea face întocmai.
Il prinde de mana și se uita la el cu ura.
-Esti sigur ca o sa moara?ma intreaba fara nici un regret ca urmeaza sa ia o viata.
-Pana o sa iesim noi din gheto,inima o sa i se oprească,o asigur pe un ton rece și sumbru din cale afara,fiindca vorbesc fara inflexiuni atunci cand vine vorba de moarte.
Nu mai spune nimic si vad cum chipul incepe sa-i fie traversat de si mai multa ura,apoi infinge acul cu putere,dupa ii injectează lichidul dintr-o singura apăsare si observ in ochii ei cum ii dorește gunoiului un drum cat mai zbuciumat spre Iad.
-Hai sa mergem,replic pe același ton monstruos fara umbra de caldura,iar ea se ridica și începe sa paseasca cu greu pe langa mine.
-Hai,ingaima cu raguseala in glas.
O urmez dupa ce imi strang cutia cu droguri,iar cand ajungem pe holul intunecat incep sa ma dezbrac de geaca. I-o pun pe umeri fiindca hainele de pe ea se pot numi carpe la cat sunt de sfasiate,iar un suspin încearcă sa se desprinda de pe buzele ei,numai ca-l înăbușă inainte sa-i iasa din gura.
Oftez in mine,iar ea se forteaza sa ma întrebe cum de am ajuns în zona asta a orașului. Ii povestesc pe scurt de ce ma aflu în gheto,iar in timpul asta incepe sa răsune un lătrat de câine. Imi ia cateva secunde sa descopăr ca e al ei atunci cand intra in scara pentru ca i-a găsit urma,apoi il simt cum trece pe lângă noi și merge tinta spre camera din care tocmai am ieșit.
Il striga,iar eu ii spun ca cel mai probabil amicul ei patruped o sa-l sfasie pe gunoi intr-atat de tare încât gaborii n-o sa mai adune nici cacat de analize dupa el,dupa imi trec un brat pe dupa umerii ei cand incepe sa plângă și o strang la pieptul meu cu grija ca sa n-o rănesc din greșeală.
Bocetele ii rasuna cu ecou in spatiul gol al blocului in care ne aflam,in vreme ce pe fundal aud cum fălcile cainelui rup bucati din viermele ce a fost la un pas sa o violeze si clatin abia perceptibil din cap.
-Imi pare rău ca ai trecut prin asa ceva fetita,replic pe un ton sincer,dar totodată trist fiindca nici nu imi pot imagina ce urme poarta in clipa asta pe suflet. Dar zici ca de mica ai fost menita sa te bagi in belele mai mari decât tine,continui in timp ce ea se cutremura la pieptul meu.
Imi raspunde cu dintii clantanind cum ca blestemul prinde rădăcini doar in sufletul celui care nu crede în Dumnezeu și ma abțin sa nu bufnesc intr-un ras sec.
„Daca tu asa crezi fetita,nu pot sa te contrazic,dar nici sa-ti dau dreptate fiindca eu spre deosebire de tine m-am născut blestemat. Nici nu știam noțiunea de zeu pe cand lumea asta m-a inghitit. Nici cea de diavol sau de Dumnezeu. Si cu toate astea am supraviețuit intr-o bezna pe care nu mi-am dorit s-o cunosc vreodata si cu care n-as vrea sa dea nimeni niciodata piept. Dar asa cum am mai zis bruneta asta a lui R.I.P. e aducătoare de belele,de asta a si ajuns sa fie trasa aici din cauza altora,pentru ca toate răutățile trag la ea si nu dintr-un blestem anume. Ci pentru ca a ales sa pătrundă in lumea mea si s-a întâlnit cu necazurile pe drum,dar sa zică mersi pentru ca a scăpat intr-un fel sau altul de fiecare data de ele. Fiindca ceea ce i s-a întâmplat in seara asta ei,nu e cel mai negru lucru de care o femeie poate sa aibă parte in lumea asta. Sunt altele mult mai ingrozitoare pe care altele trebuie sa le indure pentru ca dracii nu se afla sub pământ asa cum cred majoritatea oamenilor. Ei trăiesc la suprafata printre noi. Daca n-ar fi fost asa,atunci eu n-as mai fi putut fi zămislit de un diavol. Insa norocul face ca nu-i port năravul întrutotul. Ca nu ma pierd printre umbre si încerc sa mentin un echilibru între bine și rau. De asta am salvat-o pe ea si nu doar acum,de fiecare data cand mi-a ieșit în cale. De asta fetele mele de la club nu sunt obligate sa presteze ori sa se prostitueze. Aleg singure ce fac cu trupul lor. Eu incasez bani doar de pe dansuri. De asta omor,dar doar lichelele ce cred ca se pot pune cu mine si-mi pot face felul. Pentru ca nu sunt un tiran. Nu sunt lipsit de scrupule. In mine mai exista și lumina. Iar ea strălucește in intuneric cel mai mult in clipa de fata datorita Evei. Ispita ce mi-a pus capac și a ales sa joace de mana cu un drac ca mine.”
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...