Snik:
Anul 1995...Deschid ochii imediat ce simt primele raze ale soarelui cum se strecoară in dormitor prin intermediul ferestrelor inalte si imi încălzesc trupul dezgolit.
Pentru o clipa am impresia ca totuși visez cand o vad pe Eva cum doarme liniștită in bratele mele,insa iubirea pentru ea ce-mi face inima sa bata cu putere in piept si care e atat de mare încât nu cred ca vine de pe pământ,ma face sa realizez ca de fapt viata mi-a devit un vis din momentul în care am acceptat ca o vreau pe ea.
Cu inima împăcată,plina cu pace și îmbidata cu iubire,ii dau parul ciufulit cu grija la o parte de pe fata,apoi o sorb din priviri si ma las învăluit de toata dulceata ce-mi colinda prin suflet.
Sentimentul pur reuseste sa-mi agite stomacul,iar senzația ma face sa chicotesc.
-Nik...sopteste cu o voce ragusita cand sunetele ce-mi fac pieptul sa trepideze o trezesc din somn si deschide un ochi,apoi se uita la mine preț de cateva secunde înainte sa se intoarca pe partea cealalta.
Imi trec un brat peste talia sa si ma lipesc la milimetru de spatele ei,apoi imi bag un genunchi printre picioarele sale si-mi strecor nasul printre suvitele satene de par. Inspir adanc,iar interiorul incepe sa-mi vibreze pana in cel mai adânc substrat al fiintei mele cand o simt ca miroase a mine.
-Te iubesc,Eva...mormai pe un ton gros și incarcat.
Un suras suav se desprinde de pe buzele ei cand ma aude,apoi isi unduieste formele in asa fel încât scula sa-mi stea exact intre fesele ei.
Gem cand se împinge in spate si imi șerpuiesc bratul ce-l am in jurul taliei ei in sus pe abdomenul sau pana cand ajung cu mana intre sanii ei si ii prind unul in palma.
Incep sa-l masez,iar ispita scoate un sunet atat de erotic ca-mi face imediat scula sa-mi pulseze si dorinta de a fi din nou in ea ma învăluie intr-o fracțiune de secunda.
-De ce nu ești cuminte?intreb pe același ton jos cand incepe sa-si miste curul in sus si-n jos pe lungimea mea.
-Pentru ca sunt dornica de tine...raspunde cu o tentatie nimicitoare in glas.
Ranjesc.
-Si eu micuta mea ispita,dar daca intru acum in tine o sa te doara mai rau decat aseară.
Se opreste,dupa se întoarce cu fata spre mine si incep sa o mangai pe spate.
-Si atunci cand o s-o putem face din nou?intreaba si rad incet in barba.
-Curand...dar pana atunci ce zici sa ne pregătim?
-Pentru ce?raspunde cu o întrebare si imi arcuiesc usor o spranceana.
-Cum adică? Ca sa sărbătorim ziua ta,Eva!
-Ah!exclama de parca acum si-a amintit ca face 18 ani si incepe sa se intinda. Am uitat ca azi e ziua mea,spune lucru pe care eu tocmai l-am gândit.
„Daca ea a uitat,eu n-am facut-o...iar pentru ca planul s-a schimbat de aseară și pana astăzi fiindca intre timp mi-a devenit iubita,n-am sa o mai duc sa petreaca alături de borfasi,ci am sa o scot din tara ca să ne facem de cap intr-un loc unde nimeni nu ne stie si nu ne cunoaște,ca sa ne putem face impreuna momente de neuitat.”
-Care tara iti surade mai mult...Italia sau Germania?intreb in urma gandurilor si o incruntatura mica ii apare intre sprancene cand ma aude.
-Cred ca Italia...de ce?
Surad.
-Atunci hai sa ne imbracam pustoaico,ii cer si dau sa ma ridic din pat,dar își înfășoară imediat un brat in jurul gatului meu ca sa ma oprească.
-Ce ai de gând?intreaba banuitoare.
-Sa te duc la mare,raspund,iar ea clipește de cateva ori,apoi se uita ca trasnita la mine.
-La mare?repeta pe un ton pierdut.
-Da. La mare in Italia. Ce spui?
-Ca ai înnebunit?raspunde cu o întrebare.
Chicotesc.
-Daca de la atâta lucru ai impresia ca am facut-o,atunci habar nu ai ce te așteaptă în continuare Eva cand ai sa începi sa trăiești in adevăratul sensului langa mine. Si apropo de trăit...zic in vreme ce ma intind ca sa o sarut pe frunte inainte sa continui. Vezi ca începând de astăzi casa asta o sa fie a noastra.
Icneste.
-Ce dracu?!intreaba mirata.
Ranjesc.
-Surprinsa? Tocmai ce ti-am spus pustoaico ca habar nu ai ce te așteaptă. Daca tu ai vrut sa sari calul,prinde-te bine ca sa ții pasul cu mine,ii sugerez si ma priveste cateva clipe înmărmurita,apoi bufneste in ras.
-Ma provoci cumva Nik si nu-mi dau eu seama?intreaba cand se liniștește,iar o sclipire diabolica ii fulgera pentru cateva secunde ochii.
-Funcționează?raspund cu o intrebare.
Se urca peste mine fără sa răspundă,apoi isi lipeste buzele de ale mele si ma musca usor de cea de jos inainte sa ma sarute cu patima.
-Sunt ferm convinsa de faptul ca am sa țin pasul cu tine,Nik...sopteste pe un ton catifelat in gura mea. Dar sa te vad eu pe tine dacă ești în stare sa menții ritmul cu nebunia mea.
„Nici nu intra in discuție un asemenea lucru pustoaico. Sunt uns cu toate alifiile,deci...din partea mea n-o sa existe probleme de genul asta,insa sunt foarte curios sa aflu cum ai vrea sa ma surprinzi pe viitor cu damblaua ta?”
-Poti sa faci ce vrei,doar nu te mai dezbraca in plina strada,zic cand prin minte imi trece episodul in care a rămas aproape goala în fata clubului meu. Extremele astea nu imi plac. Plus ca ce e al meu,rămâne doar al meu. Eu te vad in toata splendoarea ta,eu te ating pe unde vreau si doar prin mine trebuie sa respiri. Pricepi?
-Hmmm...ce posesiv ești...toarce cuvintele si un foc i se aprinde imediat in privire. Imi place!exclama incantata,apoi isi infinge limba mai adânc în gura mea si incepe sa ma sarute in cel mai umed mod cu putinta.
„Cand venea vorba de femei n-am fost niciodată posesiv pana la ea...dar acum pentru ca Eva nu e oricare alta,normal ca devin din cale afara de primitiv. Pentru ca ea e capabila sa aduca linistea si echilibrul in lumea mea. Ca sa nu mai spun de faptul ca pentru iubirea ei sunt capabil sa fac foarte mult. Lucruri de neimaginat atat dintre cele mai bune,cat si dintre cele mai rele. Pentru ca e un dar pe care stiu ca nu-l merit,insa,pe care nu vreau sa-l pierd daca tot am reușit prin nu stiu ce minune sa-l detin.”
-Esti bine Nik?ii vibreaza glasul dulce pe limba mea si imi focusez imediat ochii in a ei.
-Ma gândeam la cat de norocos sunt,recunosc,iar un zambet cald ii curbeaza buzele.
-Puteai sa fii de mai de mult...dar tu...lasa cuvintele in aer si clatina de cateva ori din cap.
Oftez.
-Stii cum stau lucrurile pe strada,raspund in vreme ce imi las palmele sa alunece pe spatele ei gol si o prind cu grija de solduri.
-Da...dar mai știu și faptul ca sunt foarte incapatanata,iar cand ti-am spus ca te vreau,tu trebuia sa devii conștient ca am sa te obțin intr-un fel sau altul. De ce n-ai cedat mai repede? Nu ti-a dat o clipa prin minte ca o sa ajungem mai devreme sau mai târziu aici?
Imi inclin usor capul intr-o parte,iar pret de cateva secunde o privesc in tacere.
-Imi impuneam sa nu te vreau,ii trantesc purul adevar in fata.
Pufneste.
-Legile voastre in asemenea cazuri va fac prosti rau!mi-o arunca dezamăgită. Trebuie sa fac cumva sa schimb lucrul asta printre borfasi. Dacă iubirea le bate la ușă,o s-o incuie doar ca sa nu intre peste ei in casa din cauza unor reguli nescrise?
-Daca gagica le e interzisa,da! Asta trebuie sa faca!raspund serios,desi eu tocmai am încălcat regula de baza cand vine vorba de o relație pe care un borfas nu are dreptul sa o aibe cu una ce printr-o forma sau alta n-are ce sa caute în preajma lui.
-Vai de capul vostru!ridica vocea scandalizata. Pierdeți sansa la fericire pentru ce mai exact?
-Un golan nu visează la o șansă de fericire,Eva...raspund mormaind. Fericirea pentru el este sa poată iesi dintre blocuri ca sa-si faca un altfel de rost in viata. Sa faca bani,sa isi întrețină familia,sa nu mai ducă grija zilei de mâine. Iubirea nici macar nu e trecuta pe lista lui cu dorințe fiindca are alte preocupări.
-Printre care sa rămână și singuri,replica sec.
-Mda...sau cu vreo curva care sa le încălzească la nevoie patul,zic si stramba scarbita din nas.
Chicotesc fara veselie cand ii vad fata,apoi continui.
-Eu n-am nici un drept sa pun mana pe tine,zic si isi da ochii peste cap. Daca Devil mai traia,trebuia sa stau acum in fata lui si sa-l las sa ma omoare cu bataia fara ca macar sa încerc vreo secunda sa ma apar.
Pufneste pe nas,dupa imi prinde fata in maini si se uita adânc în ochii mei inainte sa vorbească.
-Eu aleg pe cine vreau sa-mi stea alaturi. E dreptul meu. Si chiar daca Manu mai traia,dacă mie mi se punea la fel de tare pata pe tine fii sigur ca te obtineam intr-un fel sau altul,iar fratele meu nu avea ce sa comenteze,pricepi?intreaba cu patima in voce.
"Inteleg...dar bataia tot trebuia sa o încasez indiferent de situație daca Devil mai traia si noi ajungeam sa sfârșim ca acum intr-un pat in care suntem dezbrăcați si in care nu de mult am facut-o a mea. Legile din cartier sunt de neclintit si nu se pot șterge asa doar pentru ca unul isi doreste altceva de la viata. Nimeni,nici macar eu nu sunt capabil de un asemenea lucru. Ceea ce pot face in schimb este sa-i infrunt pe toti,iar in cazul in care situatia o cere sa ripostez ca sa dau tuturor de inteles ca sunt dispus sa duc un război pana la moarte doar ca sa fiu cu ea. Iar daca vreo unul ajunge sa-mi faca felul,atunci macar inchid ochii știind ca am facut totul doar ca sa am sansa de a gusta și pentru putin timp dintr-o altfel de fericire. Mai exact din cea pura,ce pentru fiecare dintre ei nu e altceva decât un mit."
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...