Epilog

133 34 7
                                    

Evil:
Zece ani mai târziu...

Douăzeci de ani m-am ascuns de lume pentru ca am înțeles de mic gravitația situației si frica părinților mei fiindca nu fac parte dintr-o familie bună,desi trăim ca regii datorita tatălui meu. Insa,cum averile nu se fac pe munca cinstita,iar Snik,asa cum este poreclit tatăl meu,nu este pâine lui Dumnezeu,a trebuit sa ma ferească pana si de cei mai apropiați oameni ai lui.
Asta pana acum.
Pentru ca de dimineata cand m-am trezit,i-am spus ca vreau sa ma scoată în lume fără sa devenim nevăzuți pentru ochii curioșilor.
Astăzi i-am spus ca sunt pregatit sa infrunt orice vine din exterior,chiar si dușmanii lui tăcuți ce au rămas în umbre,dar care stim amandoi ca pândesc dintre ele și abia așteaptă sa-i găsească un punct vulnerabil ca sa-l puna la pamant.
Insa cum in acesti ani am fost antrenat zilnic ca sa devin un asasin asa cum este el si fratele lui,tata mi-a acceptat propunerea fiindca are încredere în mine si stie ce a crescut la casa lui,iar in momentul de fata ne aflam la cimitir. In fata crucii pe care scrie numele celui ce a fost pomenit zilnic la noi acasă.
Devil împlinește astăzi 34 de ani de când a murit ca tatăl meu sa trăiască,iar in vreme ce eu ii aprind o lumânare,borfasii din grupare se minunează încontinuu de faptul ca Snik are un ditamai băiatul.
Bine...n-o fac chiar toți. Pentru ca printre ei se afla Killer si Luk,iar golanii ma cunosc de mic,insa au păstrat secretul tatălui meu doar ca sa fiu în siguranta. Si nu pentru ca vagabonzii l-ar fi tradat vreodata pe tartorul lor,ci pentru ca au gandit-o exact ca el.
Cu cat stia mai putina lume de existenta mea,cu atât era mai bine.
-Sa-mi bag pula,Snik!injura Hell in barba. Cum rasa ma-tii sa ai un copil și sa nu spui nimic de el!?intreaba,in vreme ce se mira de aflarea adevărului.
-Esti prost?raspunde tata in schimb. Știi foarte bine în ce lume traim.
-Stiu!raspunde Hell ofticat. Dar asta nu înseamnă ca trebuia sa ne dai deoparte! L-am fi pazit si noi. I-am fi asigurat protecție asa cum a facut-o Luk si Killer,continua,iar la final ii da un pumn furios borfasului ce face parte din grupare de oftica pentru ca el a știut in tot acest timp de mine și probabil si-ar dori sa faca acelasi lucru si-n cazul lui Luk,doar ca nu-si permite sa ridice mana la el.
Ar întrece masura,iar lucrul asta i-ar aduce doar minusuri,fiindca nu știe sa se controleze si nu da dovada de respect in fata celui care i-a dat sa manance atatia ani de zile,cu toate ca afacerile cu care se ocupa familia mea nu sunt legale,dar ei sunt borfasi. Au crescut pe strazi. Au indurat greul. Stiu ce e aia onoare și datorita ei au făcut cu toții un legamant.
Sa fie unul lângă celalalt pana la moarte.
-Hai lasa gargara si treci peste surpriza,ii cere tata in vreme ce Killer il injura pe Hell printre dinti. Aduce-ti bautura!le cere. Astăzi vreau sa beau pentru tot ce ne-a legat si nu pentru anii ce ne separa de Devil.
Ma ridic de jos si ma indrept de spate dupa ce aprind candela,apoi ma întorc cu totul spre grupare si zambesc in coltul gurii fiindca pe fata tatălui meu se citeste pacea.
Nu stiu ce l-a făcut sa se schimbe în ultimii ani,dar cand mai vine vorba prin casa de Devil,nu i se mai îneacă corăbiile la mal. Iar dacă in trecut el era cel care il pomenea zilnic,de cativa ani de zile numele unchiului meu mort,nu mai e invocat de el,ci de mama cand isi mai aduce aminte de cate o trasnaie pe care o facea cand era mica,iar fratele ei ii sarea mereu in ajutor,sau de Killer care il pomenește atunci cand vine pe la noi și se pune la băut cu tata seara pe terasa.
-Atunci sa bem pentru dracul ce doar a dispărut fizic de langa noi,pentru ca toți il purtam in suflet,spune Killer imediat ce incepe sa imparta sticlele de whisky.
-Dar si pentru ca Snik ne-a făcut cunoștința tuturor cu borfasul ce ii duce moștenirea mai departe,continua Shadow si prind sticla intre degete atunci cand Killer mi-o intinde,apoi ii desfac capul o data cu restul si le urmez gestul.
O intorc ca curga lichidul pe pământul inghetat de sub picioarele noastre,apoi o duc la gura cand e pe jumătate goala.
-Sunt sigur ca ai sa ne faci mandri,golanule!exclama Bones si inchina sticla in cinstea mea inainte sa bea mai departe din lichidul chihlimbariu.
-N-are cum sa nu o faca,intervine Luk in discuție si ma priveste cu respect. Nepotul meu este peste mine si tat-su,continua,iar sufletul se umple in mine de fală pentru ca,deși fac parte dintr-un neam de criminali,fiindca tot intunericul pe care tata a vrut sa-l tina la cat mai mare distanta de mine si m-a învățat de mic cum sa echilibrez balanta intre bine si rau,a plecat de la cel ce i-a zămislit pe amandoi.
Maniacul ce a murit de mana lui Luk,le-a lăsat ca moștenire sangele intinat ce le curge prin vene si care pompează prin inima mea.
Insa eu n-am o problema cu lucrul asta. Pentru ca atat tata,cat si fratele lui m-au crescut echilibrat,iar cireașa de pe tort a pus-o mama care m-a înconjurat in permanenta cu dragoste și m-a ajutat sa nu pun raul inainte de toate.
Desi de la o vârstă foarte frageda,tata a ținut sa ma pregătească pentru viata,iar alături de Luk m-au antrenat ca sa fiu pregătit pentru orice situație,eu n-am sa raspund cu gloanțele asa cum ei au facut-o,decat in cazul in care situatia e de viata și de moarte. In rest,am sa pun în balanta totul. Pentru ca am fost crescut cu valori ce mi-au dezvoltat caracterul sa fiu un bărbat demn. Fiindca am învățat ca respectul se câștigă. Iar pe strada onoarea face toți banii de pe pamant.
Degeaba ești puternic și te bazezi pe spatele tău,cand faci parte din mafie,ai nevoie de oameni loiali in jur ca sa poți pune capul liniștit noaptea pe perna. Iar lucrurile astea nu se cumpără. Le obții doar dacă le dai la schimb. Abia atunci ramai in picioare. Altfel oricare te poate da și te poate vinde dupa cum creste oferta pe piata pe capul tău.
Dar cand ești ceea ce trebuie și știi sa iti alegi oamenii cu grija ca sa stea în preajma ta si ei se ghideze dupa aceleași valori și principii ca tine,ai puterea sa răstorni lumea pe dos.
Asa cum tata,fratele lui de sange si cei de cruce sunt capabili sa o faca daca vreo unul din grupare da de belele.
Eu sunt pregătit oricând pentru aceasta lume intunecata. Sa o înfrunt si sa o subjug.
Sunt pregătit oricând sa dau piept in piept cu moartea si cu dracu.
Pentru ca nu imi este frica de nimic.
Am fost crescut și învățat sa pot domina aceasta lume instabila,iar astăzi sunt in stare sa preiau toate frâiele daca tata mi le cedează in maini.
Pentru ca sunt Evil.
Fiul unuia dintre fratii Maniac.
Iar noi ne-am născut cu tupeul in sange.
Un tupeu ce ma face in clipa de fata sa le fac un legamant celor din grupare.
Așadar,cu mandria curgandu-mi prin vene ca am venit pe lume datorita sarpelui ce a muscat din fructul interzis,las sticla de whisky la picioarele mele si ma pun intr-un genunchi in fata tuturor.
-Ce faci Evil?ma intreaba mama mirata.
Ranjesc.
-Daca tot a venit ziua in care sa-ti cunosc cei mai apropiați oameni pe care știu ca ii consideri ca fratii tai,incep sa vorbesc in vreme ce privesc tinta in ochii tatălui meu. Eu vreau sa fac un legamant cu voi,continui,iar intunericul din privirea lui se aprinde cu mândrie. Astăzi jur pentru fiecare in parte ca loialitatea mea sta dreapta in fata voastra,iar la orice ora din zi și din noapte,începând de acum și pana dincolo de moarte,promit sa sar inaintea oricăruia dintre voi fara sa stau pe gânduri. Am sa va apar,am sa va sprijin și am sa fac totul ca sa rămânem de nedespărțit pana cand moartea o sa-si arate cu adevărat fata,iar diavolul o sa-si scoată coltii.
-Insa inaintea lor...spune Luk cu un zambet criminal pe chip si lasa cuvintele in aer,doar ca sa le continui eu.
-O sa stam drepti si-o sa-i întâmpinam cu ranjetele pe buze,inchei,iar borfasii ridica sticlele de bautura,in frunte cu tatăl meu si incep sa bea in cinstea mea si a legământului pe care l-am făcut.
Vad cum in ochii tatălui meu continua sa arda mandria si sufletul se cutremura de extaz inauntrul meu.
„Poate in viziunea oamenilor obișnuiți,gestul meu ar părea strigător la cer,dar pentru mine e o onoare sa servesc pentru ei. Mai ales când la mijloc e vorba de tata. De omul ce si-a dat tot interesul sa devin mai bun din orice punct de vedere decât el si care mi-a intins la picioare toata lumea sa intunecata pe care a ajuns sa o conduca cu o mana de fier,dar care de ani de zile este invelita intr-o manusa de mătase datorita femeii cu care s-a legat in urma unui legamant făcut la propriu cu sange."

Legământul 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum