Danger:
Anul 1987...
Ajung la marginea cartierului si parchez masina in capătul garajelor,acolo unde nu exista nici un stâlp de iluminat ca sa ma feresc de ochii curioșilor,apoi în vreme ce cobor din ea si pasesc spre portbagaj,vad golanii cum rasar de nicăieri si vin spre mine.
Fiecare tine în spate cate un rucsac,iar cand ridic portbagajul,rand pe rand baga atat pachete de țigări cu hashish,cat si punguțe mici cu heroină.
Imi aprind o tigara in timp ce aștept ca fiecare sa-si faca plinul si ma sprijin cu un sold de aripa din spate a mașinii.
Bag tigara in gura,trag din ea,iar dupa ce fumul imi ajunge in plamani,il eliberez pe nas și repet mișcarea pana cand urletul lui Devil ma pune in alerta si prind tigara strang intre degete,apoi cobor mana si incep sa privesc in toata partile.
-Unde e?tuna vocea lui atat de tare ca se izbeste cu putere de zidurile blocurilor ce ma înconjoară.
-L-am văzut ca a mers spre coltul cartierului!raspunde o voce necunoscuta.
Ies din umbra si trec dincolo de garaje,apoi ma opresc in mijlocul străzii,iar Devil fuge imediat in directia mea cand observa tigara ce-mi arde intre degete.
-Aici erai în pula mea!injura cand mai are cativa pasi sa ajungă langa mine si intoarce capul,apoi priveste in sus spre unul dintre tunuri. Da semnalul! L-am găsit!bubuie din nou vocea lui si imi ridic ochii,dupa vad pe unul dintre blocuri cum se aprinde o flacara,apoi o racheta zboară spre cer si bubuie in scantei colorate de zici ca tocmai am făcut trecerea dintre ani.
-Ce ai Devil?il intreb,iar satenul isi intoarce capatana spre mine.
-Toti te cautam de un ceas!
-Pai ce ai pățit?vreau sa stiu si inghite cu greutate.
-Nik a dispărut,raspunde cu inima in gat,iar mie mi se ridica imediat parul pe ceafa.
-Cum adică a dispărut?rostesc printre dinti,in timp ce interiorul mi se cutremura cu groaza in repetate randuri.
-Trebuia sa ma întâlnesc cu el acum o ora pe dig,dar in locul lui a apărut R.I.P care mi-a spus ca niște gorile au vrut sa-i salte pe amandoi de pe strada,insa Snik a reusit sa-l scape pe borfas,dar el n-a mai apucat sa fuga și l-au băgat intr-o duba,apoi s-au făcut nevăzuți.
Inima mi se opreste de mai multe ori in piept in vreme ce vorbește,iar cand termina de povestit,muschiul dinauntrul meu incepe sa se sfasie la fiecare pulsatie cand isi reia ritmul,iar bătăile devin dureroase.
Respiratia mi se îngreunează,iar calvarul ce ma cuprinde,e atat de al dracului,incat ma clatina pe picioare si mai ca nu reușește sa ma pună la pamant,insa ma prind repede de Devil ca sa nu cad si privesc in gol pentru cateva secunde.
-Cine pula mea a indraznit una ca asta?intreaba in vreme ce mintea mea se scurtcircuiteaza intr-una,dar cu toate astea reusesc sa pun câteva idei cap la cap si toate răspunsurile duc spre diavolul căruia vreau de mult sa-i gauresc capul.
„Daca e asa cum cred eu si l-a luat de langa mine,in seara asta o sa-i sune ceasul numaidecât.”
-Monstrul...sasai printre dinti in urma constatării fiindca nimeni altcineva n-ar fi indraznit sa faca o asemenea mutare si-mi blochez toate emotiile ce imi fac ravagii in piept doar ca sa fiu capabil sa functionez cum trebuie și sa-l salvez pe fratele meu din ghearele mortii ce stiu sigur ca-n clipa asta il chinuie in cele mai cumplite moduri cu putina.
„Sa-l fut in gat! In toti anii ăștia mi-a lăsat impresia ca-l duc de nas,in vreme ce el era ala care ma juca de fapt pe la spate. Dar azi am sa-i iau viata fără doar și poate fiindca a indraznit sa atingă una dintre cele mai dragi ființe ale sufletului meu.”
-Atunci hai peste el!imi ordona si da sa se intoarca,dar imi infing degetele in umărul lui si-l tin pe loc.
-Nu!i-o tai și începe sa maraie. Nu asa trebuie sa acționăm,continui,iar respiratia ii devine șuierătoare,semn ca nu-i convine deloc ce scot pe gura.
-Daca nu-l luam cu asalt...
-O sa il derutam,vorbesc peste el ca sa-i intrerup ideea tembela.
-Cum?intreaba si intorc capul spre unul dintre garaje.
-Iti pun armele necesare la dispoziție,zic cu ochii fixați pe una dintre porțile din fier ce abia se distinge in intunericul ce ne înconjoară. Aduna toți borfasii si va înarmați pana in dinti,ai înțeles?intreb in timp ce ma urnesc ca un robot din loc. Cat e ceasul acuma?vreau sa stiu si calc apasat pe asfalt.
-In jumătate de ora o sa se facă miezul nopții.
-Atunci la ora 1 intrați pe domeniul lui,rostesc printre dinti. Dar 1 sa fie. Nici mai devreme nici mai tarziu,clar?
-Ce ai in cap,Luk?intreaba vexat,iar buzele mele se curbeaza intr-un mod criminal.
-Am sa ma duc peste el.
-Esti nebun!se rasteste la mine.
Ridic o mana ca sa taca din gura si continui.
-Am sa joc la cacealma. Am sa pretind ca nu stiu nimic. Ca ma aflu în casa lui doar ca sa-mi iau incarcatura de droguri și am sa-i dau impresia ca n-aveam nici o idee cum ca fratele meu a disparut.
-Ai sa mori,zice sigur pe el si chicotesc cu răutate.
-Daca am sa o fac,fii sigur ca am sa-l iau cu mine,spun ferm convins de ceea ce scot pe gura pentru ca nici in ruptul capului n-am sa-l las sa-mi scape.
„Daca in noaptea asta s-a decis pe nepusa masa soarta sa deschida porțile spre Iad,sunt pregatit pentru orice,dar daca e sa-mi sune și mie ceasul,o s-o faca abia după ce am sa-l trimit pe monstru acolo unde ii este locul. Cu toate ca aveam un alt plan ca sa-l trimit de unde a venit,acum trebuie sa schimb foaia si sa acționez in consecinta. Fiindca situațiile disperate,cer masuri disperate si asa cum am făcut in urma cu o săptămână de am omorât copilul ala nevinovat,doar ca sa-i scap lui Nik pielea,asa am sa o fac si acuma. Am sa joc teatru doar ca sa-l scot din mainile mafiotului ce mai mult ca sigur a aflat ca l-am dus cu zăhărelul,iar acum vrea sa-mi dea o lectie.”*****
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...