Eva:
-Nu imi vine sa cred ca noi am povestit asa ceva!exclam cu rușine in glas si ma uit cu coada ochiului spre Evil.
Micutul ranjeste pe sub mustati si încearcă sa își mascheze amuzamentul din privire intorcand capul spre Luk doar ca sa faca abstracție putin de mine si de tat-su.
-Nici mie nu îmi vine sa cred ca a trebuit sa ascult asa ceva,chicoteste Luk si isi intinde un brat pe dupa gatul lui Evil,apoi il trage spre el si continua. Ce zici dacă mergem în sala sa te antrenez?il intreaba,iar micuțul incuviinteaza din cap.
-Mergem,dar prima data hai pe la bucătărie. Imi e foame,raspunde,iar mama din mine se activeaza imediat.
-Hai ca fac repede ceva sa mănânci,ii zic si ma ridic dintr-o miscare din poala lui Nik.
-Nu trebuie mama,replica in vreme ce isi intoarce privirea spre mine,iar de data asta se uita în ochii mei cu un zambet cald pe buze. Mai bine ramai aici cu tata,imi sugerează.
-Sigur...zic intr-o doara.
-Adica?intreaba Nik amuzat. Nu vrei sa ramai singura cu mine?
-Vreau,dar prima data hai sa incropesc ceva repede de mâncare,ii cer si fac semn scurt din cap spre intrarea în casa.
-Te-as manca pe tine cu o pofta nebuna,mi-o tranteste si inspir adanc.
-Nik...tocmai ce am terminat de povesti o nebunie si acum dai in alta,il dojenesc,iar ranjetul de drac ii ridica putin colturile gurii.
Pufnesc.
-Esti culmea!mai ca nu-i scot ochii fiindca sunt deschisa la minte,dar nici chiar în halul asta incat sa vorbim fara perdea despre ce naiba facem noi doi in fata copilului.
„Una este sa-i explici in general cum stau lucrurile și alta este sa-i detaliem cu amănuntul.”
-Nu te mai agita,Eva,imi cere si ma prinde de mana,apoi se ridica de pe scaun și se apleaca sa ma sarute pe creștetul capului. Pentru Evil tot părinții lui ramanem chiar daca i-am spus și cum de am ajuns sa-l facem pe el.
Oftez subtil printre buze,iar șarpele meu continua sa vorbească,insa,de data asta i se adresează micuțului nostru.
-Dar sa știi ca nu mi-a ieșit din prima sa o las însărcinată,il informeaza si imi vine sa intru in pamant de rușine. A trebuit sa ma pun serios pe treaba pana cand sa ajungi tu sa crești la ea in burtica.
-Nik!tipa la el,iar Luk incepe sa rada ca un monstru.
-Daca ai de gând sa-i mai spui si in ce pozitii i-ai tras-o lu ma-sa pana cand l-ati conceput pe nepotul meu,eu merg în sala.
Clatin din cap si imi eliberez palma din prinsoarea lui Nik,fiindca n-are decât sa-i zică ce vrea,eu n-am sa mai iau parte la nebunia lui,asa ca, pasesc spre usa de la intrarea în casa și nu ma opresc pana cand nu ajung in bucătărie.
Nici nu ma uit spre vreun geam sau vreo oglinda ca sa-mi vad fata pentru ca știu deja faptul ca sunt roșie precum focul in obraji,iar atunci cand ajung in bucătărie,primul lucrul pe care il fac este sa ma spal pe fata,dupa sa scot cele necesare ca sa trantesc o omleta cu ciuperci și șuncă presata pentru fiecare pana ajung baietii sa mi alature.
-Fac mai tarziu o supa și felul doi niște snitele cu piure de cartofi,le zic in vreme ce sparg ouăle ca sa mancam acum ceva rapid.
-Te ajut cu ceva?intreaba Nik imediat ce se postează in spatele meu si ma prinde usor de solduri.
Apropierea dintre noi ma face sa ma gandesc la un alt fel de ajutor pe care mi-as dori sa-l primesc din partea lui,insa mare păcat este ca nu pot sa îl cer fiindca avem spectatori.
Chicotesc doar la gândul ca as vrea sa ma intind pe masa ca sa se înfrupte din mine asa cum sugera mai devreme pe terasa ca își doreste sa faca si-mi ridic puțin capul,apoi ma uit peste umar in ochii lui si zambesc cu subînțeles.
Ca drept răspuns imi ranjeste ca un diavol pentru ca imi intuieste dorințele,iar degetele lui se strâng mai tare pe soldurile mele,apoi ma trage in spate ca sa-mi lipesc fundul de el si ii simt penisul cum devine tot mai tare in spatele fermoarului de la blugi.
-Inceteaza...ii cer in soapta cand se freacă usor de mine,doar ca vocea nu imi suna deloc convingătoare.
Se abține sa nu rada și inchid ochi pentru cateva secunde ca sa ma liniștesc la randul meu fiindca atat de mult vreau in clipa asta sa-l simt in mine,incat imi e ca am sa scap de sub control si-am sa fac o nefacuta.
-La ce te gândești,Eva...murmura aproape de urechea mea,iar tonul ii suna a naibii de excitat si tentant.
-Oare?intreb in timp ce deschid ochii si imi cobor privirea pe castonul in care fac ouăle pentru omlete.
Surade intunecat,dupa isi apleaca usor capul si ma musca de umar.
-Dupa ce mancam,vreau sa fii desertul pentru gura mea ahtiata dupa tine,mai zice inainte sa se desprinda de mine si imi da o palma la fund.
Ma abțin sa nu gem si ma focusez pe ce am de făcut.
In vreme ce pun pe rand la facut omletele,ei trei stau la masa și vorbesc despre ce antrenament sa pună astazi imi practica cu Evil.
Le arunc priviri din cand in cand si-mi vad micutul cum se uita atat la tat-su,cat si la unchiul lui cu venerație.
„Imaginea asta este una dintre cele pe care eu efectiv le ador. Daca cei doi nu si-au imaginat cand erau tineri niciodata viata de familie,acum amandoi o trăiesc din plin. Nik pentru ca si-a intemeiat-o cu mine,desi m-a respins din tot sufletul lui la inceput cand am dat cărțile pe fata și i-am spus ca-l vreau pe el,iar Luk prin prisma fratelui sau. Chiar daca Danger nu are pe nimeni fiindca viata de asasin nu-i permite luxul asta,ajunge sa isi găsească linistea la noi in casa. Si ma bucur ca putem sa-i oferim aceasta pace. Pentru ca singurătatea lui pe mine ma întristează si mai mereu incerc sa o maschez cat pot de bine. Lucru ce habar n-am dacă imi iese,insa ma consolez cu gândul ca singur si-a ales pana la urma drumul asta,iar daca asta e singura lui cale de a pune nebunia din jurul sau pe pauza,atunci încerc sa-mi induc pe cat posibil o stare de fericire pentru ca langa noi totuși reușește sa gaseasca ceea ce are nevoie. Iar pe cealalta parte ma bucur ca Evil a ajuns la inima lui și i-a pătruns în suflet. Pentru ca are nevoie de lumina. A ales sa continuie sa meargă prin intuneric,desi l-a lichidat pe tat-su de mult,iar acum băiatul meu si a lui Nik ii da gura proaspata de aer de care are nevoie in momentele în care ajunge sa nu mai simta efectiv nimic. Vad pe el ca imediat ce îi întâlnește privirea lui Evil toata starea aceea rece și dura i se schimba radical. Lucru care ma face uneori sa ma întreb...oare daca si-ar da voie sa iubească și si-ar gasi o femei cu care sa isi întemeieze la randul lui o familie,nu i-ar fi mai bine? Eu înțeleg si faptul ca nu vrea sa bage pe nimeni in lumea lui...dar acelasi lucru a fost valabil si-n cazul lui Nik,insa tot am reusit sa răsturnam regulile ca sa le facem pe ale noastre,iar de atâția ani de zile,șarpele reuseste sa ne tina în siguranta si sa ne inconjoare cu iubire. De aceea am convingerea ca si el ar reuși sa întoarcă jocul asta periculos in favoarea lui daca si-ar da voie si s-ar deschide mai mult spre partea asta in care iubirea da,ajunge sa te facă de multe ori vulnerabil si iti devine punctul sensibil,insa tot ea isi da si puterea de a crede ca orice este posibil.”
*****
Dupa ce fiecare ne mancam omleta,băieții pleacă la sala de forta pe care Nik o are facuta in casa,iar eu rămân sa spal vasele,dupa ma apuc sa tai legumele pentru supa si sa pregătesc carnea pentru șnițele.
Dau focul la minim imediat ce curati si cartofii pentru piure si-i las intr-o oala cu apa rece,apoi ies din bucătărie ii il rog pe Grig,unul dintre paznicii nostri sa mai arunce cate un ochi la supa de pe aragaz ca sa nu dea in foc cat timp urc la etaj ca sa fac repede o baie.
-Am sa fiu cu ochii pe ea ca pe butelie,glumește si surad in timp ce traversez livingul,apoi urc scarile in viteza si ma indrept glont spre usa băii.
Ma dezbrac de cum ajung inauntru si arunc hainele in cos,dupa imi dau drumul la apa in cada si ma bag in ea.
Inchid ochii in vreme ce astept sa se umple,iar toate amintirile depanate astazi alaturi de băieți,incep sa-mi ruleze una câte una in minte.
Ma pierd inca o data printre ele și le vizualizez cu atât de multă acuratețe de zici ca le-am trăit ieri,insa sunt scoasa din ganduri cand constat ca apa nu se mai aude pe fundal si deschid un ochi ca sa vad ce se întâmplă.
-Nik...zic dintr-o suflare,iar sperietura ma face sa scuip de cateva ori in vreme ce inima imi suferă un mic soc in piept. Nu mai intra ca un hot!
Chicoteste.
-N-am facut-o viata mea. Nu stiu unde erai tu cu gândurile,dar din cauza lor nu m-ai auzit.
Oftez.
-Ma gândeam la toate prin cate am trecut,recunosc in timp ce el incepe sa se dezbrace. Ce face băiatul?vreau sa stiu,iar un ranjet viclean ii apare in secunda urmatoare pe buze.
-E cu Luk in sala,iar eu te-am cautat doar ca sa-mi servesc desertul pe care mi l-ai promis.
Surad si ma indrept ca sa pot sta cum trebuie in fund,apoi ma uit la el cu pofta cand rămâne gol si ii fac loc ca sa se bage în spatele meu.
Apa isi creste considerabil volumul si da pe afara atunci cand se cufunda pana la mijloc în cada,iar eu ii arunc o privire inflacarata peste umar si toata excitatia pe care am simtit-o astazi in bucătărie cat timp m-a tachinat,imi explodeaza acum prin fiecare cotlon din interior.
Respiratia mi se precipita cand isi trece un brat in jurul pieptului meu si imi cuprinde un san in palma,iar pe celalalt si-l baga sub apa si imi depărteze genunchii îndoiți cand ii simt degetele in zona mea intima.
-Nu avem prea mult timp de preludiu,imi sopteste la ureche,apoi ma musca de ea si coboara cu gura pana cand ajunge sa isi infinga dintii in umărul meu.
-Hmmm...gem prelung cand presiunea ma sageata si-mi coboara pana in stomac,agitandu-mi-l mai tare.
Simt cum focul ma ia cu asalt imediat ce degetele lui aluneca printre labii si ma patrunde cu doua dintre ele,iar placerea imi inunda in valuri trupul cand creste ritmul ca sa ma pregătească pentru penisul lui.
-Nik!suspin si inchid ochii cateva clipe lungi mai târziu când totul in mine ajunge la limita apogeului.
Sunt la un singur pas distanta de a ma sfarama la pieptul lui,insa nu ma trece dincolo de limita si isi scoate dintr-o miscare degetele din mine cand excitatia mea devine tot mai abundenta.
-Calareste-ma,imi cere si deschid deodata ochii,apoi cu mișcări greoaie ma prind de marginile căzii ca sa ma supun dorinței lui,dupa imi ridic putin fundul si isi poziționează capul umflat la intrarea în mine.
Raman tot întoarsă cu spatele la el si ma las usor in jos,iar un geamat la unison se desprinde de pe buzele amândurora imediat ce muschii mei se strâng în jurul lui,iar cand ajung sa-l cuprind cu totul inauntru,ma prinde de solduri,apoi ma ajuta sa ma ridic și sa cobor pe toata lungimea lui ce e atat de tare încât ma străpunge pe dinauntru.
-Cum pula mea poți sa fii de fiecare data atat de strâmtă?intreba cu respiratia grea,iar din cauza plăcerii ce o resimte,ma trage dintr-o miscare in jos si tip cand se infinge cu putere in mine.
Am impresia ca imi ajunge pana in stomac,iar dulcea durere ce imi cutremura vaginul ma face de data asta pe mine sa repet miscarea brutala,ca sa resimt inca o data acel soc delicios.
-Futu-i!injura printre dinti,iar in cateva clipe ajungem amandoi sa ne ciocnim unul de celalalt.
Apa da la fiecare lovitura pe afara,iar gemetele mele se impletesc cu pasiune cu maraielile lui.
Fierbinteala nu durează mult pana cand ma ia din nou cu asalt si intorc capul,apoi imi zdrobesc buzele de ale lui si incep sa-l sarut cu patima in vreme ce ma las purtata de valul incendiar.
Plăcerea o simt cum ma acaparează din toate părțile si arde in mine cu o valtoare de nestăvilit. Inima incepe sa-mi bubuie,simturile sa-mi devina ultra sensibile,iar cand Nik intra mai adanc si repeta miscarea cu rapiditate de cateva ori la rand,rup sarutul inflacarat ca sa pot scoate un tipat din adancul pieptului atunci cand orgasmului ma cuprinde si-mi baga trupul in convulsii pe care șarpele meu dupa gemetele pe care le scoate imi da de inteles ca le savurează unda cu unda.
-Sa-mi bag pula cat de mult te iubesc și te ador pustoaico!rostește pe un ton aspru in vreme ce continua sa intre in mine pana cand trupul imi devine moale și icnesc cand se impinge o ultima oara ca sa termine inauntrul meu.
Încerc sa-mi reglez suflul cat plăcerea il consuma pe interior,iar cand amandoi ne liniștim,ma ridic putin ca sa-l scot din mine,dupa ma ghemuiesc intre genunchii lui îndoiți si imi las capul sa se odihnească pe pieptul sau.
Ma saruta lung pe fruntea transpirata si incepe sa ma mangaie ba pe parul ud,ba pe spate sau pe un brat.
-Cum te simti pustoaico?intreaba pe un ton ragusit.
Zambesc slab.
-A ta,raspund si surade fericit,dar totodată incantat de adevărul ce l-am scos pe gura.
-Pentru totdeauna,Eva.
„Asa-i,fiindca nici macar moartea pe noi doi nu ne poate desparti. O sa luam toate legamintele cu noi in groapa si-o sa trecem dincolo cu ele.”
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...