Snik:
Anul 1987Ma uit la adunatura de borfasi cu ranjetul pe buze si cu inima crescând în mine de mandrie.
In vreme ce aia mai mari joaca tenis pe podul cu brate din fier ce da in câmpul din spatele blocurilor,aia mici se tot invart in jurul celor mijlocii care joaca barbut,iar printre ei se numără și o parte din copii ce i-am salvat in urma cu doi cand am facut raidul cu Luk prin coloniile de la marginea orasului,fiindca n-au mai vrut sa plece de langa mine dupa ce i-am salvat,asa ca,i-am păstrat,iar acum dorm prin ghetouri fiindca n-am deocamdată unde sa-i tin,insa mi-au devenit atat de loiali,incat ar fi in stare sa-si dea viata pentru mine pentru ca i-am scăpat din mainile celor ce voiau sa-i vândă.
-Cum ții zarurile de iti iese mereu aceeasi suma?intreaba unul ce are pana in 10 ani,iar capul lui blond se apleaca peste umărul celui care tot arunca zarurile incontinuu ca sa se verifice dacă e in stare sa dea acelasi numar de mai multe ori la rand.
-Trebuie sa le ții intre degete cu numerele cu care vrei sa-ti iasa in jos,il invata trucul si chicotesc.
Clatin amuzat din cap fiindcă smecheria la fel ca și meseria,se fura,nu se învață,apoi imi mut privirea de pe ei si ma uit la Black care șutează mingea si o arunca atat de departe,incat mai ca nu sare peste pod cand se loveste de asflat.
-Futu-te-n gura!il injura Monster un borfas ce ni s-a alăturat de scurt timp prin intermediul fraților mei de cruce.
-Hai fugi ca sa am timp sa beau o gura de bere!chicoteste si paseste spre sticla lăsată pe marginea trotuarului.
-Si nu puteai sa o faci fara sa trimiți mingea la dracu-n pula?intreaba nervos.
Black ridica din umeri,apoi duce sticla la buze si bea din ea mai bine de jumătate.
Intorc capul si privesc peste umar cand mai mulți ochi se tintesc spre intrarea pe pod,iar in câmpul meu vizual apare o pustoaica imbraca intr-o rochie pana la genunchi,cu par brunet și cu fata rosie cel mai probabil fiindca a alergat pana la noi.
O scurtez in cateva secunde,iar chipul ei imi pare a naibii de cunoscut.
-Aaa...zice putin temătoare.
Devil apare imediat langa mine si ma intorc cu totul in directia fetei careia nu-i înțeleg motivul de a apărut prin zona asta de cartier.
Nu pare a fi una dintre cele care abia isi duc traiul de pe o zi pe alta,așadar caut prin minte amintiri in care sa-i mai fi vazut vreodată chipul.
Duc tigara la gura care mi s-a fumat mai bine de jumătate sigura,iar ochii ei se tintesc automat pe mine fiindca sunt singurul care a facut vreo miscare.
-Ti-a mâncat pisica limba?intreb in timp ce eliberez fumul printre buze.
Desi nu vreau sa o sperii,glasul nu ma ajuta deloc,fiindca tentele letale au devint si mai mortale o data cu trecerea timpului.
-De fapt...ma întrebam dacă ati văzut un cățel lup pe aici?
„Caine lup? Cine dracu ar tine unul in afara de militieni sau de cei care au treaba cu ei si fac parte din cercul lor de prieteni."
-Stai asa...zic pe un ton meditativ imediat ce cuvantul militie ajunge sa-mi ruleze prin cap si o privesc de parca tocmai am reușit sa o iau de undeva. Tu nu ești fata gaborului?o intreb,iar borfasii mari incep sa se adune în jurul meu. Esti sau nu?vreau sa stiu fiindca nu sunt sigur,dar am impresia ca e fiica șefului de secție.
-Ar trebui sa o iau și s-o arunc peste pod pentru bataia ce am primit-o saptamana trecuta de la nenorocitul de gabor,haraie Killer langa mine si imi inclestez maxilarul cand imi aduc aminte ce bătaie a luat fratele meu doar pentru ca s-a aflat la locul nepotrivit in momentul nepotrivit.
In urma cu o săptămână,o fata era sa fie violata prin ghetouri in vreme ce el mergea sa ducă mancare copiilor pe care i-am salvat,iar pentru ca a fost curios sa vadă despre ce e vorba și a luat-o pe urma urletelor ce răsunau in blocurile fantoma,a sfarsit prin a se incaiera cu vreo trei aurolaci ca sa o scape pe fata din mainile lor,iar zarva provocata in urma bătaii a atras un echipaj de politie care patrula prin zona. Idioții in loc sa verifice ce se intampla,l-au saltat pe Killer imediat ce a reușit sa ii facă cale libera fetei ca sa dispara,iar pentru ca l-au prins cu droguri asupra lui,l-au bătut si au vrut sa-i faca dosar penal ca sa-l bage dupa gratii. Norocul a facut ca unul dintre borfasii mai mici era pe dig cand gaborii l-au luat si a venit sa-mi spună. Asa am băgat mana in economiile ce le-am strans in ultimii ani si am dat bani în stanga si-n dreapta ca sa-l scap pe fratele meu de cruce sa nu ajungă la racoare. Insa bataia pe care a incasat-o pana sa ajung eu sa-l eliberez,a incasat-o de la șeful milițienilor fiindca a indraznit sa vândă droguri pe teritoriul pe care el menține ordinea si disciplina.
Lucru ce m-a înfuriat,fiindca nici macar n-a fost curios sa întrebe macar de ce le-a rupt alora capetele,doar a presupus ca a facut-o din motive ca nu si-a primit banii pe substanțele halucinogene.
-Ea e!exclama Devil si vocea lui ma scoate din amintirea respectiva,apoi imi focusez privirea pe bruneta și o vad cum face un pas speriata in spate.
-Ia zi papusa,vrei sa faci o baie?o întreabă Killer cu un chicot de drac la final.
-Daca te atingi de ea s-ar putea sa mori tu inecat în locul ei,haraie o voce din mulțime si intorc cu lentoare capul spre direcția respectiva.
Printre borfasi isi face loc un pusti ce în ultima vreme tot se amesteca printre noi,dar pe care pana acum nu l-am pus niciodată la încercare ca sa vad ce-i poate capul,insa stiu ca mai vinde cate un pachet de țigări cu speciale pe la colturi ca sa-si faca bani de-o pâine.
-Tii cu gaborii?intreb pe același ton letal,cu toate ca ma amuza pustiul fiindca a indraznit sa comenteze la Killer,insa in acelasi timp ma pune si pe gânduri violenta ce o vad ca-i arde in ochi.
„Interesant borfasul..."
-Nu,dar fata n-are nici o treaba,raspunde cu ochii pe ea. Nu e vina ei ca tat-su e militian.
De data asta incep sa rad imediat ce Killer si Devil bufnesc in ras langa mine si il privim amuzat cand pe el cand pe fata gaborului.
-Ma tie ti-a căzut cu tronc si nu-mi dau eu seama?vreau sa stiu fiindca prea s-a aprins și sunt curios sa aflu motivul pentru care a reacționat asa.
„Ori e in limba dupa ea,ori e un turnator de tine morțiș sa o scape. Iar mie turnătorii nu imi plac sub nici o forma si nici n-au ce cauta pe langa mine."
-E din cartier,raspunde pe un ton ce vrea sa para degajat,dar nu ma păcălește.
„Nu e turnator. E doar îndrăgostit. A naibii borfas...cu fata de gabor vrea sa se încurce?"
-Si nu sta cu aia bogați,se joaca cu săracii...deci...continua si lasa cuvintele in aer de parca lucrul asta ar trebui sa-i justifice lui faptele si ei sa-i scape pielea.
-Asa deci...mormai si ma abțin din nou sa nu rad.
„Stai asa pustiule ca vad imediat de ce ești tu in stare...sa vad daca meriți sa te iau sub aripa mea sau nu. Sa vad daca ești in stare sa lupti pentru ceea ce-ti dorești."
Micuțul borfas imi arunca o privire fugitiva cand imi aude mormaiala si ranjesc.
-Tot nu o putem lasa sa scape atat de usor cu toate ca e din cartier,zic si se incrunta,apoi isi fixează direct privirea pe mine,iar ochii ii ard cu o valtoare violenta în cap.
-Sau daca vrei sa scape,trebuie sa o salvezi de noi,ii dau variante ca sa-i întrețin rautatea ce-i arde in ochi.
-Si ce propui?maraie la mine.
Imi inghit cateva chicoteli,fiindca ma uit la el si ma vad pe mine. Nu ii e frica de nimic,iar lucrul asta imi da clar de inteles ca am nevoie de el langa mine. E perfect pentru gruparea mea.
-Fiindca vad cum se uita și alții la ea propun o bătaie,zic in timp ce imi trec ochii peste adunatura mai mica de borfasi ce e cam de aceeasi varsta cu a lui.
-Vrei sa ne batem intre noi?intreaba pe un ton revoltat.
„Vreau sa vad de ce ești în stare. Daca știi sa lupti cum trebuie pentru ceea ce iti dorești,ai sa știi sa lupti si pentru mine daca iti intind doua mâini in loc de una ca sa te scot putin din groapa in care te-ai născut."
-Ia ca vrea sa fuga!chicoteste Devil langa mine si o zbugheste din loc.
Ies din ganduri si intorc capul,iar fata incepe sa tipe cand o prinde de brat.
-Haide! Trebuie sa privești!ii zice in timp ce o trage dupa el.
-Asadar...continui cand revin cu ochii pe adunatura de borfasi. Fiindca iti dorești ca papusa sa scape de pedeapsa,ești nevoit sa lupti cu unul mai mare decât tine. Daca il învingi fata de gabor pleacă teafăra si nevătămata,ii zic brunetului in vreme ce ma uit la golani. Cati ani ai pustiule?vreau sa stiu,iar el imi raspunde printre dinti.
-Noua.
-Bun! Cine are 11 sau 12?ridic vocea,iar tonul meu e menit sa scoata dracii din ei si sa-i provoace ca sa se lase cu bataie.
Cateva maini se ridica in aer si ranjesc mai rau ca un drac.
-Numai bine! Ia uite,zic si fac semn spre unul dintre golani. Si tie am văzut ca ti se scurgeau ochii dupa fata gaborului,așadar lupta cu pustiul daca nu vrei sa fii alungat din grup,continui desi habar nu am daca s-a uitat la ea sau nu,dar știu ca nici nu îndrăznește sa imi comenteze dacă nu e asa cum zic eu.
Buzele lui se curbeaza intr-un mod dracesc fiindca ii place și lui violenta la fel de mult precum ne place tuturor. Suntem învățați cu stilul asta de viata fiindca altul n-am văzut si in cartier doar asa poți sa-ti faci dreptate sau sa te faci auzit ori ascultat. E cea mai rapida cale,iar ei o cunosc prea bine chiar daca sunt mai micuti decat noi,așadar,amandoi pasesc in mijlocul cercului format din vagabonti si se pun fata in fata fara sa dea o clipa impresia ca le este teama.
-Oricand sunteți gata,le dau verde și nu durează decat o fracțiune de secunda ca sa se arunce unul asupra celuilalt.
Pumnii brunetului se izbesc cu ura si putere de fata pustiului ce e mai mare decât el,iar eu privesc cu interes fiecare mișcare de-a lui.
„Asta chiar seamana cu mine...ar fi in stare sa facă moarte de om pentru ceea ce iubește."
Surad incantat in timp ce ma uit cum brunetul se lupta de zici ca viata lui e de fapt prinsa la mijloc,nu a fetei respective,iar brutalitatea cu care il loveste pe adversul lui ajunge sa-l puna in scurt timp la pamant,apoi casuna pe el si continua sa-l măredeasca cu ura,iar prin zarva ce se stârnește in jurul nostru aud țipetele de spaima ale brunetei ce e tinuta inca de Devil.
Imi arunc ochii din cand in cand pe ea si de fiecare data o vad cum mai ca nu se ineaca din cauza suspinelor. Aud la un moment dat cum il roagă pe fratele meu sa intervină,dar Devil nu o baga in seama si continua sa fumeze relaxat in timp ce privește spre brunetul ce e chitit sa-i rupa capul pustiului ce se afla sub el.
Chicotesc,iar Killer rade imediat in urechea mea.
-E bun pustiul,imi sopteste si incuviintez din cap,apoi cand consider ca a demonstrat ceea ce a avut de arătat,ii fac semn lui Black sa il salte de pe borfasul întins pe asfalt.
-Bun!exclam si vocea imi bubuie ca sa se audă peste fluieraturile si strigatele de lupta ce s-au stârnit o data cu bătaia in jurul meu. Ai destula ura in tine incat sa faci felul multora din cartier,continui cand brunetul e lăsat sa stea in picioare la cativa metri distanta de victima lui. Cum te cheamă?vreau sa stiu in vreme ce pieptul lui urca si coboara cu repeziciune.
-Darius,raspunde,dar nu se uita la mine,ci la fata pe care o tine Devil de brat.
In ochi continua sa-i arda cruzimea,iar pentru cine nu cunoaste acele scantei,am doar atat de spus. In clipa asta pustiul asta ii face un legamant mut brunetei dupa care si-a pierdut capul.
-Ei bine Darius...zic cu mândrie in glas fiindcă imi plac sufletele ce lupta pentru ceea ce isi doresc. La cum te-ai batut,eu am sa te numesc de azi înainte Ripper,ii dau primul nume in engleza ce-mi trece prin cap si mi se pare ca i se potrivește de minune.
Brunetul ranjeste fiindca stie prea bine ce inseamna sa primești o porecla data de grupare. Stie ca e pe picior de a intra în ea,iar dupa fata ce o are,imi da de inteles ca astepta de ceva vreme sa se facă văzut ca sa ajunga in randul celor ce conduc orasul din umbre.
-Eu vreau sa mi se spună,R.I.P,raspunde cu un suras crud pe buze. Fiindca toti o sa va odihniți in pace daca pe viitor o sa ma mai scoateți din minti.
Chicotesc.
„O amenințare grava pentru un pusti atat de mic,dar îndeajuns si de pertinenta incat sa-l vreau mai tare langa mine. Am nevoie de oameni ca el,iar daca il las pe langa mine,o sa aduca alții asemanatori lui fiindca pot sa bag mana în foc ca nu se incurca cu neica nimeni. Borfasul desi e mic,are coloana vertebrala si un spirit de luptător ce e gata oricând sa spulbere pe oricine se pune in calea lui si e perfect...ah...cat e de perfect pentru ceea ce caut eu prin multime."
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...