Snik:
Anul 1994...
Intru pe ușile clubului ce l-am deschis de cateva luni și pasesc spre bar cu pasi relaxati in timp ce-mi plimb privirea pe mulțimea venita sa isi faca de cap.
„Daca tot fac bani din ilegalitati,m-am gândit sa investesc in afaceri care sa ma aducă si de partea cealalta a baricadei,in cazul in care o sa mi se ceara vreodată explicații de unde detin atata avere,sa pot enumera afaceri legale din care produc bani la suprafață ca sa fure ochiul si sa-mi justifice o parte din monopol. Asadar am început cu un lucru simplu. Un club,dar vreau sa ma extind pe mai multe ramuri economice doar ca sa acopar intunericul in care ma scald de cand m-am născut.”
-Cu ce te servesc sefu?ma intreaba Narcis,tipul ce servește la bar de cum ajung in dreptul tejghelei si-mi un o mana pe suprafata rece,apoi bat de cateva ori cu degetele in ea in vreme ce ma gandesc.
-Coniac,raspund dupa cateva secunde cu ochii inca țintiti pe multime.
Bărbații par niște hamesiti in vreme ce privesc fetele care dansează la bara,iar pe unii pe care ii cunosc din vedere și stiu ca sunt însurați,vad ca le-a dispărut ca prin farmec verigheta de pe deget.
Chicotesc sec.
„Ce ipocriți! Pe cine pula mea vor sa păcălească? Nu e ca și cum fetelor care dansează le-ar pasa de ei. Ele sunt de vânzare,iar pentru prețul corect,pot sa le îndeplinească orice fantezie. Asadar...cu sau fără minciuna de pe deget,ele oricum sunt dispuse sa satisfaca pentru suma corecta de bani. ”
-Sefu! Ia de aici!ridica putin vocea și intorc capul doar cat sa prind intre degete paharul de coniac ce il împinge spre mine.
Il duc la gura in vreme ce imi bag cealalta mana in buzunar și scot pachetul de tigari impreuna cu bricheta.
-Aici erai!aud glasul lui Killer cum vibrează intunecat spre mine si beau o gura din lichidul chihlimbariu înainte sa imi tintesc ochii spre partea stanga a clubului.
-Pe unde umbli?il intreb si se lipeste cu spatele de tejgheaua barului cand ajunge langa mine,apoi isi încrucișează bratele la piept si ridica din umeri.
-Am luat transportul de la Luk si l-am dus la depozit. Mai tarziu merge sa îl punem pe caprarii?intreaba si incuviintez din cap. Bun! Pentru ca acum vreau sa o iau pe blonda aia si sa ma pierd prin gatul ei,continua si-mi face semn din cap spre una dintre dansatoare.
-Ai bani?intreb si ranjeste in coltul gurii.
-Destui cat sa-i las si rest la final,chicoteste ca un drac. Apropo,ai incercat-o?vrea sa stie si dau dezaprobator din cap. Ar trebuie sa o faci! Tipa are un gatlej atat de adanc ca te inghite pana la coaie!
-Meseriașa,replic fara vreo inflexiune in glas si duc din nou paharul la gura.
Beau restul coniacului din cateva guri,apoi las paharul pe tejghea si imi aprind o tigara.
-Unde sunt restul?il intreb pe fratele meu de cruce in timp ce ma urnesc din loc si ii fac semn sa ma urmeze.
-Au zis ca ne întâlnim după miezul nopții la depozit.
-Prea bine,replic in timp ce las fumul sa-mi iasa printre buze.
Deschid o usa din apropierea scenei principale si traversam împreună holul slab luminat,dupa intram in biroul meu si ma asez pe canapea intr-o poziție relaxata.
-Vezi ca eu sun la intrare sa mi-o aduca baietii pe aia,ma anunta si ridic nepasator din umeri.
In timp ce el paseste spre telefonul care se afla pe birou,privirea mea devine pierduta si gândurile imi zboară la Eva.
Se fac doi ani de când pustoaica ma face cu capul de fiecare data cand ne întâlnim,iar de atunci si pana acum,sa dea dracu daca mai pot sa vad pe alta in fata ochilor. De fiecare data cand am încercat sa-mi fac mendrele cu una,aveam impresia ca ii simteam prezenta pe langa mine,iar imaginea cu ochii ei in care ma judeca imi aparea mereu în cap si de cele mai multe ori in loc sa ma descarc prin prisma sexului,ma enervam fiindca nu ajungeam sa termin pentru ca Eva a ajuns efectiv sa-mi bântuie fiecare clipa a vieții.
-Vrei sa o probezi?
Inchid ochii cand vocea lui Killer ma scoate din ganduri si inspir adanc,apoi ma uit la el si o spranceana mi se arcuieste pentru ca blonda pe care si-o dorea,nu mai e la bara,ci se afla lângă el.
„Cand dracu a apărut aici?”
-Ah...sa-mi bag pula...rostesc printre dinti.
„Daca Eva o s-o tina tot asa,iar mintea mea o sa devina tot mai terci pe zi ce trece,n-o sa ma surprinda dacă am sa ajung sa incasez un glont direct in frunte pentru ca nu mai sunt atent si vigilent fiindca ea imi sta constant pe creier precum o ceata ce ma amețește de cap.”
*****
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...