Eva:
Simt degetele lui Nik cum imi mangaie usor soldurile,iar in cateva secunde ajung sa fiu constienta de faptul ca respiratia mi-a luat-o razna in urma amintirilor pe care le-am depanat.
-Fata aia era sa fie violata?intreb cu voce soptita si ma fac din ce în ce mai mica in poala lui,lăsând în urma amintirea frumoasa cu noi doi cand ne-am unit destinele.
-Mda...raspunde mormaind si imi dau lacrimile cand ma gandesc inca o data prin ce i-a fost dat sa treacă.
-Ma bucur atat de mult ca larva aia de om a crăpat,rostesc cu ura cuvintele si ma agat de gatul său,apoi imi las capul sa se odihnească pe fruntea sa si privesc pierduta spre geamurile inalte de la terasa pe care ne aflam de ceva vreme.
-Si eu,replica fara inflexiune in glas,iar inima mea ajunge sa bata mai repede cand realizez faptul ca ea a încălcat legământul daca a venit cu R.I.P la noi săptămânile trecute.
-Si acum ce i-ai făcut daca nu si-a păstrat cuvantul?il intreb cu sufletul la gura fiindca stiu si eu cum se aplica regulile strazii atunci cand treci peste ele.
-Nimic,raspunde si intorc capul incet spre el,apoi clipesc buimaca.
-Nimic?intreb neîncrezătoare.
-Ahammm...lungește cuvantul si il aud pe Luk cum chicoteste caustic dincolo de masa.
-Ti-ai cam ieșit din mana frățioare de cand cu Eva prin preajma ta,zice nebunul,iar dupa tonul pe care il folosește imi dau seama ca ranjeste intr-un mod răutăcios chiar daca nu-l vad.
Pufnesc.
-O haide Luk!exclam suparata. E un lucru bun ca nu mai vrea sa pedepsească cu moneda pe care o cere strada. Asta înseamnă ca s-a maturizat!
-Da...cum dracu nu...replica Luk intr-o doara si mijesc ochii spre Nik,desi as vrea sa-l spintec cu privirea pe frate-su,dar știu ca lucru asta n-ar ajuta la nimic.
Luk e imun la absolut orice. Bărbatul asta de cand il cunosc mi-a lăsat impresia tot mai mult de la o zi la alta ca e făcut din piatra. Singurele momente de slăbiciune pe care le arata sunt alea in care Nik pățește ceva,ori Evil. In rest,omul n-are nici o treaba. Nu stiu cum ar reactiona daca ar pati mama lor ceva,dar si atunci cred ca ar găsi o cale sa treacă repede peste orice problema. Fiindca nu se opreste prea mult asupra nimănui. Orice lucru pentru el ajunge repede sa fie trecut cu vedere indiferent de anvergura lui.
-Are dreptate Luk,surade șarpele meu si imi dau ochii peste cap. Am devenit prea bun de cand te am pe tine in viata mea.
-Dar...
-Dar e de bine,ma întrerupe cand vreau sa-i explic faptul ca eu ma bucur de lucrul asta.
Zambesc cand vad ca e de aceeași părere cu mine.
-Ce a spus R.I.P cand ai lasat-o asa si n-ai cerut sange in schimb fiindca aia a lui si-a încălcat cuvantul?vrea Luk sa stie si ma uit imediat curioasa la șarpele meu.
Ofteaza.
-A vrut sa faca orice doar ca sa ii ia datoria de pe cap,replic Nik intr-o doara. Doar ca nu mai am nevoie de asa ceva. Mi-am găsit echilibru...timpurile s-au schimbat...jigodia aia a murit cu mulți ani în urma...deci...asadar si prin urmare nu mai trebuie sa plătească pentru nimic.
Ii prind fata in maini imediat ce termina de vorbit si il sarut apasat pe buze fiindca sunt extrem de mandra ca a depășit de mult răutatea asfaltului și ca a ieșit din intunericul in care l-am cunoscut.
-Te iubesc,soptesc in gura lui,iar limba sa se împletește imediat cu a mea și geme amandoi din cauza felului umed in care ajungem sa ne sarutam.
-Bineeeee...il aud pe Evil ca mormaie in barba. Mai povestim sau va puneți pe făcut prostii? Ca sa știu dacă mai stau la masa sau ma ridic?
Chicotesc si o sclipire jucăușă vad cum apare in haurile negre din ochii lui Nik.
-Hai sa-i mai spunem cum de ne-am hotărât sa-l facem pe el,propune șarpele si ma inec imediat cu propria saliva.
-Ai innebuni?intreb ca trasnita dupa cateva secunde in care nu fac altceva decât sa tușesc.
Surade ca un drac,dupa ma îmbrățișează mai strans intre bratele lui.
-Hai ca e amuzanta amintirea aia...imi sopteste,iar tonul lui tentant e menit sa ma hipnotizeze ca sa-mi dau acordul si sa povestim noaptea din care ne-am propus sa nu ne mai protejam ca sa pot rămâne însărcinată.
Oftez zgomotos printre buze,apoi clatin din cap inainte sa cedez in fata lui.
-Esti culmea Nik!exclam ofticata.
-Ti-am mai spus ca trebuie sa stie si asa ceva,replic amuzat.
„Mi-a spus,dar nu imi e tot una sa stie băiatul chiar tot ce am făcut și prin ce am trecut.”
-Deci?ma scoate vocea lui din ganduri. Povestești tu?
-De ce eu?intreb imediat.
Rade.
-Pentru ca tu ești cea care a făcut pe nebuna,iar eu te-am pus cu botul pe labe.
Ma stramb la el si imi face șmecherește cu ochiul.
-Chiar ești culmea!exclam din nou.
-Stiu...dar nu mai trage de timp și spune-i băiatului nostru cum ti-ai ieșit din minti si cum lucrul asta m-a făcut pe mine sa-mi doresc un copil cu tine cat mai repede cu putina.
„Pai...de unde naiba sa incep? Fiindca amintirea aia chiar e una nebuna. Mi-am ieșit din minti din cauza geloziei,iar el ca sa imi dea de inteles ca ma vede doar pe mine si o face pentru totdeana asa cum mi-a jurat,mi-a spus ca își doreste sa ma vadă însărcinată. Pentru ca,in capul lui,un om care vrea asa ceva,inseamna automat ca se vede pana la sfârșit langa femeia cu care își dorește un copil.”
*****
Eva:
Anul 2000...
Cand tura de dupa amiaza se încheie si ies pe porțile spitalului militar,imi oblig mintea sa lase in urma toata ziua de astazi doar ca sa fiu capabila mâine sa o iau de la capat.
-Ce zi trasnita...oftez ca pentru mine in vreme ce cobor scarile si ma indrept spre ieșirea din curtea spitalului.
„Pai tu ti-ai dorit o astfel de meserie!”
Pufnesc cand vocea conștiinței ma cearta in minte și mijesc ochii in intuneric de parca as astepta ca oricând sa iasa careva doar ca sa-i sparg capul si sa ma descarc putin de nervii ce ma încearcă din cap pana în picioare.
„Normal ca eu am vrut,altfel nu mai dădeam la medicina. Si daca nu voiam sa lucrez intr-un spital nu mai făceam voluntariat pe toată perioada facultății la cel militar. Tot de aia am și obținut un loc de munca aici. Fiindca Nik si-a băgat coada ca sa pot invata meserie si profesa,insa nu ma așteptam să fie chiar atat de solicitant. Insa,având în vedere ca este unul dintre cele mai căutate spitale din oras,toti cei cu bani vin aici,iar cand ii vad ce figuri au pe ei chiar daca trebuie sa fie salvați,imi vine uneori sa le infing cate una in gura doar ca sa nu-i mai aud cum ameninta ei in stanga si-n dreapta ca ne fac felul la toți daca nu dam tot ce avem mai bun ca sa-i facem bine.”
-De parca noi n-am fi tot oameni...se așteaptă sa avem super puteri ca sa facem minuni!pufnesc enervata si deschid cu forta portiera de la mașină cand ajung in dreptul ei,apoi ma trantesc pe scaunul șoferului și arunc geanta pe cel din dreapta.
Raman cu privirea pentru cateva secunde pe parbriz și,desi e întuneric pe partea asta te strada fiindca stâlpurile de iluminat sunt pe cealalta,pe mine oricum nu ma interesează pentru ca ochii ajung sa mi se uite în gol,nefiind deloc atenti la ce se întâmplă prin jurul meu.
-Oare ce face al meu bărbat la ora asta?ma întreb singura dupa ce fac cateva exerciții adanci de respirație ca sa-mi calmez dracii si sa-mi iau gândul de la ziua nebuna prin care nu de mult am trecut.
Clipesc de cateva ori ca sa-mi revin in simturi,dupa intind o mana spre geanta și scotocesc prin ea ca sa-mi găsesc telefonul.
Intru in agenda dupa ce dau de el si il caut pe Nik,apoi il apelez si duc telefonul la ureche.
Aștept și aștept ca sa-mi răspundă,dar o fac degeaba pentru ca la un moment dat se închide apelul de la sine și pufnesc inca o data enervata.
-Pe unde umbli si tu?ma rastesc la telefon,apoi il arunc nervoasa pe scaunul din dreapta langa geanta ce e întoarsă cu fundul în sus,dupa pornesc motorul si ma asigur inainte de a intra in trafic.
In vreme ce conduc incerc sa ma hotarasc unde sa-l caut prima data.
„La ora asta ori e la depozit,ori la club pentru ca,dacă era acasă ar fi răspuns cu siguranta.”
-Ia sa dau eu o tura pe la club prima data. Chiar daca nu-l găsesc acolo macar sa vad ce se mai întâmplă fiindca n-am mai fost de mult,zic si schimb directia de mers imediat ce ajung in intersecție.
Merg spre club,iar cum orasul nu e aglomerat la ora asta,imi ia cam 10 minute sa ajung in fata lui.
Parchez pe un loc rezervat,iar dupa ce cobor din masina si o blochez fara sa-mi mai iau geanta cu mine,pasesc pe marginea trotuarului si ranjesc cand Mercedes-ul lui negru imi sare in ochi.
-Deci pe aici iti faci veacul borfasule...chicotesc ca o chitra. Ma întreb cu ce iti ocupi timpul de n-ai putut sa răspunzi la telefon?continua,iar nervii din nou se ridica inauntrul meu si incep sa ma arda dracii pana in maduva oaselor.
Grabesc pasul doar ca sa ajung mai repede sa dau cu ochii de el si sa-i scot pe ai lui,desi știu ca starea mea de nervi nu i se datorează lui,insa cum nu am pe cine sa mi-i descarc,el o sa fie tapul ispasitor,cu toate ca sunt ferm convinsa ca o sa găsească o modalitate sa ma potolească la cateva secunde după ce privirile noastre o sa se întâlnească.
-Buna seara!ma saluta matahala de la intrarea în club cand ma vede si dau o data din cap,apoi trec dincolo de pragul usii duble cand mi-o deschide si ma uit sec inauntru.
„N-am suportat niciodata libidinosii ăștia care trebuie sa plătească doar ca femeia sa fie la cheremul lor.”
-Ai naibii barbati ce se mai cred ei,scuip cuvintele in vreme ce ma indrept spre bar și imi fac loc cu coatele prin multime.
Ridic o mana și pocnesc din degete cand ajung aproape de tejghea si cu toate ca muzica senzuala care e menita sa incite la pacat e data destul de tare,barmanul nu-mi aude pocnetul din cauza ei,dar imi vede gestul si isi intoarce capul spre mine.
-Unde e Nik?il intreb ridicând vocea.
Ochii lui se ridica imediat spre zona separeurilor si i-au foc mai tare.
„Ce dracu cauta el intr-un separeu?? Il omorrrrr!!”
Nervoasa din cale afara,ma intorc pe calcaie si pasesc apasat spre scarile ce duc la nivelul superior.
Ii fac semn din timp tipului ce sta de paza,iar capul mi se misca atat de incordat,incat sigur par ca-s posedata.
Se da imediat din loc si imi spune numărul separeului unde trebuie sa ajung fiindca deduce singur ca-l caut pe tartorul lui.
Nu zic nimic si urc scarile nervoasa,apoi patrund pe holul ce da in separeuri si ma uit pe usi ca sa caut numărul pe care mi l-a spus mai devreme tipul de la paza.
Nici macar n-am intentia de a bate ca sa-l previn in felul asta si sa-i dau vreo miscare de reacție,iar cand intru ca o furtuna inauntru nu doar ca mi se ridica tensiunea instant cand vad imaginea dinaintea ochilor,dar sangele ajunge sa-mi zvacneasca cu atâta putere prin vene incat il aud cum imi bubuie in timpane si scap cheile din mana cand incep sa tremur.
-Ce mama dracu?!intreb ca trasnita si deopotriva nervoasa. Afara!urlu atat la dansatoarea de la bara imbracata sumar,cat si la Killer care sta relaxat pe canapea langa Snik.
-Eva...mormaie vadit amuzat brunetul meu cand ma vede cât sunt de aprinsa.
-Afara...marai cand observ ca dansatoarea a rămas masca si nu știe cum sa reacționeze fiindca ma aflu în separeul șefului ei,iar Killer imi arunca un ranjet de drac inainte sa se ridice si sa o ajute pe tipa sa coboare pe de podium,apoi amandoi ies din încăperea luminata per ansamblu si-n care se aud acelasi acorduri senzuale ce canta la parter.
-Ce faci pustoaico?intreaba fara nici un stres și se lasa mai pe spate in canapea,dupa isi depărtează mai mult genunchii si incepe sa ma scurteze cu privirea.
-Ce fac eu? Intrebare corecta este ce faci tu?ma rastesc la el si incep sa calc apasat in directia lui.
-Muncesc,raspunde chicotind.
-Serios?intreb furioasa.
Sunt atat de nervoasa incat ma mir cum de nu scot flacari pe nas sau cum de nu-mi explodeaza vreo vena ori cum de nu fac un atac ca inima sa mi se oprească in loc.
-Cum muncești? Uitându-te la una cum isi fataie curul in fata ta?latru cuvintele.
-Mda...vezi tu...raspunde taraganat,dar nu mai apuca sa continuie ca-i dau un dos de palma atat de rapid imediat ce ajung langa el incat n-are viteza de reacție si cu siguranta nici nu se aștepta la o asemenea miscare din partea mea.
Ochii intunecati ii scapara atat de iritare,cat si de amuzament,dar si de respect atunci cand îmi retrag mana ca arsa?
"Ce dracu e in capul lui? Sau in al meu? Cum naiba de am putut sa fac asa ceva? Ah da! Stiu de ce? Fiindca sunt extrem de nervoasa si scăpată de sub control!"
-Femeie nebuna!exclama si incepe sa rada ca un drac in vreme ce se ridica amenintator de pe canapea.
Ajung sa tremur mai tare de nervi cand ii vad atitudinea si vreau sa-i mai dau una. De data asta stiu ca-mi intuieste miscare,dar cu toate astea ma lăsa sa-l lovesc,chiar daca ochii lui vigilenți mi-au urmărit mana si putea sa mi-o opreasca la timp,insa m-a lăsat sa imi vars dracii ce dansează pe mine direct pe el.
-De ce?intreb haraind.
-Daca m-ai fi lăsat sa termin de vorbit ai fi aflat...zice cu un rajnet in coltul gurii fara sa dea importanta faptului ca l-am mai lovit o data. Dar ești prea înflăcărata,iar pentru ce ai făcut meriți pedepsita pustoaico,continua si inspir furios pe nas.
-Da?ma ratoiesc la el,desi sentimentul de vinovăție ce ma cuprinde incepe sa ma inece tot mai mult in amareala lui.
-Mda...raspunde pe un ton intunecat si imi prinde barbia intre degetele lui. Fata dădea o proba ca sa fie angajata,înțelegi?
-Oh!exclam cu jumătate de gura.
Chicoteste pe un ton monstruos,iar in ochii lui vad cum incep sa topaie diavolii ca sa-i alimenteze focul ce incepe sa-i reflecte in privire.
-Oh nu e suficient ca sa fii iertata micuto...asa ca...lasa cuvintele in aer si intoarce capul spre bara. Sus!imi ordona si ridic ambele sprancene.
-Hm?intreb nedumerita.
-Fa un dans pentru mine daca vrei sa te iert pentru ce ai făcut.
-I-auzi!exclam sarcastica. Alte dorinte mai ai?
-Da. Dupa ce bagi un dans ca sa-mi încânți simturile si privirea,ai sa vii intre picioarele mele,ai sa îngenuncheze,ai sa mi-o sugi pana la limita,apoi ai sa te urci peste mine si ai sa mi-o tragi pana cand am sa termin în tine,imi da indicațiile dorinței lui in amanunt.
-In mine?intreb mirata. Ce? Cum?ma bâlbâi si chicoteste ca un drac.
-Vreau un copil,Eva.
-Asa? Dintr-o data?vreau sa stiu si ma uit la el cu gura căscată.
-Mda...ai o problema?
-Am!raspund imediat. Vreau sa-mi fac un viitor!
-Viitorul tău e langa mine si pot sa-ti asigur o viata cum putini au imaginația sa viseze,replica in vreme ce revine cu privirea asupra mea si imi face cu ochiul. De aia acum in prezent iti cer un lucru ce o sa-ti faca viitorul sa strălucească si mai mult,asa ca...lasa iar cuvintele in aer si imi face semn din cap sa merg spre bara.
Isi i-a mana de pe fata mea,dupa cu mișcări relaxate se așază pe canapea și isi depărtează genunchii,apoi isi intinde un brat pe spatarul ei si așteaptă sa ma misc din loc.
-Ai înnebunit!ridic tonul scandalizata.
-Nu! Tu ai înnebunit cand mi-ai dat doua cu toate ca știi prea bine ca sunt doar al tău în pula mea!mi-o tranteste pe un ton a naibii de calm desi la sfarsit injura.
Un calm indus ce ridica tot parul pe mine,fiindca Nik e si mai înfricoșător atunci cand isi păstrează cumpătul.
"Ei...aici are dreptate. N-am nici o scuza pentru ce am făcut. Nervii mei m-au acapart ce-i drept,dar nu trebuia sa reactionez asa. Aia e! Data viitoare sa-mi fie învățatura de minte. Asta sa fie prima si ultima data cand mai fac in halul asta pe nebuna cu el dacă nu vreau sa dau mai mult de dracu."
-Iti fac dansul si restul,dar nu termini in mine,pun condiția si ma priveste amuzat.
-Nu ești in masura sa negociezi in clipa de fata cu mine Eva. Ai întrecut masura asa ca supune-te daca nu vrei sa te oblig.
-Ticalosule!marai la el.
-Daca mai faci pe nebuna vreodata sa iti aduci aminte de noapte asta,bine?intreaba,dar nu ma lasa sa raspund si continua. Sa iti aduci aminte ca atunci cand vreau,te fac sa dansezi pe sârmă dupa cum iti cant eu,ai înțeles?pune a doua întrebare,dar tot nu ma lasa sa raspund si continua sa vorbească. Plus ca eu chiar vreau un copil Eva. Am 36 de ani. Cand vrei sa-l facem? Ai terminat facultatea de putin timp si profesezi,asa ca nu vad care e problema? Ti-ai facut cat de cat damblaua,nu? Acum e vremea mea.
Imi inclin capul intr-o parte si inspir adanc in vreme ce-l privesc.
-Daca ai vrut bărbat mai in varsta cu mult decât tine ce sa-ti fac?intreaba rânjind. Acum a venit timpul sa faci ce trebuie. Nu vreau sa fiu chiar boșorog cand o sa aiba copilul nostru 20 de ani.
Oftez.
"Si eu m-am gândit la lucrul asta in ultima vreme și chiar ma intrebam cand o sa vina cu propunerea,desi eu nu-l consider atat de in varsta,dar având în vedere ca restul fac copii de pe la 20 de ani,atat eu,cat si el suntem probabil bătrâni in ochii lor și fara scop in viata daca nu avem încă un urmas."
-Dar înainte sa trecem la fapte...ma scoate vocea lui meditativa din ganduri si ma focusez din nou pe el.
Ridic dintr-o spranceana pe tacute si aștept sa continuie.
-Stii cu toata fiinta ta faptul ca iti sunt loial,dar vad ca lucrul asta nu iti da încrederea necesara in tine,incepe sa vorbească. Atunci ma întreb...cum se face,chiar si-n situația în care m-ai găsit sa te poți gândi ca te-as da la schimb cu o dansatoare? De ce te compari in primul rand cu una? De ce iti cobori standardele? Dacă vreau un dans am sa te pun pe tine sa mi-l faci. Daca vreau orice,am sa iti cer ție și tot ție am sa-ti spun toate dorințele mele. Esti universul meu Eva,continua si clatina putin dezamagit de mine din cap. Iar eu pot fi orice si cel mai negru coșmar al oricui imi casuna mie,insa ție n-am sa-ti fac rau niciodata. Am facut atâtea juraminte în privința ta...ti-am făcut unul imens cand ti-am pus inelul ala pe deget,zice si face semn din cap spre inelarul meu. Te iubesc atat de mult încât nici macar întreaga lume n-ar putea sa-mi cuprinda iubirea ce ti-o port,spune pe un ton atat de profund ca-mi dau lacrimile. De ce dracu ar crede mintea ta ca te-as da pe alta cand pentru mine tu tronezi pe piedestal?
Imi tremura buza de jos cand nu stiu ce sa-i raspund si ajung sa-l privesc printre lacrimi în vreme ce el ofteaza din tot sufletul.
-Cui aparțin eu Eva?intreaba si-mi inghit suspinele inainte sa-i raspund.
-Mie.
-Bravo!ma lauda chicotind amar. Si tu cui apariții?
-Stii bine ca ție,ingaim cu emoție in glas.
-Atunci de ce faci pe nebuna Eva?intreaba si se ridica brusc de pe canapea.
Paseste spre mine si ma prinde zdravan cu un brat de dupa talie,apoi ma lipește de trupul lui otelit si imi ridic ochii in lacrimi ca sa-i privesc chipul printre ele.
-Imi pare rău...soptesc si un ranjet abia perceptibil vad cum ii ridica un colt al gurii.
-Te cred...dar încă ai de prestat un dans si toate dorințele pe care ți le-am enumerat mai devreme.
-Deci tot vrei sa ma pedepsești?vreau sa stiu,pentru ca am avut impresia pentru o secunda ca o sa ma ierte si ca o sa depășim momentul asta ca sa trecem direct la împăcarea propriu zisa.
-Ceea ce iti cer se simte ca o pedeapsa pentru tine,Eva?intreaba cercatandu-ma cu privirea.
-Dansul la bara asa se simte...mormai si ofteaza incet,apoi imi cuprinde cu mana libera ceafa in palma,iar degetele lui se strâng în suvitele mele de par ca sa-mi dea capul mai pe spate.
-De ce? Doar pentru ca asociezi dansul cu una care e de moravuri ușoare?murmura la o suflare distanta de buzele mele.
-Cred ca da...soptesc si lasa cateva chicoteli sa-i vibreze in adancul gatului.
-Scoate-ti prostiile astea din cap,Eva...sa-ti aduc aminte ce ai fost in stare sa faci in fata clubului atunci cand ai vrut sa ma scoți afara din el?
Ma incrunt.
-Eram mai mica,ma apar si il vad cum se abține sa nu rada.
-Nu contează...eu am plăcerea asta acum si vreau sa mi-o faci. Suntem doar noi doi aici...asa ca...ce te tine?
Dorinta cruda ce incepe sa-i inflacareze ochii,o simt cum se revarsa fierbinte asupra mea si un ghem mi se formează în stomac cand ma gandesc la ce urmeaza sa fac.
-Bun...sopteste pe un ton ragusit cand probabil observa pe fata mea ca la nivel psihic deja am cedat inaintea sa. Acum dacă ne-am lămurit cum sta treaba...i-a zi-mi? Se mai simte precum o pedeapsa ceea ce-ti cer?pune întrebarea si gem cand lasa mana sa-i alunece din jurul taliei mele si ma prinde strans de fund.
Isi apleaca mai mult capul si imi linge buzele atunci cand le intredeschid,apoi ma musca de cea de jos si suspin de placere.
-Nu...raspund intr-un final cand sangele ajunge sa-mi dea in clocot din cauza excitatiei.
-Perfect Eva...replica pe un ton jos si continua sa ma muste incitant de buze.
„Nu stiu cat o sa fie de perfect cand am sa ma pun sa dansez la bara pentru tine. Nu stiu cate înclinații am spre asa ceva,dar am sa-mi dau interesul. Daca el tot spune ca sunt o ispita am sa încerc sa ma ridic la nivelul așteptărilor lui si a numelui pe care il port. Daca tot sunt Eva si sunt numita dupa cea care a căzut prima in păcat...atunci hai sa-i dam bataie sa vedem ce o sa iasă mai exact la final si daca șarpele o sa fie incantat de prestația păcatului.”
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...