Snik:
Anul 1987...
-Care pula mea a tras in el?intreaba Luk imediat ce mafiotul iese din apartament carat in spate de oamenii lui.
-R.I.P,raspund si fac stanga imprejur,apoi pasesc spre dormitor cu toti borfasii din casa pe urmele mele.
Deschid usa cu pistolul inca strans intre degete si il gasesc pe brunet cu fundul pe lada plina cu țigări făcute și cu cozorocul de la sapca intors la spate.
-Ma cauta moartea nu-i asa?intreaba cu o spraceana ridicata.
Chicotesc.
-Tu ești moartea,raspund,iar buzele i se curbeaza intr-un ranjet abia vizibil.
-Dar n-am cum sa tin piept mafiotului,replica in vreme ce eu ma asez langa el si imi trec un brat pe dupa gatul lui.
-Singur n-ai sa poți,dar ma ai pe mine,zic pe un ton ferm,iar in ochii lui strălucește imediat respectul. R.I.P,ești al meu,iar pentru ce ai făcut meriți toata admirația,continui si il strang mai tare de dupa gat. Asa ca,pachetele ce le-ai luat,nu mai trebuie sa-mi înapoiezi banii pe ele si nici nu trebuie sa-mi dai inapoi bancnote pe care ți le-am dat. Iar daca vreodată o sa ai probleme de viata si de moarte,eu am sa ma pun inaintea ta scut ca sa incasez loviturile in locul tau,il asigur,iar brunetul de data asta zambeste cu recunostinta in coltul gurii.
-Mersi,zice si ii fac cu ochiul.
-Apropo,intervine Devil in discuție. Cate pachete ai luat?il intreaba,iar brunetul intoarce capul spre fratele meu.
-Zece.
-Nu minte,chicoteste Devil in barba.
-Credeai ca fur futu-te-n gura?intreaba revoltat si bufnesc in ras.
-Ai fost pus la încercare,dar acum sunt ferm convins ca n-ai sa ma trădezi niciodata daca ai avut tupeul sa pui mana pe o arma si sa tragi in monstrul ce baga spaima în toată lumea,spun si il vad cum clatină din cap.
-Eu vreau sa devin un smecher cu greutate,nu un fraier inventat,maraie printre dinti.
Surad ca un diavol,apoi il eliberez din prinsoarea bratului meu si ma ridic in picioare.
-N-am nici un stop de indoiala ca n-o sa fie asa,ii zic cu ochii pe fratele meu,apoi continui. Ce faci Luk?il intreb si imi arata degetul mijlociu.
-Ma pregătesc sa fac curat,asa ca,misca-ti coaiele si hai sa ma ajuți. Pana vine mama acasă sa fie casa luna,raspunde si se întoarce pe calcaie.
O iau pe urmele lui,iar borfasii vin toți dupa noi.
-Eu pot sa plec?intreaba R.I.P si ma uit la Killer.
-Il duci pana in fata blocului?il intreb si incuviinteaza din cap.
In vreme ce amandoi ies din apartament,ma pun sa aranjez mobila deranjata de prin casa si covoarele de pe jos.
-R.I.P!urlu ca vocea mea sa ajunga pana la parter.
-Da?raspunde de afara.
-Sa fii cu ochii in patru! Iar daca vezi ceva suspect cauta baietii din grupare,ne-am înțeles?
-Inteles!zbiara si oftez subtil printre buze.
-Fa in asa fel incat monstrul sa nu-si puna săgețile pe urmele lui,ii cer fratelui meu,iar privirea ii devine letala.
-Cat de bine l-a văzut?raspunde cu o întrebare.
-Nu prea bine si având în vedere ca borfasul poarta mai mereu sapca pe cap si bandana la gura,nu cred ca ar putea sa-l recunoască decât dacă strange toti borfasii din cartier si baga teroarea în ei ca sa dea cu ciocul.
-Sau daca intreaba pe cine trebuie si afla cine iti e cel mai apropiat pustan din grupare,replica pe un ton meditativ,apoi cade pe gânduri și durează câteva secunde lungi pana sa continuie. Am sa ii zic ca m-am ocupat de el si ca e mort,spune,iar eu imi tintesc ochii pe mortul ce-l avem pe hol.
-Nu știu dacă o sa te creadă,fiindca stie ca tin la oamenii mei,iar pentru ei dau totul,insa...las cuvintele suspendate în aer cat sa inspir adanc,apoi continui. Curățenia ca curățenia...dar ce pula mea facem cu ala?vreau sa stiu si toti se uita spre hol,apoi incep sa isi stranga buzele in timp ce Luk scapa cateva înjurături printre ele.
-Am sa-l duc la crematoriu,zice cu glasul lui mortal.
-Cand o sa-l vadă ala cu siguranta o sa se cace pe el,zice Devil cu un ranjet intunecat pe buze.
-Nu cere explicații,il informează Luk. E mana in mana cu tata,iar pe mine ma cunoaște. O sa-l arda de cum am sa i-l las la poarta.
-Pai si unde dracu il ținem pana il duci?vreau sa stiu,iar el ridica din umeri.
-La subsol?raspunde cu o întrebare.
-Futu-l in gura de mort!injur printre dinti. A plecat fără sa isi ia licheaua cu el. Hai sa-l ducem o data,ca de vine mama o sa faca cu inima,le zic si ne grupam imediat ca sa-l scoatem pe mafiot din casa.
Devil se pune in dreptul a doua uși vecine si astupa cu palmele fiecare vizor ca sa nu vadă nimic vecinii daca sunt pe acasă,apoi Black coboara pe scari si ne da semnalul cand drumul e liber. Prind matahala de un brat,iar Luk de altul si smulg cheia din cuier cand trec pe lângă el. Coboram repede la parter și deschid in cateva secunde lacătul de la usa ce duce la subsol. Patrundem inauntru pe bezna si mai ca nu-mi rup capul pe treptele ce duc sub bloc.
-Stati asa,ne cere Hell in spatele nostru si aud cum încearcă de cateva ori sa aprinda bricheta pana cand reuseste sa faca putina lumina in jurul nostru.
-Il lasam acolo in colt,spune Luk si imi face semn spre dulapul din fier ce are pe langa el niște butoaie in care locatarii ori pun vin,ori varza pe timp de iarna.
-Acum in loc sa ma duc la combinații,trebuie sa stau acasă doar ca sa pazesc usa pana la lăsarea serii,rostesc printre dinti cu ciuda si ii dau drumul ca din pod mortului cand ajungem cum el in coltul respectiv al subsolului.
-Lasa ca nu se intampla nimic daca lipsești cateva ore,zice Luk si ma bate o data pe un umar. In schimb eu chiar trebuie sa plec. Mafiotul vrea sa dea un tun si sunt tare curios pe cine am sa mai cunosc de data asta.
-Adica?zic si il privesc intrebator.
Chicoteste.
-Luna trecuta a mai dat unul,iar eu am ajuns sa stau fata in fata cu bunicul maniac.
-Nu ma înnebunit...mormai printre buze.
-Da...se cam pregătește ceva si incerc sa înțeleg ce anume.
-I-auzi!exclam sarcastic. Vezi sa nu patesti tu ceva,ca am sa înnebunesc,pricepi?intreb pe un ton monstruos.
Zambeste lenes in coltul gurii,iar ochii ii sclipesc in flacara pe care Hell o tine inca aprinsa.
-Singurul care o sa pice este el,ma asigura si inima mi se cutremura de-o bucurie morbida în piept.
„Asta cu siguranta o sa se întâmple. Deja tot mai mulți borfasi ne-au devenit loiali si sunt gata sa lupte oricând alaturi de noi ca sa-l dam jos de la putere pe monstrul ce m-a zămislit atat pe mine,cat si pe fratele meu."
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...