Eva:
Anul 1999...Nu stiu ce plănuiește Nik mai exact,dar in urma cu o săptămână mi-a cerut intr-o noapte cand a venit acasă cu un nou tatuaj pe el,sa îmi caut in cel mai scurt timp posibil cea mai faina rochie pentru ca impreuna urmeaza sa participam la cea mai tare petrecere din viata noastră.
Zis și făcut.
Mi-am dat comanda de o rochie a doua zi cu toate ca nu cunoșteam nici atunci ca nici acum vreun detaliu legat de aceasta petrecere și ce presupune mai exact ea,iar in clipa de fata,în vreme ce imi fac parul si ma privesc in oglinda dulapului din dormitor,ma tot uit cu coada ochiului spre pat,acolo unde se afla rochia cu pricina,impreuna cu o pereche de sandale ce se potrivesc perfect cu ea.
-Eva!
Ma incrunt cand aud glasul lui Killer cum ma striga alarmat de la parter.
-Da?raspund urlând.
-Esti gata?
-Gata pentru ce?tip ca sa ma auda.
-Cum pentru ce?intreaba in vreme ce vocea lui rasuna tot mai aproape atunci cand urca scarile spre mine. Pentru petrecere esti gata sau nu?
-Dar ce treaba ai tu cu mine?vreau sa stiu,iar cand ajunge in dreptul usii întredeschise de la camera,o impinge si apare in prag imbracat ca de obicei intr-un tricou negru,blugi închiși la culoare,adidasi in picioare si o bandana legata in dreptul gatului.
-Am venit ca sa te duc la petrecere,replica in vreme ce mijeste ochii in directia mea. Ti-a spus Nik la ora 20 fix sa fii gata,continua si arunca o privire spre ceasul ce-l are la mana. Mai sunt 15 minute pana atunci si nu ești gata,constata cu o nota puțin nemultumita in glas.
-Dar unde e Nik? De ce ai venit tu dupa mine?intreb,dar nu-l las sa răspundă și continui. Ce dracu se intampla aici Killer? Tu te comporți ciudat,iar gărzile din casa toata ziua au stat după curul meu mai mult decât in alte dati. Ce naiba pune șarpele la cale?
Surade,dar intr-un mod misterios și nu mai știu ce sa înțeleg din nebunia asta.
-Misca-te o data!raspunde in schimb. In 10 minute sa fii gata,altfel ai sa apari la petrecere exact asa cum ești acum,mi-o tranteste inainte sa faca stanga imprejur.
-Am nevoie de ajutor cu rochia!!!!zbier ca sa-l opresc. Daca Nik nu a venit,trebuie sa ma ajuți dacă nu vrei sa vin în pijamale la petrecere! Care apropo,unde are loc?
Revine cu privirea asupra mea si ofteaza zgomotos printre buze.
-Hai o dată!replica parca obosit si paseste peste prag.
-Imi spui ce naiba se intampla aici?ii cer si clatina dezaprobator din cap. Perfect!pufnesc sarcastica,dupa imi mut ochii pe oglinda si continui sa-mi împletesc parul.
Nu imi fac cine știe ce,fiindca habar n-am despre ce e vorba la petrecerea cu pricina,asa ca m-am gândit sa merg pe ceva clasic ca sa n-o dau in bara,dar totuși sa fie si ceva care sa ma reprezinte pe mine. De aceea acum imi fac o coronita împletită de la o ureche la alta și printre suvite imi pun câteva perle colorate.
-Mai trebuie sa ma dau cu ruj,zic imediat ce termin cu parul,iar Killer ridica rochia de pe pat și vine în spatele meu.
-Cum naiba tragi asta pe tine?intreaba in vreme ce o studiaza si nu inteleg pe unde ar trebui sa intru in ea.
Chicotesc.
-Vezi imediat,surad amuzata,iar dupa ce imi trantesc rujul rosu pe buze si ma mai dau cu inca o tura de rimel la ochi,ma intorc cu fata spre el si ii fac semn sa nu ma priveasca.
-Pe tine și dacă te vad vreodata goala Eva,sa știi ca in momentele alea am sa devin orb,ma informeaza in vreme ce inchide ochii.
Rad in mine cand il aud,apoi scap repede de pijamale si scot la repezeala un set de lenjerie intima din dulap care sa fie de culoarea pielii si-l trag pe mine din cateva miscari,dupa ma aplec doar cat sa prind tivul de la rochie si imi bag mâinile pe dinăuntrul ei pana cand ajung sa mi le scot afara prin mânecile bufante,dupa ma bag cu totul in interiorul rochiei si ii cer lui Killer sa deschida ochii abia cand ma asigur ca părțile mele intime sunt cat de cat acoperite.
-Trage usor pana cand imi trece tot materialul cum trebuie peste solduri,ii dau indicații si clipește de cateva ori buimac inainte sa priceapă ce vreau de la el.
Tin de corsetul ce e cusut de fusta diafana si intr-o multime de straturi de tull ce trebuie sa mi le aranjeze ca sa cada in cascade pe lungimea picioarelor mele,iar cand reuseste sa faca ce trebuie,ma intorc si imi dau parul la o parte de pe spate.
-Vezi ca trebuie sa aibă un nasture care sa prindă bine corsetul sa nu raman doamne ferește cu țâțele pe afara.
-Hmmm...zice ganditor si incepe sa-mi priveasca cercetator spatele.
-E pe undeva pe sus Killer. Prin dreptul omoplatilor.
Incepe sa pipăie materialul pe margine pana cand găsește năsturele cu pricina,dupa trage de corset pana cand reuseste sa-l securizeze ca sa nu pice de pe mine,fiindca rochia are umerii căzuți si nimic nu o susține in partea gatului.
Daca in partea de jos aduce cu cea de tip printesa,fiindca e bufanta de la atatea straturi de tull. In partea de sus e foarte rafinata si eleganta. Croita pe formele mele si cu maneci din satin ce sunt bufante si imi cad de pe umeri. Dar cu toate ca e formata din doua parti total diferite,ambele materiale au aceeași culoare. Adica sunt o combinație de albastru deschis ce se amesteca perfect cu un roz bombon.
Rochia e facuta pe stilul meu foarte colorata,de asta la par n-am ținut neapărat sa-mi fac ceva trasnit,ori sa ma machez excesiv,pentru ca deja sunt o bomba de culoare de la piept in jos.
-Esti gata!zice cand ma invart o data pe loc ca sa ma vad din toate unghiurile in oglinda.
-Da!exclam fericita fiindca imi place ceea ce vad.
-Hai sa mergem,imi cere si incuviintez repede din cap,apoi ma indrept spre pat si imi iau sandalele.
-Cat timp mai avem la dispozitie?vreau sa stiu si-l vad cum arunca o privire la ceasul de pe mana.
-Doua minute.
-Doua minute?icnesc si imi inchei cat de repede pot baretele in jurul gleznelor.
-Da!zice scurt,iar cand sunt gata,vine langa mine si ma ridica in brate. Inchide ochii,imi cere si ma incrunt. Inchide ochii Eva!se rasteste la mine a doua oara si ma supun in timp ce il prind cu un brat de dupa gat.
-Unde ma duci nebunule?
-Ai sa vezi,doar jura ca n-ai sa deschizi ochii pana cand n-am sa-ti spun eu.
-Bine...mormai in barba.
-Nu bine! Ti-am spus sa juri!
-Jur!pufnesc in directia lui si strang mai tare din pleoape ca sa-l asigur in felul asta ca n-am sa trag cu ochiul.
„Ce naiba se intampla aici? Si de ce nu trebuie sa vad încotro mergem? Ce a pus la cale Nik si ce face el mai exact in momentul asta daca nu a venit după mine?"
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...