Snik:
Anul 1995...Cu cât ma apropii mai mult de porțile casei,cu atât o simt cum imi cauta tot mai mult privirea si sangele incepe sa fiarbă mai tare in mine fiindca imi vine sa o rup cu bătaia,dar in acelasi timp si s-o iubesc pana cand praful se alege de amandoi.
-Ce vrei Eva?o intreb printre dinti,pentru ca sunt atat de aprins,incat mai am foarte puțin pana cand am sa explodez si-am sa îmi pierd tot controlul.
„Atatia ani m-a întărâtat cum a știut m-ai bine și m-a făcut cu capatana de fiecare data cand ne-am văzut,iar in seara asta urmeaza sa-i arat ce a stârnit de-a lungul timpului inauntrul meu. Am sa ii arat fiecare gram de nebunie la care m-a supus in prezenta ei,dar si in lipsa sa. Fiindca nu m-a ajutat cu nimic sa stau departe de ea si sa ma tin tare ca sa nu încalc regulile nescrise din cartier. Desi am sperat sa ma pot controla si sa imi spun intr-una ca n-are cum sa reuseasca sa ma dea atât de tare peste cap o dracoaica de pustoaica,de fapt,știam intr-un colt al mintii ca ma mint singur pentru ca Eva s-a strecurat exact ca un șarpe in fiinta mea. Mi-a alunecat pe sub piele pana cand mi-a infestat fiecare celula cu prezenta ei,iar acum o simt cum imi curge prin vene mai mult decât a facut-o vreodata.”
-Tu vorbești serios?intreaba in vreme ce porțile se deschid si calc accelerația ca sa ajung mai repede in fata casei.
-Nu asta îți dorești de ani de zile pustoaico?o intreb pe un ton mai mult caustic,desi as vrea sa-mi sune normal,insa controlul meu sta la un pas de a se face țăndări.
-Ba da! Dar de ce ești supărat?
Franez brusc,apoi opresc motorul si ii arunc o privire nervoasa.
-Fiindca o sa fac un lucru ce imi este interzis. Si cu toate ca sunt perfect constient de anvergura situatiei,nu pot sa ma mai abțin ca sa nu-mi săvârșesc păcatele.
Ranjeste.
-Hai nu fi prost ca tara geme,mi-o tranteste si marai in vreme ce ea începe sa chicoteasca ca o dracoaica si coboara jos din masina.
Imi inclestez maxilarul si cu mișcări bruște deschid portiera,apoi ies în răcoarea serii si ii fac semn sa ma urmeze.
Ma prinde de mana,iar atingerea ei ma scurtcircuiteaza fiindca curentul din ea trece prin mine si pocnește in fiecare cotlon al fiintei mele.
„Daca doar de la o atingere sar scantei...ce pula mea o sa se întâmple cand am sa ma pierd prin ea?”
-Asta e casa ta?intreaba si imi scutur abia vizibil capul sa alung gandurile ce n-ar trebui sa existe în mintea mea.
-Da,raspund scurt in timp ce urcam treptele,iar lumina aprinsa inauntru,o lasa sa vadă terasa lunga din fata casei.
O casa construita în stil gotic,dar pe dinauntru mobilata in cel Venețian.
-Dar nu prea dai pe aici,asa-i?intreaba curioasa.
-Rar,mormai si deschid usa de la intrare,apoi o las sa pășească peste prag inaintea mea,iar un sunet de exclamație ii iese printre buze când vede holul si scarile circulare care duc la etaj.
-Doamne cata bogăție!
-Sa-ti fac un tur?intreb in vreme ce inchid usa dupa noi si o alta se deschide cand un paznic isi face apariția in prag.
-Sefu!ma saluta si clatin din cap.
Înțelege imediat ca trebuie sa dispară,iar in secunda urmatoare se întoarce pe clacaie si pleacă de unde a venit.
-Lasam turul pe mâine?intreaba de cum rămânem singuri cu un zambet ce se vrea a fi inocent pe fata ei.
„Mda...numai inocenta nu exprima atat chipul cat si ochii ei. Ard dorințele-n privirea sa,lucru ce ma convinge pentru a mia oara ca pustoaica asta chiar e nascuta sa fie o ispita,iar numele i se potrivește de minune. De parca i-a fost predestinat,fiindca,desi trupește e încă pura,atitudinea si gândirea ii sunt de mult patate de pacat.”
-Unde îți e dormitorul?ma intreaba cu tupeu si fara sa vreau incep sa rad grav in barba.
„Ce ziceam? Ca e nascuta sa fie ispita chiar daca fizic n-a facut încă cunostinta cu păcatul,nu?”
Cu sunetele încă desprinzandu-se de pe buzele mele,o prind de mana si o trag dupa mine spre scari,iar cu fiecare pas ce-l fac tot mai aproape de dormitorul cu pricina,inima incepe sa-mi bubuie ca nebuna in piept,iar trupul mi se aprinde tot mai tare in vreme ce mintea ajunge sa mi-o ia pe cai mai puțin ortodoxe.
„Calmeaza-te Nik!”
Clatin din cap imediat ce urlu la mine in gand si incerc sa ma linistesc cat mai mult cu putinta,dar având în vedere ca o simt cum arde langa mine,iar atracția si chimia dintre noi e atat de mare încât mai ca nu ne face pe amandoi sa vibram,nu prea am cum sa ma linistesc in adevăratul sens al cuvantului.
„Decat daca intru o data in ea si o fac a mea.”
In timp ce mintea incepe sa-mi fabrice scene in care noi doi ne pierdem in dulcea placere,deschid usa de la dormitor și aprind becul.
Inspir adanc încercând sa-mi domolesc interiorul ce mi-a luat-o razna,insa dorințele sunt atat de aprinse,incat devin febril si incep sa ma zgudui cu forta pe dinauntru.
-Wow!exclama cand vede camera si isi trage incet palma dintre degetele mele,apoi paseste spre patul dublu adus impreuna cu restul mobilei din Italia,iar ochii mei incep sa se plimbe cu nesimtire pe formele ei cu toate ca n-ar trebui sa-mi permit un asemenea lucru.
Fără sa îmi pot muta privirea de pe ea,ajung sa o mananc cu ochii fiindca e mai mult dezbrăcată decat imbracata,iar pielea ce o lasa la vedere rochia ei sumara,imi întărește scula mai tare in pantaloni și imi face sangele sa fiarbă mai mult prin vene.
-Spune-mi ca sunt prima care calca aici și tot prima care încearcă patul asta!imi cere în vreme ce ajunge in dreptul lui si admira cadrul din lemn masiv.
Isi trece ușor un deget pe dunga sculptata de pe margine si isi plimba ochii pe modelele ei.
-N-ar încăpea indoiala ca ești prima,nu? Pana la urma de cate ori m-ai văzut tu pe mine in prezenta femeilor?o intreb in vreme ce ma apropii de ea.
Imi arunca o privire menita sa fie incarcata de greata inainte sa-mi răspundă.
-Cu multe...mai ales de când cu acel club pe care l-ai deschis.
Imi dau ochii peste cap,apoi cand ajung langa ea,imi trec un brat in jurul taliei ei si o lipesc cu spatele de pieptul meu.
-Lucreaza pentru mine,ii marai cand imi aplec putin capul sa ajung cu gura la urechea ei.
-Si chiar tu ai spus-o ca nu le refuzi fiindca ești barbat!imi reamintește si pufneste la final.
„Asta pana cand sa vina în urma cu mai bine de un an la club si sa se dezbrace in fata intrării. Daca pana in acel moment mintea imi era incontinuu la ea si abia reușeam sa ma descarc in alta,dupa acea scena nici macar n-am mai încercat lucrul asta pentru ca ispita mi-a invadat in totalitatea mintea și n-am mai avut ochi pentru nici o femeie. Fie ea si de moravuri ușoare. Efectiv n-am mai putut sa ma apropii de nimeni pentru ca inaintea ochilor o vedeam doar pe ea.”
-Lucrul asta a fost valabil pana sa te vad pe tine aproape goala,Eva...dau glas gandurilor si ii spun fara pic de reținere ceea ce am ascuns în ultimul an.
Intoarce capul si isi tinteste ochii in ai mei,apoi priveste lung inauntrul lor pana cand găsește adevărul ce tocmai l-am scos printre buze.
-Cum de?vrea sa stie dupa ce se convinge ca nu mint.
Inspir adanc,dupa o intoc cu fata spre mine si o mangai pe par inainte sa ii cuprind obrajii in palme.
-Pentru ca m-ai zapacit,raspund pe un ton profund.
Isi ascunde un ranjet si n-am cum sa nu chicotesc usor in barba.
-Ti-am promis!imi zice si incuviintez din cap.
-Habar n-am dacă a fost o idee buna Eva...
Pufneste.
-Nik!exclama scandalizata. Te iubesc,imi zice si inima mi se opreste pentru o clipa in piept. Ti-am pus lucrul asta cu mult timp în urma,imi reamintește si mi se potocneste respiratia in gat cand inima isi reia bătăile puternice în pieptul meu.
-Asta e o nebunie,Eva...soptesc pe un ton încărcat.
-Hai Nik ca nu omoram pe nimeni! Ce mama dracu?intreaba revoltata. Facem cuiva rau dacă ne combinam?
„Nu chiar...dar sunt foarte multe la mijloc. Plecând de la faptul ca e sora lui Devil si continuand cu legile din cartier care imi interzic un asemenea lucru. Daca eu care conduc borfasii calc pe ele,atunci ce sa aștept in schimb de la ei? Dacă eu le incalc,ei de ce n-ar face la randul lor lucrul asta?”
*****Casa lui Snik:
CITEȘTI
Legământul 🔞
Romance#1 - 31/07/24 - Sange #1 - 01/08/24 - Speranta Intr-o lume in care onoarea,respectul,demnitatea,loialitatea si cuvântul incep sa lipsească cu desavarsire,eu,alături de frații mei,dominam străzile si ne facem dreptate de fiecare data cu pumnii. Sun...