***Rhee Chuljin'in huzursuz bakışları aniden arkasında bir yeri araştıran Kwon Taekjoo'dan ayrıldı.
Bir sonraki anda Kwon Taekjoo'nun silahından patlama sesiyle alevler çıktı. Mermi havaya ateş ederek hedefini isabetli bir şekilde vurdu. Ama çığlık atarak yere yığılan kişi Rhee Chuljin değildi. Kwon Taekjoo'ya sessizce saldıran Kim Younghee'ydi.
Kim Younghee'nin fildişi ceketi kanla kırmızıya boyandı. Parçalanmış sağ elini tutarak yere yığıldı ve silahı yere düşerek kurşunların havaya saçılmasına neden oldu. Kwon Taekjoo'yu mu yoksa bulunan Rhee Chuljin'i mi hedef aldığı bilinmiyordu.
Kwon Taekjoo başını Rhee Chuljin'in bıçağını fırlattığı öne doğru çevirdi ve sırtı ona dönük olarak durdu. Korkuluklara tutunarak derin bir nefes aldı, omuzları kalktı ve sırtı şişti. Aklına kötü bir önsezi gelir gelmez, Rhee Chuljin'in hâlâ korkuluğa tutunan figürü kenardan aşağı yuvarlandı.Kwon Taekjoo korkuluklara doğru koştu ama daha oraya ulaşamadan kulaklarında bir su sıçraması sesi çınladı. Aşağıya baktı ve siyah suda beyaz bir kırılma gördü.
Gözleri her yeri taradı, Rhee Chuljin'i aradı ama hiçbir yerde görünmüyordu. Bir süre daha bekledikten sonra Rhee Chuljin'in kafasının beyaz bir dalganın altından çıktığını gördü. Bu kadar yüksekten atlamak intihardan başka bir şey değildi.
Ama sanki bu düşünceye gülmek istercesine birdenbire bir tekne ortaya çıktı. Bu, tüm ışıkları kapatılmış eski bir ahşap balıkçı teknesiydi; belki de kolluk kuvvetlerinin dikkatinden kaçmasının nedeni buydu.
Karanlığa gömülü ahşap gemi yavaş yavaş Rhee Chuljin'e yaklaştı. Kwon Taekjoo başının arkasından vurulmuş gibi hissetti. Belki de Rhee Chuljin'in gerçek kaçış rotası buydu: bir dönüş biletiyle takipçilerinin dikkatini başka yöne çekmek ve eşyasını alır almaz denizde kaybolmak.
Hemen ateş açtı ama göremediği bir gemiye ateş etmek hiç de kolay olmadı. Her ne kadar teknik olarak hedefi Rhee Chuljin olsa da onu vurmaya kalkışmak işleri daha da karmaşık hale getirirdi. Eğer en başta onu öldürme izni olsaydı işler bu noktaya gelmezdi.Bu operasyon, Güney Kore'ye yerleşen, önde gelen sosyal mevkileri işgal eden ve devlet sırlarını çalan uzun bir Güney Koreli ajan hattının kaynağını hedef alıyordu. Onlarla işbirliği yapan ve onları destekleyenlerin listesi sonsuzdu ama kökler kazılmadan sapın kesilmesi mümkün değildi.
Feribot, balıkçı teknesiyle arasına mesafe koyarak yoluna devam etti. Balıkçı gemisinin kamarasından bir adam Rhee Chuljin'i gemiye çekti ve o da ıslak ceketini çıkardı. Kwon Taekjoo haklıydı. Vücuduna her türlü yüzdürme cihazı bağlanmıştı. Uzaklaşan geminin tepesinde, yüzü kesin bir zaferle dolu bir halde, kutlama amacıyla kollarını kaldırdı.
Güldü ama çok geçmeden yüzündeki gülümseme silindi. Kwon Taekjoo hızla arkasını döndü ve yere yığılan Kim Younghee'ye doğru yürüdü.
Kim Younghee elinin uçmasının acısıyla titredi. Yine de bir şeyleri çıkarmakta zorlanıyordu. Zehirdi. Kwon Taekjoo, o kendini öldürmeye çalışırken elini ensesine vurdu ve bilincini kaybetti. Daha sonra uyanırsa kendine zarar vermesin diye ağzına bir mendil tıktı, sonra sol elini tutup arkasından çevirdi.
Aşağıya baktığında parmağında bir yüzük gördü. Sanki yakın zamanda satın almış gibi çok az çizik vardı."Güzel yüzük, değil mi? Hatta onu bir bilezikle bile eşleştireceğim."
Dedi alaycı bir tavırla, bir çift kelepçe çıkardı. Bir tangırtıyla kelepçelerden biri sıkıldı. Diğerini ise korkuluklara bağladı.
İşi bittiğinde iletişim cihazını tekrar açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Codename Anastasia
General Fictiongyuhwooll'den değerli anastasia'lara "Kwon Taekjoo, Rusya'ya git ve 'Anastasia'yı bul." Milli İstihbarat Teşkilatı'nın yıldızı 'Kwon Taekjoo', Rusya ile Kuzey Kore (namı diğer DPRK) arasındaki gizli ortaklıkta yaratılmış ölümcül bir silah olan 'Anas...