***
İşin doğası gereği denetim çok sıkıydı ve bir an bile ihmal edilemezdi. Hedef görünmese bile Kwon Taek Joo diğer misafirlerle uğraşmak için kendini yormak zorunda kalıyordu. Kendisini zihinsel olarak bu kadar yoran bir aktivite olup olmadığını merak etti.
Choi Yeon Hwa her gün sabah saat 2 civarında lobiye geliyor ve oyunun tadını çıkarıyordu. Kwon Taek Joo kibar olmaya çalışmadı ve sohbet başlatma riskini bile almadı. Ama ilgileniyormuş gibi görünüyordu.
{Bugün kaybetmek mi istediniz?}
{İyi şanlar.}
Onun endüstriyel cevabına somurttu.
{Karıştıracağım.} dedi ve kartları karıştırdı.
Büyük masalarda karıştırma kuraldır. Makineler tarafından kart manipülasyonu şüphesini önlemek için alınan bir önlemdi. Bu nedenle Kwon Taek Joo, 'Philip'in' alışkanlıklarını nasıl idare edeceğini ve takip edeceğini öğrenmek için bütün gece uyanık kalarak tüm çabasını pratik yapmaya harcamıştı.
Çok geçmeden garson yaklaştı.
{İçecek bir şeyler ister misiniz?}
{Hayır ben iyiyim.}
Choi Yeon Hwa kumarhanenin sağladığı tüm hizmetleri reddetti. Görünüşe göre ihtiyat onun içine yerleşmişti. Şüpheli bir durum olursa tek kelime bile etmezdi.
{Bu aynı zamanda bir kumarhane işi sırrı mı? Bana alkol üzerine bahse mi gireceksin?}
{İmkansız. Sadece VIP'lere özel bir hizmettir. Alkolden hoşlanmıyorsanız su ve meşrubatımız var.}
{İlginiz için teşekkür ederim ama zaten suyum var.}
{Anlıyorum.}
Kwon Taek Joo konuştu ve kartları birer birer koydu. Choi Yeon Hwa sessizce alaycı bir şekilde omuzlarını silkti. Çiplere dokunma şekli biraz tuhaftı.
{Fakat Philip'le içmek başka bir konu.}
{Çalışırken alkol içmeme izin verilmiyor.}
{Şu anda içmene gerek yok.}
Bu söz anlamlarla doluydu. Göz göze geldiklerinde gülümsedi ve gözlerini yavaşça kapattı. Kwon Taek Joo'yu baştan mı çıkarıyordu? Biraz şaşırmıştı çünkü atmosfer özel bir şey değildi.
{Sorun ne? Beğenmedin mi?}
{İlk kez bir müşteri beni alkol içmeye davet ediyor.}
{Yalan.}
{Artık bahis oynamayacak mısınız? Kartları çevireceğim.}
{Taş gibisin.}
Choi Yeon Hwa açıkça homurdandı. Hiç arkadaşı yoktu ve misafirler kendi odasını istiyordu ama yemek yerken bile hep yalnızdı. İsteseydi birlikte olacağı bir adam bulabilirdi ama bulmuyordu. Kwon Taek Joo neden aniden böyle bir tavır sergilediğini merak etti.
'Philip'in Çinli-Amerikalı olduğunu öğrendiğinden beri her zaman dostça duygular gösterdi. Elbette bunun bile oyunculuğun bir parçası olduğunu düşünüyordu.
Veya Choi Yeon Hwa dürüst olsaydı reddetmesi için hiçbir neden yoktu. Çünkü artık onu burada bekleme zahmetine girmemişti. Üstelik hedefe bu şekilde yaklaşmanın pek de dezavantajı yoktu. Kwon Taek Joo'nun yapması gereken tek şey doğru atmosferi yaratmak ve ardından gerekli bilgiyi almak için itiraf tetikleyicilerini kullanmaktı. Henüz emin değildi. Kwon Taek Joo'nun dikkatli olması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Codename Anastasia
General Fictiongyuhwooll'den değerli anastasia'lara "Kwon Taekjoo, Rusya'ya git ve 'Anastasia'yı bul." Milli İstihbarat Teşkilatı'nın yıldızı 'Kwon Taekjoo', Rusya ile Kuzey Kore (namı diğer DPRK) arasındaki gizli ortaklıkta yaratılmış ölümcül bir silah olan 'Anas...