Yan Hikaye 14

324 15 11
                                    

***

[Ahaha, büyümüş olmasına rağmen hala bir çocuk gibi görünüyor, değil mi? Ah, geçen gün depoyu temizlerken eski bir albüm buldum. Görmek ister misiniz?]

Kwon Taek Joo neredeyse ayağa kalkıyordu.

[Ah, neden? Gerek yok anne.]

[Neden olmasın ki? Büyükelçi fotoğrafları görmeyi çok seviyor.]

Kwon Taek Joo, durdurmaya çalıştı ama kenara itildi. Annesi ayağa kalktı ve arka odaya gitti. Zhenya meraklı gözlerle ona baktı. Kwon Taek Joo dışında herkes çok mutlu görünüyordu.

Yemek masasının altındaki Zhenya'nın bacağına hafifçe tekme attı. Adam doğrudan onun gözlerinin içine baktı ve kısık bir sesle sordu.

"Ne oldu?"

"Yakında döneceğini söylemiştin, neden 15 gün sürdü?"

"Merak mı ediyorsun?"

Zhenya şaşırmış gibi tekrar sordu. Kwon Teak Joo'nun nutku tutulmuştu. Sebebini duymak istiyordu bu yüzden elbette merak edecekti.

"Çünkü aniden böyle ortadan kaybolduğunda nerede olduğunu ve ne yaptığını bilmiyorum. Çok endişelendim."

"Ah ha, bu yüzden mi mesajlar gönderdin ve aradın?"

Zhenya devam etti.

"Bu şaşırtıcı çünkü senin sevgiline bu kadar takıntılı biri olduğunu düşünmemiştim. Sende ayrılık kaygısı bozukluğu mu var?"

"Kim...!"

Kwon Taek Joo tartışmaya çalıştı ama son birkaç gün zihninde tekrar canlandı.

Zhenya hakkındaki haberleri öğrenmek için elçilik ve konsolosluk rezidansına gitmişti. Yoon Jong Woo'ya bir stalker'dan farksız bir şey yapmasını emretmekte tereddüt etmedi. Bu piç kurusu beklenenden geç döndüğü için mi ona musallat olmuştu?

İmkansız. Kwon Taek Joo inkar etmeye ve kendini savunmaya çalıştı.

"Çünkü çok fazla düşmanın var. Korkarım yine kaçırılmış olabilirdin."

Zhenya güldü. Bu gizlenmemiş bir alaydı ama ruh hali oldukça mutlu görünüyordu.

"Karşında kimin olduğunu sanıyorsun?"

"İşte bu yüzden deliriyorum. Kimsin sen? Sana ne oldu? Acaba tam tersi mi oldu?"

Aslında tam tersi de sorun olurdu.
Yaygara kopardı. Ne Zhenya'nın tehlikede olmasını istiyor ne de Zhenya'nın başkalarını tehlikeye atması durumunda tam tersi bir durumun ortaya çıkmasını istiyordu.

Dinleyen adam yine güldü.

"Taek Joo, bu dünyada beni önemseyen tek kişi sensin."

Gerçekten mi? Başkalarını endişelendirmek için aniden ortadan kaybolmak ve sonra da insanları rahatsız edecek bir surat ifadesi takınmak... Kwon Taek Joo böyle biriyle sevgiliydi.

[Bu albüm. Sadece bakınca çok eski görünüyor, değil mi?]

Annesi kısa bir süre sonra albümle geri döndü. Eski lekelere ve çiziklere bakılırsa 20-30 yıllık gibi görünüyordu. Kwon Taek Joo da albümü ilk kez görmüştü. Hayır, bunun ilk kez olup olmadığını bilecek kadar ilgilenmiyordu.

Annesi hariç, ailenin geri kalan üyelerinin hepsi düz insanlardı. Bırakın albüm düzenlemeyi, iyi fotoğraf çekmeyi bile denemedikleri için aile anlarını kaydetmek annesinin sorumluluğu haline gelmişti. Kwon Taek Joo'nun odasındaki tüm fotoğraflar onun eseriydi.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin