Bölüm 60: Koschei - Elimizde Ne Var?

355 23 60
                                    

***

Taek-joo uzun bir uykunun ardından uyandı. Durmadan inliyordu bu yüzden sadece ağzı değil boğazı da kurumuştu. Ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordu ama çok geç görünüyordu.

Taek-joo yataktan kalktı ve dışarı çıktı. Kalçasındaki ağrı hala dayanılmazdı ama dayandı. Mutfağa gitti ve kuruyan boğazını rahatlattı. Yumuşak su vücudunun her köşesinden akıyor gibiydi.

Bir süre nefesini toparlayıp pencereden dışarı baktı. Gözleri yüzeysel olarak etrafına baktı ve sonra tesadüfen tek bir yere sabitlendi. Bunun sadece yansıyan ışık olduğunu düşünüyordu ama Zhenya konağın dışında oturuyordu. Gecenin bu geç saatinde orada ne yapıyordu?

Taek-joo bir yudum su aldı ve pencereye yaklaştı. Sonra Zhenya'ya açıkça hayran kaldı. Şaşırtıcı bir şekilde adam hiçbir şey yapmıyordu. Orada öylece oturuyordu.

Taek-joo başını salladı ve arkasını dönmek üzereydi ama aniden o arkasına baktı. İki göz ister istemez buluştu. Bu adamın kafasının arkasında gözleri mi var? Kalbi şaşkınlıkla çılgınca atıyordu.

Beklentilerin aksine Zhenya herhangi bir şey yapmadı. Kafası karışan Taek-joo'ya sessizce baktı. Bu gözler o kadar net ve yoğundu ki neden utandığını bilmiyordu. Bu şekilde hareketsiz duramayan Taek-joo arkasını döndü.

Taek-joo'nun gittiği yer yatak odası değil soyunma odasıydı. Taek-joo homurdanarak ceketini çıkardı ve giydi. Mutfakta bir şişe macallan buldu ve onu da yanına aldı.

Zhenya kapının açılma sesini duyunca başını çevirdi. Taek-joo'yu gördüğüne şaşırmış görünüyordu.

"Lezzetli yiyecekler getirdim."

Şişeyi bunca zamandır ona boş boş bakan Zhenya'ya doğru salladı. Daha sonra hafif bir inilti ile yanına gelip oturdu. Kalçasındaki yaralanma hâlâ çok acı vericiydi. Zhenya o ana kadar hâlâ bir şey söylemedi ve Taek-joo'nun sanki delip geçecekmiş gibi görünen bakışları da durmadı.

Bardak olmadan macallan şişesini açtı ve şişedeki şarabı içti. Alkol ateşli silah yaralarına iyi gelmiyor ama görünen o ki alkol içmek acıyı hafifletiyordu. Bir yudum aldıktan sonra şişeyi Zhenya'ya uzattı. Hiç tereddüt etmeden dudaklarını şişenin parlak ağzına götürdü.

İki kez daha alıp verdikten sonra konuşmayı başlatan kişi Taek-joo oldu.

"Bunu gerçekten merak ettiğim için soruyorum, neden böyle bir adayı satın aldın?"

"Güzel. Sessiz ve burada hiçbir şey yok."

Yani? Taek-joo yüzünde onaylamayan bir bakışla şişeyi aldı.

"Senin hiç arkadaşın yok mu?"

Zhenya bir sonraki soruya cevap vermeden Taek-joo'ya baktı. Taek-joo kendinden emin bir şekilde başını salladı.

"Ha, hayır... Peki ya sen?"

"Hm... Gerçekten sadece annem var."

Bu sözler kendisini biraz suçlu hissetmesine neden oldu. Ancak Zhenya'nın yüzünde pek bir şey değişmedi. Elbette. Tekrar dudaklarını yaladı ve tekrar sordu.

Bir an Zhenya'nın yüzüne baktı. Elbette birçok kişi ona çenesini kapalı tutmasını ve şimdiki gibi sessiz olmasını söylemiştir. İddialı olduğunda ve kendini beğenmiş davrandığında, sözleri oldukça anlamlı oluyordu, tıpkı Trans-Sibirya Treni'nde çalışan teknolojiyle övündüğünde olduğu gibi.

Aniden elini uzattı. Zhenya, Taek-joo'nun aniden kendisine yaklaşan eline baktı. Tam o sırada parmağı Zhenya'nın alnının kenarına dokundu. Her zaman dürüst olan yüzüne muzip bir gülümseme yayıldı.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin