***
Hastane sivil kıyafetli müfettişler tarafından sıkı bir şekilde korunuyordu. Üç ya da dört tanesi ana girişte, ikisi taksi durağında, biri de otobüs durağında. Muhtemelen içeride daha fazlası vardı.
İçeri girmemek mantıklı olurdu. Yine de Kwon Taekjoo hastaneye girdi. Annesinin iyi olduğundan emin olması gerekiyordu. Ceketinin eteği her adımda dalgalanıyordu. Beyaz ceketinin altına gri bir gömlek ve kravat takmıştı. Saçları düzgün bir şekilde ayrılmış ve sabitlenmişti ve keskin gözleri, siyah çerçeveli gözlüklerle çerçevelenmişti. Müfettişler yürürken ona baktılar ama hiçbiri kimlik tespiti için ona yaklaşmadı. Görünüşe göre tam olarak bir hastane doktoruna benziyordu.
Müfettişler resepsiyon masasında, check-in kontuarında ve hatta zemin kattaki kafe ve tuvaletlerde görevlendirilmişti. Rastgele bir şekilde yanlarından geçti. Bazen, eğer bir sağlık görevlisi ya da personel onu tanıyormuş gibi davranırsa, yavaş tepki veriyordu.
Önceden yerini kontrol ettikten sonra kaybolmadan dahiliye istasyonuna ulaştı. Müfettişler istasyonun çevresinde inceleme yaptı. Kwon Taekjoo derin bir nefes aldı ve sakince yürüdü. "Merhaba" dedi ve görevli hemşireler onu selamladı. Bir anlığına Kwon Taekjoo'ya odaklanan müfettişlerin bakışları sorgusuz sualsiz başka yöne kaydı.
Annesinin bulunduğu hastane koğuşuna bakmak için bilgisayarda adını aradı. Sonuçlar hemen geldi. Görünüşe göre özel gözetim altında olduğu için kendisine tek kişilik bir oda tahsis edilmişti.
Tam çıkmak üzereyken başhemşire oraya geldi. Eğilirken başını eğdi.
"Ah, efendim! Bugün izinli değil misin?"
"Ah..."
Onun sorgulayıcı sesi araştırmacıların tekrar ona bakmasına neden oldu.
"İznimi yarın olarak değiştirdim."
Gülümsedi ve alandan uzaklaştı. İzleyen araştırmacılara başıyla selam verdi. Araştırmacılar başlarını salladılar. Kwon Taekjoo onların yanından geçti, asansöre bindi ve annesinin odasının olduğu sekizinci kata çıktı.
Şimdi sorun başlamıştı. Annesinin odasına herkes giremezdi. Polis personelinin orada daha yoğun olduğu ihtimali yüksekti. Dikkatli yaklaşması gerekiyordu.
Asansör çok geçmeden sekizinci katta durdu. Kapılar açıldı ama hemen inmedi, bunun yerine koridordaki hareketliliği kontrol etti. Bazı nedenlerden dolayı herhangi bir hareket belirtisi hissetmedi. Biraz daha bekleyip dışarı çıktı.
Koridorun beklenmedik bir şekilde boş olduğunu fark ettiğinde şaşkına döndü. Bırakın müfettişleri, bir kişinin bile gölgesi görülemiyordu. Koridorda tedirgin bir şekilde yürüdü.
Ortadaki acil çıkışa ulaştığı zamandı. Rahatsızlık duygusu had safhaya ulaşmıştı. Kapalı olması gereken kapı hafif aralıktı. Birinin eli aralıktan dışarı çıkıyordu. Kapıyı daha da açtı. Daha sonra Kwon Taekjoo, acil durum merdivenlerinde altı veya yedi adamın yattığını gördü. Görünüşe göre araştırmacılar ve gardiyanlardı.
Tekrar etrafına baktı ama başka bir hareket belirtisi göremedi. Dikkatli bir şekilde yanlarına yaklaştı ve durumlarını kontrol etti. Nefesleri zar zor duyuluyordu ve uzuvları gevşekti. Çok az travma belirtisi vardı. Saldırgan hayati önem taşıyan organlarını hedef almış ve onları hızla yok etmişti. Biri fazla ses çıkarmadan buraya girmişti. Becerileri olağanüstüydü.
Peki ya annesi? Kalbi küt küt atıyordu. Ensesinden aşağı bir ürperti yayıldı. Ayağa fırladı ve hastane koğuşunun kapısını açtı.
"..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Codename Anastasia
Ficção Geralgyuhwooll'den değerli anastasia'lara "Kwon Taekjoo, Rusya'ya git ve 'Anastasia'yı bul." Milli İstihbarat Teşkilatı'nın yıldızı 'Kwon Taekjoo', Rusya ile Kuzey Kore (namı diğer DPRK) arasındaki gizli ortaklıkta yaratılmış ölümcül bir silah olan 'Anas...