Bal Tuzağı 3

217 16 2
                                    


***

"...Ha?"

Gözleri aniden büyüdü. Tanıdık ama tanıdık olmayan tavan aniden görüşünü doldurdu. Buraya nasıl gelmişti? Dün geceki olayları sessizce hatırladı. Evden Zhenya'nın arabasına bindiğini hatırladı. Ama tek başına dışarı çıktığına dair hiçbir anısı yoktu. Bilinci yarıda kesilmiş gibi görünüyordu. Bir süredir gözlerini açık tutmakta zorlanıyordu.

Etrafına bakındı, gözleri parlıyordu. Bulunduğu yer Zhenya'nın yatak odası gibi görünüyordu. Buraya daha önce bir iş gezisine çıkmadan önce gelmişti bu yüzden hâlâ biraz tuhaf geliyordu. Zhenya hiçbir yerde görünmüyordu. Onun varlığını da hissedemiyordu. Evde değil miydi? Belli belirsiz tahmin ederek kalkıp kontrol etme zahmetine girmedi. Bunun yerine tembelce uzanıp çarşaflara sarılmıştı. Onun kokusu ağır bir şekilde üzerinde kaldı. Yine de umursamadı ve kafasını daha derine gömdü.

Aniden battaniyeyi kaldırdı. Yaz olmasına rağmen hava alışılmadık derecede soğuktu ve vücudunda tek bir kıl bile yoktu.

Düşününce kafası canlandırıcı bir şekilde berraktı ama vücudu sanki bütün gece güreşmiş gibi ağrıyordu. Kasıkları yapışkan ve rahatsız hissediyordu.

Ağrıyan sırtını tutarak yavaşça doğruldu. İnleyerek kasıklarını incelemek için uzandı. Beklenmedik bir şekilde temizdi. Ancak sanki ısırılmış gibi her yerinde kırmızı lekeler vardı. Baldırlarının iç kısmı sanki morarmış gibi ağrıyordu. Bu bilinmeyen bir çilenin sonucu muydu? Vücudunun uyuşukluğunu anlayamıyordu.

Yataktan kalkmaya çalışırken bacakları onu kaldıramadı. Yatağa geri yığıldı ve uyluklarının iç kısmı zonklarken acıyla yüzünü buruşturdu. Doğru dürüst kontrol etmeden bile ne durumda olduğunu biliyordu.

"Ah hayır, yine bu değil..." diye
mırıldandı umutsuzca. Sadece bir ya da iki kezmiş gibi gelmiyordu ama gerçekten iyi uyumuştu.

"Sende keyif aldın mı?"

diye sordu, gevşek vücudunun alt kısmına bakarak. Yanıt yoktu. Bunu sadece hissederek biliyordu. Ne kadar rahatsız hissettiği göz önüne alındığında Zhenya'nın da kendisi gibi yere yığıldığı açıktı. Kahretsin Zhenya. Bütün eğlenceyi tek başına geçirmiş olmalı.

Boğazı kuruydu. Mutfağa gidip buzdolabını açtı. İçerisi boştu. Etrafta yuvarlanan birkaç şişe su vardı, bu rahatlatıcıydı. Bir tanesini açtı ve tek seferde yuttu. Boynunun etrafındaki ısırılmış ve morarmış hassas deri, her yutkunmada karıncalanıyordu.

Islak dudaklarını elinin tersiyle silerek evi inceledi. Örnek bir evde olmak gibiydi. Her şey mükemmel görünüyordu - yatak, kanepe, hatta televizyon - ama içinde yaşanılıyormuş hissi yoktu. Satın aldığı herhangi bir şeyi doğru düzgün kullanıp kullanmadığını merak etti.

Deri kokulu kanepeye çöktü. Zhenya nereye gitmişti? Hafta içi bir gündü bu yüzden elçiliğe gitmediğinden emindi.

Gerçek bir amacı olmaksızın televizyonu açtı. Öğle haberleri vardı. Dalgın dalgın izlerken birden aklına annesi geldi. Bir düşününce, geç kalacağını söylemek için onunla iletişime geçmemişti.

Hemen telefonunu bulmak için yatak odasına döndü. Pil ancak %10 seviyesindeydi. Beklendiği gibi annesinden gelen cevapsız çağrılar ve onun nerede olduğunu, işe gidip gitmediğini ve nerede uyuduğunu soran mesajlar vardı. Çağrı tuşuna bastı. Annesinin sesinin duyulması uzun sürmedi.

"Merhaba?"

"Anne, benim. Dün sarhoş olduğum için eve gelemedim. Birisi sabaha kadar gitmeme izin vermedi."

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin