Bölüm 6: Yeni Görev (3)

160 14 0
                                    


***

Tetiği ilk çeken Kwon Taekjoo oldu. Bir dizi silah sesi duyuldu ve iki adam son çığlıklarıyla yere düştü. Silahlarından çıkan atışlar yıpranmış tavani deldi.

Cephanesi biten tüfeğini bıraktı ve öne çıktı. İki kişi daha kaldı. Kalan tura sayısını tahmin ederek aşağıdaki hareketleri taradı.

"...?"

Başını kaldırıp baktı. Bir şey gözüne çarpmıştı. Ama tekrar baktığında orada kimse yoktu. Bu sadece onun illüzyonu muydu? Gerginlik nefesinin normalden daha düzensiz olmasına neden oldu.

Yanlış görmüş olmalı, diye düşündü. Böyle belirsiz bir sezgi için zaman yoktu. Bu çok açıktı ama yine de içindeki o rahatsız edici duygudan kurtulamıyordu.

".......!"

Tekrar. Kwon Taekjoo ayağa fırladı ve caddenin karşısındaki binaya baktı. Olayları açıkça ortaya koyamayacak kadar uzaktaydı. Gözlerini kısarak baktı ama çatıda hareket eden figür hızla ortadan kayboldu.

Hayaletlere ya da ruhlara inanmıyordu ama gördüğü o figür onlardan biri dışında ne olabilirdi ki? Hiçbir insan bu şekilde hareket edemez.

Kendisi hâlâ şüphe içindeyken aşağıdan bir saldırı geldi. Sürekli bir kurşun akışı, Kwon Taekjoo'nun durduğu zemini moloz yığınına çevirdi. kıl payı kurtuldu ve düşman işaretlerini taradı.

Kalan iki adam saldırıyı planlamıştı. Biri binaya koşarken diğeri silahını yukarı doğru tuttu. Kwon Taekjoo hızla etrafına baktı, saldırmak üzere olan adama karşı kendini savunmanın bir yolunu bulmaya çalıştı ama saklanacak hiçbir yer yoktu ve görünürde silah yoktu.

O sırada aşağıdan ani bir silah sesi duyuldu. Kwon Taekjoo olduğu yerde dondu ve kulaklarını silah sesinin geldiği yöne doğru uzattı. Delici bir çığlık duydu.

"Aaaahhh!"

Hayır, daha çok kükreme gibiydi. Uzak değildi. Hemen aşağıda bir yerde. Bekledi ama başka bir şey duymadı. Durumu değerlendirmek için binanın dışına baktı. Dışarıda bekleyen adam silah sesi ve çığlık karşısında şaşkın bir ifadeyle etrafına baktı. Kwon Taekjoo'yu görünce tetiği çekti.

Kwon Taekjoo hızla döndü ve uçan kurşunlardan kaçtı. Neler oluyordu? İlk defa şansı yaver gitti. Çok geçmeden dışarıdaki son adam da binaya girmişti. Güm. Güm. Güm. Merdivenlerden yukarıya doğru sabit ayak sesleri yükseldi. Daha yakın ve daha yakın, daha yüksek ve daha yüksek sesle. Birazdan dördüncü kata ulaşacaktı.

Bu noktada başka çıkış yolu yoktu. Kwon Taekjoo sağ kolundan bir düğme çıkardı. Küçük bir tıklama sesiyle düğme düştü ve uzun, ince bir tel ortaya çıktı. Minyatür bir bomba. Gerekirse kendini kurtarmak için atardı.

Adamın gelmesini sabırla bekleyerek teli kesti ve bombayı sardı.

".......?"

Ancak uzun bir süre sonra adam ortalıkta görünmedi. Her şey sessizdi, sanki binadaki tek kişi Kwon Taekjoo'ydu. Bırakın ayak seslerini, nefes alma seslerini bile duymuyordu.

Bir yerlerde saklanıp Kwon Taekjoo'nun ilk hamleyi yapmasını mı bekliyordu? Kwon Taekjoo tekrar kafasını dışarı çıkardı ve boş alanı taradi. Görünürde bir insanın gölgesi bile yoktu. Hiçbir şey. Tam da kafa karışıklığının doruğa ulaştığı bir dönemdi.

".......!"

Aniden yüzünün yanında bir şey uzandı. Kwon Taekjoo bilinçsizce dönüp baktı ve hareket edemeyerek olduğu yerde dondu. Bu bir erkek koluydu, dümdüz uzanıyordu. Binanın ucunda binaya en son giren adam sallanıyordu. Kwon Taekjoo adamın kimliğini kıyafetlerinden zorlukla çıkarabildi çünkü büyük bir el yüzünü kapatmıştı. Daha spesifik olarak, uzun, düz parmaklar her iki gözüne de giriyordu. Binanın tamamen dışında sarkan adam, gözlerine giren parmaklar tarafından asılı kaldı. Bacakları havada seğiriyordu.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin