Yan Hikaye 15

297 15 13
                                    


***

İki kişi yan yana durmuş asansörü bekliyordu. Bakışları açıkça Kwon Taek Joo'nun yanına düşüyordu. Başını çevirdi ve gözleri hemen buluştu. Zhenya az önce olanları umursamıyor ve dikkatle ona bakıyordu. Kwon Taek Joo hiçbir şey yapmamasına rağmen onu öpmek istediğini biliyordu. Buna izin veremezdi çünkü burası gerçekten uygun değildi.

Başını tekrar asansöre doğru çevirdi.

"Neden şimdiye kadar dönmedin? Hala cevap vermedin."

"Sadece birkaç çeşitli şey."

"Ne oldu?"

Kwon Taek Joo sordu. Zhenya şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı.

"Bilmen gerekmiyor mu?"

"Bilmiyorum."

Adam bir kahkaha patlattı, görünüşe göre onun kıvranışına gülüyordu ve bundan dolayı da çok mutlu görünüyordu. Asansör geldi. Kwon Taek Joo memnuniyetsiz bir ifadeyle Zhenya'ya baktı ve içeri girdi. O da sallanarak ve yavaşça onu takip etti.

"Nişan hakkında konuşmak için geri geldim."

Kapı tamamen kapanır kapanmaz Zhenya aniden itiraf etti. Kwon Taek Joo bunu net bir şekilde duydu ama hemen anlayamadı.

"...Nişan mı? Kim?"

"Bakalım, kimmiş?"

Zhenya kayıtsızca cevap verdi. O da bu yıl 30 yaşına girmişti. İş adamlarının çocuklarının erken evlenmesinin nedeni zenginlik ve statü arasındaki uyumdu. Bu sadece Kore toplumuna özgü bir özellik değildi. Eğer karşı taraf Bogdanov ailesiyse, evlenmek isteyen pek çok aile olacaktır. Bogdanov ailesinde evli olmayan tek kişiler Zhenya ve Olga olduğuna göre, onların evliliği gündemi meşgul etmiş olmalıydı. Sadece güçlerini arttırmak isteyenler için Zhenya'nın mizacı önemli değildi.

Ne olmuş yani? Reddediyor mu? Zhenya iletişim konusunda oldukça iyiydi bu yüzden eşiyle çoktan tanışmış ve belki de ilişki evliliğe yol açacak kadar ilerlemiş olabilirdi. Bir ilişkisi olsaydı ve karşısındaki kişi açılmayı reddeden biri olsaydı bu mantıksız olurdu. Ya da evlilik ve flörtün iki ayrı şey olduğunu düşünüyordu.

İletişimin kesildiği 15 gün boyunca Rusya'da ne olmuştu? Kwon Taek Joo ona açıkça sorsaydı, Zhenya kesinlikle cevap verirdi ama nedense tereddüt etti. Çok merak ediyordu ve endişelenmesine rağmen yine de sormadı çünkü sahte gururu hala içindeydi.

Bu çok garipti. Kwon Taek Joo bir gün Zhenya'nın sıkılacağını ve kendisini bırakacağını biliyordu. Ondan sadakat ya da saf sevgi beklemiyordu ama bu gerçekleştiğinde gerçekten iyi hissetmemişti.

"Nişanlanmak için yeterince büyüdüm."

Zhenya asansörün kontrol paneline baktı ve kayıtsızca mırıldandı. Kayıtsız tavrı onu huzursuz ediyordu. Kalbinde bir yerde bir ateş yanıyor gibiydi.

Kwon Taek Joo hafifçe gülümsedi.

"Senin gibi biriyle kim evlenir merak ediyorum."

Bu sözde biraz samimiyet vardı. Zhenya'nın karısı ve çocukları... O resmi hiçbir zaman çizememişti, hayal etmeyi bile birçok kez başaramamıştı ama Zhenya yine konuştu.

"Hiçbir şey düşünme, çünkü hiçbir şey değişmeyecek."

"Ne diyorsun lan sen? Evli bir adamla ilişkiye girmeye hiç niyetim yok. Bunu zaten söylemiştim. Amacım sessizce yaşamak ve sonra da düzgünce ölmek. Politik dramalardan hoşlanmıyorum."

Kwon Taek Joo duruşunu açıkladı. Zhenya ile nişanlanan kişiye kızmak doğru görünmüyordu çünkü ne de olsa Kwon Taek Joo'nun kendisi Zhenya ile bu şekilde resmi olarak evlenme sözü veremezdi.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin