***
Aniden Taek Joo omuzlarından tutuldu ve ona doğru çevrildi. Buz kadar soğuk mavi gözler onun ruhuna bakıyordu.
"Ah..."
Zhenya, Taek Joo'nun yüzündeki maskeyi zorla çıkardı, Taek Joo sanki çırılçıplak soyulmuş gibi hissetti. Zhenya'nın mavi gözleri çılgınca parlıyordu.
Bir anda boynundan yakalandı ve Zhenya'nın arkasına sürüklendi. Boy farkından dolayı parmak ucunda yükseldi ve bilinçsizce Zhenya'nın elini tuttu. Kolları soğuktu. Zhenya kolunu sıkıca tutan ele baktı ve ardından Taek Joo'ya baktı.
Taek Joo'nun Zhenya'nın tehlikeli imajıyla dolu gözleri yavaşça yana kaydı. Annesini Zhenya'nın omzunun üzerinden gördü. Durum ilerlemeye devam ederse, kontrol edilmesi zor olacaktı ve bu, annesinin önünde olmasını asla istemediği bir şeydi.
Zhenya'nın elini salladı ve tüm gücünü omzunu itmek için kullandı. Dikkati dağılan Zhenya biraz geri itildi. Sonra yavaşça nefes aldı ve pürüzsüz alnına kalın bir damar yapışan Taek Joo'ya doğrudan bakmak için başını eğdi.
Bir an için her şey durdu, Taek Joo şiddetle itildi. Sırtı kapıya sert bir şekilde çarparak büyük bir ses çıkardı. Korkunç dayak yüzünden tüm vücudu ağrıyordu. Zhenya'nın titreyen görüşünde elini kaldırdığını gördü.
Ancak bir süre sonra Taek Joo hâlâ darbeyi hissetmedi.
Göz kapaklarını yavaşça açtı, durum gözlerini kapatmadan hemen önceki haliyle aynı kaldı. Zhenya'nın eli sanki hemen Taek Joo'ya vuracakmış gibi havadaydı ve şiddetli aura da değişmedi. Değişen tek şey o çarpık yüzdü.
Zhenya'nın eli sanki bunu neden yaptığını anlayamıyormuş gibi tereddütle titriyordu. Taek Joo'nun da kafası oldukça karışıktı.
Sonra Zhenya'nın donmuş eli hızla içeri girdi.
Taek Joo başını çevirdi ve bu sefer gerçekten vurulacağını düşünmüştü. Ama beklediği gibi bir acı yoktu, sadece bir kez daha geri itildi. Daha sonra Taek Joo'nun boynunu tuttu. Bir kez daha Zhenya'nın elini aşağı doğru itti ama el kımıldamadı. Taek Joo kaşlarını çattı ve ona baktı.
"Şimdi beni seni öldürmeye zorlama."
Zhenya burnunun kemerini kırıştırdı ve hırladı ama bu bir tehdit gibi görünmüyordu. Sadece bu da değil, Taek Joo'nun boynunu sıkan el de gevşemiş gibiydi ve yüzü aniden kendisine yaklaştı. Tüm bu karışık duygularla dolu gözlerinden garip bir sıcaklık yayılıyordu. Taek Joo hızla elini kaldırdı ve çenesini itti.
"Seni piç, ne yapıyorsun!?"
Zhenya, rahatsız bir şekilde elini iterek ona baktı. İkisi arasındaki inatçı mücadele, sessiz ve şiddetli bir kavga gibiydi, Taek Joo gerçekten nerede olduğunu ve yatakta kimin yattığını unutmuş muydu?
"Gitmeme izin ver."
Zhenya sert bir şekilde ittikten sonra sırıttı ve ardından Taek Joo'nun annesinin yatağına bakmak için yavaşça başını çevirdi.
"Peki ya yapmazsam?"
"Seni çılgın pislik!"
Taek Joo şaşkınlıkla bağırdı ve ardından hızla sesini alçalttı. Önce hızla annesine baktı ama o hâlâ hareket etmedi. Durumun yatıştığı için rahatladığı anda Zhenya onu aniden hastane odasının banyosuna çekti. Eğer orada sadece iki kişi kilitli olsaydı, utanç verici bir şeyle karşı karşıya kalacaktı. Ancak Taek Joo direnmeye çalışsa da Zhenya onu zorla içeri itti.
(Zhenya, Taek Joo'ya zorla dokunuyor)
Duvara sert bir şekilde fırlatıldığı anda Taek Joo'nun sırtı kırılmış gibiydi. Soğuk tuğla duvar ve göğsü tamamen parçalanırken ciğerleri durmadan kıvranıyordu. Zheniya'nın elinden kaçmak için çabaladı ama çabaladıkça, yanındaki güç ve baskı da daha yoğun hale geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Codename Anastasia
Ficción Generalgyuhwooll'den değerli anastasia'lara "Kwon Taekjoo, Rusya'ya git ve 'Anastasia'yı bul." Milli İstihbarat Teşkilatı'nın yıldızı 'Kwon Taekjoo', Rusya ile Kuzey Kore (namı diğer DPRK) arasındaki gizli ortaklıkta yaratılmış ölümcül bir silah olan 'Anas...