***Yoo Jongwoo onun Kwon Taekjoo olduğunu anladığında şaşırmış görünüyordu. "Ne var" diye kekeledi ama sesinde herhangi bir sevinç ya da özlem yoktu. Aslında cevap vermemiş olmayı dilediği için saçını çekiyormuş gibiydi.
"Senden bir iyilik istemem gerekiyor."
-Bana... sormak için mi? Bunun gibi? Birden? Şu anda neredesin? Numaranın nesi var?
"Bunun hiçbir önemi yok, sadece beni dinle."
Ayrıntıları Yoon Jongwoo'ya açıklayamadı. Operasyonun ayrıntılarının aynı örgütteki meslektaşlarımıza bile açıklanması kesinlikle yasaktı. Bu yüzden Yoon Jongwoo, Kwon Taekjoo'nun nerede olduğunu veya şu anda ne yaptığını bilmiyordu. Bu yüzden Kwon Taekjoo ona olabildiğince çabuk sordu. Aslında bu bir ricadan ziyade bir emirdi.
"Sana e-postanda bir resim gönderdim, o yüzden ne yaptığını öğren."
- Kim o?
"Seni bunu bilerek aramış olmalıyım, değil mi?"
- Ah, doğru. Bilmiyorsun, o yüzden bana öğrenmemi söylüyorsun.
Yoon Jongwoo garip bir şekilde kıkırdadı. Kwon Taekjoo daha önce e-postasına Zhenya'nın bir resmini göndermişti. Ona nasıl birlikte seyahat ettiklerini anlattı ve araştırması için ona bazı talimatlar verdi. Yoon Jongwoo, fotoğraftaki kişinin profilinin yanı sıra resmi olmayan bilgileri de öğrenebilecek.
Kwon Taekjoo çevresine ihtiyatlı bir şekilde bakarak tekrar tekrar vurguladı.
"Bunu çabuk çözebilir misin? Şimdi seni aradığım numaradan beni araman gerekecek."
-Telefonunuzu değiştirdiniz mi?
"Evet, bir şey oldu."
Telefonunun patladığı günün anıları zihninde canlandı. Bir çaresizlik anıydı. Neredeyse başının arkasına dokundu. Bunu tekrar düşünebilecek kadar hayatta olduğu için şanslıydı. Yoon Jongwoo ile telefonda konuşmak gerçek dışı görünüyordu.
Yoon Jongwoo mümkün olan en kısa sürede öğreneceğini söyleyerek telefonu kapattı. O dahi hackleme yeteneği dışında beceriksiz bir gençti. Gelip gideceği günleri özlemişti. İnsanlar çok haindi. Ancak çirkin ve kirli tarafı gördükten sonra neyin daha iyi olduğunu anlayacaklardı.
Aramayı sonlandırıp kapıya yöneldi. Koridorda yürürken mutfaktan gelen ışığı gördü. Sunucunun sesi aralıklı olarak kayıyordu. Uyuyamamış bir misafirle sohbet ediyor gibiydi. Kwon Taekjoo uykusunu böldükten sonra geri dönemediği için bir süre mutfağa uğradı.
"Teşekkür ederim. Yardımınla...."
Gündelik bir şekilde konuştu ama olduğu yerde durdu. Mutfağa girer girmez tanıdık bir figür gördü. Zhenya elbette arkasına baktı. Önünde bir bardak ve bir şişe votka vardı. Ev sahibiyle daha önce konuşan kişi o olmalı. Kwon Taekjoo sanki tarif edilemez bir şey yapmış gibi midesinde bir acı hissetti.
Zhenya, sanki cevabı zaten biliyormuş gibi sordu.
"Kimi arıyordun?"
"Annem."
"...Ah."
Kwon Taekjoo kendisiyle dalga geçileceğini düşündü ama Zhenya pek tepki vermedi. İşler daha da tuhaflaşmadan buradan gitmenin daha iyi olacağını düşündü. Kabalığı nedeniyle aceleyle ev sahibinden özür diledi ve Zhenya ile konuştu.
"Uyumayacak mısın?"
"Uyuyacağım, daha sonra."
Zhenya yarıdan fazlası boş olan votkasını salladı. Neyse ki Kwon Taekjoo'dan bir içki içmek için kendisine katılmasını istemedi. Kwon Taekjoo omuz silkti ve mutfaktan çıktı. Zhenya'nın gözlerinin sırtını delip geçtiğini hissetti ama bunu görmezden geldi. Rahatsız edici bir gerginlik duygusuyla mücadele etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Codename Anastasia
Ficção Geralgyuhwooll'den değerli anastasia'lara "Kwon Taekjoo, Rusya'ya git ve 'Anastasia'yı bul." Milli İstihbarat Teşkilatı'nın yıldızı 'Kwon Taekjoo', Rusya ile Kuzey Kore (namı diğer DPRK) arasındaki gizli ortaklıkta yaratılmış ölümcül bir silah olan 'Anas...