***
Düzensiz hava akımlarının içinden uçtu. Hız maksimuma çıkarıldığında helikopter şiddetli bir şekilde sallanmaya dayanamadı. Denizin dolambaçlı siyah yüzeyi, tehlikeli bir helikopteri bir anda yutabilecekmiş gibi görünüyordu. Her an düşebilecek bir uçuş konusunda pervasızdı. Aklındaki tek düşünce adaya dönmekti.
Kalbi rahatsız edici bir şekilde çarpıyordu. Hız daha da kötüleşti. İsimsiz hayal kırıklığı sürekli olarak boynunu sarıyordu. Bunları neden yaptığını bile bilmiyordu. Adaya ayak basarsa bu nahoş duygunun yok olacağını belli belirsiz düşünüyordu.
Kötü havaya rağmen adaya her zamankinden erken vardı. Göze çarpan ilk şey uçurumun yakınında dönen bir askeri helikopterdi. Hemen arkasını döndü ve oraya doğru uçtu. Zhenya'nın helikopteri yaklaştığında askeri helikopterler tereddüt etmeden ateş açtı.
Zhenya uçan kurşunlardan kaçamadı. Mermiler pencerelerden, pervanelerden ve gövdenin ön kısmından geçti. Arka kısımdan siyah dumanlar yükseldi. Ancak yine de inatla askeri helikoptere daldı. Bu pervasız hareket, çarpışmadan korkmama iradesini gizliyordu.
Tehlikeyi algılayan askeri helikopter ateşi durdurdu ve hızla irtifayı artırdı, ancak sonunda çarpışmayı önlemek hâlâ imkansızdı. Fan kanatları birbirine sürterek kıvılcım oluşturdu. Çevresindeki hava geçici olarak yoğunlaştı ve ardından şiddetli bir şekilde patladı.
Korkunç bir patlama havayı parçaladı. Siyah duman yükseldi, iki uçak hurda metal yığınına dönüştü ve çaresizce düştü. Bir adım önce Zhenya denize atladı. Helikopterin enkazı tehditkar bir şekilde düştü. Bundan kaçındı ve suyun derinliklerine daldı, ardından suya tekme atıp ortaya çıktı.
Ajanlar savaş alanına koştu ve tetiği rastgele çekti. Hedef bir kez daha daldı ve görüş alanından kayboldu. Ajanlar denizin her tarafını hedef aldı ve Zheniya'nın yeniden ortaya çıkmasını bekledi. Ama asla suyun üzerinde görünmedi.
Yaralı mıydı? İşte bu sırada ajanlar şaşkınlıkla birbirlerine bakıyorlardı, arkalarında bir yerlerde bir ürperti vardı. Ajan hızla silahın namlusunu çevirdi ama önce başı öne eğildi. Attığı son kurşun zavallı yoldaşının nefesini kesti. Rüya gibi kırmızı kan, saf beyaz kar alanına yayıldı.
Zhenya, askeri helikopterin havada asılı durduğu uçuruma koştu. Gözleri tamamen açık olmasına rağmen orada tuhaf bir şey yoktu. Uçurumun kenarına ulaştı ve aşağıya baktı. Kan izleri yavaş yavaş belirgin kar alanına yayıldı ama Taek-joo hala ortalıkta görünmüyordu.
Zhenya tereddüt etmeden vücudunu buz duvara yapıştırdı ve aşağı kaydı. Kar o kadar yoğundu ki şoku hafifletti. Azı dişlerini sıktı ve zonklayan vücudunu kaldırdı. Zhenya her yöne bakınarak Taek-joo'yu aradı.
Seyrek kan lekelerinin peşinden koştu. O iz durduğu yerden onlarca metre ötede kesintiye uğradı. Ve orada Zhenya'nın bile bilmediği küçük bir mağara gördü. Adı mağara ama sadece insanların girebileceği kadar dar bir oyuktu.
Aradığı kişi Taek-joo'nun içeride kamburu çıkmıştı. Ne kadar süredir böyle olduğunu bilmiyordu, yüzü bir damla bile kan olmadan solgundu, beyaz dumandan oluşan soğuk nefesi bile zayıftı. Zhenya koşarak onun kolunu tuttu. Bu bir yanılsama değil. Ancak o zaman tuttuğu nefes düzensiz bir şekilde dışarı çıktı.
"Ha, ha..."
Zhenya acilen Taek-joo'nun nefesini ve nabzını kontrol etti. Taek-joo'nun vücut sıcaklığının ne kadar düştüğünü söylemek zordu çünkü vücudu donmuş gibi görünüyordu.
Taek-joo'nun soğuk eli Zhenya'nın gömleğini çekiyordu. Elleri sanki dokunulsa kırılacakmış gibi zayıftı. Peki neden o elin bu kadar ağır olduğunu hissetti? Gözlerini elindeki kravattan alamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Codename Anastasia
Ficção Geralgyuhwooll'den değerli anastasia'lara "Kwon Taekjoo, Rusya'ya git ve 'Anastasia'yı bul." Milli İstihbarat Teşkilatı'nın yıldızı 'Kwon Taekjoo', Rusya ile Kuzey Kore (namı diğer DPRK) arasındaki gizli ortaklıkta yaratılmış ölümcül bir silah olan 'Anas...