beklenen bölüm:)***
Kwon Teak Joo tekrar rüya görmüştü. Çocuk, yine açık sarı saçları ve mavi gözleriyle görünüyordu. Tereddütle çocuğa baktı. Özellikle tehlikeli bir şey yoktu. Ayrıca küçük beyaz yüzünde de hiçbir şey yoktu, rahatlamış hissetti. En azından önceki seferler gibi bir kâbus değildi.
Çocuk o kadar zayıf ve kırılgandı ki, onun şimdiki zamanın Zhenya'sı olması düşünülemezdi. Ya da gerçekten Zhenya'yla hiçbir ilgisi yoktu. Belki de Kwon Taek Joo'nun bilinçaltından gelen bir illüzyondu.
İkili birbirlerine temkinli bir şekilde baktı. Geriye dönüp baktığında, o çocuk ortaya çıktığından beri Zhenya'ya karşı sonsuz bir acıma hissetmişti. O çocuğun neden sürekli başkalarının rüyalarında belirip zihnini karıştırdığını bilmiyordu.
[Evet, çocuk. Neden böyle sevimli davranıp duruyorsun? ]
Çocuğun Korece mi yoksa Rusça mı konuştuğunu bilmiyordu. Ama söylediğini çocuğa doğru bir şekilde iletmiş gibi görünüyordu. Çocuk cevap vermedi ve sadece ona baktı. Kwon Taek Joo'nun çocuklarla arası pek iyi değildi çünkü o yaşta bir çocukla karşılaşması çok nadirdi. Çocuğun incinmemesi için nasıl söyleyeceğini ya da ne dediğini anlayıp anlamayacağını bilmiyordu.
[Bu sinir bozucu, o yüzden bir daha gelme.]
Açıkça söylemişti. Bu bir hata mıydı? Dudağını ısıran ve sızlayan çocuğun gözlerinin etrafı gözyaşı ile dolmuştu. Mavi gözleri yaşlarla şişmişti. Ah, onu ağlatmak istememişti.
Çocuğun boğazı düğümlendi ve arkasını dönüp koşmaya başladı. Nedenini bilmiyordu ama onu yakalaması gerektiğini düşünüyordu. Bu davetsiz misafiri kovalaması gerekiyordu ama kendini gerçekten kötü bir şey yapmış gibi hissediyordu.
Tam peşinden koşacakken, bir çift el aniden arkadan uzandı ve omuzlarını sıkıca tuttu. Vücudu nazikçe karşı tarafa doğru çevrildi.
[...]
Taek Joo.
Bu tatlı seslenişle bilinci yarı uyanık yarı uykudaydı. Kwon Taek Joo vücudundaki ağırlığa ve yanaklarına değen saç hissine o kadar alışmıştı ki. Elini uçuşan saçlarının arasında gezdirdi. O eli aldı ve yumuşak dudaklarına bastırdı. Devasa et kütlesi sürekli olarak aşağıya saplanıyor ve karnının derinliklerine bastırıyordu. Bu bile tanıdık bir histi.
[Hm...uhmm...]
Kwon Taek Joo tatlı şekilde inledi ve üzerine baskı yapan varlığa sarıldı. Bir zamanlar tehdit altında hissettiği beden şimdi güçlü ve güvenliydi. Sarıldığında kendini büyük bir kozanın içindeymiş gibi hissetti.
Taek Joo.
O adam sevgiyle adını söylediğinde, onun için mutlu olduğunda, onda zevkin doruklarını yaşadığında tarif edilemez bir coşku hissi yaşıyordu. Bu dünyadaki herkes ve hatta bazen Kwon Taek Joo'nun kendisi bile ona canavar demekten çekinmiyordu ama o sadece sevgi ve sıcaklık özlemi çeken zayıf bir yaratık değil miydi?
[...Uhm, Zhenya.]
İnledi ve Zhenya'yı çağırmak istedi. Bir anda midesinin derinliklerinden yayılan garip his aniden kayboldu. Göz kapakları açıldı.
[...?]
Kwon Taek Joo şaşkınlıkla etrafına bakındı. Uykuya dalmıştı. Battaniye vücudunu örtmüyordu ve kıyafetleri hâlâ yerindeydi. Zhenya geri mi dönmüştü?
Aramaya çalıştı ama nafileydi. Kwon Taek Joo sessiz evde hâlâ yalnızdı. Zhenya onu uyandırmaya gelmemişti, bu sadece bir rüya olmalıydı. İç çekti ve yüzünü okşadı ama aşağıdan ağır bir enerji yükseldi. İmkânı yoktu. Kwon Taek Joo vücudunun alt kısmını inceledi. Pantolonunun önü patlamak üzereymiş gibi şişmişti. Ne kadar aptalcaydı. Garip rüyalar görüyordu ve sonunda böyle olmuştu. Son zamanlarda arzularından bu kadar mı tatminsizdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Codename Anastasia
Fiksi Umumgyuhwooll'den değerli anastasia'lara "Kwon Taekjoo, Rusya'ya git ve 'Anastasia'yı bul." Milli İstihbarat Teşkilatı'nın yıldızı 'Kwon Taekjoo', Rusya ile Kuzey Kore (namı diğer DPRK) arasındaki gizli ortaklıkta yaratılmış ölümcül bir silah olan 'Anas...