Saklambaç - Takip

269 20 15
                                    

***

İş çıkışı sauna evi neredeyse boştu, içeride sadece Taek Joo ve yaklaşık iki yaşlı insan vardı.

Bu sayede özel bir sauna kiraladı. Sıcak hava yorgun vücudunu kapladı. Taek Joo rahatça boynunu yasladı ve zorlukla kazanılan huzurun tadını çıkardı. Bu, tekrar ne zaman tadını çıkarabileceğini bilmediği bir lükstü. Sayısız su damlasının oluştuğu tavana baktı. Taek Joo anlamsızca onları saydı ve kafasındaki karmaşık düşünceleri yeniden düzenledi.

Bu vakadaki anahtar karakter Kim Young Hee ya da Bölüm Başkanı Lim değil, Bölüm 1 Yardımcısıydı. Önemli olan onun Kim Young Hee ile yalnızca saf bir aşk ilişkisinin olup olmadığı ya da daha fazlasıydı. Eğer Şef Lim, Şef Yardımcısı 1'in de sadece Kim Young Hee'nin kurbanı olduğunu doğrularsa suçu davayı ihmal etmekle sınırlı olacaktır. Ancak Kim Young Hee'ye kimliğini bilmesine rağmen yardım ederse veya Kuzey Kore'nin doğrudan emriyle hareket ederse ceza çok daha ağır olurdu. Gerçeği açıklığa kavuşturmak için bulunması gereken delillerin niteliği de farklı olacaktı.

Taek Joo, Rusya'ya gitmeden önce merkezde Başkan Yardımcısı 1 ile buluştu. O sırada son derece sakin görünüyordu. Elbette karını kaybettikten sonra bu şekilde davranmazsın. Eğer aralarındaki ilişki bir gelecek vaat edecek kadar derin olsaydı, diğerinin gerçek kimliği ve ölüm haberini duyunca bu kadar sakin olabilir miydi?

Kim Young Hee, NIS ve savcılığın meşgul olduğu bir dönemde bir süre sessizliğin ardından aniden harekete geçti. Bu bir tesadüf de olabilir, o dönemde Kuzey Kore'den de emir gelmiş olabilir. Belki birisi proaktif olarak Kim Young Hee ve Lee Cheol Jin arasındaki olayı ortaya çıkarmıştır. Kesin olan bir şey var ki, eğer Başkan Yardımcısı 1, NIS başkanlığı pozisyonuyla ilgileniyorsa, kesinlikle Kim Young Hee ile tüm bağlarını kesmek isteyecektir.

Eğer Başkan Yardımcısı 1 salt katılım düzeyinin ötesine geçip operasyonel faaliyetlere müdahale ettiyse Lee Cheol Jin ile de temasa geçmiş olma ihtimali yüksekti. Lee Cheol Jin, olayın kilit isimlerinden hayatta kalan tek kişi. Öncelikle onunla tanışmak en iyisiydi.

Taek Joo hızlı bir duş aldıktan sonra soyunma odasına gitti. Telefonunu çıkarıp açtı. Hepsi Yoon Jong Woo'dan gelen bir yığın cevapsız çağrı ve mesajdı. İşe gitmiş olmalı, yani merkezden haberi duymuş olmalı. Taek Joo endişeli Yoon Jong Woo'yu aradı. Çağrı bağlantısı sesi duyulmadan önce Yoon Jong Woo telefonu aldı. Durmadan sordu.

- Neredesiniz efendim? İyi misiniz? Dün gece buraya geldiğinizi duydum? Burada konuşulanların şakası yok. Efendim, neredeyse terörist oluyordunuz."

"Ah?"

- Gerçekten mi? Söylemen gereken tek şey bu mu? nasıl bu kadar sakinsin! Bölüm başkanını öldürmeye çalıştığınızı söylediler. Hakkınızdaki tutuklama emri de güçlendirildi. Ulusal soruşturma kurumuyla işbirliği yapılması yönünde bir talep olacak.

Yoon Jong Woo bir yerlerde telefonda konuşuyormuş gibi görünüyordu. Sesini olabildiğince alçalttı ve çok yumuşak bir şekilde fısıldadı ama ağzı hiç durmadan hareket ediyordu. "Jong Woo" Taek Joo dişlerini kullanarak iç çamaşırının plastik katmanını yırtarken konuştu.

- Evet. Ne oldu?

Yavaşça konuştu.

"Sende Şef Lim'i de benim vurduğumu mu düşünüyorsun?"

- İşte bu... Artık bilmiyorum. Sen değilsen kim vurdu? Dün gece buraya gelip bölüm başkanıyla tanıştığınız doğru. Ah, gerçekten... Bundan sonra ne yapmayı planlıyorsunuz?

"Diğerleri bilmiyor ama bana güvenmelisin. Artık başka yolu yok. Şef Lim bana yardım ettiğini anlamış olmalı."

- Evet? Ah, doğru... kahretsin!

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin