***
Kwon Taekjoo'ya nasıl bakarsa baksın bu çılgıncaydı. Karlı bir göl kenarında sabahın erken saatleriydi. Hava iyi değildi, çevresi karla kaplıydı ve nerede olduğunu bile bilmiyordu ama işte buradaydı, daha kahvaltı bile yapmadan bisiklete biniyordu. Yanlış bir hareket yaparsa dizlerine kadar karda kalacaktı. Kayak yapmak çok daha kolay olurdu. En azından deli birine benzemezdi.
Biraz homurdandıktan sonra önünde, Hong Yeowook'un malikanesini görmek için tırmanması gereken devasa bir tepe belirdi. Sabırsızca pedal çevirmeye devam ederek dik yokuşu tırmandı. Parmaklıkları döndü ve zirveye ulaşmadan önce tekrar tekrar kaydı. Nefes alarak malikanede hareket olup olmadığını taradı. Kimsenin içeri girip çıktığına dair hiçbir işaret yoktu. Belki de gece yağan kar onu silmişti.
Gözlüğünün köprüsünü bir kez dışarı doğru eğdi. Görüşü üç boyutlu hale geldiğinde hafif bir mekanik ses çıkardı. Binaların ve yapıların arkasını görmek için özel bir cihazdı. Yakınlaştırmayı en üst düzeye çıkarmak için ayarlayıcıyı biraz daha dışarı çekti.
Konak bir kaleyi andırıyordu. Bacalar çatıya değil yeraltına çıkacak şekilde tasarlanmıştı, böylece buhar topraktan dışarı üflenecekti. Sık aralıklı pencereler çok sayıda olmasına rağmen herhangi birinin içeri giremeyeceği kadar küçüktü. Su ve kanalizasyon boruları da uçurumun kenarından yukarı doğru uzanıyordu ve içeri girmek, sert rüzgarlara karşı dik kayalıkları baş aşağı tırmanmak anlamına geliyordu. Bu bir intihardı. Sonuç olarak içeri girmenin tek yolu ön kapıydı.
Aniden cebinden bir sigara çıkardı ve ısırdı. Sigaranın ucu, yakmamış olmasına rağmen kırmızı parladı ve çok geçmeden gözlükler, Kwon Taekjoo'nun durduğu noktanın yıllık, üç aylık, aylık ve günlük rüzgar yönünü ve hızını gösteriyordu. Hayal kırıklığına uğramıştı ama çatıya helikopter veya paraşütle sızmanın imkansız olacağını fark etti.
Aklına gelen tüm yöntemler boşa çıktı. Ancak casusluk yapmanın ödülleri de vardı ve eski malikanenin surlarını ilk elden gördükten sonra inanç sınırında bir soruyla karşı karşıya kaldı. Böyle kalkanlar inşa etmek için ne saklıyor olabilirler?
Kwon Taekjoo'nun yüzüne memnuniyet dolu bir gülümseme yayıldı. Bir şey ne kadar dikkatli saklanırsa değeri de o kadar yüksek olur. Bir süre daha konağı izledi, sonra hızla tepeden aşağı indi.
"Bundan bıktım, bundan bıktım."
Kwon Taekjoo misafirhaneye döner dönmez kahvaltı yaptı. Pelmeni*yi sanki lastik çiğniyormuş gibi kemiriyordu. Dışarıda saatlerce titremesine rağmen karşılığında aldığı tek şey bir kase pelmeniydi. En azından sıcaktı. Menü değişse bile muhtemelen hala aynı eski kuzu eti, ringa balığı, lahana ve patates olacaktır. Ara sıra yersen her şey yeni ve lezzetliydi ama her gün yersen sıkılırsın. Sadece koklayarak onu çoktan yemiş gibi hissetti. Sorun sürekli aç olmasıydı.
*Rusya mutfağına ait olan mantı tarzı hamurlu bi' yemek.
Sıcak, baharatlı bir çorba çok cezbediciydi. Baharat dolabında biber tozuna benzer bir şey aradı ama bulamadı. Gücü tükenmişti. O kadar acıkmıştı ki midesi ağrıyordu ama hiçbir şey yemek istemiyordu.
Ağır bir iç çekerek çenesini koluna yasladı. Sıcak bir duştan yeni çıkmıştı. Saçları kabarıktı ve çıplaktı, sadece bir çift boxer giyiyordu. Battaniyeye sarılı bir halde masum pelmenilerle tartışıyordu.
Zhenya mutfağa girdi. Kwon Taekjoo dönüp ona bakmadı ama pelmeniyi dürtmeye devam etti.
"Hala sessiz. Kimse gelmiyor ve gitmiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Codename Anastasia
Genel Kurgugyuhwooll'den değerli anastasia'lara "Kwon Taekjoo, Rusya'ya git ve 'Anastasia'yı bul." Milli İstihbarat Teşkilatı'nın yıldızı 'Kwon Taekjoo', Rusya ile Kuzey Kore (namı diğer DPRK) arasındaki gizli ortaklıkta yaratılmış ölümcül bir silah olan 'Anas...