Şah Mat 2 - 2

365 23 15
                                    

***

Zhenya yavaşça dudaklarını Kwon Taekjoo'nun göğsünde ve karın kaslarında gezdirdi. Sonra aniden başını kaldırdı ve gözlerini Kwon Taekjoo'ya kilitledi. Elindeki ete baskı uygularken Kwon Taekjoo kaşlarını çattı. Onun bakışlarına yoğun bir bakışla karşılık veren Zhenya, "Neden?" diye sordu.

"Neden gittin? Hayatta kalmak için bana tutunan sen değil miydin? Beni ilk yakalayan sendin. Peki neden?"

Zhenya ona baskı yapmaya devam ederken Kwon Taekjoo'nun gözlerinden tamamen uyumsuz, saf arzuyla dolu başka bir kızgınlık ifadesi yayıldı.
Zhenya, "Beni istedin. Bunu başlatan sensin." diye ısrar etti.

"Ugh... Aniden ne saçmalıklar söylüyorsun?"

Artan baskı karşısında kaşlarını çatan Kwon Taekjoo, Zhenya'nın neden bahsettiğini anlayamadı. İlk önce Zhenya'yı istediği fikri ona tamamen yabancıydı. Zhenya'nın bir kez daha yanılsama içinde olduğu açıktı.

Kwon Taekjoo'nun itirazlarını görmezden gelen Zhenya, herhangi bir cevap vermeden, acımasızca cinsel organlarını sıkmaya ve okşamaya devam etti.

Cevap vermeden Kwon Taekjoo isteksizce dizlerini daha da genişletti. Zhenya'nın müdahaleci ellerini yatağın üzerine itti. Açıkta kalan cinsel organlarını yakından inceledikten sonra Zhenya ağzını açtı ve aniden ısırdı.

"Ama...!"

Hassas eti sıcak, nemli mukoza ile çevrelendiğinde Kwon Taekjoo'nun dudaklarından bir inilti kaçtı. Keskin dişlerin hassas cildi sıyırdığı hissi omurgasından aşağı doğru bir ürperti yarattı. İsteksiz baş hareketlerinin aksine, vücudunun alt kısmı daha yoğun bir zevk arayarak hevesle Zhenya'nın yüzüne baskı yapıyordu.

"...Ah ah."

Kwon Taekjoo cinsel organına yapılan hafif ama yoğun baskıya tepki olarak inledi. Hassas penis başı yumuşak damağı uyararak tüm vücuduna ürpertiler gönderdi. Zhenya'nın dudakları sıkı bir şekilde kavradığında Kwon Taekjoo'nun önceden gevşek olan cinsel organı hızla sertleşti ve sıcaklıkla titredi.

Kwon Taekjoo'nun kalçaları sanki alevler içindeymiş gibi titriyordu. Karnının alt kısmı Zhenya'nın baş hareketleriyle senkronize olarak sarsıldı ve uyarıma fazla dürüst tepki verdi. Daha da derin bir zevke duyduğu özleme rağmen mantığından vazgeçemedi ve bedenini dizginledi.

Zhenya yalnızca glansa odaklandı ve kuvvetlice emdi. Beklenmedik derecede güçlü emiş Kwon Taekjoo'nun dizlerinin bir kez daha seğirmesine neden oldu. Gerginlik tüm vücudunda dalgalanıyordu. Sıkı contadan ıslak, şapırdayan bir ses yankılandı. Titreyen kalçalara baskı yapan Zhenya başını hızla yukarı aşağı hareket ettirdi.

"Ah, ıh... B-bu, sanki... ah..."

Kwon Taekjoo dişlerini gıcırdattı. İnlemeleri bastırılamadı. Çıldırtan bir his, girdap gibi dönen hayal kırıklığıyla karışarak vücudunda şiddetli bir şekilde dalgalandı. Zhenya'nın penis başını her kuvvetli emmesiyle, içinde kıvrılmış bir şeyler sanki dışarı emiliyor gibiydi. Sıktığı yumrukları bembeyaz olmuştu ve titriyordu. Direnme çabalarına rağmen kalçaları istemsizce seğirmeye devam ediyordu.

Yoğun zevk sancıları içinde kasıklarındaki hisler aniden yok oldu. Doruğa doğru biriken sıcaklık aniden dağıldı. Boğazından düzensiz bir şekilde çıkan nefesi şimdi boşuna azaldı.

"...?"

Sıkıca kapalı gözlerini açmaya çabalayan Kwon Taekjoo sonunda başını kaldırdı. Acıyla zonklayan dik organı önünde sergilendi. Zhenya kendi tükürüğüyle kaplı dudaklarını yavaşça yaladı ve Kwon Taek Joo'ya baktı.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin