Bölüm 37-38: Alacakaranlık(12-13)

293 19 30
                                    


***

Zhenya, aletini Kwon Taekjoo'ya sıkıştırırken eğildi. Kwon Taekjoo kendini savunmaya çalıştığında Zhenya kolayca kolunu yakaladı ve onu çenesinden yana doğru çevirdi. Çırpınırken adem elması ortaya çıktı. Sanki bir erik görmüş gibi, Zhenya'nın ağzı çıkıntılı çıkıntıyı ısırmak için açıldı. Keskin dişleri hassas eti kemirirken Kwon Taekjoo'nun kolu titredi. Zhenya sırıttı ve ısırığıyla emdi.

"...Ah."

Kwon Taekjoo'nun yüzü buruştu. Boynu büküldü, nefesi düzensizdi ve derisinin pürüzsüz bir dil tarafından emildiği ve sürtündüğü hissiyle tüm vücudu kontrolsüz bir şekilde irkildi.

Zhenya uzun bir süre açıkta kalan boynunu yaladı, sonra aniden dişlerini kullandı. Kwon Taekjoo'nun uzuvları yeniden titredi. Isırık açık bir iz bıraktı. Çok geçmeden işaretin girintilerinden kan fışkırdı. Kwon Taekjoo'nun çenesi kasıldı. "Siktir" diye mırıldandı, açıkça kırgındı.

Zhenya yavaş adımlarını hızlandırdı. Delik bir kez daha şiddetle sıkışmaya başladı. Şişmiş giriş, aleti güçlükle yuttuktan sonra yumuşak bir şekilde geri tükürdü.

Kolları bağlı olan Kwon Taekjoo'nun göğsü her itişte zıplıyordu. Meme uçları dikkatleri üzerine çekti. Zhenya tereddüt etmeden Kwon Taekjoo'nun göğsünü sıktı. Eti elindeyken sert ama dolgundu ve yoğururken parmaklarının arasında düz bir meme ucu ayağa kalktı. Bu görüntüye güldü ve "Ne kadar kaba" dedi.

"Meme uçların o kadar büyük ki sanki onları emmem için bana yalvarıyorlar."

Kwon Taekjoo'nun kulakları utançtan yandı. Omuzlarını kaldırarak Zhenya'ya tokat atarak onu silkelemeye çalıştı. Ama bedeni iradesi dışında zayıfladı. Uyuşturucuydu. Zhenya o çabalarken onu kolayca sabit tuttu, dili meme ucunda geziniyordu.

"...Çılgın piç!"

Kwon Taekjoo'nun boynunda bir damar yükseldi. Lanetler daha onları çıkaramadan boğazında düğümlendi. Zhenya dilinin ucunu hassas ete bastırırken ve duvarları onu sıkıca sararken başı döndü. Karın kasları sıkılaştı.

Kwon Taekjoo'nun tiksinti dolu tepkisinden keyif alan Zhenya onun meme ucunu kemirdi. Kwon Taekjoo'nun sırtı bu hafif zevk karşısında kavisliydi. O çabaladıkça ve isyan ettikçe Zhenya daha da Israrcı olmaya başladı, meme ucunu sıktı ve emdi. Çok geçmeden ısırılmayan diğer meme ucu bile sertleşti. Kwon Taekjoo'nun gözleri, daha önce hiç dokunulmamış bir bölgedeki alışılmadık uyarımla yavaş yavaş parladı.

"Ah...hah...ah!"

Kwon Taekjoo'nun yavaşça çöken çenesini kaldırdı ve sarkık omzuna bastırdı. Dilinin ucuyla areolayı yaladı, sonra da gerginlikten gergin olan meme ucunu ısırdı. Zhenya karıncalanan meme uçlarını sıkarken, Kwon Taekjoo keskin acı nedeniyle dizlerini ve omuzlarını birbirine bastırdı. Tükürüğün ıslattığı meme uçları, dilinin hafif alaycılığı karşısında çaresizce hareket ediyordu. Sert dokuları yumuşadı ve tetiklediği hisler Kwon Taekjoo'nun kasıklarına kadar indi.

"...Ahhh, ah, ah."

Kwon Taekjoo'nun meme uçlarıyla dalga geçen Zhenya aniden aşağıya baktı. Beline sert bir şey bastırılmıştı. Kwon Taekjoo'nun ereksiyon halindeki penisi varlığını ortaya çıkardı. Zhenya'nın ağzının kenarları yukarı doğru kıvrıldı.

"Bak ne kadar şişmişsin."

Kwon Taekjoo'nun yüzü bu çıplak alay karşısında kızardı. Dişlerini gıcırdatarak küfürler yağdırdı ve Zhenya'nın bile anlayamadığı bir dilde onu öldürmeye yemin etti. Bu arada Zhenya yüzünde tatmin olmuş bir ifadeyle belini durdurdu ve onunla dalga geçti. Susturucu bir ses çıkararak Kwon Taekjoo'nun kalçalarına ve kalçalarına ağrıyana kadar sürttü. Uzun, kalın penis deliğine girip çıkıyordu. Her itişte şişen midesinin derisini deliyormuş gibiydi.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin