Bölüm 44: Karşı Saldırı(6)

391 30 75
                                    


***

FSB'nin ikinci katının köşesinde 'Alfa Üçüncü Kuvvet Komuta Merkezi' yazan bir tabela vardı. Gerçekte burası yalnızca Zhenya'nın ofisiydi. Misafirler için bir çalışma masası ve bir kanepeden başka pek bir şeyle donatılmayan bu oda, sahibinin nadiren ziyaret ettiği için hiçbir eskilik veya yıpranma belirtisi göstermiyordu.

Zhenya sandalyesine oturup pencereden dışarı bakıyodu. Olaysız bir sahneydi. İnsanlar gelip gidiyor, arabalar geçiyordu. Kapısının dışındaki koridorda ayak sesleri ve kelimeler giderek yaklaşıyor ve sonra azalıyordu. Ancak tüm gürültüyü dinleyecek durumda değildi. Masasındaki telefon uzun zamandır yüksek sesle çalıyordu ama sanki sesi duymuyormuş gibi sandalyesini yavaşça bir o yana bir bu yana döndürdü.

Her zamanki gibi bir gündü ama neden her zamankinden daha sıkıcı ve donuk olduğunu anlayamıyordu. Son zamanlarda hiç boş vakti bile olmamıştı.

"...Oldukça iyiydi."

Aniden kendi kendine düşündü ve memnuniyetle gülümsedi. O sırada kapısının önünde bir hareket hissetti. Duyuları tarafından fark edilemeyecek kadar hafifti ama birisinin kapıda tereddüt ettiğini, kapıyı çalıp çalmayacağını merak ettiğini görebiliyordu. Ancak hiçbir şekilde tepki vermedi. Sadece kapıdaki kişinin ne yapacağını görmek için bekledi.

Kapı zili çalmadan önce bir süre geçti. Cevap gelmeyince kişi tekrar kapıyı çaldı. Zhenya yine cevap vermedi. Tereddüt eden ziyaretçi, karınca sesi gibi bir sesle, "İçeri geliyorum" dedi. Kapının açılması çok uzun sürmedi. Zhenya tam zamanında döndü.

Posta taşıyan düşük seviyeli bir çalışandı. Zhenya'nın gözleriyle karşılaştığında irkildi. Paketi teslim ettikten hemen sonra kaçmayı planladığı belliydi. İsteksizce kanepeye doğru yürüme şekli, mezbahaya sürüklenen bir ineği andırıyordu.

Zhenya tek kelime etmeden adamı izledi. Adam yırtıcı bir hayvana yemek veriyormuşçasına postayı masasının kenarına bıraktı. Hareketleri sanki ağır çekimdeymiş gibi dikkatliydi.

"Sizi yalnız bırakacağım."

Tereddüt etti, kaçmak için doğru zamanlamayı yakaladı ve hemen ayrılma niyetini açıkladı. Ama o anda Zhenya ayağa kalktı. Adam irkildi ve hareket etmeden olduğu yerde donup kaldı.

Hakkında çok şey duyduğu Psikh Bogdanov yaklaşıyordu. Psikh'in görüş alanından uzak durmanın en iyisi olduğunu söyleyen kıdemlilerinin tavsiyesi kafasında yankılanıyordu. Aralarındaki mesafe kapandıkça kendine özgü koku daha da güçlendi. Adamın boğazı yandı ve midesi çalkalandı.

"Bir kaplan mı gördün? Neden bu kadar gerginsin?"

"Ben, ben gergin değilim!"

"Gerçekten mi? O zaman dans etmeyi dene."

Adam beklenmedik istek karşısında şaşkına döndü. Yanlış duymadığını kanıtlamak için Zhenya ondan tekrar dans etmesini istedi. Adamın yüzü utançtan maviye döndü. Reddedemezdi. Bu zaten bir saygı ilkesi olmasına rağmen, eğer aynı fikirde değilse boynundan aşağısının çiğneneceğini biliyordu.

Koridordan geçmek onu boğmak için yeterliydi ama kapalı bir alanda tek kişi olmak vücudundaki tüylerin diken diken olmasına neden oluyordu. İçeri girerken kapıyı arkasından kapattığı için pişman oldu. Farkına varmadan durum hızla ilerledi. Zhenya onu teşvik etmek için "Devam et" dedi. Adam nefes nefese ona baktı. Gözlerindeki bakış neredeyse itaat etmesi halinde bağışlanacak bir rica gibiydi.

Zhenya gülümsedi, masasında kollarını kavuşturmuş halde oturuyor ve adamı izliyordu. Çalışana baktı, ne demek istediği açıktı. Adam çılgın bir köpek tarafından ısırıldığını düşünerek sertçe yutkundu ve gözlerini sıkıca kapattı ama çok geçmeden bu düşünceyi kafasından sildi. Psikh'in isteklerine karşı gelerek boşuna ölmesine imkan yoktu. Tek yapması gereken çıkarlarını tatmin etmekti.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin