Bölüm 11-12: Yeni Görev(8-9)

191 14 0
                                    


***

Çığlık atmaya bile vakit yoktu. Kwon Taekjoo'nun görüşü değişti. Her yönden hızla esen havanın sesi geliyordu. Soğuk su burnundan yukarıya ve kulaklarına kadar yükseldi, nehir suyu silah sesleri nedeniyle parçalanan pencerelerden içeri çarptı. Nefes alamıyordu ama kendini toparladı ve olayların sakinleşmesini bekledi. Çok geçmeden kalp atışları dengelendi.

Psikh Bogdanov da bilincini kaybetmemişti. Bir an duraksadı ve dışarıya baktı, sonra açık pencereden yüzerek dışarı çıktı. Başka çıkış yolu görmeyen Kwon Taekjoo da aynı yolu izledi.

Tam o sırada suyun dışından bir el daha ateş edildi. Kwon Taekjoo geri çekildi ve arabanın içine saklanmak için daldı. Her ne kadar kulakları suya batmışken emin olamasa da helikopter nehir yüzeyinin hemen üzerine alçalmış gibi görünüyordu. Pervanelerden gelen rüzgar suyu çalkaladı. Kalp atışları tekrar istikrarsızlaşmaya başladı.

Kurşunlar yağmaya devam etti. Sürücünün ve yolcu koltuğunda oturan adamın zaten ölü olan vücutları deliklerle doluydu. Kan suya mürekkep gibi yayılarak görüşünü bulanıklaştırdı. Bunun Kwon Taekjoo'nun durumuna faydası olmadı. Zhenya, Kwon Taekjoo'nun arabada olduğunu fark etmedi mi? Makineli tüfeğini hiçbir canlıyı esirgemeyen bir yoğunlukla ateşledi.

O deliydi, ölçülemeyecek kadar deliydi.

Kwon Taekjoo uçan kurşunlardan kıl payı kurtulurken homurdandı. Silah seslerinin kesilmesini beklerken yavaş yavaş havası tükenmeye başladı. Ciğerleri sanki taze oksijen eksikliğinden parçalanıyormuş gibi zonkluyordu. Eğer bir an önce yüzeye çıkamazsa vurulmadan boğulacaktı. Tam zamanında, acımasız silah sesleri azaldı. Suyun kenarında gölgeli bir figür belirdi, durumu değerlendirdi, görünüşe göre saldırıyı henüz tamamlamamıştı.

Kwon Taekjoo her iki bacağını da pencereden dışarı salladı. Yüzeyden sadece üç ya da dört metre uzaktaydı. Zhenya yeniden ateş etmeye başlamadan önce oraya ulaşması gerekiyordu. Dişlerini gıcırdatarak suyun içinden geçti. Ancak yukarıya doğru yükselen vücudu aniden aşağı çekildi. Aşağı baktığında Psikh Bogdanov'un bileğini tuttuğunu, Kwon Taekjoo'ya bakarken yüzünün asık olduğunu gördü. Kurşundan kaçmayı başaramamıştı ve sol kolundan kırmızı kan sızıyordu.

Kwon Taekjoo acımasızca onun suratına tekme atti. Bir dizi tekme sonrasında onu durduran el düştü. Ama bitmedi. Çok geçmeden Kwon Taekjoo'yu tekrar yakasından yakaladı ve zorladı. Sanki yalnız Ölmeye dayanamıyormuş gibi umutsuz bir hareketti bu.

Kwon Taekjoo yumruğunu Psikh Bogdanov'a salladı ve kaçınmak için eğilirken hızlı bir hareketle yumruğunu boynuna doladı ve çekti. Psikh Bogdanov boğulurken tüm vücudu kıvranıyordu. Belki de kurşun yarasından dolayı kaybettiği çok fazla kan nedeniyle fazla mücadele edemedi. Aynı zamanda nefesi de tükeniyordu. Kwon Taekjoo'nun durumu pek de iyi değildi. Kolunu Psikh'in boynuna doladı. Psikh, kolunu kaşıyıp protesto amacıyla tüm vücudunu kıvırdıktan sonra seğirmeye ve topallamaya başladı. Kwon Taekjoo'nun onu serbest bırakmasına birkaç saniye daha vardı.

Kwon Taekjoo acımasızca onun suratına tekme atti. Bir dizi tekme sonrasında onu durduran el düştü. Ama bitmedi. Çok geçmeden Kwon Taekjoo'yu tekrar yakasından yakaladı ve zorladı. Sanki yalnız Ölmeye dayanamıyormuş gibi umutsuz bir hareketti bu.

İri, hareketsiz vücut yere yığıldı. Kwon Taekjoo adamın solgun yüzünün suda yukarı doğru ilerlemeden önce yavaşça batışını izledi.

Yüzeye çıktığı anda tüm vücudu havaya kalktı. Tuttuğu nefes çılgınca dışarı çıktı. Ciğerlerinin izin verdiği kadar temiz havayı içine çekerken göğsü ve nefes borusu daraldı. İki gözü iyice açıldı.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin