Şah Mat 2

325 23 33
                                    


***

Terk edilmiş bir motelin yolunu buldu. Tamamen tükenmişti. Üst geçitten düştüğü sırada yoldan geçen bir kamyonun üzerine düşmüşlerdi. Şanslı ki, eğer öyle olmasaydı sonunda tutuklanacaktı. Yani eğer yara almadan hayatta kalmayı başarmıştı. Siren sesleri hâlâ kulaklarında yankılanıyordu.

Oda harap durumdaydı. Duvar kağıdında bilinmeyen lekeler vardı ve mobilyaların köşeleri aşınmıştı. Nispeten sağlam görünen çarşaf bile eskime belirtileri gösteriyordu. Tabii bu bile şu aşamada bir sığınak gibi görünüyordu.

Elini kaldırıp yüzünü sildi. Yorgunluk onu sardı. Uzanıp hiçbir şey yapmamaktan başka bir şey istemiyordu. Ancak durum, kendi iradesinin tek başına durduramayacağı bir noktaya gelmişti. Artık sonuna kadar gitmekten başka seçeneği yoktu.

Uzun bir nefes vererek başını çevirdi. Gözleri Zhenya'nınkilerle buluştu. Zhenya pencerenin yanındaki masada oturuyordu. Yalnız kalır kalmaz sorguya çekilmeyi bekliyordu ama şaşırtıcı bir şekilde Kwon Taekjoo sessizce ona baktı. Küçük oda ve Zhenya'nın varlığı keskin bir tezat oluşturuyordu. Açıkçası burası Zhenya'nın ait olduğu yer değildi.

Bir süre Zhenya'ya baktıktan sonra ayağa kalktı. Daha sonra çekmeceleri ve gardırobu karıştırdı. Kısa süre sonra tozlu bir ilk yardım çantası buldu. İçinde bir tüp merhem, rengi solmuş bir bandaj ve bir miktar antiseptik vardı. Bir iç çekiş kaçtı dudaklarından. En iyi durumda değildi ama idare etmesi gerekiyordu. Onları aldı ve Zhenya'ya yaklaştı.

Masayı biraz geriye itip oturdu. Zhenya Kwon Taekjoo'yu sessizce izledi. Yoğun bakışlarıyla bir an karşılaştıktan sonra Zhenya'nın kolunu kendine doğru çekti. Sol kolumun üst kısmında oldukça fazla kanama vardı. Bunun bir kurşun sıyrığı mı yoksa bir yapıyla verilen bir çizik mi olduğunu anlayamıyordu. İlk bakışta içine bir kurşun ya da şarapnel* girmiş gibi görünmüyordu.

*Bir tür kurşun

Tedaviye başlamak için Zhenya'nın gömleğinin düğmelerini yavaşça açtı. Durumun ciddiyetine rağmen Zhenya'yı soyarken garip bir his hissetmekten kendini alamadı. Parmak uçları gereksiz gerginlikten kasılmış gibiydi. Bunun nedeni Zhenya'nın ısrarcı bakışlarıydı.

Gömleğin açılmasıyla Zhenya'nın iri vücudu ortaya çıktı. Giysilerin vücudu gizleme ve kişinin hayal gücünü en üst düzeye çıkarma yolu vardı. Ancak Zhenya tam tersi gibi görünüyordu. Vücudu kıyafetlerin içinde saklamak daha az boğucu geliyordu. Garip bir şekilde boğazını temizledi ve gömleğini omuzlarının arkasına itti. Bunun üzerine başından beri gözlemleyen Zhenya hafif bir kıkırdama çıkardı. Mevcut durum ona bile oldukça incelikli görünüyordu.

"Komik olan ne?"

Yaralı bölgeyi inceleyerek sordu.

"Bilmiyorum. Sadece biraz komik" diye yanıtladı Zhenya hafif bir gülümsemeyle. Durum ciddi olmasına rağmen gözlerinde bir parça eğlence vardı.

Yaralı bölgeyi incelemeye devam etti. Yara dikiş gerektirecek kadar derindi.
Antiseptiği cömertçe dökerken, "Eğer vurulacaksan, kafana çarpması daha iyi olurdu." diye alaycı bir şekilde mırıldandı. Kanla karışan şeffaf sıvı akıntılar halinde aşağı doğru aktı. Yaranın üzerinde kırmızı köpük kabarcıkları oluştu. Ciddi derecede acı çekmesine rağmen tek bir inleme bile çıkarmadı. Bakışları her zamanki kadar yoğundu.

Sıcak bakışlara aldırış etmeden ilk yardım çantasında hemostatik bir madde buldu. O anda şimdiye kadar sessiz kalan Zhenya aniden ayağa kalktı. Gölgesi Kwon Taekjoo'nun yüzünde belirdi. Şaşırarak başını çevirdi ve Zhenya'nın yüzü yaklaştı. Yumuşak dudaklar Kwon Taekjoo'nun yanağına, çene çizgisinin hemen altına dokundu.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin