[Vol 2] Bölüm 26-27: Alacakaranlık(1-2)

180 13 1
                                    


***

'Annenize iyi bakın. Size güveniyorum oğullarım.'

Babasının evden çıkmadan önce hep söylediği şey buydu. Genç Kwon Taekjoo'ya bu sözler çok tuhaf geldi. Nedense babasının geri dönmemesinin sürpriz olacağını düşünmemişti. Ve gerçekte babasının her sabah veda etmesi onun son dileği haline geldi.

Annesi, babasının portresinin önünde perişan halde feryat etti. Kwon Taekjoo delici çığlıklardan ve anlaşılmaz çığlıklardan uzaklaştı. Korkmuş görünüyordu. O zamanlar annesinin alışılmadık görüntüsü onun için babasını bir daha görememenin umutsuzluğundan daha şok ediciydi.

Kardeşi farklıydı. Yetişkin değildi ama oradaki herkesten daha kararlıydı. Kararlı bir şekilde cenazede baş yas tutan kişi rolünü oynadı. Annesini teselli eden, ona yemek yediren oydu. Üzerine düşen beklentiler, kaygılar ve sorumluluklar karşısında tereddütsüz davrandı. O, dürüst bir adamdı. Annesi için güvenilir bir varlık ve küçük kardeşi Kwon Taekjoo için rahatlatıcı bir gölge haline geldi. Onun sayesinde babasının yokluğu hiç hissedilmedi.

Kısmen altı yıllık yaş farkından, kısmen de erkek kardeşinin işinin onu sık sık evden uzaklaştırmasından dolayı aralarında pek bir etkileşim yoktu. Ne çok yakındılar, ne de özellikle yabancılaşmışlardı. Onlar sadece iki kardeşti.

Özel bir durum olmadığı sürece birbirleriyle nadiren iletişime geçiyorlardı, bu yüzden bir gün Kwon Taekjoo'nun aniden ondan bir telefon alması şaşırtıcıydı. Hemen bir şeylerin ters gittiğini sandı ama kardeşi sadece merhaba demek için aradığını söyledi. Görüşme boyunca anlamlı hiçbir şey konuşmadılar.

'Bu sefer yelken açtığımızda iki ay geri dönmeyeceğiz. Benim için anneme iyi bak.'

Son konuşmaları diğerlerinden farklı değildi ama Kwon Taekjoo hâlâ garip bir şekilde rahatsız hissediyordu. Nedenini o bile bilmiyordu. Bir süre sonra ne kardeşine ne de ailesine hiçbir şey olmadı. Böylece Kwon Taekjoo hızla zihnindeki endişeyi üzerinden attı.

Kazalar her zaman uyarı yapılmadan ortaya çıkar. Hiç beklemediğin bir anda kafanın arkasına vurdular. O gün de öyle oldu. Arama gecenin geç saatlerinde geldi ve karşı tarafın söylediklerini net bir şekilde dinledikten sonra bile Kwon Taekjoo buna inanamadı. Kabus gördüğünü düşünüyordu. Gitmesi söylenen yere nasıl geldiğini bilmiyordu. Ne Kwon Taekjoo'nun ne de annesinin aklı yerinde değildi.

Sonunda geldiklerinde zaten bir kalabalık toplanmıştı. Askeri personel, yaslı aileler, gazeteciler ve izleyicilerden oluşan bir denizdi. Kwon Taekjoo'nun daha sonra olanlara dair anısı belirsizdi. Sadece baş döndürücü bir umutsuzluk, üzüntü ve öfke karışımı içinde sersemlemiş halde orada durduğunu hatırladı.

Cenazeyi korurken parçalar halinde uyudu. Ne uyumak ne de uyanmak kendi iradesiyle oldu. Arada bir rüya gördü. Babası ve erkek kardeşi ortaya çıktı. Aynı sözleri tekrarladılar. Tekrarlardan sıkıldı. Kulaklarını tıkadığında 'Acele edin ve cevap verin' diye bağırmaya başladılar. Her ikisi de ölüm anında tamamen kaybolmuşlardı.

Şaşkınlıkla uyandığında annesi yanında oturuyordu. Kardeşinin cesedini gördükten sonra bayılmasına rağmen her zamanki halindeydi. En azından yüzeyde. Kabus içindeki Kwon Taekjoo'nun elini tuttu ve terli saçlarını nazikçe okşadı.

'Annem artık sadece sana sahip.'

Gözlerinde kararlı bir bakış belirdi.

Keskin bir nefes alan Kwon Taekjoo gözlerini açtı. Geniş görüş açısında kirpiklerinin titrediğini görebiliyordu. Kafasında sürekli bir titreşim çınlıyordu. Başının döndüğünü hissetti. Derisine değen bir şeyin yüzeyi soğuk ve sertti. Bir cam panele benziyordu. İleri geri gözlerini kırpıştırarak, arabanın camının dışından hızla geçip giden manzarayı izledi. Yüksek binalar, yol kenarındaki terk edilmiş arabalar ve sık ağaçların hepsi beyazdı. Kardan yapılmış bir şehir gibiydi.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin