[Vol 3] Bölüm 45: Solo Kontrbas

564 29 68
                                    

***

"Burası senin sığınağın mı?"

Zhenya yavaşça ofisi taradı. Hareketlerinde hala tuhaf bir rahatlama vardı. Kwon Taekjoo'yu yiyip bitirdi. Parmak uçları titredi. Vücudunda dolaşan kan hızla yavaşlıyor gibiydi.

"Daha derine inmeliydin. Ulaşamayacağım derinliklerde."

Zhenya alaycı bir şekilde mırıldandı ve koltuğundan kalktı. Gergin olan Kwon Taekjoo gözle görülür şekilde geriledi. Açık gözleri kırpılmayı reddediyordu. Sirenler her iki kulağında da çınlıyor gibiydi.

Zhenya sabırsız değildi. Donmuş Kwon Taekjoo'ya güldü ve yavaş yavaş mesafeyi kapattı.

Koşmak için çok geç değildi. Kwon Taekjoo tam hızla koşarsa bir şansı vardı. Elbette dışarıda çok sayıda polis vardı ama onlara yakalanmanın daha iyi olacağını düşünmüştü.

Zhenya bir adım daha yaklaştı. Belki de gelişmiş duyuları nedeniyle Kwon Taekjoo, hareketlerini şaşmaz bir netlikle tanıdı. Bir an atmayı bırakan kalbi hızla çarpmaya başladı. Sakin kalamadı.

Zhenya tam da bir adım daha atmak üzereydi. Hiçbir uyarı vermeden bir silah sesi duyuldu. Kwon Taekjoo'nun tabancasının ucundan duman yükseldi. Zhenya'nın hareket etmesi halinde ateş etme tehdidi işe yaramadı. Eğer Kwon Taekjoo o piçi öldüremezse kendisi ölecekti.

Ancak Zhenya'yı hedef alan kurşun duvardan sekti. Zhenya başını hafifçe çevirerek kurşundan kaçarken sırıttı. Kwon Taekjoo hafifçe titreyerek tabancasını sıkıca kavradı ve onu boşuna uyardı.

"Daha fazla yaklaşma."

Zhenya alaycı bir şekilde ileri doğru bir adım daha attı. "Şimdi ne yapacaksın?" diye sorduğunda yüzünde bir gülümseme oluştu. Kwon Taekjoo cebinden telefonunu çıkardı ve ekranı Zhenya'ya gösterdi.

"Bir adım daha atarsan bu resmi göndereceğim."

Zhenya'nın bakışları telefon ekranına kaydı. Çok tanıdık bir odanın resmiydi. Kwon Taekjoo bunu 'Anastasia'yı havaya uçurmadan önce almış olmalıydı.

Fotoğrafta planın sadece yarısı vardı. Gerisini Salman aldı. Kwon Taekjoo, Kore'ye giden uçağa biner binmez elindekileri Salman'a gönderecekti. Kwon Taekjoo için bu onun cankurtaran halatıydı. Onu burada kullanmak zorunda kalacağını hiç düşünmemişti.

Tehdit işe yaradı mı? Zhenya daha fazla yaklaşmadı. Sadece gergin Kwon Taekjoo'ya baktı, sonra küçümseyerek güldü.

"'Anastasia'nın planının bu olduğunu nasıl kanıtlayacaksın?"

Kwon Taekjoo beklenmedik soru karşısında kaşlarını çattı. Fotoğrafın kendisi 'Anastasia'nın planıydı. Daha fazla kanıta ne gerek vardı?

"Havaya uçurduğunuz odanın 'Anastasia'nın planı olduğunu kim bilebilirdi? En fazla ben ve ailem. Çalındığını kabul edeceklerini mi sanıyorsun? O kadar da saf değiller bu adamlar. Elbette, kaçan ortağınızın 'Anastasia'yı ele geçirdiğini iddia edebilirler ama sorun şu ki, kimse onlara inanmayacak. Bu ülkenin otoritesini zayıflatmayı planlayan, barışı tehdit eden bir grup piç olarak bir kenara atılacaklar. O zaman sırrı açığa çıkaracak tek bir kişi kalacak... ve bu konuda endişelenmenize gerek yok, çünkü o kişi buradan kendi başına çıkamayacak."

Mavi gözleri kıvrıldı. Kwon Taekjoo'nun tabancasındaki tutuşu sıkılaştı.

"Eğer planların havaya uçurulup sızdırılması önemli olmasaydı, buraya koşarak gelmezdin. Kimse planların nerede olduğunu bilmiyordu, bu da kimsenin onların varlığını doğrulamadığı anlamına geliyor. Bunlara sahip olduğunuz söylentisinden dolayı ülke size saygı duyuyordu. Peki ya kayıp olduklarına dair bir söylenti çıkarsa? Çoğu insan buna inanmayacak. Ama birisi bunu yapacak ve sen şimdi olduğun konumda olmayacaksın. Kelimeler korkutucu. Dönüp dolaşıp var olmayan şeyleri uyduruyorlar, kurguyu gerçeğe dönüştürüyorlar. Tıpkı heyecanla bahsettiğin Prenses Anastasia gibi."

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin