Bölüm 9: Yeni Görev (6)

149 15 0
                                    


***

Gazprom temsilcisi hiç gelmedi. Bekleyenler yemek yiyip bir süre sohbet etti ve ardından ayrıldı. Uzun uçuştan yorulan Japon heyeti de odalarına dağıldı. Bunun sayesinde Kwon Taekjoo beklenenden daha erken bitirmeyi başardı. Ama asıl sorun önümüzde yatıyordu.

Kwon Taekjoo uzun süre odasının kapısında durdu, İçeri giremedi. Sonunda derin bir nefes alıp kapıyı açtı.

"......."

Bakışları doğrudan pencerenin yanındaki masaya gitti. Katil mükemmel derecede güzel bir sandalyeye dokunmamıştı ve masanın üstüne tünemiş, pencereden dışarı bakıyordu. Belki de uzun bacakları yüzünden bu şekilde daha rahat görünüyordu. Geniş omuzları ve güçlü sırtı etkileyici bir duruş sergiliyordu. Kwon Taekjoo'nun inceleyen bakışının farkında olarak sessizce başını ona çevirdi.

Arkadan aydınlatmalı saçları beyaz ve altın rengi tonları arasında parlıyordu. Soluk ama cesurca kalkık kaşları değişken bir mizaca işaret ediyordu. Uzun kirpikleri gizli bir vahşeti gizliyordu; yarı saydam, yeşim rengi gözleri ise soğuk rasyonelliğin tuhaf bir birleşimini yaratıyordu. Burnunun pürüzsüz ve keskin köprüsü doğal olarak dikkatleri dudaklarına çekiyordu. Yüzündeki net bir gülümsemeye rağmen yaydığı gerginlik amansızdı. Gözler yalan söyleyemediği için aldatıcı olan gülümsemesiydi.

Genel yakışıklılığına rağmen onda rahatsız edici bir şeyler vardı. Kwon Taekjoo ile gözlerini kilitlediğinde atmosfer dondu. Sessizce sürünüyor, av arıyormuş gibi görünen gözlerinde insani bir ışıltı yoktu.

Kapının yanında dimdik duran Kwon Taekjoo'ya işaret etti.

"İçeri gel."

Odanın sahibi ve misafiri rolleri tamamen tersine dönmüştü. Başını sallayan Kwon Taekjoo ceketini çıkardı. Puro dumanının güçlü kokusu onu bunalttığında başını salladı; pek de iğrenç olmasa da bu koku onu tiksindiriyordu. Belki de ilk karşılaşmalarının anısı yüzündendi.

Görünüşe göre Kwon Taekjoo'nun yüzündeki hoşnutsuzluğun farkında olmayan adam, tokalaşmak için kolunu uzattı.

"Zhenya."

Kwon Taekjoo, Zhenya'nın önünde uzanan eline baktı. Bir adamın gözlerini delen el bu muydu? O bunları düşünürken aniden eli dışarı fırladı. Sırıttı ve geriye yaslandı.

O soluk parmak uçları Kwon Taekjoo'nun sol göğsünün hemen önünde durdu. Bir an ciğerlerindeki sıkışmadan dolayı doğru dürüst nefes alamadı. Parmaklar bir süre hareketsiz kaldıktan sonra sanki onunla dalga geçiyormuş gibi yavaşça hareket etti. Artan gerginlik ortadan kalktı. Kwon Taekjoo'nun yüzü hoşnutsuzlukla doluydu. Zhenya sessizce güldü.

"Pek mutlu görünmüyor musun?"

"Böylece? Belki seni defetsem daha iyi hissederim."

Kwon Taekjoo dişlerini sıktı, alt çenesi kasıldı. Ama Zhenya bunu bir şaka olarak algılamış olmalı çünkü o sadece sırıttı ve ona el salladı.

"Peki, adın ne?"

"Zaten biliyorsun."

"Telaffuzu zor. Daha kolay bir şey var mı?"

"Eğer bu kadar zorsa, o zaman kullanmayın."

"........"

Onun açık cevabı, kalıcı bir bakışla karşılandı. Zhenya'nın dudakları hala uzun bir kıvrım oluşturuyordu ve gözleri şiddetle parlıyordu. Bir anlık sessizlik oldu. Onun tarafından açıkça gözlemlenmek Kwon Taekjoo'yu hemen rahatsız etti.

Codename AnastasiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin